Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

salutare.

am tot citit pe aici dar, la atatea pagini , poate mi-a scapat.

stie cineva daca la cutia DSG 6 cod PZN  se chimba uleiul ? sau e lifetime ?

multumesc

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt răspuns MaTr1cE. Eu am facut revizia cu uleiul si filtru de la ei, dar nu in Ro. Am plătit 285 e pe 5l ulei + filtru + manopera in reprezentanta Skoda din DE, in Romania din ce m am interesat eu este undeva pana in 1000ron. Sper sa ma mai tina măcar 3000km pana ajung in Ro in februarie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mecanic dau maxim 100 ron ptr schimb ulei dsg manopera, dar in ultimul timp il fac singur. Cu 285 euro fac 4 schimburi (aproape)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce spui tu, dar atunci când esti la 1200km de Ro si nici timp nu prea am, este mai complicat. Poate poți sa ma ajuți cu un mecanic si ceva preturi pt rezolvare problema volant, sunt la 10 ore de Timisoara si as putea veni intr un weekend pt rezolvarea problemei la preturi romanesti.

Pentru alte detalii discutăm PM.

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere
On 11/26/2016 at 11:06 PM, cascadoru said:

salutare.

am tot citit pe aici dar, la atatea pagini , poate mi-a scapat.

stie cineva daca la cutia DSG 6 cod PZN  se chimba uleiul ? sau e lifetime ?

multumesc

Salut,

Cutia DSG 6 are interval de service la fiecare 60.000 km. Nu exista lifetime la DSG6 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/28/2016 at 8:10 PM, racingparts.ro said:

La mecanic dau maxim 100 ron ptr schimb ulei dsg manopera, dar in ultimul timp il fac singur. Cu 285 euro fac 4 schimburi (aproape)

Inteleg ca ai toate echipamentele si sculele folosite in service de iti permiti sa faci asta? Caci altfel, cei ce fac imprudenta de a se juca cu intretinerea DSG vin ulterior si se plang pe acest topic cu diferite defecte. Ca deh, asa e romanul...masina la care intretinerea costa el o repara ca pe Dacia 1300.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti se pare rocket science procedura? Cu 50-60 lei la un mag de instalatii ai facut divaisul cu care faci schimbul. 

 

Revin cu intrebarea ca nimeni nu imi raspunde: de ce se pling aci si cei ce trec prin reprezentanta ?!?!? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos daca e sa luam asa poate fi si chestie de noroc. Si asta iti spun sigur ca am exemple clare. Cu dsg are masina peste 200 mii km si nici un schimb facut si merge impecabil si masina cu 120 mii si o gramada de baiuri. Acelasi model de masina.  Passat B6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbul uleiului in DSG este o operatiune foarte simpla si nu prea ai loc de greseala. Nu ai nevoie de nici o scula scumpa, tot ce ai nevoie gasesti in trusa obisnuita de scule.

Se plang ptr ca preturile sunt exagerate de mari, se vinde uleiul de parca ar contine particule de aur in el, iar manopera ajunge nejustificat la sute de lei. In reprezentante sunt multi incompetenti, cunosc eu cativa care lucreaza acolo, unul i-a facut tatalui meu daune de 2 mii de euro (motor, turbo)

1. Scoti uleiul din cutie si remontezi snorkel, surubul si scutul.

2. Prin locasul filtrului torni 4.7l ulei dsg, remontezi filtru nou.

Ai un schimb de ulei perfect, testat pe mii de schimburi ulei dsg in america.

Orice alta procedura aliena de schimbare e total inutila si menita sa incaseze multi bani ptr. manopera.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si sfatul care il dai tu este total pe langa procedura de schimbare a uleiului din cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Ai omis etapa cea mai importanta : NIVELUL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura s-a demonstrat a fi total inutila. S-a masurat de nenumarate ori cantitatea de ulei din cutie: 4.7l.

 

Acest mit cu nivelul-procedura standard a fost de mult distrus. Documentati-va si apoi mai vorbim.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Sursa elsawin:

WARNING

An oil level which is too low or too high will impair the function of the gearbox.

DSG.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOL Alarmism gratuit. Vorbim de un simplu nivel, cand o sa acceptati asta o sa intelegeti cat de simple sunt lucrurile.
Prin metoda TOP FILL 4.7litri  nu exista sansa sa dai gres, decat daca torni uleiul pe langa.

 

Daca ai masina in plan, masori nivelul uleiului si stabilesti ca e perfect A

Scoti uleiul si masori cu precizie X litri, iti garantez ca daca pui inapoi in motor X litri o sa ai nivelul perfect A. WOW ce constatare ..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta am scos 6L dintr-un dsg,trebuia sa pun tot 6L ??? 

Ma depaseste discutia.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii care va "incapatanati" sa urmati Elsa sau alte "porcarii". Romanul stie cel mai bine. Revizie in spatele blocului, ulei 2T in motorina si exemplele pot continua. Si dupa aia, ghiciti cine se plange pe forumuri.

P.S. nu detin service auto si nu sustin ca doar service-urile de reprezentanta sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai scos 6l din cutie e o mare problema, un incompetent a facut schimbul de ulei inainte sa ajunga masina la tine. FACT!
E simplu.

Iar daca ai scos 6l inseamna ca masina aia a mers 60mii km cu 6l ulei si nu s-a stricat. Alta constatare..

 

Cel putin in Timisoara este plin de mecanici ciumpalaci care habar n-au sa monteze o chiulasa asa ca la carte, ca prost o monteaza toti, apoi te miri de ce nu merge masina bine si baga compresie in circuitul de racire.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine s-a facut schimbul la dsg cu umplere pe la fitru cat a scos din cutie atat a bagat( adica 4.7 L ) apoi a pornit-o a trecut prin PRNDS a scos busonul a curs cateva picaturi si l-a montat la loc. Am facut 30 de mii de km de atunci si merge foarte bine masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, racingparts.ro said:

Procedura s-a demonstrat a fi total inutila. S-a masurat de nenumarate ori cantitatea de ulei din cutie: 4.7l.

 

Acest mit cu nivelul-procedura standard a fost de mult distrus. Documentati-va si apoi mai vorbim.

4.7 litri? Eu știam ca ii 5.2 litri!

20161021_095506.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

La ce ar trebui sa fiu atent la verificare unui Passat 2.0tdi 170 care are cutie Dsg 6? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit deja, dar ma gandeam ca e vreo verificare mai amanuntita de facut.

In principiu nu ar trebui sa faca zgomot la relanti(volant),sa nu zmuceasca la schimbarea treptelor.

Daca mai este altceva as fi recunoscator daca mi-ati spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.12.2016 at 0:41 PM, Florin@Caractere said:

Salut,

Cutia DSG 6 are interval de service la fiecare 60.000 km. Nu exista lifetime la DSG6 !

ok.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o intrebare am un Tiguan 2009 cod cutie JBG aceasta cutie e dsg sau tiptronic la reprezentanta nu vor sa schimbe uleiul au zis ca e life time si nu se schimba la 60000 km eu am 105000km si nu as vrea sa o stric,daca totusi vreau sa schimb uleiul ce ulei se foloseste si ce cantitate.masina este 2.0 tdi 4x4 140cp.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

3 intrebari.

 

pot lasa masina in drive si sa trag frana de mana electrica? Ca sa cobor scurt de ex.

 

de regula ma deranjeaza start stopul si il opresc deoarece avem multe sensuri giratorii in Bv. Daca stau cu piciorul pe frana este ca si cum as sta cu ambreiajul calcat la cutie manuala?

 

nu stiu daca este de la frig, (am adus masina din germania acum o luna si nu facea asa) se simte destul de tare cand schimba treptele in jos, intra in frana de motor si provoaca un mic soc cand schimba din 4 in 3 sau din 3 in 2 egal cat de frumos ai frana. Schimba putin mai frumos dupa ce se incalzeste dar tot se simte.

 

multumesc anticipat pentru ajutor.

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!