Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Nu e greu - scoti furtunul gros, apoi ai de desfacut in total 5 suruburi - 3 care se prind de galerie si doua dintre egr si clapeta de cut off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Dupa ce am vizitat inca un service in legatura cu problema mea, ce a fost prezentata in posturile precedente, am ajuns in cele din urma la reprezentanta.

Acolo, dupa verificari diverse, inclusiv distributia, problema a fost gasita si anume: gazele arse nu sunt evacuate datorita catalizatorului care este infundat (banuiesc si de unde i se trage - mersul cu o bobina arsa care intre timp a fost schimbata sau poate de la EGR-ul vechi...)

In curand sper sa schimb acest catalizator cu unul AM (dedicat, nu universal).

Imi poate spune cineva care a schimbat catalizatorul original cu unul AM daca ii apare martorul check engine in bord cu eroarea P0420?

Intreb, pentru ca nu sunt convins daca unul AM va face depoluarea cum trebuie si sonda lambda 2 va genera date ce vor duce la aparitia erorii P0420 -> martor aprins

Recomandati unul nou AM sau unul original din dezmembrari?

Comparand preturile (AM cu OE) , oare e vorba de eficienta sau de durata de viata?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de incurajare pronet. Inainte sa ma apuc de treaba mai am nevoie de doua informatii:

1) In cutia cu EGR-ul, am mai primit si doua garnituri de clingherit (+ una de cauciuc care stiu de unde este.) Nu stiu unde vin acele garnituri de clingherit?????

2) Dupa ce fac schimbul, se va stinge de la sine martorul din bord, sau trebuie sa o pun iar pe un calculator sa-i sterg eroarea????

Multumesc pentru un eventual raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu erorile dupa schimbul EGR.

Sistem de reciclare a gazelor de esapare.

Cod eroare: P0401

Motor supapa galerie admisie.

Cod eroare: P3102

Aceasta eroare cred ca ar putea fi de la curatarea galeriei, dupa ce am dat jos EGR-ul. Poate o fi cazut ceva mizerie cand am scos din zgura aia de la partea dinspre EGR. Am curatat cu mare atentie si am scos cat s-a putut din mizerie. Nu stiu ce o sa se intample in urmatoarea perioada. Am sters erorile respective si am mers cca 7-8 km. si nu au mai aparut.

Multumesc frumos Mihai (pronet).

Modificat de SkySDD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! azi 21.03 orele am iesit la o plimbare in oras. Dupa ce am baut un suc, m-am urcat in masina ca sa plec catre un peco pentru a alimenta. Dupa ce am pornit auto, am sesizat martorul motor aprins in bord ( cel galben). mentionez ca auto are putere, trage, nu aud vreun zgomot ciudat la ea. A mai patit cineva ceva de genu? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

Salutare! azi 21.03 orele am iesit la o plimbare in oras. Dupa ce am baut un suc, m-am urcat in masina ca sa plec catre un peco pentru a alimenta. Dupa ce am pornit auto, am sesizat martorul motor aprins in bord ( cel galben). mentionez ca auto are putere, trage, nu aud vreun zgomot ciudat la ea. A mai patit cineva ceva de genu? multumesc

Off topic. Nici nu te-ai obosit sa cauti sau sa citesti cateva posturi din topic.

On topic. Cauzele pot fi multe. O scanare cu vcds si poate te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa erorile afisate mai sus, pe care le-am sters, credeti ca trebuie sa-mi fac griji?

Ma refer la cea de la motor supapa galerie admisie, cod eroare P3102.

Daca poate cineva sa-mi dea un raspuns!

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am rezolvat problema a trebuit sa curat turbina si egr acum nu mai am treaba cu plafonarea sau cu becul aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!mi s a aprins si mie senzorul ala gen robinet si la o testare mi a dat urmatoarele erori;

Senzor 1 presiune gaze esapament po471

Senzor 1presiune gaze esapament po472

Senzor detectare diferenta de presiune filtru de particule semnal improbabil p2453

La toate in dreptul lor scrie ;status;ATT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima vedere pare a fi senzorul g450.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca acest senzor functioneaza orin impulsuri electromagnetice oare se poate repara!??nu stie nimeni!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa repari la el. Acesta masoara presiunea diferentiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hristos a inviat 

 

De ceva timp am ramas fara EGR si am decis sa il schimb cu unu nou. Imi poate recomanda cineva o firma ? de preferat cine a schimbat si cat l-a tinut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Am si eu martorul gen robinet aprins in bord, cand am desfacut capacul ce protejeaja motorul , am vazut ca este un furtun rupt / sau ceva lipsa

Ma puteti ajuta cu identificarea componentei?

Detin un Golf 5 2005 1.6 benzina motor BGU 

 

Va multumesc anticipat.

 

post-151151-0-78400300-1429084777_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm cam murdar motorul tau de ce nu il speli din cand in cand!!??conducta aia pare a veni de la busonul de ulei cumva?

Modificat de mike77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamana trecuta am cumparat masina

da vine de la busonul de ulei

nu stiu daca e rupt sau este vreo parte lipsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara vwforum, sunt nou pe acest forum, posesor de Golf 5 1.9 TDI cutie autoamata, am avut mai multe probleme cu masina achizitionata acum 6 luni, una dintre acestea este cea cu martorul MIL, martorul emisie gaze, am schimbat egr-ul de doua ori, odata l-am curatat, iar sa aprins martorul, dupa ce am citit prin discutiile de pe forum, ma gandesc sa nu fie de la senzorul de presiune aer admisie, sau poate un furtun vacuum. Problema este ca masina cand motorul este cald, incins dupa 120km nu mai trage se tureaza dar nu mai fuge, daca opresc motorul si pornesc masina merge bine o perioada scurta de timp dar se intampla acelasi lucru. Ce ma sfatuiti sa fac ? Cum sa procedez sa rezolv si aceasta problema? Sper ca am postat in locul potrivit. Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data fa-i o scanare sa vezi de ce ai martorul aprins. Verifica si starea ambreiajului-sa nu patineze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunele si in ultimul caz verifica senzorul dar de regula senzorul e bulit cand masina merge bine si e martorul aprins la tine e clar ca e o buba de undeva nu doar senzorul!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc. O sa verific si o sa revin cu problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara vwforum, sunt nou pe acest forum, posesor de Golf 5 1.9 TDI cutie autoamata, am avut mai multe probleme cu masina achizitionata acum 6 luni, una dintre acestea este cea cu martorul MIL, martorul emisie gaze, am schimbat egr-ul de doua ori, odata l-am curatat, iar sa aprins martorul, dupa ce am citit prin discutiile de pe forum, ma gandesc sa nu fie de la senzorul de presiune aer admisie, sau poate un furtun vacuum. Problema este ca masina cand motorul este cald, incins dupa 120km nu mai trage se tureaza dar nu mai fuge, daca opresc motorul si pornesc masina merge bine o perioada scurta de timp dar se intampla acelasi lucru. Ce ma sfatuiti sa fac ? Cum sa procedez sa rezolv si aceasta problema? Sper ca am postat in locul potrivit. Multumesc frumos.

 

 

Prima data fa-i o scanare sa vezi de ce ai martorul aprins. Verifica si starea ambreiajului-sa nu patineze.

 

Pronet, e automata.

 

CZR - fa un log in mers cu VCDS-ul, sa vedem ce valori ai - eventual vezi si ce erori sunt stocate la scanare, pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, o sa fac scanarea si o sa revin cu erorile, poate ii dam de cap, multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Revin cu un update la problema mea cu EGR-ul, din acest topic, in caz ca ajuta pe cineva.

L-am schimbat pana la urma, ca ma sacaia MIL-ul din bord, dupa multe cautari pe net, bineinteles nu cu unul original ca ma ajungea dublu, dar nici cu cel mai ieftin. Dupa vreo 100 km vad ca nu mai apare nimic. Schimbari, majore, nu am observat dupa inlocuirea lui...ceea ce ma face sa cred ca mai mult e pus pentru a indeplini normativele euro 4 decat pentru nus ce performanta, dupa cum se intampla la alte motorizari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, astazi am primit urmatoarea eroare:

000258 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
               P0102 - 000 - Signal too Low
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 128889 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 13:15:37
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Duty Cycle: 79.7 %
                    Bin. Bits: 00001011
                    Mass Air / Rev.: 260.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
Masina din ce simt eu trage la fel, e vreo problema daca merg asa cu el cateva zile?
 
Maine dimineata o sa curat mufa debitmetrului cu WD40, daca eroarea persista mai sunt contacte ale cablurilor care ar trebui sa le verific? In dezmembrari am vazut ca e cam 100-200 lei, cam pe la ce pret se invarte nou (preferabil Bosh)?  
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!