Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Salutare colegi forumisti,

 

Sunt posesorul unui Golf V MPI / 1.4 75 CP / an 2005 / motor BCA si am intampinat urmatoarea problema:

 

Cu motorul la cald (90 grade), in accelerare, apar oscilatii de putere (enervante) si am observat si un consum de benzina mare.

Pentru ca mi-a aparut si martorul aprins in bord (check engine-ul) am pus VAG COM si mi s-au afisat urmatoarele erori:

 

2 Faults Found:

16804 - Catalyst System; Bank 1

              P0420 - 001 - Efficiency Below Threshold - Intermittent - MIL ON

17811 - EGR System

              P1403 - 008 - Regulation Deviation - Intermittent

 

Am sters erorile aparute si am mai mers cateva sute de km, dupa care motorul a inceput sa trepideze la relanti. Am pus VAG COM -ul si mi-a aparut urmatoarea eroare (fara sa am martor aprins in bord):

 

1 Fault Found:

17852 - Potentiometer for EGR (G212)

              P1444 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

 

M-am dus la service, mi-au desfacut EGR-ul (era cel original, stantat cu logo-ul Audi si Vw) si era curat. L-au masurat, au suflat in teava metalica care intra in el si mi-au zis ca e OK. Dupa remontare i-am facut adaptarea cu succes din VAG COM.

Intre timp au gasit si un misfire pe cilindrul 3, au schimbat bobina si am scapat de trepidatiile de la relanti.

 

Insa am ramas cu pierderea de putere cand accelerez cu motorul cald. Mentionez ca dimineata de ex., cu motorul rece, nu am nicio problema. Chiar ieri mi-au reaparut erorile, dar in ordine inversa (?!?) - banuiala mea este ca apar in acelasi timp:

 

2 Faults Found:

17811 - EGR System

              P1403 - 008 - Regulation Deviation - Intermittent

16804 - Catalyst System; Bank 1

              P0420 - 001 - Efficiency Below Threshold - Intermittent - MIL ON

 

Acum, pentru ca am vizitat si service-ul, ma gandeam sa comand un EGR nou dar mi-e teama ca nu ar fi de la EGR (mecanicul a zis ca e ok egr-ul, desi am dubii ca ar fi ok) si problemele vor ramane dupa schimbarea acestuia.

 

Ce ma sfatuiti? Ar putea fi de la EGR sau catalizator? Nu stiu daca eroarea de EGR - P1403 duce automat la eroarea de catalizator ineficient P0420.

 

La ce grupuri din VAG COM as putea sa ma mai uit sa fiu convins ca e EGR-ul? Ar putea fi si de la furtune ce scapa aer?

 

Multumesc anticipat.

Modificat de lexetordo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai rezolva cu EGR-ul. Acesta are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Recent am achiziționat un golf 5 1.9 tdi, l-am acihizitionat cu martorul de emisie gaze aprins, cel de la care l-am achiziționat a zis ca este din cauza la debitmetru care a fost schimbat și a zis ca trebuie văzut cablajul, am schimbat distribuția și acum merge totul bine dar când motorul ajunge la temperatura optima (90°c) și îl opresc pentru 15 minute când pornesc mașină accelerația oscileaza pentru câteva secunde ( indiferent ca apasă accelerația mai tare sau nu) după care își revine și nu mai are nimic. Ieri am observat ca și la motor miroase a gaze de eșapament, ca și Cum ar avea ceva scurgeri la evacuarea gazelor. Aveți idee care ar fi motivul ( am citit ca ar fi problema de la distribuția montata prost, dar mașină are vlaga și nu văd sa consume mult )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza sa vedem erorile stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu diagnoza facuta astazi:

P0473 -Senzor evacuare presiune înaltă

- permanent

00361 - element de încălzire pentru încălzirea auxiliara

- faulty

- permanent

Mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat o supapa EGR marca Pierburg. Maine ajunge si poate reusesc sa o montez tot maine.

Revin cu pareri dupa ce schimb EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu diagnoza facuta astazi:

P0473 -Senzor evacuare presiune înaltă

- permanent

00361 - element de încălzire pentru încălzirea auxiliara

- faulty

- permanent

Mulțumesc anticipat.

O diagnoza cu VCDS nu puteai face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu sunt începător legat de tester și erori. Tester-ul a fost pus de un prieten de al meu și eu nu am fost de fata (sunt plecat prin tara) iar erorile mi le-a trimis prin whatsapp făcute poze la laptop. Când ajung acasă pot da informații mai detaliate, sper sa nu pățesc nimic pana atunci. Mulțumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

Am comandat o supapa EGR marca Pierburg. Maine ajunge si poate reusesc sa o montez tot maine.

Revin cu pareri dupa ce schimb EGR-ul.

Ok, asteptam raspuns. Din experienta la eroarea

17811 - EGR System

              P1403 - 008 - Regulation Deviation - Intermittent

ai rupt ceva in EGR, sau dupa eroarea 

17852 - Potentiometer for EGR (G212)

              P1444 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

ai ceva probleme cu partea care indica pozitia clapetei. Era bine de verificat conectorul, poate e murdar sau de la vibratii nu face contact, desi mai greu acest scenariu.

Nu te increde intodeauna in ceea ce zic cei de la service sunt oameni si oameni, am mai multa incredere in cunostintele mele si ce zic altii pe forum decat cei din  service-uri. Gandeste-te ca traiesti in Romania si multi merg pe principiul timpul trece, leafa merge, rar gasesti oameni responsabili.

Modificat de Ciurdea Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am montat astazi noul EGR, l-am adaptat din VCDS si am adaptat si clapeta de acceleratie cu toate ca nu s-a umblat la ea.

Din pacate simptomele au ramas: consumul la fel si o simt strangulata ca inainte de parca nu-i vine benzina atunci cand accelerez cu motorul la 90 grade si ai zice ca ma anunta ca trebuie sa schimb treapta.

Schimb in treapta urmatoare, accelerez, totul ok, pana cand la un moment dat iar se balbaie si schimb in treapta urmatoare.

Imi vine ideea sa pun benzina 98 efix si pun 10 litri.

O singura data am avut cateva pierderi insesizabile dupa care nimic, totul ok. Hmm... totusi masinuta asta e facuta sa mearga cu 95 ... si la pretul pe care il are 98-ul plus consumul... nu stiu ce sa zic.

Si inca ceva am mai observat dupa schimbarea EGR-ului: cand o pornesc, acul turometrului se duce foarte rapid in 1100, coboara tot rapid in 500 dupa care revine la normal. Ce sa fie?

Multumesc inca odata celor ce mi-au raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ieri un drum mai lung si aceleasi pierderi le am si cu benzina 98.

Partea cu pornirea cand acul urca in 1000-1100, coboara rapid in 500 unde si motorul trepideaza un pic dupa care tot rapid se stabilizeaza se intampla cu motorul cald.

La rece, pornirea este normala. Urca pentru cateva secunde la 1100 dupa care se stabilizeaza.

Revin cu informatii daca imi mai apar erori stocate dupa schimbarea EGR-ului. Deocamdata nu am nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am coborat azi la masina, am pornit-o si nu mi-a aparut niciun martor de eroare in bord.

Am pus tester-ul si surpriza, aveam stocata eroarea:

17811 - EGR System

              P1403 - 008 - Regulation Deviation - Intermittent

Am sters eroarea si nu a mai reaparut.

EGR nou, schimbat de 2 zile... Trebuie sa caut in alta parte dar nu stiu unde...

Imi poate spune cineva ce este acel mic filtru care intra cu un furtun mic de cauciuc in teava ce iese din EGR? Poate fi de-acolo? Am vazut ca e cam prafuit si "obosit".

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

Incearca o alta posibilitate:

1) Asigura-te ca ai benzina calitativa in rezervor un efix98 sau mol98 desi la motorul tau nu ar trebui sa conteze 95,98,99... doar calitativa.

2) Am vazut ca modelul tau de EGR e un pic diferit fata de al meu, este o electrovalva prin miscare de translatie, daca e normal-inchis, scoate-i conectorul si fa cativa km, eventual daca ai un cablu cu vcds mergi cu el conectat, vei avea eroarea tot timpul dar trebuie sa vezi daca se comporta diferit.

La mine s-a dus EGR-ul merg de vreo 600km cu el asa, e ramas pe blocat inchis insa nu am balbaieli sau alte minuni, doar un consum marisor ~ 0.6L /100km in plus. Teoretic si la tine daca ar fi o alta problema cu egr-ul si il anulezi prin scoaterea conectorului, ar trebui sa ai o diferenta, daca nu, e din alta parte.

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danitoiu.adrian

Salut am si eu nevoie de ajutor .... de ceva timp.ma confrunt cu o.problema adica imi consuma foarte mult combustibil gen 18 19 % pe oras masina este un golf 5 1.6 fsi bag din 2004 am fost cu ea la o gramada de mecanici... chiar si la reprezentanta ...unde mi a gasit senzor nox ...am cumpărat senzorul din alta parte nou.. montat ...degeaba ...la fel consuma i am schimbat si prima sonda lambda ...degeaba ...in urma unor investigații am constatat ca pe linia de retur a benzinei nu am nimic pe furtun nici un gram de benzina ..cineva mi a zis ca este.din pompa de inalta presiune....nu mi am permis sa cumpar una noua si am luat una sh din dezmembrări. ..dar degeba la fel ...nu scoate benzina pe retur...are idee cineva care ar fi cauza ??? Masina nu are nici o eroare stocata ......pls sunt disperat si am mare nevoie de ajutor si nu gasesc pe nimeni sa ma ajute in oras la mine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, iti multumesc pentru raspuns.

Ieri dimineata, inainte de a porni masina am deconectat mufa din EGR. Am pornit masina si am facut un drum mai lung sa vad cum se comporta. Pot sa spun ca parca am condus o alta masina, mult mai fasneata, iar cand motorul a ajuns la 90 de grade nu am mai avut nicio balbaiala (egr-ul l-am prins pe inchis probabil). Daca nu aparea martorul (check engine) in bord, o lasam asa deconectata de la EGR.

Buun, ma apropii de adevar.

Atunci cand am scos mufa din EGR, aceasta a iesit usor prin simpla tragere ceea ce m-a pus pe ganduri (stiu ca se folosea o surubelnita pentru deblocarea mufei). Cand am pus mufa la loc, am impins pana a facut click. Azi o s-o verific iar sa vad daca mai iese asa usor.

Am sa atasez si o imagine cu filtrul de care intrebam intr-un post anterior care intra direct in EGR si are forma de ciuperca.

Are acest filtru vreun rol in deschiderea/inchiderea EGR-ului?

Acest filtru intra direct in EGR, cum e la mine? Sau trebuia sa mai am un regulator de vacuum in care sa intre acest filtru?

post-146741-0-89922400-1426495636_thumb.

Modificat de lexetordo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela e doar un mic filtru sa nu intre mizerie in EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut mi se plafoneaza masina la 110-120 km/h

este lenesa 

s a aprins si martorul motor si scrie emission garage

am facut ogramada de teste si am fost la multi mecanici raspunsurile au fost multiple

ultima data dadea eroarea cod :00564

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU poti posta eroarea asa cum apare pe tester?

DAr parca ai mai postat si in alt topic, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Detin G 5 motor 1.9 TDI 90cp, BXF conform topicului mi s-a apris martorul galben emisie gaze in bord, realizat scanare. Mi-a aparut o bujie nefunctionala pe care am inlocuit-o si mi-a sters eroarea cu gazele. Dupa 5-6 km a reaparut eroarea cu gazele. Mentionez ca se aude un fluierat pana pe la 1400 rot/min cand zgomotul respectiv este acoperit de zgomotul motorului. Se aude si la ralanti foarte bine. Nu am facut verificarea de vacum de la EGR. O voi face azi cand ajung acasa de la munca. Performantele motorului nu s-au depreciat. Turbosuflanta isi face treaba la turatia normala de intrare in functiune. Asta imi da de gandit ca turbo NU este defect din moment ce am demaraj. Poate o vaga impresie de consum cu 0,5-0,7 mai mare. Nu pot sa-mi dau seama pentru ca am mers pe distante scurte, mai mult cu motorul rece.

Cei de facut, ce ar trebui sa mai verific in afara de egr si tubulatura de evacuare a gazelor si o rescanare. Ce altceva sa-i mai fac?

Multumesc pentru un eventual raspuns rapid.

Modificat de SkySDD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SA postezi eroarea asa cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Al Bundy,

Am depistat problema la o verificare mai atenta. EGR-ul este dus in totalitate. Nu mai face deloc vacum. Iar acel fluierat este tot de acolo. Cand am verificat membrana EGR-ului, puteam respira lejer prin acel muştiuc galben.

Imi doresc sa cred ca asta ar fi singura problema. Cred ca nu mai are rost o noua scanare decat dupa inlocuirea piesei defecte.

Te rog Al Bundy sa-mi dai o confirmare, daca am dreptate sau nu.

Multumesc pt. promptitudinea raspunsului.

Sambata am timp sa inlocuiesc piesa. Revin dupa cu rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu mai tine vacuum atunci trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

Colegi forumisti, e cineva mai priceput in sistemul de alimentare la caruta asta cu fsi?

Sincer, ma doare pe mine cand il vad de cand se chinuie cu problema aia de atata timp.

Adrian, am cautat ceva ceva insa mare lucru nu am aflat daca tu suspectezi ca-i infundat returul incearca sa gasesti dopul. Nu stiu la ce service ai fost dar un service care se respecta ar fi trebuit sa-ti zica cauza. Pana una alta asteptam sa vedem ce zic colegii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu o schema de montaj sau foto, sau vreun link, pentru EGR? Cred ca nu-i mare lucru. Nu am timp sa merg la un service din cauza timpului meu f. limitat.

Cred ca duminica imi fac ceva timp, dar numai sa am si ceva documentatie.

Multam fain.

Modificat de SkySDD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!