Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

iti pot spune ca. dsg ul se comporta minunat pe 2.0 tdi dus la 240cp pacat ca volant e pe duca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, atunci incearca sa pui Vagcom-ul pe masina, sa vezi daca ai ceva erori.

Daca nu gasesti nici o eroare atunci du-te la service cu masina calda, pt. ca sa apara defectul si cei de la service sa vada cum se manifesta defectul. Daca nu esti multumit de acest service du-te la altul. Vezi si tu ce service are un meserias bun in rpobleme de cutie DSG.

Incearca o procedura de readaptare a cutiei. E descrisa pe undeva aceasta procedura, vezi prin forum sau pe Internet.

Iarna cind e foarte frig uleiul din cutie e mai viscos. Incearca sa pornesti masina cu frina apasata.

Verifica mufa de contact dintre cutie si electronica masiniii, curata aceasta mufa daca este nevoie.

Verifica sa nu ai ceva probleme pe la motor.

De abia dupa ce ai incercat toate astea poti sa mergi mai departe si sa vezi daca nu cumva ai ceva problema pe la unitatea mecatronica, volant sau cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti pot spune ca. dsg ul se comporta minunat pe 2.0 tdi dus la 240cp pacat ca volant e pe duca...

Misto....ma tot gindesc sa duc si eu 140cp al meu la un 170 ceva....

Cu cit ai consumul mai mare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la aceeasi viteza consumul nu este mai mare absolut deloc deoarece se deplaseaza aceeasi masa ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la aceeasi viteza consumul nu este mai mare absolut deloc deoarece se deplaseaza aceeasi masa ;).

Eu am zis in general, nu in anumite conditii....

O medie generala fata de cit consuma inainte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa o luam asa:

- Bucuresti bara la bara - 10L/100KM

- Mers extraurban linistit - 100-110KM/h - 5L/100KM

- Mers de Craciun Buzau - Braila - 40min :)) 10L/100KM

Tine foarte mult de cum conduci si cum te comporti cu masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa o luam asa:

- Bucuresti bara la bara - 10L/100KM

- Mers extraurban linistit - 100-110KM/h - 5L/100KM

- Mers de Craciun Buzau - Braila - 40min :)) 10L/100KM

Tine foarte mult de cum conduci si cum te comporti cu masina!

Bun.Daca ai fi condus asa inainte de tuning, ce consum crezi k ai fi avut?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am raspuns mai sus, CONSUMUL NU CRESTE aboslut deloc la mers relativ asemanator, iar eu masina nu am avut=o stock decat o luan, luna in care nu m-a preocupat consumul la blana, au fost alti factori :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, atunci incearca sa pui Vagcom-ul pe masina, sa vezi daca ai ceva erori.

Daca nu gasesti nici o eroare atunci du-te la service cu masina calda, pt. ca sa apara defectul si cei de la service sa vada cum se manifesta defectul. Daca nu esti multumit de acest service du-te la altul. Vezi si tu ce service are un meserias bun in rpobleme de cutie DSG.

Incearca o procedura de readaptare a cutiei. E descrisa pe undeva aceasta procedura, vezi prin forum sau pe Internet.

Iarna cind e foarte frig uleiul din cutie e mai viscos. Incearca sa pornesti masina cu frina apasata.

Verifica mufa de contact dintre cutie si electronica masiniii, curata aceasta mufa daca este nevoie.

Verifica sa nu ai ceva probleme pe la motor.

De abia dupa ce ai incercat toate astea poti sa mergi mai departe si sa vezi daca nu cumva ai ceva problema pe la unitatea mecatronica, volant sau cutie.

Nu am absolut nici o eroare, am pus, am scanat si cutia si tot.

Readaptarea s-a facut, s-a pus si alt soft, degeaba.

Cu frana apasata o pornesc mereu.

Mufa asta pot sa o verific si singur sau trebuie sa ma duc cu ea la mecanic?

Probleme la motor? Cum ar fi?

Si de unde as putea sa aflu care service are meserias in DSG? Am intrebat aici ca doar aici si-a spus toata lumea problemele cu DSG da vad ca nu zice nimeni nimic...

Daca are vreo importanta am fost cu ea la PBN.

Modificat de mihairr305
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te sfatuiesc sa te duci in alta parte in afara de PBN cand e vb de cutia dsg sau daga ai timp dute la ElcarGid Buzau acolo sunt niste oameni foarte amabili si competenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg iar la PBN si o sa insist mai mult. Pot sa ma duc si pana la Buzau, daca zici ca se pricep oamenii...

Eu mai am drum din cand in cand spre Valcea, stie cineva cum sunt mecanicii pe acolo, pe la Nurvil?

Modificat de mihairr305
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o curiozitate....cand stai la semafor in Drive si cu piciorul pe frana,cum functioneaza cutia?Patineaza ambreiajul in timpul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o curiozitate....cand stai la semafor in Drive si cu piciorul pe frana,cum functioneaza cutia?Patineaza ambreiajul in timpul asta?

DA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta nu patineaza ambreajul. Daca l-ar patina cred ca intr-un minut ai simti deja mirosul de ambreiaj prajit. Efectiv decupleaza. Daca te-ai jucat cu acest lucru, ai fi observat ca intr-o rampa, cand iei piciorul brusc de pe frana si pana ce accelerezi, masina se duce putin inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se manifesta ambreiajul care patineaza? Nu simt nimic ciudat. Problema ei e cand plec de pe loc, de exemplu doar daca ii dau drumu la frana si nici nu o accelerez pleaca asa in suturi, cum am mai zis ca se mai intampla la incepatori. Si a doua problema e cand pun frana, cand e aproape de oprire tremura asa, nu stiu, imi da impresia ca se opreste motorul (dar, nu s-a oprit niciodata). Reusesc sa pacalesc prima parte plecand putin mai in forta, dar, nu prea poti sa faci treaba asta mereu in traficul din Bucuresti, mai ales cand esti bara la bara. Cred ca daca as merge un S as scapa de prima problema... Daca are vreo importanta cand am laut-o (acum 1 an) imi dadea o eroare la pedala de acceleratie, intre timp a disparut si nu o mai da. Poate sa faca vreo faza de genul din cauza pedalei, sa nu faca contact bine pe acolo si sa-mi plece asa in suturi? Ea oricum pleaca asa si fara sa o accelerez deci nu cred ca are legatura.

Modificat de mihairr305
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa asta pot sa o verific si singur sau trebuie sa ma duc cu ea la mecanic?

Daca are vreo importanta am fost cu ea la PBN.

Cam greu singur, trebuie sa o pui pe rampa cred. Personal nu am facut asta dar am auzit de cazuri cind mufa nu era impinsa bine sau trebuia curatata.

Incearca si la Avia pt. o diagnosticare. Eventual lasa masina la ei si o pornesti impreuna cu mecanicul dimineata ca sa vada si el, daca spui ca defectul se manifesta la frig.

Daca pleci in Manual mai face probleme?

Modificat de vixen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defectul acela in care se aude trosnitul ala ciudat si mi-a sarit putin din P, da, doar la frig, frig puternic.

Celalalte defecte, cu tremuratul si ce am zis mai sus e invers, face numai cand se incalzeste motorul/cutia.

Nu am incercat in Manual dar sunt sigur ca in S nu ar mai face.

O sa incerc si la Avia. Cineva pe aici zicea candva ca (,) ca sa depistezi problemele astea cu mecathronicul trebuie verifcata cutia nu stiu cum in mers...

Daca mi-ati da mai multe detalii as insista pe lucrurile astea.

Modificat de mihairr305
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus-o azi la service. In prima faza este volant. Au zis ca trebuie schimbata si ca apoi o sa mai verifice si cutia... Momentan cutia nu da nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantul este cam 4000ron cu tot cu manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost acum sa o iau. Mi-au zis asa, ca ei cred ca este 90% e de la volant (ca au si auzit zgomotul facut de volant) si ca tot ce le-am explicat eu sunt simptome de volant. Mi-au zis ca au verificat cutia si nu au gasit nimic care sa le indice ca ar fi vreo problema cu mechatronicul. Bine, mi-au zis ca o sa vada ce si cum atunci cand o sa schimbe volantul si ca daca o sa mai faca o sa verifice mai bine cutia, eventual schimbat mechatronicul (sper sa nu mai faca ca si asa costa prea mult). Volantul mi-au zis ca ma costa 4500RON cu manopera cu tot...

Modificat de mihairr305
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecatronicul e pe la 3000 euro.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecatronic pentru cutia cu cod HLE este la Brady Trade 8300RON :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai decat sa dau mii de euro pe volant si mechatronic mai bine iau asa ceva: http://cgi.ebay.de/VW-Golf-Passat-2-0-TDI-CBB-KOMPLETT-Motor-DSG-Getriebe-/320614634580 . Ies mai bine :)) . Am si motor de rezerva. Garantie 1 an, minunat :)

Modificat de mihairr305
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pff....cine stie si ala ce o avea....

Iar asta cu garantia...ce faci te duci in germania sa ii scoti ochii lu ala? :)

eu in locul tau as scapa de masina....da-o la combinatie la un dealer si cu ce iei de la el plus banii care i-ai da pe cutie si manopera ia-ti alta masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!