Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Probleme cu : senzorul temperatura lichid racire, debitmetru si senzor axa cu came, la senzor axa came  posibil fire intrerupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Vroiam sa te intreb ce parere ai despre simptomele pe care le-am descris in postul din 8 iunie, daca pot avea legatura cu erorile afisate. Ideea e ca aceste erori au fost rezolvate (cel putin temporar) prin curatarea pinilor unde intra senzorul. Apoi dupa cateva sute de km au aparut simptomele descrise mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi acum ce erori mai ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Eroarea aparuta astazi la tester este:

 

DTC 19559 -> Motor nivel turbionare; defect

                   -> Intermitent

 

Mi s-a spus ca e posibil sa fie ceva clapeta de admisie aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica siguranta si cablajul.

 

daca totul e ok, atunci v157 trebuie inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Au fost verificate siguranta si cablajul si nu au fost gasite probleme. Weekendul asta am facut vreo 400 km dar cu mufa de la clapeta scoasa. Mi s-a spus ca pot sa circul fara probleme. Ideea a fost sa vedem daca mai apar simptomele descrise. Nu am avut nici cea mai mica problema in acest weekend ceea ce confirma (zic eu) ca problema este de la clapeta. Banuiesc ca v157 de care zice Florin este clapeta de admisie aer. Ce nu imi este foarte clar: cum ma poate afecta daca circul mai mult cu mufa scoasa? Adica simt ca la oprirea motorului masina tremura ceva mai tare decat cu mufa cuplata, dar asta este singurul rol al clapetei? Se poate strica altceva daca circul asa?

Modificat de adimoshu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan.Marius

Revin cu rezolvarea de la postul #517.Eroarea era data de un fir de la debitmetru care mai statea ”prins” doar de izolatia sa.Am rezolvat prin lipirea si izolarea lui iar dupa stergerea erorii nu a mai aparut .Scuze de intarziere si sper ca va fi de folos celor ce vor da de problema respectiva.Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema...oarecum rezolvata.

 

001139 este eroarea care se numeste (senzor gaze evacuare g450 semnal prea mare).Am si diagnosticarea motorului si totala a masinii.Aceea eroare am sterso de vreo 5-6 ori si tot aparea ,pana la urma omul (Care nu este specialist,ci doar are vag com si stie sa umble asa in mare parte) a zis ca trebuie schimbat senzorul respectiv.Ne-am jucat la masina,Coming home/leaving home,cornering,etc,etc.A facut o scanare totala si mi-au aparut mai multe probleme printre care releul de la spalator de faruri stricat,plus inca cateva,o sa postez ambele diagnosticari aici.

 

Deci am fost la craiova de la severin si am mers tare...imi e rusine sa zic dar am mers destul si cu 160-200 km/h.La intors am mers frumos in cateva reprize mici de viteza(ca la dus m-am grabit).Am ajuns acasa am stat 3-4 ore si cand sa plec cu masina,hopa se aprinde martorul galben de la motor(robinetul),m-a luat cu inima...ca stiu ce am patit pe alta masina cu acelasi martor(chiar daca se aprinde din zeci de mii de motive),am inceput sa ma gandesc la zeci sau sute de milioane reparatii:)).Masina tragea bine(poate chiar mai bine mi sa parut cu acel martor aparut),am zis ca turbo-injectoare-dpf-orice chestie nu are cum sa fie ca se simtea.Fum nu scotea,ulei nu papase.Tot aveam o programare cu omul de mai sus pentru activarea unor functii si tocmai cand ma duceam spre el s-a aprins.

 

Dupa vreo 2 ore sa zic de stat cu contactul pus,am pornit masina care a stat vreo 10-15 minute pornita sa vedem functiile cum se prezinta,eram cu usile deschise si a venit un miros foarte urat de combustibil,gen de fum ,ca la o coaja de aia de masina(dar nu era fum vizibil).dupa 1-2 minute a trecut si cand ma uit in bord numai vad martorul,normal ca m-am bucurat,iara au urmat scanari,totul ok.Am uitat sa spun am alimentat pe drum de la un Rompetrol.

 

 

Intrebarea mea este,au fost de vina turatiile la care a fost masina supusa?A fost de vina motorina proasta?Trebuie sa-mi verific valorile la injectoare,turbo,dpf?au legatura cu aceasta eroare?Am citit si ceva de egr pe aici si ceva de clapeta de admisie.Masina fara simptome,doar martorul aprins!Se poate sa-mi mai apara,este o problema care persista?

 

Imi cer mii de scuze pentru acest topic lung...am vrut sa descriu exact situatia.O sa postez diagnoza pe motor si cea totala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca senzorul este made in US, schimba-l

daca scrie altceva pe el, verifica cablajul inainte de al schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am avut si eu aceleasi simptome enumerate mai sus- trepidatii la relanti, mergea parca in 3, martorul aprins la bord. Problema a fost de la bobina cilindrului 2. Am schimbat si totul este ok.
Poate ajuta cu ceva aceasta informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Casio eu nu am avut nicio simptoma de genul.La mine problema a fost Senzorul G450 Gaze evacuare Semnal prea inalt,exact asa scria pe vag com.Senzorul era USA si facea figuri dupa un drum de mers tare.Mi sa aprins,nu se stergea,dupa a disparut singur de pe bord si numai aparea nici in vag-com,iar a doua zi a aparut iarasi,l-am comandat ,a venit in 2 ore la un magazin de piese auto,ma uitam acolo pe monitor,erau si alte firme,dar scria OEM la asta,ca e original pana mea si am dat 200 lei.L-am montat cu cineva in fata blocului si asa m-am scapat de inca 30-50 lei care i-as fi dat pentru schimbarea lui.Am sters eroarea si nu a mai aparut.

 

Senzorul este Made in Malaysia si cum a spus Bundy nu am mai verificat Cablajul,l-am schimbat direct...adevaru e ca imi era si lene sa-l verific,deci bine ca a fost USA.As face o poza ,dar nu se vede bine.Diferenta intre Made in USA si altele este ca cel din USA are pe cercuite un fel de capac de silicon,un cauciuc fin la mana pus peste circuite,cred ca de acolo si calitatea lui. Cel nou este dintr-o bucata,tot plastic!

 

Cum am mai spus,masina nu avea nicio simptoma,ci doar am citit ca daca mergi cu el asa,poti sa dai in altele cum ar fi stricarea dpf!

 

Multumesc de informatii!O seara frumoasa!

 

1419.jpg Pentru cine nu stie cum arata!

Modificat de davydsss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@davydsss, am inteles de cand ti-am citit postarea despre problema ta, ma bucur ca ai reusit s-o rezolvi si faptul ca ai revenit cu detalii inclusiv cu imaginea senzorului cu pricina este, de asemeni un lucru benefic pentru comunitate. 

Citind cu atentie intregul topic, am regasit in scrierile celorlalti membri simptomele pe care le-am intalnit la masina mea si am considerat ca e bine de stiut.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Sunt nou pe forum, nou ca si sofer. Mi s-a apris si mie in bord mortorul galben in forma de robinet si imi afiseaza : ''emission garage!'' + mai mult de 3200rpm nu urca (pana acolo accelereaza, am putere) (Egr-ul are un an de cand a fost schimbat si nu am mers cu masina subturata). Stiu, trebuie sa o pun pe tester, am citit toate paginile acestui forum. Intrebarea mea: e posibil sa fie din cauza senzorului de temperatura exterioara? De o saptamana imi arată mai putin cu 10 grade, insa ieri, inainte sa se aprinda senzorul, imi arata -35grade si clipea temperatura (in conditiile in care afara erau +22 grade). Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Astazi mi-a aparut si mie aceasta eroare. Sper sa fie vreun senzor defect. Masina trage bine, fara a pierde din putere in treptele mari de viteza/turatii mari.

Detin un Golf V 1.9 TDI, cod motor BRU. Maine o sa merg sa bag alta motorina (aditivata) si o sa ma prezint la un service pentru o diagnoza. As putea sa mai incerc si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAo diagnoza, posibil membrana egr sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
Buna

Detin un VW Golf 5 1.6FSI BLF din 2005.

De curand mi-a aparut o eroare check engine, pe tester imi da eroarea de mai jos

 

1. Prima data - am dat delete la eroare

 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!

   Part No SW: 03C 906 056 CB    HW: Hardware No 

   Component: MED9.5.10       G00 7001  

   Revision: --H01---    Serial number: VWZ7Z0E1858977

   Coding: 0000072

   Shop #: WSC 00028 028 00001

 

1 Fault Found 

005120 - EGR Valve (N18): Electrical Malfunction 

               P1400 - 001 - Upper Limit Exceeded

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01100001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 98792 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 18:27:46

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 2080 /min

                    Load: 23.9 %

                    Speed: 55.0 km/h

                    Temperature: 80.0°C

 

Readiness: 0000 0000

 

2. A doua oara - dupa cativa km a aparut si check engine in bord

 

1 Fault Found 

 

005123 - EGR System: Regulation Deviation 

               P1403 - 008 - Implausible Signal

             Freeze Frame 

                    Fault Status: 01101000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 98804 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 08:33:33

 

             Freeze Frame 

                    RPM: 1600 /min

                    Load: 31.0 %

                    Speed: 41.0 km/h

                    Temperature: 75.0°C

 

 

Readiness: 1000 0000

 

3. Am anulat cea de sus, a disparut check engine din bord dar pe tester apare in continuare eroarea

 

1 Fault Found 

005123 - EGR System: Regulation Deviation 

               P1403 - 008 - Implausible Signal

             Freeze Frame 

                    Fault Status: 01101000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 98863 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 18:57:10

 

             Freeze Frame 

                    RPM: 0 /min

                    Load: 0.0 %

                    Speed: 0.0 km/h

                    Temperature: 69.0°C

 

 

Readiness: 1110 0101

 

4. Am mai observat un sunet: rontait,ca o moara sctricata, la EGR cand pun contactul(dar dispare dupa cateva secunde) sau cand eram conectat cu tester-ul, am citit in mai multe locuri si am inteles 

ca e o problema cu electrovalva N18.

Pe ross-tech am gasit asta:

 

17811/P1403/005123 - EGR System: Regulation Deviation

 

Possible Causes

Exhaust Gas Recirculation (EGR) faulty

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) faulty

Possible Solutions

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR)

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)

Perform Output Test

Category: Fault Codes

 

Nu am probleme cu consumul sau alte minuni, motorul nu se balbaie la ralanti, sta in ~ 700 rpm, consum 0.5 l/h cu apa in 90 grade, consum in oras normal.

Unii zic ca merge si asa, altii ca se poate schimba doar electrovalva nu tot EGR..etc, as vrea un sfat de la voi, daca-i de schimbat nu-i bai ma pricep -am avut si inca mai am dacie :)).

Are vreo influenta stilul de mers...o cam smuncesc ca na cand treci de la dacie la golf e ceva, pana ma adaptez, benzina de 95 de la petrom are influenta, ce recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un raspun...?

Ieri am anulat iar eroarea iar astazi dupa 3 km a reaparut cu check engine in bord aprins.

Rontzaitul poate fi de la o defectiune a rotii dintate sau e normal sa se auda?

Pe un alt forum"spaniol" am gasit ca la demontare capac EGR a fasit pe roata dintata din plastic, 2 dinti lipsa. Mai jos imaginea.

2m48135.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, la fel poate fi si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut mă bucur ca am găsit acest forum.

aSiam intrat și eu în posesia unui golf V 1.4 FSI din 2005, 162000 km, de vreo 2 saptamani și de vreo 4 zile mi sa aprins și mie martorul de la noxe, mașina rulează perfect, mâine miam făcut o programare la TESS Sibiu sper sa nu fie o problema mare.

voi ce părere aveți? Ce ar putea sa aibă?

Revin mâine după ce merg la doctor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update in privinta EGR-ului.

L-am demontat, bine ca am trecut de identificare RAR, si am gasit 3 dinti rupti la rotita cu dinti pe 90 grade. I-am lipit, facut teste daca tine, a tinut, curatat foarte putin EGR deoarece era curat, pus pe masina,sters eroarea, facut test si bucurie mare... nu mai aparea. Ma plimb, fac o ultima oprire, pornesc iarasi, apare eroarea initiala P1400/5120 - Electrical malfunction dupa care dispare si direct P1403/5123 - Regulation deviation, m-au luat toti nervii.

M-am calmat... si a ramas asa, nu vad nici o schimbare in consum, deocamdata. Pana la urma voi lua altul, e posibil ca dintii sa se rupa deoarece exista o problema de contact electric la partea care verifica pozitia clapetei. Roti dintate de plastic la o piesa care se afla intr-o continua functionare + ca trebuie sa mai invinga si un moment dat de un arc, o adevarata inginerie nemteasca ce sa mai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a aprins si la mine martorul, din senin, fara alte simptome, rezervorul e la jumatate, benzina din aceeasi sursa mereu....i-am dat si in gura la vreo 5000rpm si nu se stinge, colegii cu 1.4 tsi 140 cp care vi s-a intamplat asa ceva, cam la ce sa ma astept? e o perioada cu probleme, spitale, nebunii si am nevoie de masina neaparat.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara o diagnoza greu de spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu o problema la un golf 5 1.9 TDi 77kw imi da eroarea 

18711/P2279/008825 - Leak in Air Intake System 

imi scade puterea masinii brusc,cu toate ca masina este turata intre 2500-3000 rpm,tin pedala apasata la fund si tot nu vrea sa traga asa cum ar trebui,aceasta eroare imi apare dupa ce motorul se incalzeste,daca reusesc sa ies pe un drum liber si merg cu ea turata constant 3000 rpm nu mai am probleme,cum a scazut intre 2000-2500 mi se aprinde martorul in bord si imi diminueaza puterea.daca opresc motorul si il pornesc eroarea se sterge dar apare iar. cine ma poate ajuta sa rezolv aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!