Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Asa m-au sfatuit si pe mine cativa membri de pe forum(sa schimb benzina).asa am facut... si cand circul prin oras nu se aprinde dar cand am iesit in afara... nu dureaza prea mult si se aprinde.Am facut o diagnoza si mi-a iesit "senzor for nox-signal to small".Am intrebat in magazin cam cat costa acesta...si...surpriza... 1600 lei !!!

Modificat de just...ice
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treb sa incerc si eu sa ies pe afara sa vad daca se aprinde...

Pai si senzorul asta de la ce se defecteaza ?

...la naiba..am doar 30.000 km..asta e fiabilitatea VW ? :rolleyes:

Modificat de zoloft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Zoloft ... nu stiu de la ce se defecteaza acest senzor... dar m-am uitat la un golf 5 1,6 MPI nu FSi ..si nu avea acest senzor.vezi ce eroare iti da...poate este de la altceva.Eroarea mea este 17441, asa a iesit la diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diagnoza-porsche

zoloft nu te mai mira,am vazut multi sezori stricati la 20.000 de km

obisnuiti va ca electronica de pe masinile contemporane este foarta slaba la capitolul fiabilitate.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi aveti ghinion. imediat ce mi-a aparut eroarea, nu a mai disparut nici la schimbarea motorinei nici la drum mai lung (focsani-tg mures) ci nu s-a mai aprins de cand am sters-o din vag-com.

oare se mai poate aprinde ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Am fost in germania sa imi cumpar masina din semnatura si pe drum la intoarcere s-a aprins martorul de emisie gaze cu mesajul abgass werkstatt sau ceva de genul asta. Am sunat un mecanic si mi-a zis ca nu e nici o problema si sa tin mai turata. Turata prea tare nu puteam ca imi lua si niste limp mode de nu ma vedeam in viteze mari. Cand am intrat in tara numai la 4500 schimbam vitezele si dupa doua zile de mers asa s-a stins singur si s-a mai aprins o singura data dupa ce am facut plinul la petrom si am bagat peste motorina aditiv pt curatire injectoare. Si atunci acelasi procedeu care a dat rezultate. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diagnoza-porsche

nu te baza pe asta,nu se poate aplica in orice situatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

asa patesc si eu mai nou la al meu PD 1.9 TDI cu "robinetul galben" am fost la scanare si mi-a spus meseriasul ca a aparut aiurea in tramvai, ca nu indica nici un fel de eroare, l-a sters, mi-a luat banii si gata.

peste 2 saptamani iar s-a aprins, mereu in mers, dupa aproximativ 10 minute, niciodata din prima dimineata, gata sa merg iar la mecanic sa mai arunc niste bani, dar nu era omul acolo, si cat m-am mai invartit prin oras mers sportiv de nervi a doua zi nu s-a mai aprins nimic aiurea.asadar cred ca i-am gasit solutia, cum se incalzeste bine motorul turata bine spre 3000 cu treapta a IV -a si schimbat vitezele (de la a II-a in sus) mai sportiv.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a fost ciudat si jenant

s-a aprins robinetul galben si mesaj martor emisie gaze

prima data a disparut singur si am ignorat

a doua oara am fost la scaner si mi-a sters eroarea dar electr. m-a trimis la mecanic pt verificare presiune EGR

am descoperit singur ca dupa o vizita la un destept de mecanic care a umblat la computer mi-a lasat furtunasul de la EGR + altele (in total 7 furtunase) libere , atirnau toate.

Le-am implintat in mufa comuna de sub parbriz si e ok.

Atentie la mecanici, daca se poate stati linga ei sau pune-tii sa mai verifice o data la urma.

nu stiu unde duc cele 7 furtunase dar parca nici frinele nu erau f bune - pericol!!!!

Cereti o dovada la orice mecanic, chiar si la cei particulari.

salutari si bani pentru reprezentante auto !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Cine stie cum este la Golf V, 1.4 FSI 90 CP din 2004. Un mecanic mi-a spus ca trebuie inlocuita sonda de noxe NU sonda lambda.

Am sunat la reprezentanta VW sa vad cat costa aceasta sonda de noxe si le-am spus ca trebuie inlocuita sonda de noxe nu cea lambda si ei mi-au spus ca sonda de noxe este sonda lambda care poate fi inainte de catalizator sau dupa catalizator.

Intrebarea este cine site ce spune mecanicu sau cei de la reprezentanta ?

La motoarele pe benzina din 2004, FSI, pe langa sonda lambda, mai exista si un senzor de noxe ???

Masina se comporta normal nu am observat sa aibe ceva probleme si eu am tot Golf V din 2008 dar nu este FSI ca al parintilor mei.

Multumesc anticipat.

Modificat de pavaroti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut rost de eroarea care apare:

17443 - Sensor for Nox (G295): Signal Implausible

Ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semnal pe gaze evacuare. sonda lambda. am eu senzori pe motor daca iti trebuie dar depinde de cate fire ai ca sunt si cu 4 si cu 3. nu exista si sonda de noxe si sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot intreb pe unu si pe altu si se pare ca Golf V FSI, an 2004, ar avea si sonda noxe (NOx) si sonda lambda.

Am sunat din nou la reprezentanta VW si mi-au spus ca sonda lambda este 730 RON si sonda de noxe (NOx) i-am dat codu de la eroare G295 mi-a spus ca este 1950 RON.

Poate sa fie asa de mult sonda de noxe ?

Cei care aveti Golf V FSI 90 CP si stiti lucrul acesta va rog sa imi spuneti.

Senzor sau sonda de noxe ce o fi ea dar alta pe langa cea lambda ?

Multumesc.

gbrgeorge din ce spui tu sa inteleg ca exista sonda lambda da nu si sonda noxe ci numai SENZOR NOXE ?

Sa fie asa cum spui tu dar poate sa fie 1950 RON :(

Modificat de pavaroti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda este pe catalizator si sonda (sau senzorul de noxe) se afla la mijlocul masinii sub catalizator. Pretul nou pate fi 1950 ron dar la SH in gasesti si la 400 ron. Aceste informatii ti le dau in functie de ce mi-a "dictat" un mecanic de la VW prieten cu mine si pe care il mai intreb ptr a posta raspunsuri exacte si ptr a invatat si eu cat mai multe. Daca vrei mai multe detalii despre un senzor sh da-mi un PM si vedem ce gasim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum e super enervant acest robinet galben.La mine cu scanare nu apare nici un fel de eroare, il sterge meseriasul si in 2 saptamani maxim apare iar, merg mai sportiv 2 zile cu masina si se stinge singur, apoi dupa o luna iar apare si tot asa.

M-am decis, il ignor cu desavarsire sa vad cat o tine tot asa si daca crapa pana la urma motorul inseama ca partea electronica moderna e departe de fiabilitatea germana.

:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit ceva si corectati-ma daca gresesc. Aceasta eroare care apare la bordul masinii poate duce la cresterea consumului. e adevarat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut rost de eroarea care apare:

17443 - Sensor for Nox (G295): Signal Implausible

Ce poate fi ?

Sal! sie eu am aceeasi eroare si cei de la service au spus ca trebuie schimbata sonda lambda 2. Cam naspa pentru ca pretul dat de ei este de 1.985 RON ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am eroarea in bord de vreun an...parca e ciudat cand nu apare :offtopic: . Bineinteles ca si eu am facut ceea ce scrie in cartea masinii, adica am mers imediat la service la reprezentanta. Baietii au sters eroarea, mi-au zis sa merg mai turat ca nu mai apare si sa pun benzina mai buna. N-a tinut prea mult faza ca iar a aparut. Iar m-am dus la ei...au zis ca masina este ok din punct de vedere tehnic si ca functioneaza la parametri normali doar ca trebuie sa faca o verificare daca intradevar exista o defectiune sau e o problema electrica ce duce la eroarea asta de senzor. N-am avut "timp" sa merg la ei sa vada care e treaba, cert este ca la ITP mi-a zis baiatu' ca noxele nu sunt chiar ok pentru un golf 5. ( dupa cum am citit undeva pe paginile anterioare pare sa fie rezultatul defectiunii). Dupa sau mai bine zis in timpul unei deplasari mai lungi (16 ore de condus) eroarea a disparut dar a reaparut la intoarcerea in traficul urban. Oricum de ceva vreme nu s-a mai stins... Am dus masina la o verificare generala gratuita la Delcar, reprezentanta Skoda din Brasov, si printre alte chestii pe care le-au gasit mi-au zis si ca trebuie schimbata sonda lambda 2. In rezultatul diagnozei sunt listate erorile si este si o schema cu locatia acestei "NOx sensor control unit J583". Sonda lamda2 se afla dupa catalizator si este o componenta a acestei unitati. Dupa cum am spus mai sus pretul dat de ei pentru piesa asta este 1.985Ron. Eu sper sa o gasesc mai ieftin pentru ca daca nu... e cam nasoala treaba.

@gbrgeorge mie mi s-a parut ca papa un pic mai mult iarna in comparatie cu iernile cand nu avea problema asta dar in rest nu am observat o crestere a consumului sau vreun alt efect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc bff de raspuns. O sa gasesti mai ieftin sonda daca o vei cumpara sh, nu stiu manopera de schimbare cat te va ajunge, dar parca e pacat sa dai 1950 ron noua. In fine, eu am vandut golf-ul 1.4 cu eroarea aia in bord si cumparatorul mi-a zis ca o va repara el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce retin eu din ce mi-a spus mecanicu legat de senzorul de noxe nu ar trebui sa creasca consumul.

Treaba senzorului de NOx sunt noxele care nu mai sunt ca la carte.

Sonda lambda mi-a spus ca este vinovata de cresterea consumului si nu mai trage masina asa de bine.

Ce nu mi-a spus acel mecanic, ce complicati pot sa apara daca circuli cu senzoru de noxe avand probleme cu el ?

Modificat de pavaroti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa apara complicatii la motor daca este vorba de noxe si de sonda lamba 2?pur si simplu emisiile masinii nu mai au acel parfum coco chanel din fabrica, fiind inlocuit de unul mai masculin de cox.

inteleg la un benzinar textul cu mergi d-le mai turat, desi nici acolo nu ar trebuie sa se comporte asa, dar la un diesel asa ceva e o aberatie, doar de aia e diesel sa functioneze la turatii mai mici, ca sa consume mai putin, etc. s.a.m.d.

in realitate dupa cum am dedus din ce spun colegii pe forum si unii mecanici, daca motorului i se pare ceva ca nefiind in parametrii optimi aprinde repede un led, ca sa mergem la service si sa ne prosteasca de cativa bani si apoi texte ca mergem subturat.

mie imi zice mecanicul ca trebuie sa merg maxim cu treapta a 3 -a prin oras, dar daca sunt pe varianta orasului si ma grabesc pot sa merg si peste 50 kmh, pe riscul meu, deci stau cu a 3-a la 3000 ture sau aleg viteza superioara?

daca aceasta eroare ar fi ceva serios ar aparea la turatii serioase in plina sarcina, nu dimineata cand motorul e rece si merg atent cu ea pana in 2000 ture, si apoi motorul ar da ceva semne reale de suferinta, nu ar trage cum tragea, nu ar fugi cum fugea.

din partea mea cat timp se comporta ok masina, pleaca la sfert de cheie, accelereaza dumnezeieste, franeaza promt, poate sa stea aprins cat doreste.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal am si eu o intrebare legata de aprinderea acestui martor . Azi m-am hotarat sa merg la mare si dupa 1 km de la intrarea pe autostrada soarelui a aparut acest martor(emissions workshop) . Singura diferenta in comportamentul masinii este ca nu mai porneste asa cum era inainte (desi am problema cu pornitul greu la cald) acum trebuie sa tin sanatos de cheie pana porneste . Acum cateva zile pe acea ploaie mare din Bucuresti am facut ceva "scufundari" cu ea ,era o balta mai mare si am incercat sa trec de ajunsese apa pe capota .Nu s-a oprit am dat inapoi , iar aseara am bagat motorina cu gandul sa fie pentru azi cand plec.(motorina de la Petrom ) INTREBARE E o problema faptul ca nu am mers la un service pana acum?! (am mers pana in costinesti) . Ma bate gandul ca dupa 6 zile sa revin in aceleasi conditii in bucuresti si abia acolo sa vad ce probleme am .

Poate fi o cauza una din cele doua treburi precizate de mine : motorina sau acea "scufundare"

Precizez ca nu se pune problema ca a-si fi mers subturat (daca are vreo treaba) , merg destul de tare chiar si prin oras (schimb in jur de 2500-3000 , cat mai aproape de 3000)

Multumesc

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu martorul aprins. a mers cineva cu masina in service, mecanicii au incercat sa curete EGR-ul dar acesta avea o membrana sparta sau cel putin asa mi s-a zis. nu s-a putut repara si a fost inlocuit. aproximativ 650 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pavarotti... aceeeasi problema o am si eu cu golful meu.am fost la reprezentanta VW si mi-au spus ca senzorul de noxe costa 1.800 lei. am vb cu un mecanic de acolo... si mi-a spus ca de vina este senzorul de noxe...sau un calc care inregistreaza parametri trimisi de acest senzor. am sa ma merg sa vad ce e sigur... si mai vb.

Bafta.

Modificat de just...ice
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am rezolvat problema cu ajutorul lui swat cat .EGR-ul nu functiona , supapa sparta .Cumparat EGR nou 297 RON (Wahle - sper sa fi scris corect) . Curatat pe acolo si acum e ca nou am scapat si de uleiul care curgea pe acolo . Multam pentru ajutor swat cat tot el m-a ajutat si cu pornirea grea la cald .

Bun acest forum pentru cei care nu se pricep. Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!