Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Cati litri de ulei au intrat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au bagat toti cei 6L, integral ,pe jos, conform procedurii, metoda "perfuzia"

Dupa ce s-a facut adaptarea? cu VAS-ul, s-a lasat sa curga pana a inceput sa picure cu bule de aer.

As soon as the oil has run out (it begins to drip), remove adapter.

Cat a curs nu as putea sa-ti spun, au colectat intr-un butoi din ala inalt cu palnie in varf. Estimez vreo 500ml.

Cutia merge impecabil, ce am sesizat in bine dupa schimbare: parca e mai multa presiune in sistem, de exemplu cand esti in D sau R cu piciorul pe frana, parca e mai multa forta de miscare. Posibil sa fie placebo, dar am sesizat imediat, in R chestia asta.

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si sa va prezint problema mea la care sper sa mi puteti da sfaturi:
Acuma 2 saptamani am schimbat CAN ul C cu unul R si la scanare am vazut ca am eroare pe Auto Trans: 18232/P1824-000-Open or short to ground;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18232/P1824
Am incercat sa o sterg dar reaparea.
Am pus si codat Can ul nou fara probleme.Am rescanat si mi a dat aceeasi eroare,nici o alta in plus.
Pana acuma 4 zile a functionat totul ok,normal;am facut un drum fara opriri de 40km,am oprit masina vreo 20 min si la repunerea contactului mi a aparut in bord PRNDS palpaind si Parking Brake fault.
Cutia nu mergea numai in D in treapta a 1 a sau in N;butonul si motorasele functionau.Pana am pus testerul am crezut ca e vreun motoras sau butonul de deblocare.Pe tester mi a dat:
Pe cutie 18154/P1746-000- transmission solenoid power relay electrical malfunction ; eroare pe care nu m gasit o pe ross tech;o puteam sterge din tester si nu mai clipeau literele dar cutia tot nu mergea
Si eroare pe parking brake 01315-Transmission Control Module 013-Check DTC Memory Mil ON ; care nu se stergea.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01315
Am fost pe la 2 service uri atunci, care m au trimis la reprezentanta sa fac update de soft la cutie...Nu am mai ajuns pentru ca am verificat toate sigurantele de langa baterie,nu era nici una arsa,dar cred ca nu toate fac contact bun,si dupa aceea cand am pus contactul nu mai aveam nici o eroare.Am pus testerul si aveam doar eroarea cu valva 3.
Am facut iar 40km acasa,totul normal,am oprit motorul,repus contact si din nou cele 2 erori.Am scos iara sigurantele,reincercat,nimic.Dupa 2 zile am repus contactul si nu mai aveam erorile,tinut 20 min pornita,oprit,repus iara erorile.
Acuma va intreb au toate 3 legatura?Din ce am citit power relay si modulul de control ar putea avea problema comuna firul de masa.Masina o am de 7 luni,are 500k km,fostul proprietar zice ca a schimbat uleiul dar ...nu stiu.Cu ce ar trebui sa incep?
Se pot schimba doar anumite valve din mecatronic ?Daca da unde? Vreau sa rezolv dar in judetul Mures nu am gasit inca persoana care sa stie .Va rog daca stiti persoane,service uri care se ocupa cu repararea mecatronicului scrieti mi aici sau pe privat .Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica e unu in Timisoara care ar fi expert pe cutii automate, Samer parca il cheama. Pe un alt forum e recomandat de posesori. N-am vreun raport direct cu el, doar din ce am citit de la altii care au avut probleme, eu am M6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit si eu de el,doar ca inca nu s sigur daca e doar mecatronicul sau toata cutia.Si cred ca am doua probleme:valva 3 dusa si celelalte 2 erori care daca umblu pe la sigurante se reseteaza si merge cutia ca inainte,pana cand opresc motorul,dupa care reapar.As fi preferat s o rezolv in jud Mures.Mersi de info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Cam de o luna sunt posesor de Passat B7, cutie DSG si 200000 Km reali la bord.

Problema mea tine de cutie si se manifesta doar la rece: trepideaza putin cand intra in treptele 3,4 si 5(la retrogradare nu are probleme) ,asta daca accelerez usor. La o apasare ma energica pe acceleratie aceste trepidatii nu se mai simt....Nu ma deranjeaza prea tare , ca m-am invatat cum s-o tin din pedala dar, probabil cu timpul simptomele se vor accentua si vreau sa stiu la ce sa ma astept. 

Precizez i-am facut o revizie generala cu schimb distributie, filtre,ulei motor si cutie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel face si a mea (trepidatia), cu mentiunea ca se simte doar la 1-2 si 2-3 la rece cand accelerez usor (nu tare), extrem de putin la a patra. Si eu o am de curand, dar incep sa ma obisnuiesc. Mi se pare un pic cam puternica si frana de motor cand revina in treapta a doua la rece, dar nimic deranjant. Nu as numi-o trepidatie, ci doar o mica sacadare la schimbare, o intrerupere destul de subtila in fluxul de putere, fara smucituri, dar se simte putin schimbarea.... Bine ca si la noul X3 la cutia cu opt trepte ZF se simt...

Am scanat cutia si nu am erori si am facut si eu schimburile... Am vorbit cu cei care sunt specializati in cutii de acest gen si mi-au spus ca la rece se pot simti un pic schimbarile pt ca este uleiul rece. La cald merge perfect in orice conditie.

Chestia e ca venind de pe manuala, mi se pare anormala orice fluctuatie a transmiterii puterii daca nu e ca urmare a unei actiuni facute de mine sau a unui defect....

 

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate aceste lucruri sunt Anormale.

N-ar trebui sa prelungiti agonia cutiei. Orice smuncitura nu este caracteristica unei cutii DSG in buna stare de functionare.

Pe topicul acesta este un user care detine un atelier in care repara DSG, schimba supape la mecatronic, nu mecatronic cu totul, si pare sa aiba rezultate foarte bune.

Cititi in spate.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu smuceste. Doar sunt foarte putin sesizabile schimbarile de treapta la rece si doar in trepte inferioare. Nu mi se pare o functionare anormala si am citit nu doar topicul DSG6 pe forumul asta ci si pe forumurile din afara.

http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=69511

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Baieti, defectele sau asa zisele probleme ale acestei cutii difera de la caz la caz iar reparatia mecatronicului din nou depinde de multi factori.

Conteaza foarte mult cat de intretinuta a fost cutia si cata uzura are aceasta ca degeaba se incearca remedierea problemelor prin inlocuirea valvelor daca mecatronicul este foarte uzat/vechi ! La fel de importanta este si diagnosticarea defectelor ca nu totul sta in a pune Vag-Com-ul pe cutie si sa citesti pe RossTech ce spune de defectul respectiv , cred ca mai trebuie sa si intelegi principiul de functionare al acesteia.

Am vazut pe acest topic o multime de discutii/articole si proceduri de reparatie postate ca incep sa-i dau dreptate userului care citeste si se ia cu mainile de cap ca nu mai stie ce are cutia sau in ce directie sa o apuce pentru a remedia aventualele probleme aparute.

Mergeti si testati/diagnosticati masinile/cutiile la service-uri/oameni care se pricep si nu la colt de strada pentru ca costurile de reparatie la aceste cutii de multe ori sunt foarte mari !!!

Bafta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, insa ma gandeam ca poate a mai avut cineva simptomele astea si a rezolvat-o cumva. Ar fi putut sa ne spuna cum, sa nu ma duc la service caine surd la vanatoare.

Cu privire la mecanici.....nu stii peste cine dai si ce diagnostic iti pune. Poti cheltui o caruta de bani si sa nu-ti rezolve nimic, insa asta e alta discutie.

Recomandati pe cineva pentru un diagnostic corect?

 

Florin , acum am vazut ca te ocupi si cu asa ceva. Pot veni la tine in zilele urmatoare?

Modificat de AdySpecie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Asa cum am mai spus si in alte postari, oricine vrea sa vina la mine in service este binevenit la fel cum se poate duce oriunde doreste.

Nu vreau sa-mi fac reclama, las asta in grija membrilor care au trecut pragul meu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am patit de doua ori saptamana aceasta, sa accelerez de la 90 in treapta 6 la 120 KM/H, cutia a trecut in treapta 4 si acolo a ramas, chiar daca am luat piciorul de pe acceleratie si am lasat-o la 100, tot in 4 a ramas (am mers cu 120 - 130 cativa km in treapta 4, fara sa schimbe); am trecut pe manual, am schimbat 5>6 fara nicio problema si apoi s-a comportat normal. Masina are 203.000 de km, are uleiul schimbat in urma cu 20.000 km (ulei OEM, schimbat de catre un mecanic de la PBN), cutia schimba foarte lin, nu are erori pe niciun modul, (motor, cutie), ce ar putea fi? Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Revin cu update la problema mea,dupa multa documentatie si intrebari:

Urmeaza zilele urmatoare sa aflu daca am probleme la toata cutia sau doar la mecatronic.Pentru mecatronic am gasit o firma din Cluj care le reconditioneaza la pretul maxim de 350 euro.Intre timp am cautat si pe la dezmembrari alte cutii dsg ,in caz ca va fi nevoie.Din ce m am informat am nevoie de o cutie DSG 6 tot de pe un Passat B6 2.0 TDI 140 hp break si acelasi cod HXS ca al meu.Pe langa asta se mai pune problema mecatronicului si a softului implicit.Eu am Control Module Part Number: 02E 300 042 S , Component and/or Version: 070 1127 ,Hardware number: 02E 927 770 AE . Pentru cei care ati patit/stiti ,se poate copia/muta softul pe un alt mecatronic cu acelasi numar hardware dar modul de control diferit ? Mai exact am gasit o cutie HXS cu modul de control 02E 300 043 M si versiune 081 1304 ? Ce alte coduri ar fi compatibile pentru mine ?

Multumesc.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/22/2016 at 2:51 PM, Ionutd said:

Salut,

Am patit de doua ori saptamana aceasta, sa accelerez de la 90 in treapta 6 la 120 KM/H, cutia a trecut in treapta 4 si acolo a ramas, chiar daca am luat piciorul de pe acceleratie si am lasat-o la 100, tot in 4 a ramas (am mers cu 120 - 130 cativa km in treapta 4, fara sa schimbe); am trecut pe manual, am schimbat 5>6 fara nicio problema si apoi s-a comportat normal. Masina are 203.000 de km, are uleiul schimbat in urma cu 20.000 km (ulei OEM, schimbat de catre un mecanic de la PBN), cutia schimba foarte lin, nu are erori pe niciun modul, (motor, cutie), ce ar putea fi? Multumesc.

 

pai din ce spui problema sa nu fie la acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul lui Florin am rezolvat problema cu trepidatiile la rece in treptele 3,4 si 5. Diagnosticul a fost clar : ambreiajele. Au fost schimbate si acum masina functioneaza impecabil.

Multumesc Florin !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cat a costat toata operatiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manopera + piese de origine , 2900 lei

 

Modificat de AdySpecie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat si uleiul in banii astia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/20/2016 at 2:56 PM, AdySpecie said:

Salut.

Cam de o luna sunt posesor de Passat B7, cutie DSG si 200000 Km reali la bord.

 

pai da, cam la 200k se schimba ambreiaj si eventual volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere
43 minutes ago, valioglu said:

Ai schimbat si uleiul in banii astia?

Nu, nu a schimbat si uleiul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/10/2016 at 11:05 PM, sergiu_vlad said:

posesori de dsg6,ati avut ceva probleme pana acum?..de ceva vreme doar când vrea ea,o bag in marsarier si nu o ia(se comporta ca si cum ar fi pe Neutru,scoasa din viteza)iar uneori la drum cu motorul cald sau rece,cand schimba din treapta superioara in cea inferioara se aude un sunet ciudat... ceva parari? ceva profesor in dsg unde gasesc?..(urmeaza in cel mai scurt timp sa schimb si uleiul in cutie,si nu as dori sa il schimb de 2 ori..)...uni spun ca uleiul,atii spun ca ar fi ceva valva ...voi ce spuneti? un sfat?......va multumesc

 

Salut , aceeasi prob am avut.o si eu nu pleca mereu in R si avea 2 trepidatii cand o bagam in R si am rezolvat rob prin schimbarea ambreiajelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200k prima data ?

Eu am 178k la dsg si am luat pachetul de 6L+filtru si sapt asta ce vine ma duc la reprez sa il inlocuiesc . Manopera este 250 ron asa cum a scris colegul mai sus . Cutia shimba perfect din orice treapta fara sa se simta nimic, dar asta e ... se face termenul si trebuie sa schimb uleiul . Se spune ca uleiul se schimba cand trebuie nu cand incepe cutia sa dea semne si sa te traga de maneca . Am in familie passat dsg cu 300 k km la care s-a schimbat sapt trecuta uleiul tocmai pentru ca se facuse termenul de 60 k km . Si , da , masina ruleaza cu ambreiajele originale . Numai ca bordul arata 300k pentru prima data !!!

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza cum e folosita masina. Unele (si a mea ^_^) au carlig de remorcare - nu cred ca neamtul l-a cumparat degeaba...

Probabil ambreiajele se uzeaza si daca le folosesti aiureea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, valioglu said:

Ai schimbat si uleiul in banii astia?

Uleiul fusese schimbat in urma cu o saptamana si nu mai avea rost sa-l schimb inca o data.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!