Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Buna ziua

Martor emisie aprins si ciudat indicatorul temperatura apa oscileaza intre 50 si 90 din timp in timp.

Dupa scanare:

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\03G-906-016-BKC.lbl
   Număr VAG SW: 03G 906 021 PM    HW: 03G 906 021 AN
   Componenta comandată: R4 1,9L EDC G000SG  1136  
   Revizie: --H07---    Număr serial: VWX7Z0G724M101
   Codare: 0000071
   Atelier: WSC 00066 000 00000
 
1 cod a găsit 
000280 - Senzor temperatura lichid răcire -G62-  semnal prea mare 
               P0118 - 000 -  -  - intermitent
             împrejurări cod:
                    Starea defectului: 00100000
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 19
                    rulaj: 111789 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 17:32:05
 
             împrejurări cod:
                    RPM: 1806 /min
                    viteză: 0.0 km/h
                    sarcină: 0.0 %
                    tensiune: 14.36 V
                    valori binare: 00001000
                    temperatură: 67.5*C
                    temperatură: 77.4*C
 
Gata de funcţie: 0 0 0 0 1 
Este cumva senzorul G62 cu probleme?
Mai mentionez cu ceva timp in urma probleme senzor vas expansiune (cred ca cele 2 sarme) dar la un moment dat a incetat. (nu am apucat sa schimb vasul achizitionat deja)
Sa fie vreo legatura si cu asta?
Multumesc. 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu are legatura - schimba G62-ul - cumpara Hella sau OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut , am si eu o problema la golfu meu 2.o BKD imi tot scoate un fum negru albastrui,se intampla in treapta 3 cand schimb in a 2 a,oare o fi obosit supapa egr!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.


Am scanat azi masina, dupa ce imi aparuse cheek-ul, si am urmatoarele erori:


 


-P0480


Cooling fan 1 control circuit


 


-P2211


NOx sensor heater sensor circuit hight input bank1


 


Masina este golf 5 1.6 FSI, 6 trepte, 2004


 


Am vreo sansa ca a2a eroare sa NU fie sensoru de noxe?


 


Multumesc anticipat.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija de benzina cu care alimentezi. Mi s-a aprins si mie martorul (de 2 ori), eroare pe sonda lambda 2. Am inceput sa alimentez cu efix 98 de la Rompetrol, am sters eroarea. Am facuti  ~1000 km si nu s-a mai aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii in legatura cu erorile mele :D

 

Eroarea `P2211 NOx sensor heater sensor circuit hight input bank1`,  este de la senzorul de temepratura gaze, cel dinainte de catalizator( asa mi-a spus mecanicul).

Iar eroarea `P0480 Cooling fan 1 control circuit`, este de la sonda temperatura apa.

 

Sper sa ajute pe cineva  aceste date. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

La senzorul nox e mai diferit cand il apuca nu mai scapi de el. Ce cod de motor ai, daca-i BLF nu ai 2 sonde la catalizator, doar una inainte si senzorul nox, sub masina. Mare grija ce benzina pui si cum mergi, nivelul de ulei sa nu fie peste limita. 

De curiozitate, cu ce ai facut scanarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este din 2004, 1.6 116 cp, 6+1 trepte...nu stiu ce tip de motor este, dar cred ca este BAD (masina am luat-o de vreo 2 sapt, adusa din Germania)

Mecanicul mi-a facut scanarea cu un laptop :)), nu stiu sa iti dau alte detalii...mi-a cautat eroarea sau codul pe autodata si cica astea ar fi problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii in legatura cu erorile mele :D

 

Eroarea `P2211 NOx sensor heater sensor circuit hight input bank1`,  este de la senzorul de temepratura gaze, cel dinainte de catalizator( asa mi-a spus mecanicul).

Iar eroarea `P0480 Cooling fan 1 control circuit`, este de la sonda temperatura apa.

 

Sper sa ajute pe cineva  aceste date. 

Daca tu il crezi mai mult pe el decat pe noi, asta e. Mergi pe mana lui si schimba vrea el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

Snakeye, avand in vedere ca la semnatura ai pus FSI, nu cred ca-i BAD stiu ca seriile sunt BAG,BLF,BLP dar sper sa nu ma insel. Nu are 116 cai ci 115 dar na asa le place samsarilor sa puna.

Nu vreau sa te dezamagesc mai ales ca ai masina de 2 saptamani dar e mare bataie de cap cu FSI-urile si in general cu G5-ul, totusi design-ul mie unu imi place, am avut de ales intre 407 si G5.

Revenind la problema ta, iti recomand sa citesti cat mai mult si sa te documentezi, aici gasesti cam tot, lasa mecanicul, iti zic eu ce-am primit de la reprezentata:

[imi cer scuze pentru off topic]

Am cerut oferta de la skoda[deci reprezentanta] pentru schimb consumabile:

- pret 750 ron in alta parte 400 ron cu tot cu schimb

- 5 litri de ulei dar in motorul meu intra 3.5 deci era destul bidonul de 4 litri.

- ulei mobil 1 numai ca motorul meu a vazut numai castrol si VW recomanda castrol

 

Tragi tu concluziile cat de bine sunt pregatite service-urile de pe la noi, dar vei afla mai multe citind vwforum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,vin si eu cu o problema,sper sa obtin si un ajutor : Golf V,2.0,140 cp-2004

-de vreo 3 zile s-a aprins martorul de emisii gaze si scrie "emissions workshop",ramane mereu aprins

-dupa pornire c.c.a 4-5 km de mers masina nu mai trage,urca greu in turatii,abia mai trece de 2000 rpm.

-are un fasait undeva jos pe langa catalizator cred eu,fasaie atunci cand o accelerez mai puternic.

Treaba e ca stau la tara,mai greu cu testerul aici la mine,nu stiu cum pot sa rezolv ceva..

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine cauta pe cineva cu tester - altfel te chinui mult timp si te poate costa mai mult, sa o rezolvi

 

verifica tubulatura de la turbina, furtune, intercooler, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-e teama sa nu pice turbina,sa nu fie ceva costisitor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,mi-am pus tester pe ea,mi-a stins eroare dar trebuie sa verific tubulatora de la intercooler,acolo se pare ca exsta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare . Cine a intampinat proble ma mea ? . Sa aprins sonda lamnda si a aparut mesajul " Emmissions Workshop ! " . Am scanat cu VCDS am sters erorile ...sa stins sonda lamnda dar dupa 2 zile a aparut din nou .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu pana la urma ce platforma ai? Golf iv sau v? Ca vad ca postezi in mai multe arii? Posibil egr sau bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba intai bujiile-alea din topicul de golf iv-:)- apoi vezi cum stai cu egr-ul. Alte erori nu aveai pe 01 engine? Decat senzor g62 si bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17058 -Ventile electomagnetic de comutare E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventil elecromagnetic de comutare E .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi trebuie un cod de eroare. Nu ne ajuta ce ai postat, mai ales traducerea in romana. Sorry

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez exact eroarea . 17058 -Ventil elecromagnetic de comutare E . P 0674- 000- sporadic RPM -819/rpm cuplu - 54.0 Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Schimba intai senzorul g62. Din cauza lui pot sa functioneze aiurea si bujiile. Daca motorina nu arde in totalitate de aici gaze mai multe -emission workshop si martorul aprins pe bord.

2. Nu ai treaba acum cu egr. Codul erorii se refera la bujie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok . Am comandat deja bujiile . Am sa schimb si senzorul

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!