Jump to content

Pornire Dimineata


Clodius
 Share

Postare recomandată

imi face si mie dimineata insa fara trepidatii.

Am 4000km la bord si am observat ca dimineata (desi nu pot zice ca e frig) tureaza singura motoru.

Azi dimineata de exemplu, la relanti statea cam la 1200 si cand am dat sa plec si am bagat I-a (fara sa apas acceleratie) a suit singura la 2000, ca si cand i-as si dat pedala incet.

Cred ca asa incearca sa incalzeasca motoru sa nu pleci cu el chiar rece. Trepidatii n-are...inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    18

  • SORAN

    12

  • Cornel.B

    7

  • Clodius

    7

Dimineata cand deschideti usa de la sofer ascultati cu atentie cum se amorseaza pompa de benzina (face un bazait micut). E ca un fel de soc automat. Cand pornesti motorul turatia se duce un pic peste 1000 si isi revine pe urma. Orice oscilatii ulterioare sunt intr-adevar dubioase dar nu asta. Ele pot fi de la clapeta de acceleratie muradara sau cine stie... trebuie investigat :sick: cu un vagcom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata cand deschideti usa de la sofer ascultati cu atentie cum se amorseaza pompa de benzina (face un bazait micut). E ca un fel de soc automat. Cand pornesti motorul turatia se duce un pic peste 1000 si isi revine pe urma. Orice oscilatii ulterioare sunt intr-adevar dubioase dar nu asta. Ele pot fi de la clapeta de acceleratie muradara sau cine stie... trebuie investigat :)) cu un vagcom.

deci sa am grija cand mai parchez langa gard de tre' sa ies pe la pasager sa deschid un pic usa soferului inainte ;)

Modificat de reclamagiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de o sapt si la mine porneste ciudatdimineata:

porneste la prima cheie se duce in 1100rpm, dupa 3-4 sec incepe sa trepideze si scade la 500-600rpm dupa care de 2 ori s-a oprit de tot, in rest se duce la 1100 si dupa scade unde trebuie.

eu banuiesc benzina mai proasta dar o sa fac si un drum la service sa citeasca aia codul de eroare.

masina are 3000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boggy20031983

la fel cu spune msn2 patesc si eu....o sa fac o programare la service...din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de genul patesc si eu dimineata. Nu de fiecare data, tocmai asta ma nelinisteste, uneori porneste normal, turatia fiind din start in jurul valorii de 8-900 rot/min. In unele dimineti la pornire turatia urca pana pe la 1200, dar problema e ca scade brusc pana pe la 550-600 rot/min, motorul da sa se opreasca dar isi revine, osciland pana cand se incalzeste si isi revine la turatia normala de 8-900 (asta cam 3-4 minute) . Trepidatiile provocate sunt destul de puternice. Am fost la service unde s-a umblat la clapeta de acceleratie. Am folosit aditivi cu benzina numai de la omv si cand zic ca nu mai am probleme cu ea, mai apar din cand in cand la pornirea motorului cand e rece.

a patit careva ceva de genul?

Ce tip de aditivi folosesti ca ma bate si pe mine gandul sa investesc putin ... ajuta si si la curatarea relativa a injectoarelor ca eu tind sa cred ca si acesta este unul din motivele pentru care mi-a facut problemele mai sus mentionate ... am mers o singura data cu martorul de bezina aprins mai multi km pt ca nu am gasit unde sa alimentez .. si cred ca daca mai faceam 1-2 km in plus ramneam fara .. si ma gandesc sa nu fi tras ceva gunoaie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boggy20031983
Ce tip de aditivi folosesti ca ma bate si pe mine gandul sa investesc putin ... ajuta si si la curatarea relativa a injectoarelor ca eu tind sa cred ca si acesta este unul din motivele pentru care mi-a facut problemele mai sus mentionate ... am mers o singura data cu martorul de bezina aprins mai multi km pt ca nu am gasit unde sa alimentez .. si cred ca daca mai faceam 1-2 km in plus ramneam fara .. si ma gandesc sa nu fi tras ceva gunoaie

am folosit aditivi de la 2+2, insa fara nici un efect asupra acestei probleme, dar masina la drum trage mai bine. Alimentare de la omv 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O posibila cauza a trepidatiilor la pornirea la rece ar putea fi sonda de temperatura care nu citeste corect temperatura motorului si implicit dozarea carburantului nu este cea corecta.Si eu am avut probleme cu pornirea si acestea s-au rezolvat dupa inlocuirea sondei cu pricina.Inca un amanunt,in momentul in care facea figuri scotea si fum la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin :angry: imi vine sa urlu' .. iar s-a aprins martorul de motor .. nu mai stiu ce sa fac va rog frumos daca se poate sa ma ajutati si pe mine cu VAGComul .. fac cinste ... contra cost ... orice .. oare ce o fi mai ales ca in ultimul timp parca nici nu mai trage masina asa cum tragea ...

putin off topic ... martorul are culoarea galbena ... am inteles ca daca este asa este doar avertizare ... se poate aprinde rosu ?

:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel martor nu se poate aprinde si rosu... Chiar daca e galben inseamna ca e o problema. Vad ca esti din bucuresti, deci ai sanse foarte mari sa gasesti pe cineva cu vag-com pentru o diagnoza. Asa e cel mai sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serpisor, vino joi la intalnire ca de obicei are cineva Vagcom-ul, sau vezi ca exista un topic dedicat cererilor de scanare cu Vagcom (cam asa se numeste si topicul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Problema cu pornirea la rece dimineata am patit-o si eu iarna asta. Porneam motorul si se oprea. Dupa 2,3 chei pornea normal. Am fost la service la SEAT sa-i fac o diagnosticare si totul era ok. Ei au spus ca este o problema la motoarele de pe Ibiza si nu au ce face.

De acum cand e foarte frig dimineata pun contactul, las sa se stinga martorii, iau contactul, pun iar conatactul, se sting martotii si dau la cheie. De cand fac asa in diminetile friguroase nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o belea apropiata de problema voastra... Cand o pornesc dimineata se aude un tiuit / fluierat la relanti. Precizez ca mi-am facut obiceiul sa nu plec dimineata pana nu o las 1-2 minute sa se incalzeasca . Dupa ce plec cu ea de pe loc .. adica in sarcina .. zgomotul dispare.. De asemenea dispare si la relanti daca apas usor acceleratia.. insa dupa ce incetez sa mai actionez acceleratia .. iarasi .. si iarasi .. acelasi fluierat / tiuit.. M-am gandit la cureaua de la alternator? ce ziceti .. Nu sunt un priceput , doar ce-am mai invatat de pe vwforum , si cu aceasta ocazia vroiam sa si multumesc tuturor care de-a lungul timpului au postat pe acest forum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stcosmin, incearca sa cureti clapeta de acceleratie, nu are voie sa faca asa. Aceeasi problema am avut-o si eu acum ceva timp si dupa o curatare de clapeta si readaptare problema a disparut.

fizzosu_2005, zgomotul e posibil sa fie de la rola de la cureaua de accesorii. E ciudat insa ca apare doar la relanti si cand e rece. Nu e bine sa o lasi dimineata sa mearga mult timp la relanti, e ok sa stai 10-20 secunde, dar nu mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi cei de la service mi-au curatat si clapeta de acceleratie. Si de atunci a mai facut odata figura cu pornirea (bine nu a fost nici foarte frig in bucuresti). Dar totusi cel de acolo a zis ca e o problema des intalnita la aceasta motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu credeam .. ca ... cu cat esti mai rabdator si o lasi sa-si faca ungerea inainte de a pleca la drum cu ea... cu atat mai bine. Se pare ca m-am inselat . Merci mult pt sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un tiuit/suierat am mai auzit si eu la pornire, dar nu tot timpul si tine max 4-5 secunde. La service nu au mai putut de grija tiuitului pe care l-am remarcat eu :wub: (daca nu se aude tot timpul...)

Ce mai patesc e sa mi se aprinda scurt martorii de abs si tcs cand dau cheie sa pornesc motorul (asta dupa ce s-au stins dupa punerea contactului). Initial asta mi s-a intamplat doar cand era foarte frig (-20). Acum a inceput si pe vreme mai calduta (-4,-5). Nu am identificat nici un pattern, desi e cumva legat de temperatura (o noapte mai friguroasa dupa o zi mai calda, nu stiu). Tot doar la prima pornire dimineata se intampla asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal! si la mine se aude o bataie la motor cand e rece in 2 min dispare! dar se aude tare ca de metal pe metal vine din parte stanga cum te uiti la motor pe partea cu rolele! dupa 2min dispare ca si cum nu ar fi nimic! nu da nici o eroare la bord! masina are 15000km si am schimbat uleiul de curand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Jonut, am citit despre simptomele cu aprinderea martorilor ABS şi ESP, după pornire, pe undeva prin aria GOLF 4, un topic dedicat problemelor la demaror (care e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am si eu o problema, masina a fost luata de la reprezentanta de 2 ani de zile,masina a fost second cu 60.000 km, cand am luat-o a fost iarna si cand era mai rece la inceput pornea la a 2 cheie, nu tineam prea mult la inceput nici la prima cheie si o lua la a 2-a.La inceput am crezut ca e de vina frigul si poate ca bateria cum nu a fost folosita poate ca so fi descarcat cum a stat la reprezentanta.Cu timpul cand a trecut iarna nu au mai fost probleme o lua vara la prima cheie, a venit in schimb o alta iarna si deja nu mai facea asa ceva.Dupa asta trebuia sa fac revizia am fost la reprezentanta seat si acolo am schimbat filtrele de combustibil si ulei si uleiul la cei 75000 km si au zis ca filtrul de aer la suflat doar dar data viitoare va trebui sa il inlocuiesc.Dupa asta masina nu a avut nici o problema legata de pornire un timp dar a fost cand am plecat la drum lung si cand am lasato o zi cand era putin mai racoare sa zicem cam 20 de grade sau 17 nu sau 11 mai ales la 11 grade nu pornea la prima cheie.Recent am patit ca a pornit la prima cheie a suit turatia la vreo 1100 si brusc a scazut turatia si sa oprit motorul.La a doua cheie a pornit fara probleme.Am incercat sa ii dau 2 sau 3 chei inainte de a porni masina sa isi faca self testul inainte de a porni si a trage benzina din rezervor pentru ca am banuit ca ar fi paote din cauza ca nu trage benzina din rezervor sau undeva am vreo conducta sau ceva frutunas fisurat dar degeaba pentru ca tot la a doua cheie pornea tot nu influenta cu nimic.Bateria este Varta cu ochi magic am verificato am masurato totul este ok cel putin la tensiune si imi indica verde.Acum ma intreb oare ce ar putea fi pentru ca bateria nu este am verificat furtunase nimic iar de eori am scanat cu vag com si am gasit doar o eroare ceva legata de flapsuri la clima din care din cate am inteles aia se poate datora daca prinde ceva frunza sau se mai intimpla poate sa nu le inchida din ceva eroare in fine oricum nu are nici o treaba cu motorul si pornirea lui la rece.Asa ca daca motorul este cald nu am nici o problema porneste la prima cheie.Ceaa ce am mai citit la ce ati mai postat voi si mi sa parut putin interesant si trebuie sa zic ca am folosit benzina de 95 de la lukoil ca era mai ieftina inainte foloseam de carera100 si se vedea ca naiba diferenta mai ales cand o acceleram se vedea diferenta si nu suna motorul asa tare parca si tin sa mai zic ca acum rezervorul era cam un sfert acum cand am patit chestia asta ca nu o lua la prima cheie si ma gandesc oare sa fie din cauza asta dar nu prea cred ca mia facut asta si cu jumatate de rezervor.Acum daca aveti idei si imi puteti spune si mie cam ce ar putea fi sau la ce ar trebui sa ma astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu greu sa citesc ce ai scris, insa am renuntat la jumatate, pentru ca ma dureau ochii. Incearca te rog sa mai dai cate un enter din cand in cand, textul va fi mult mai lizibil asa.

Revenind la problema ta, trebuie sa faci in primul rand o scanare cu Vag-Com. Din cate imi dau seama, problemele ar putea fi de la clapeta de acceleratie, care trebuie curata si facuta readaptarea cu Vag-Com. Insa nu poti sti sigur daca clapeta de acceleratie este de vina pentru problemele tale decat cu o scanare cu Vag-Com, dupa cum am scris deja.

Mai multe amanunte despre curatarea clapetei exista in mai multe topic-uri pe forum, trebuie doar sa ai rabdare sa le citesti.

Iti recomand eu un topic, pe celelalte le poti gasi folosind butonul "Search" pe care-l gasesti in dreapta sus:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=1456

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am fost la reprezentanta si au pus-o pe tester si au zis ca au gasit ceva erori

probabil de la benzina in rest nimic masina tot asa face.

O sa incerc insa in schimb sa ma duc sa vad cu o alta baterie daca porneste asa sa vad la rece .

O sa masor totusi si tensiunea de la a mea sa vad diferenta dintre a mea si alta care e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Si eu am o belea apropiata de problema voastra... Cand o pornesc dimineata se aude un tiuit / fluierat la relanti. Precizez ca mi-am facut obiceiul sa nu plec dimineata pana nu o las 1-2 minute sa se incalzeasca . Dupa ce plec cu ea de pe loc .. adica in sarcina .. zgomotul dispare.. De asemenea dispare si la relanti daca apas usor acceleratia.. insa dupa ce incetez sa mai actionez acceleratia .. iarasi .. si iarasi .. acelasi fluierat / tiuit.. M-am gandit la cureaua de la alternator? ce ziceti .. Nu sunt un priceput , doar ce-am mai invatat de pe vwforum , si cu aceasta ocazia vroiam sa si multumesc tuturor care de-a lungul timpului au postat pe acest forum..

Am aceeasi problema cu masina din semnatura. Am ajuns sa schimb , intr-un an jumate' , de doua ori cureaua de accesorii si ultima data am schimbat rola intinzatoare. Acum inca mai sunt momente cand face acel fluierat. Dintr-o situatie nefericita am fost nevoit de curand sa schimb alternatorul complet si irecuperabil (s-a ars in 47 mii km - platforma diode, releu de incarcare si stator ). In concluzie, luand lucrurile prin eliminare, ce mai poate fi? Doar pompa de apa si compresorul AC. Am fost la doua service-uri pana acu' (Metrotehnica si Elcagid Bz) care mi-au confirmat ca pompa de apa sigur nu are probleme( daca avea acel sunet atunci pierdea apa). Prin deductie logica ar mai fi doar compresorul de AC care atunci cand nu e in sarcina scoate acest zgomot. In final.......nu-mi mai bat capul cu acel zgomot ca nu are ce sa se intample rau. Daca vrei masina fara fluierat gasesti pe piata auto o mare plaja de oferte cu masini al caror pret incepe de la 20.000 eur :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna. avand in vedere ca a venit iarna ma asteptam sa imi faca masina ceva probleme. Si nu ma dezamagit:(

Am fost acum cateva zile sa o pornesc (la ce frig e afara tre sa o faci cat mai des) , a mers 20 -30 de metri apoi a clacat, a murit....incerc sai dai o cheie dar nimic....cu GREU se misca ceva in motor...

Am zis ca-i de la frig si de la vascuozitatea uleiului care se facuse vaselina. . .. Am schimbat uleiul si tot nimic....astazi am incercat sa o pornesc dar....nimic, nada, niente. :)(:)(..nici macar nu incearca....se aprind toti martorii care se aprindeau de obicei, o las cateva secunde sa se stinga aia care trebuie si apoi incerc sa o pornesc...dupa cum am mai zis...totul in motor se misca extrem de greu si dupa 1-2 secunde se opreste tot

NU stiu ce sa fac...am intrebat diversi "mecanici" dar nici unul nu mia dat vreun diagnostic bun...ma gandesc serios sa ma duc la reprezentanta sa o bage pe tester sau ceva...

Oricine....ceva idei.?...a mai patitr cineva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!