Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

E cineva dispus maine seara candva sa-mi acorde 10 min sa vada cum merge masina comparativ cu a lui in Bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am emotii cu schimbatul uleiului din cutie...poate merg in ungaria sa fac operatiunea....dar or fi mai priceputi oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pana acum am schimbat uleiul la cutie de 3 ori, de doua ori la Elcargid VW Buzau si o data la Brady VW Bucuresti si de fiecare data a fost foarte simplu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu problemuta mea...

Am facut doujdemii de verificari si toti mi-au spus ca e impecabila (cu exceptia celor de la Porsche). Am ramas cu o ultima chestiune:

Cand e cald bine motorul, la trecerea din 3 in 2 (numai la retrogradare si numai intre treptele astea) in franare continua, nici prea tare nici prea moale,

face un soc. Similar cu o manuala in care dai drumul prea brusc la ambreiaj. Repet doar la o anumita decelerare (medie) si numai intre treptele astea...

Pe Sport si pe manual nu face absolut deloc, nici cel mai usor soc...

Am mai mers cam 2000km de cand am luat-o si, cu exceptia socului astuia sunt 110% incantat de masinuta...

Cei de la Porsche imi spusesera ca si volant e dusa dar asta chiar nu are niciun simtom (nici scuturaturi nici zgomote, nimic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu te ingrijorezi.Nimic pe lumea asta nu e perfect.Si eu cind am luat masina mea am zis k are nu stiu ce mari defectiuni dar in timp m-am obisnuit cu ea si mi-am dat seama ca eram eu prea perfectionist.

SI eu am zile in care mi se pare ca cutia schimba mai lin si zile in care mi se pare k e prea brusc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel soc poate fi de la suportii cutie, si eu am ceva asemanator cand schimba in blana din 2 -3, diferenta de turatie e foarte mare si cand masina e in sarcina se misca pur si simplu ansamblu motor + cutie :D

A zis cineva mai devreme ca la shcimbul de ulei din cutie s-au folosit 9L, total neadevarat, in cutie la un schimb intra MAXIM 6L. Acelasi lucru au vrut sa mi-l faca cei de la brady - mi-au facturat 9 L dar m-am dus cu galagie peste ei :D 1L = 100RON :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

peste tot intra maxim 6l. la mine au intrat 5,5 chiar.

ideea este insa ca atunci cind te duci la ei sa iti puna ulei, ei au la butoi undeva in spate si de acolo scot , nu la sticla cum ar fi normal.tu nu stii exact citi litri sunt in pompa de incarcat uleiul. iar ei factureaza cit scrie la carte.

In realitate intra vreo 7 litri in cutie dar numai atunci cind se desface, si se scoate astfel tot uleiul din ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in Elsa scrie 6 :D, in fien nu conteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In DSG sunt 7 l de ulei . cand se face schimbul , nu reuseste toata cantitatea sa curga , raman cam 1,5l .Se introduc 6l care se amesteca cu uleiul ramas .Dupa care se porneste motorul si se lasa sa mearga cu maneta in pozitia P , pana se ajunge la temperatura uleiului din cutie la 30grade c.Se cupleaza maneta schimbatorului in toate pozitiile cate 3s. Dupa care se desface dispozitivul prin care se face alimentarea ,si se lasa ca tot surplusul de ulei sa curga .se monteaza busonul cu o rondela noua si se strange la un cuplu de 25 Nm. Operatia se face cu ajutorul VAS 5051... si dureaza 40-50 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erata : temperatura uleiului trebuie sa ajunga la 35-45grade c, cuplul de strangere buson este de 45 Nm. adaptorul ce se foloseste pentru introducerea uleiului VAS6262 sau VAS 6062A. Foarte important este ca la golire sa se demonteze si tubul de plastic ce este inauntrul gaurii de golire , este nevoie de un inbus de 8mm ,dupa golire se introduce acest tub si se strange la un cuplu de 3 Nm .Lungimea acestui tub determina nivelul de ulei din cutie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.Lungimea acestui tub determina nivelul de ulei din cutie !

Nu stiu ce ai gandit, dar vad ce ai scris.

Daca e doar o eroare de transcriere a gandurilor, imi cer scuze.

Nu stiu cm se impaca "rondela" cu cuplul de strangere de 25 Nm, dar lungimea tubului sigur nu e in comuniune cu nivelul uleiului.

Eu stiu ca am platit 9 l(ca or fi intrat numai 6, deh trebuuie sa traiasca si meseriasul roman) poate o fi avut vreo revelatie neamtul la masina mea si a fost mai darnic cu inaltimea sa "furtunul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu si pe mine cei de la brady tot 9 l m-am pus sa pun dar dupa o discutie aprinsa cu dansii au revenit cu picioarele pe pamant la 6l :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost sa ma interesez 6 litri de ulei plus filtru plus manopera 800 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rondela este garnitura. iar daca ai platit 9l , sa fii sanatos !

Acel tub , este un preaplin, daca nu il insurubezi pana la fund , o sa curga mai mult ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare

vroiam sa va intreb daca stiti ceva referitor la asta: http://www.myturbodiesel.com/images/pdf/VW-DSG-recall-warranty-extension.pdf

vewau sa-mi iau un Passat dsg iesit din pacate din garantie asa ca ma intereseaza daca se aplica extinderea garantiei la 10 ani si decontarea cheltuielilor cauzate de interventiile la DSG si in tari bananiere gen Romania sau doar in tarile cu "apa calda" la robinet...

am vazut ca sunt persoane care au platit pentru reparatii DSG iar o astfel de initiativa pe taramuri mioritice le-ar putea aduce inapoi ceva banuzzi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@baru

S-a efectuat doar la misinile exportate pentru SUA.

In europa nimanui nu i s-a aplicat pina acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Am un golf 5 1.9 tdi 105 cp dsg.Dimineata cand am vrut sa plec cu masina mi-a aparut avarie pe bord de la cutie.. cu PRNDS si nu mai porneste.Cand i pun contactul nu mai trebuie sa apas frana ca sa schimb treaptele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e ceva care se rezolva aici.Trebuie dus la service.

Atentie mare, masina trebuie dusa pe platforma, nu tractata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kye04, nu e chiar asa de tragic. Se poate face o scanare cu VagCom-ul si se vede rapid care e problema. Dar eu cred ca all_star_alx si-a raspuns singur la problema. Se pare ca opritorul care blocheaza levierul DSG-ului nu mai functioneaza, dupa cum singur mentioneaza, fapt ce a generat apartia erorii pe modulul DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-a mai intamplat o data ; o porneam , statea 30 de sec. si murea motorul , imi intra in avarie , o porneam iar si facea la fel . Am dus-o pe platforma la un service si cand am dat-o jos de pe platforma am pornit-o si a mers ... Cateodata nu-mi mai apare pe bord PRNDS si nu puteam sa schimb ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@istef Si ti se pare o chestie care se poate remedia in fata blocului ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin un VW golf 5 diesel 105 cai bkc cu cutie automata Dsg..

De ceva timp am observat ca franarea nu mai este asa lina.

De exemplu .. cand retrogradeaza din 6.. 5..4 .. 3 .. 2..1 .. se tureaza putin si pe urma scade repede si se continua franarea..(se vede pe bord cum ridica putin acul de la acceleratie si pe urma scade normal pana ajunge la urmatoarea treapta)) La fiecare treapta face asa doar cand franez....Ca si cand ar avea un svac mic....Nu stiu cum sa explic mai bine simptomul..

La inceput nu am urmarit pe turometru si doar simteam la franare .. la fiecare treapta cum parca tinea ceva si apoi ai dadea drumul la franare..

Cunoasteti pe cineva care poate sa ma ajute cu o resoftare la cutie?

Nu vreau sa ajung sa stric cutia..Macar sa stiu ce are.. daca este vreo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se rezolva din resoftare.Incearca altceva:

cu masina oprita, pune contactul pe accesorii si tine apasata acceleratia la fund (sa simti butonul de kickdown apasat) si tine asa apasat tikp de 1 minut.

Vezi dupa aia ce ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci kye04 .O sa incerc asa..Ce se intimpla prin operatiunea asta?Se reseteaza ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aresis, resoftarea nu se face cu VagCom-ul ci in service. Tu probabil ce doresti si ce s-ar putea sa aiba succes (daca nu ai erori pe DSG) este o resetare a cutiei. Aceasta resetare se face cu VagCom-ul.

Ceea ce ti-a spus kye04 este o legenda care circula pe internet pentru a reseta DSG-ul dar nu are niciun fundament si nici nu este documentata prin vreun document de la VW.

Procedura pentru resetarea a DSG-ul o gasesti aici.

Modificat de istef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!