Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Poate sa schimbe 10 piese si sa verifice de 7 ori cablajul daca nu a verificat siguranta SB24 care alimenteaza exact cele 2 piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuit .

problema persistă 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automat. Tot asa, o siguranta nu este un consumabil, se arde in urma unui scurtcircuit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/19/2020 at 5:49 PM, Al Bundy said:

Poate sa schimbe 10 piese si sa verifice de 7 ori cablajul daca nu a verificat siguranta SB24 care alimenteaza exact cele 2 piese.

Din păcate cred că am un scurt circuit. Am găsit siguranț S24 arsă, am înlocuit-o și s-a ars imediat. Cam unde ar trebui să caut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie plecat pe circuit. Intai deconecteaza ce ai pe circuit - canistra si egr, vezi daca mai arde. Conecteaza pe rand si verifica. Daca arde si fara ele, trebuie plecat pe cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am scos mufele, arde siguranța și cu mufele scoase. Am pus EGR valva Evap noi și tot arde, 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, trebuie sa te apuci de verificat cablajul. Vezi in zona de trecere de la lonjeron, baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat în manualul mașinii, siguranța 24 se ocupă cu brichetele. Am verificat brichetele și am găsit în bricheta șoferului trei monede de 2 eurocenți. Le-am extras, am pus siguranță și nu s-a mai ars. Problema e că erorile de EGR și valva EVAP persistă. Am încălzit motorul la 90 de grade, am pus VCDS 12.12 și am șters erorile și au reapărut imediat. Menționez că am schimbat EGR și valva EVAP noi. Am verificat cablajul, dar nu găsesc nimic. Ce ar mai trebui să fac? Help plz.!

133745202_452792442398277_3395803825914037069_n.jpg

 

 

Motorul merge rotund, se turează maxim. Treaba e că trebuie să fac RAR-ul și nu știu dacă trec cu martorul chek engine aprins.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că eu fac o confuzie între siguranțe. De fapt unde e SB24?

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cutia de sigurante de langa baterie. ce ai schimbat tu este SC24.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, victortanasa said:

Am verificat în manualul mașinii, siguranța 24 se ocupă cu brichetele. Am verificat brichetele și am găsit în bricheta șoferului trei monede de 2 eurocenți. Le-am extras, am pus siguranță și nu s-a mai ars. Problema e că erorile de EGR și valva EVAP persistă. Am încălzit motorul la 90 de grade, am pus VCDS 12.12 și am șters erorile și au reapărut imediat. Menționez că am schimbat EGR și valva EVAP noi. Am verificat cablajul, dar nu găsesc nimic. Ce ar mai trebui să fac? Help plz.!

133745202_452792442398277_3395803825914037069_n.jpg

Victor, da-mi cod motor si an fabricatie si ma voi uita pe diagrame, cand am un pic de timp (sunt in concediu pana dupa sarbatori)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minutes ago, F l o r i n said:

Victor, da-mi cod motor si an fabricatie si ma voi uita pe diagrame, cand am un pic de timp (sunt in concediu pana dupa sarbatori)

Cod motor BCA, an 2004, golf 5, motor benzină 1,4 , 55w. Mulțumesc!

26 minutes ago, Al Bundy said:

In cutia de sigurante de langa baterie. ce ai schimbat tu este SC24.

 

Care anume e SB24? O poză mi-ar fi de ajutor. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da o fi asa greu sa dai capacul deoparte si sa vezi unde scrie 24?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit. Scrie F24, dar e bună siguranța.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta o fi buna dar ai tensiune pe ea?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am tensiune pe siguranța F24.

133745202_452792442398277_3395803825914037069_n.jpg

 

 Am mai curățat mufele, am verificat cât am putut cablajul, acum am o eroare în plus, care mai apărea și înainte, dar la EVAP nu mai scrie short to ground.

134092827_132697935323520_645026828713093104_n.jpg

 

Vă rog să mă iertați dacă sunt obsesiv dar stau undeva pe malul Prutului, mașina nu are numere, abia mi-a fost adusă pe platformă, urmează să merg la RAR și am chek engine aprins. Mașina se turează bine, nu trepidează, fără numere nu pot să o scot să fac un test drive. Aștept sugestii. Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasoara daca ai tensiune in mufele celor 2 piese afectate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe EGR am 6 V. Pe Evap nu am deloc. Am măsurat cu contact pus, motor oprit.

 

Am desfăcut tabloul de siguranțe de lângă baterie, am găsit condens și contact oxidat la F8, am curățat și am reușit să șterg două erori: Acum arată așa:                Am înțeles că de vină ar fi senzorul de temperatură a apei. Mâine îl voi schimba. Vă țin la curent.

poza coolant.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemă rezolvată. Toată nebunia a pornit după ce a fost adusă mașina din Germania și a fost spălat motorul temeinic apoi mașina a stat nepornită 2-3 luni. Apa a intrat pe la mufe și a oxidat contactele. Mai rău a fost la tabloul siguranțelor de lângă baterie pe care l-am desfăcut în bucăți, l-am curățat cu spray de contacte, l-am suflat cu aer. A trebuit schimbat EGR și senzorul de temperatură a lichidului de răcire. Nu aș fi făcut mare lucru dacă nu aș fi avut și un program VCDS cu care am șters erorile și am adaptat EGR. Mulțumesc tuturor pentru sugestii. La mulți ani cu sănătate tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Seara trecuta s-a aprins check engine dupa ce am pornit masina si a stat pornita in jur de 15 min inainte sa plec la drum. 
Astazi am facut o scanare si au aparut erorile din imaginile atasate.

Am inteles ca e posibil sa fie o problema la sonda lambda 2 (s-a demontat sonda lambda in urma cu 3 luni cand s-a schimbat teava care include felxibilul de la evacuare) si posibil probleme la turbo, tubulatura.

Aveti alte sugestii?

Masina este o VW Jetta 1.4 TSI, CAXA, 122 cp.

 

Multumesc!

67BD437D-D1A6-4D14-977D-81A6BB0D0F67.jpeg

5DBBEA77-9A62-48B7-BFCA-C43B440B6E5F.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la sonda lambda si turbina nu face presiune (sau face si o pierde)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Ionuț Gagiu

Salut! 

Am un golf 5 gt, 2.0 tdi cod motor Bmn și de vreo luna mi a apărut martorul de filtru de particule (deși este anulat de câțiva ani) iar la câteva zile check engine. 

Am pus testerul pe mașina și mi a dat eroarea din atașament. Am șters o și după vreo 50 100 km a apărut iar.

Pot fi sigur că e sonda lambda? Ce sonda ar trebui sa pun și dacă după montaj mai trebuie vreo codare?

Mulțumesc!

Screenshot_2022-07-02-21-05-43-766_com_miui.gallery.thumb.jpg.3a0b5f1903b9a7e9688778824e2d4136.jpg

Screenshot_2022-07-02-21-06-28-817_com.miui.gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Mariusflorindecu

Am schimbat valva respectiva dupa aproximativ 10 km iar s-a aprins martorul in bord ...

 

FB_IMG_1658176944666.jpg

Modificat de Mariusflorindecu
ma uitat sa trec anul de fabricatie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem
  • 1 year later...

Salut, de curand am cumoparat un vw jetta 1.6 tdi - 260k km, am inteles de la fosta proprietara ca a schimbat egr ul acum un an ... un an si jumatate... astazi am fost cu masina la service fiindca mi s a aprins spria (am parcurs 500 km de cand am cumparat masina ) si dupa ce s a pus testerul pe masina cei de la serice mi au spus ca trebuie schimbat egr ul si ca nu imi schimba decat cu unul original - 2500 egr ul, 100 garniturile si 800 manopera, iar daca vin eu cu egr ul original atunci manopera creste cu 20%. Mi se pare un pic cam mult . . . insa daca fac aceasta operatiune as vrea totusi sa ma duc undeva unde se ocupa cu asa ceva si sa stiu ca s a facut o lucrare corecta. Unde as putea sa merg pentru aceasta operatiune in bucuresti ? Va multumesc mult ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!