Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

pupaza_cristian

Problema mi-a apărut în momentul în care ţineam frână de mâna si acceleram, am facut de vreo 3 ori consecutiv iar dupa a 3-a oară mi-a apărut martorul pentru emisie de gaze. Acum nu stiu daca aia sa fi fost cauza care a dus la aprinderea martorului sau doar coincidenta . Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut si vreun mesaj pe cluster? S-a aprins si martorul de bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pupaza_cristian

Salut , Merci de sfat , cum aş putea sa verific daca mai tine vacuum ? Doar pe tester? Imi poti da mai multe detalii . Merci

Nu , nu am avut si alta eroare , doar asta , nu s-a aprins nimic altceva , nici mesaj nici alt fel de martor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti din egr acel furtun negru de cauciuc. La mustiucul metalic de pe corpul egr-ului pui gura si tragi. Daca tine vacuum e ok, daca nu tine s-a spart membrana si se cere altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pupaza_cristian

Ar putea fi din cauza ca am tras frâna de mâna si am accelerat , daca e dusă membrana cât costă înlocuirea ei ? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Membrana nu se poate inlocui separat de egr, ci tot ansamblul. Posibil sa fi cedat urmare imbatranirii sau uleiului care a atacat-o.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pupaza_cristian

salut, acum am fost sa vad daca cumva s-a stins martorul, si am dat si o tura cu ea , dar nimic, este posibil sa fi afectat si puterea motorului(sa nu mai traga asa cum tragea innainte?), as putea sa mai merg cu ea sau e obligatoriu sa merg cu ea la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine, mergi si fa o diagnoza - nu costa mult, dar stii ce are masina si daca merge sau nu asa..... grav nu este cand se aprinde martorul galben motor, dar nici ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua


Postez pentru prima oara si sper sa o fac corect


 


 


  Am cateva probleme in ultima vreme la masina:(Golf 5,2.0 tdi,140 cp,2004 an


-----imi aparea mereu la pornire(abgas werkstat),a verificat egr curat,sters eroarea cu comul,cateva zile nu mai apare eroarea,astazi din senin apare in mers,tot la fel timp de 2-3s,pana acum aparea 2s, cand o porneam si disparea


    


 


    2.Ce ma deranjeaza mai mult,resetarea zilnica a computerului de bord,pana sa vina frigul,computerul de bord mergea ok,ramanea consum,viteza tot.


pana mi se incalzeste masina(90 grade) plec din consum mare,30,23,asta ma deranjeaza cel mai mult,cand mergea computerul plecam din consumul de ieri sa spunem


                        Plus in ultima vreme consum crescut la masina,posibil  un injector??verificata pe com,toate injectoarele ok(anterior nici in oras nu imi sarea de 6,4)mixt 5,7-5,8


acum mixt 6,9-7,6


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAra o diagnoza greu de spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat bateria este ok,am crezut ca de asta se reseteaza Cb,masina a avut o perioada de o luna cand nu s-a mers cu ea(doar pornita in garaj),de atunci problema persista,se reseteaza daca masina sta nepornita 5-6h..(imi arata doar cati km mai am de facut cu ea,restul sunt la 0)..

 

 

Ce sa il pun sa verifice cu Vag-com???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golfuletul meu V cu motor 1.4 benzina BKG, are aprinsi in bord martorii  motor si EPC,

La diagnoza au aparut urmatoarele :

 

- P1071  17479 Senzor azot NOx G295

- P1639  18047 Pozitie pedala 1+2-G79+G185

 

Dupa ce au fost sterse eroeile, au reaparut dupa maxim 100 km. Motorul functioneaza normal.

 

Ce e de facut ?

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,

Detin un Golf 4 2002, 1.6 benzina.

De vreo 2 saptamani, cand pun cheia in contact, se aprind 2 martori care nu se aprindeau inainte: EPC-ul si noxele. Ei se sting imediat ce pornesc motorul. Daca nu pornesc motorul, raman aprinsi [desi toti ceilalti martori de control - placute, ulei, etc - se sting la 2-3 secunde dupa ce pun contactul]

 

Aveti idee daca e vreo problema "incipienta", sau nu ar trebui sa imi fac griji ?

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e o problema, asa faceau si inainte, doar ca nu ai observat tu.

Problema e daca raman aprinsi dupa ce pornesti motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu erau aprinsi, de asta m-am si sesizat. Se aprindeau si se stingeau dupa check-ul de 2-3 secunde. Deocamdata merge ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Am si eu urmatoarele simptome la masina mea:

- martor evacuare gaz aprins

- cand pornesc masina are o zvacnire in sensul ca se tureaza pana peste 2000, scoate fum negru, iar apoi coboara la 1100 ture

- dupa ce merg putin si de exemplu opresc la un semafor sta la relanti la 900 ture

 

Aveti idee de la ce poate fi?

 

De asemenea, nu stiu daca are legatura cu problema de mai sus, cand pornesc masina, porneste si ventilatorul din fata masinii (termocupla cred)

 

Multumesc pentru orice raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cel mai usor si ca sa iti putem raspunde cat mai exact, trebuie sa faci intai o scanare, sa vedem ce erori a stocat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Razvan.Marius

Salut.Am un Golf 5 GTI si de 2 zile mi s-a aprins si sta aprins martorul de emisie gaze.Se poate sa fie din cauza benzinei sau a unui gunoi deoarece mi-a aparut imediat dupa ce am alimentat si masina nu prezinta niciun fel de problema,trage la fel,la relanti nu se simte nimic,nu are niciun simptom.Mentionez ca mi-a mai aparut odata asa acum cateva luni dar a disparut in aceeasi zi,acum vad ca este a 2-a zi cand ramane aprins.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil. 

 

ca sa stai linistit, fa o scanare sa vedem eroarea stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan.Marius

Mersi,o sa sun la reprezentanta sa vad cand ma pot duce pentru o scanare pentru ca nu stiu pe nimeni in Ploiesti care poate face si o sa postez rezultatul.O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in aria de prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am reusit sa rezolv problema pe care am descris-o mai sus. La mine a fost un senzor care a cedat si indica tot felul de temperaturi aiurea. Nu stiu sa va spun exact cum se numeste senzorul, dar am inteles ca pe tester apareau 2 senzori care indicau aiurea. Pana la urma s-a dovedit ca al doilea era influentat de primul care de altfel era stricat. Am plecat cu masina crezand ca e totul in regula dar dupa vreo 100km am avut aceleasi simptome. Pe tester tot acei senzori apareau cu probleme dar se pare ca problema era cauzata si de mufa in care sta senzorul. Pinii erau corodati. Dupa ce a schimbat pinii la mufa, acum se pare ca e totul in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danitoiu.adrian

Salut! Detin un golf 5 1.6 FSI (2004) cod motor BAG de aproximativ 6 luni.  Problema este urmatoarea : consum mare (15%), lipsa de putere,trepidatie la relanti si un martor aprins in bord (robinet galben). Dupa o testare  la reprezentanta vw a rezultat ca senzorul nox 03c907807D trebuie schimbat la un pret de 2800 lei (pret cam piperat pt un cablu). Intrebarea mea este se poate inlocui senzorul respectiv cu unul after market marca BOSCH cu alt cod ? trebuie schimbat doar cablul sau cu tot cu calculatorul acela cat un pachet de tigari nu stiu exact cum se numeste , la bosch am gasit decat cablul... fara calculator .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou. Dupa ce am crezut ca am rezolvat problema cu martorul de emisii, iata ca astazi m-a suparat foarte tare din nou. Cand am vrut sa plec din parcare am crezut ca am gresit eu ceva si a murit motorul. Am ignorat si am plecat mai departe. Apoi dupa ceva timp cand sa pornesc din nou motorul a inceput nebunia. Motorul se oprea la relanti foarte des sau aproape de semafor cand incetineam. S-a aprins din nou martorul de emission garage. Iar cel mai deranjant este felul cum se comporta in mers. Are zvacnituri de zici ca acum se infige in masina din fata. Incercam sa tin constant ea se infigea putin. Nu merge deloc constant. O voi duce iar la tester dar pana atunci poate aveti ceva idei sau cineva a mai patit.

Imi puteti recomanda in service de incredere in Bucuresti sau eventual cu cine sa iau legatura de pe forum?

Multumesc pentru orice ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu mai multe detalii. Ultima scanare (in ziua in care mi s-au inlocuit pinii la mufa senzorului - postul meu din 3 iunie) a dat rezultatele urmatoare: 

 

DTC 16502 -> Temperatura lichid racire motor circuit intrare inalta

                   -> intermitent

 

DTC 16486 -> Circuit debitmetru intrare joasa

 

DTC 16725 -> Circuit senzor pozitie arbore cu came, semnal nefezabil

                   -> intermitent

 

Softul se numeste DELPHI.

 

Mai mentionez ca in perioada in care au aparut problemele am facut schimbul de ulei si de filtre. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!