Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Mea culpa, am vrut sa spun doua cleme si un surub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai la PD-uri se face adaptarea ?

VAG-COM/VCDS start, go to [01 - Engine] VAG-COM/VCDS start, go to [01 - Engine]

go to [Login - 11] go to [Login - 11]

Pressure sensor for an adjustment = 30605 Exhaust (G450) Pressure Sensor for an adjustment = 30605 Exhaust (G450)

Note: turn the ignition after adjustment for at least 10 seconds off! Note: Turn the ignition after adjustment for at least 10 seconds off!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca se face automat ajustarea. Se sterge eroarea si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta da - asa am facut si eu.... doar ca am gasit procedura asta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa inteleg, numai la PD necesita adaptare sau si la CR?

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu o faci, o sa mearga fara probleme.

Dupa ce il schimbi si stergi eroarea, vezi daca suporta Login-ul din procedura.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Florin, hai ca repostez dupa ce fac operatiunea, sper in weekend ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-o zi cand faceam o plimbare de placere inafara orasului mi s-a aprins " robinetul galben" in bord cu mesajul " emission workshop" iar surpriza neplacuta a fost ca dupa inca 30 km de mers motorul s-a oprit si nu vroia sa mai porneasca. Am chemat platforma si am dus-o la doctor. Dupa scanre si verificari verdictul a fost ca, clapeta care regleza aerul de la motor e defecta si trebuie schimbata. Zis si facut, 1000 ron piesa si am facut schimbul, eroarea a fost stersa, martorul se stinge dupa pornire totata lumea fericita.

Problema e ca a 2-a zi dupa o plimbare prin oras de 30 km la un moment dat imi moare motorul cand asteptam la un semafor, dau sa pornesc , alternatorul invarte si nimic, ma mai chinui un pic si reusesc s-o mai mut vreo 100 m pana intr-o parcare unde iarasi a murit. Ce am observat e ca daca o turez peste 2000 rmp nu moare, dar ce fac cand stau la semafoare in trafic ?!?! Ideea e ca am chemat iar platforma si am trimis-o la doctor. Evident ca ajunsa in service a vrut si el sa vada problema si a lasat masina pornita vreo ora timp in care motorul nu a binevoit sa se opreasca. Mentionez ca " robinetul galben" nu s-a mai aprins dupa inlocuirea clapetei de aer si nu mai afiseaza nici o eroare in bord, si dupa spusele doctorului nici la scanarea cu VAG Com-ul nu apar erori.

Masina e G5, 2.0 TDI, motor BKD.

S-a mai confruntat cineva cu problema asta ?

Am citit tot topic-ul si am observat ca aproape toti care au avut probleme cu robinetul galben nu au avut si problema cu oprirea motorului in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e filtru de motorina? La injectoare ce valori ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am sugerat si eu mecanicului ca poate problema e de la filtru dar mi-a spus ca e putin probabil, deoarece problemele ar aparea la turatii mai mari si nu la relanti. Injectoarele au fost printre primele lucruri verificate pe tester si sunt ok.

Pe tester nu apare nici o eroare, si evident ca la " doctor" masina nu face nici o figura asa ca toti asteptam cu sufeltu' la gura sa mora motoru' la fatza locului.

Oricum tot mai multe voci indica vinovata pompa de motorina..., oare nimeni de aici nu s-a confruntat cu problema asta ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se opreste motorul, este motorina in filtru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa-ti zic deoarece eu nu am desfacut filtrul de motorina cand s-a oprit motorul, fiind in timpul serviciului am chemat platforma si am trimis-o la mecanic unde culmea motorul nu a vrut sa se opreasca.

Ideea e ca masina se opreste doar dupa ce merg cu ea si apoi sta la relanti, de ex. stau la semafor, daca turez motorul atunci nu moare.

Mecanicul zice ca daca ar fi filtrul de vina atunci problemele de alimentare ar trebui sa apara atunci cand vine o cantitate mai mare de motorina la motor, deci cad turez masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu filtrul sa fie de vina... ci pompa din rezervor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pompa se poate repara sau trebuie inlocuita neaparat, oare cat costa o pompa noua ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca filtrul este gol atunci pompa e de vina. Se poate schi,mba doar motorasul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si costa in jurul la 400 lei.... o pompa noua, sare de 1000 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al , problema e ca la mecanic nu se opreste motorul, adica s-a oprit la primul la care am dus-o dar nu cred ca a verificat filtrul de motorina. La a 2-lea mecanic la care e acum inca nu s-a oprit, sau cel putin asa mi-a zis el. Din pacate job-ul nu-mi permite sa stau langa mecanici sa vad ce fac si cam trebuie sa merg pe incredere...

Oricum maine incepe o noua saptamana si sper sa-i dea de capat. Pana atunci thanks God pentru C3-ul sotiei :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu masina si cand se opreste scoate capacul de la filtrul de motorina,. Sunt 5 suruburi cu Torx 20.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 3 zile am luat masina de la al 2-lea mecanic si ma tot dau cu ea prin oras, am facut si pana la 40 de km /zi si motorul nu s-a oprit !?!?

Singura suspiciune pe care o mai am in prezent e legata de motorina cu care am alimentat. Inainte sa apara problemele am facut un plin de la Petrom-ul din Manastur ( clujenii stiu...) de unde alimentez deobicei de vreo 5-6 luni cam un plin pe luna.

Cand am scos masina din service eram pe rosu si m-am dus la un Mol de unde am bagat vreo 20l de Evo 5 ( scumpa frate !!!) si vreau sa zic ca masina toarce la relanti...

E posibil ca asta sa fie cauza ?!?! Voi ce parere aveti ?

PS : in w-end ma gandesc sa dau o tura pe A3, vreo 90 km in total, asa mai turata ca sa mai curat turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am mers aprox. 100 km in regim combinat: autostrada, E60 si oras iar masina a mers normal.

Concluzia mea e una singura : MOTORINA DE PROASTA CALITATE !!!

Ce ma mira e ca nici un mecanic nu a indicat aceasta posibila problema ?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Schimba filtrul de carburant.

La scanare, ce eroare apare stocata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As ruga pe cineva daca poate sa ma indrume catre senzorul G336 ( Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor ) , catre clapeta galeriei de admisie ( Intake Manifold Flap blocked/tight ) si tuning valve N316 ( Intake Manifold Tuning Valve )

As vrea sa le verific pe fiecare in parte dar sunt cam pe langa adica nu cunosc unde se afla.

Multumesc , scuzati deranjul.

Modificat de dr_junior1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!