Jump to content

Euro 3 Sau Euro 4?


Silu's
 Share

Postare recomandată

Am achizitionat de curand din Germania un polo 1.4tdi 75cp cod motor AMF, fabricatie 12/2003, dilema acum se ridica si odata cu ea o ceata ataaat de deasa x(x( Am fost azi cu ea la RAR si desi pe brief scrie cu litere de o schioapa EURO 4 ei au zis cum ca nu ar aparea codul motorului in baza lor de date pt EURO 4, aratam ca disperatu cu degetul spre actu' oficial unde se vedea si de pe luna ca e EURO 4, intr'un final si ei mai confuzi ca mine, mi'au zis ca trimit datele masinii la Bucuresti (isprava sa petrecut la RAR Rm Valcea) si "sa vedem si ei ce zic".

Adevarul e ca desi pare a fi de ras, cam nu prea e :D:(:D am cumparat masina cu destul de multicel din afara cu gandul ca dau putin pe taxa si daca nu se va intampla asa ma pun de craca:D:D:D

Ce stiu pana in momentul acesta: pe Polo 9n 1.4 tdi exista 2coduri motor, AMF si BAY, in lista RAR cu masinile EURO 3 apare intradevar AMF insa...din cate stiu eu si am aflat si de la altii lista respectiva a fost facuta in perioada in care se permitea aducerea in tara DECAT ce era pe lista aceea si anume de la EURO 3 in sus lucru care ma duce cu gandul ca pe lista, pe langa modelele EURO 3 se afla si cele EURO 4, logic nu???

Daca plecam totusi de la premica ca modelele cu cod motor AMF este EURO 3 si cele BAY ar fi EURO 4 cum un coleg de'al nostru de pe acest forum sa trezit cu EURO 3 in talonul masinii desi avea pe masinuta cod motor BAY!!

Orice informatie in plus este bine venita, in principal de la cei care au 1.4tdi'uri sa imi spuna ce cod motor au si la ce norma le'a fost incadrata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din cate am vazut prin documentatii, motorul tau (AMF) corespunde standardului german "D3".

Uite un articol despre normele auto germane pentru mai multe lamuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu articolul acela si toate comentarile aproape pe dinafara, insa nu am gasit nici un articol sau documentarie din care sa reiasa faptul ca acest cod (AMF) ar corespunde normei EURO 3 (cu exceptia tabelului de la RAR de pe site). Dupa o noua vizita azi la RAR se pare ca sa ma aprins o mica luminita si la mine pe strada, mi'au zis sa stau linistit ca din moment ce pe Brief'ul oficial apare Euro 4 cei de la Bucuresti ar trebuii sa o incadreze la Euro 4, eu in schimb, pana nu ma vad cu RAR'ul terminat si cu hartia in mana cu Euro 4 pe ea nu ma calmez:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca luminita de pe strada mea a fost decat un mic foc de paie, dupa luuuungi verificari, motiv pt care ii apreciez pe cei de la RAR pt asta, ca nu le'a impus nimeni sa ma suporte 2ore pe capul lor si sa imi suporte 100de telefoane si chiar au fost amabili si dornici sa ma ajute :offtopic: , masina este EURO 3 :D in brief apare EURO 4 dar se pare ca nazistul care mi'a trecut norma in brief se gandea la amanta ;) si numai la masina mea nu.

Pt a nu mai trece nimeni prin situatia mea: Vw polo 1.4tdi model 2002-2005 are doua coduri motor, unul AMF= EURO 3 si unul BAY= Euro 4, cand va aduceti masini din afara nu va limitati la ce scrie pe brief ci verificati codul motorului.

Acum iau numerele rosii si stau cu ele pana expira, sper ca in 1luna sa aflam sigur ce se va intampla cu taxa tariceanu :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca luminita de pe strada mea a fost decat un mic foc de paie, dupa luuuungi verificari, motiv pt care ii apreciez pe cei de la RAR pt asta, ca nu le'a impus nimeni sa ma suporte 2ore pe capul lor si sa imi suporte 100de telefoane si chiar au fost amabili si dornici sa ma ajute :icon_thumright: , masina este EURO 3 :angry: in brief apare EURO 4 dar se pare ca nazistul care mi'a trecut norma in brief se gandea la amanta :angry: si numai la masina mea nu.

Pt a nu mai trece nimeni prin situatia mea: Vw polo 1.4tdi model 2002-2005 are doua coduri motor, unul AMF= EURO 3 si unul BAY= Euro 4, cand va aduceti masini din afara nu va limitati la ce scrie pe brief ci verificati codul motorului.

Acum iau numerele rosii si stau cu ele pana expira, sper ca in 1luna sa aflam sigur ce se va intampla cu taxa tariceanu :angry: :angry:

Salut Silu's,

Eu am un Polo 1,4 TDI 75Cp din 2003 si l-am inmatriculat acum 4 luni de zile tot in Valcea. Cu toate ca pe brief scria EURO3 UND D4, spre surprinderea mea am primit norma EURO4. Eu cred ca astia dau norme euro dupa ureche.

Mie mi-a facut inspectia tehnica Emil Balanescu.........poate difera norma euro de la inginer la inginer!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod motor ai?

m-am uitat pe carte si am cod bay, dar nu mi se pare normal ca nemtii sa dea norma euro4 si romanii s-o schimbe dupa cum li se pare lor.

eu zic sa faci contestatie.

dupa parerea mea la rar sunt o gramada de papagali.......eu am avut un conflict cu un inginer de acolo care sustinea sus si tare ca norma euro D4 de la nemti nu inseamna altceva decat euro2; nimic mai fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi pare mai mult ca nemtii sunt cascati, mie imi trec pe brief EURO 4 si codul motorului indica euro 3, tie invers. La ei nu are f mare importanta daca o masina este E3 sau E4, ceva diferente pe la taxe dar f mici, motiv pt care trateaza cu superficialitate toata polologhia asta. In schimb astia de la RAR, paradoxal nu?, CHIAR au vrut sa ma ajute, au verificat in toate bazele lor de date, au inaintat dosarul la bucuresti, pur si simplu NU au avut de unde sa scoata E4, codul motorului "AMF" indica E3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Am achizitionat de curand din Germania un polo 1.4tdi 75cp cod motor AMF, fabricatie 12/2003, dilema acum se ridica si odata cu ea o ceata ataaat de deasa x(x( Am fost azi cu ea la RAR si desi pe brief scrie cu litere de o schioapa EURO 4 ei au zis cum ca nu ar aparea codul motorului in baza lor de date pt EURO 4, aratam ca disperatu cu degetul spre actu' oficial unde se vedea si de pe luna ca e EURO 4, intr'un final si ei mai confuzi ca mine, mi'au zis ca trimit datele masinii la Bucuresti (isprava sa petrecut la RAR Rm Valcea) si "sa vedem si ei ce zic".

Adevarul e ca desi pare a fi de ras, cam nu prea e :)):(:D am cumparat masina cu destul de multicel din afara cu gandul ca dau putin pe taxa si daca nu se va intampla asa ma pun de craca:D:D:D

Ce stiu pana in momentul acesta: pe Polo 9n 1.4 tdi exista 2coduri motor, AMF si BAY, in lista RAR cu masinile EURO 3 apare intradevar AMF insa...din cate stiu eu si am aflat si de la altii lista respectiva a fost facuta in perioada in care se permitea aducerea in tara DECAT ce era pe lista aceea si anume de la EURO 3 in sus lucru care ma duce cu gandul ca pe lista, pe langa modelele EURO 3 se afla si cele EURO 4, logic nu???

Daca plecam totusi de la premica ca modelele cu cod motor AMF este EURO 3 si cele BAY ar fi EURO 4 cum un coleg de'al nostru de pe acest forum sa trezit cu EURO 3 in talonul masinii desi avea pe masinuta cod motor BAY!!

Orice informatie in plus este bine venita, in principal de la cei care au 1.4tdi'uri sa imi spuna ce cod motor au si la ce norma le'a fost incadrata

Buna! Si eu mi-am cumparat anul trecut un polo 1.4 tdi din Germania iar cei de la RAR Alba mi-au trecut in acte tip motor BAY pt.ca tipul de motor era sters de pe eticheta, desi in cartea service scrie clar ca-i AMF si in portbagaj dedesupt am o etichete tot cu AMF. In actele germane norma de poluare era euro3. Asa ca baietii tot euro 3 mi-au trecut si nu inteleg de ce motorul BAY ar fi euro4 pt ca in 2002 existau ambele tipuri de motoare si nu era euro4 nici unul. Chestia mai tare este ca am dat de un fel de bon de verificare al masinii in coperta cartii service unde era trecuta seria sasiu a masinii si codul de motor AMF. Ma tot intreb de ce astia de la RAR l-au identificat ca BAY desi am probat eu insumi ca la un schimb de ulei +filtru intra 4,2 litri ulei deci pe bune motorul ar fi AMF!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pe acel cod AMF scris inclusiv pe cartea de identitate , gasesti E3 sau E4 , acela indica norma de poluare , chestia cu D3 sau D4 nu are nici o legatura pentru ca sunt niste norme nemtzesti de ex d3 = euro2 bafta , oricum 1.4tdi din 2004 , ca deja asa e nu 12.2003 e euro 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 1.4 Tdi 75 cp Amf este euro 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 1.4 Tdi 75 cp Amf este euro 3

Eu ştiam că toate Polo 9N cu motor diesel din 2002/2003 sunt Euro 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Cand am inscris mashina nu au masurat nici o noxa s-au luat exact dupa ce a scris neamtul in cartea de identitate si in certificatul de inmatriculare :Driver:

Modificat de Spu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut,1.4 tdi,2001,motor BAY ,e E4(in talon nemtii l-au trecut E3 und D4)Am inteles ca daca era AMF ar fi intrat E3...am avut noroc..:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut,

poate cineva pune o poza cu locul unde e inscriptionat codul motor la polo 9n 1.4 TDI;

pentru mine e important sa stiu acel cod inainte de inmatriculare fiindca am inteles ca sunt 2 variante: AMF care e euro 3 si BAY care e euro 4.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe carcasa de la cureaua de distributie, pe cartea de service si pe stickerul din portbagaj.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SergiuD,mai bine lasa o serie de caroserie si o sa iti spun eu ce euro este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

1.4 tdi 2002 motor BAY si a iesit Euro 3 (ca sa iasa E4 cica trebuia sa fie fabricat in 2003 zice RAR Cluj) asa ca imi bag picioarele in ea Romanie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, tocmai ce am luat un polo 1.4 16V cu cutie automata, codul motorului fiind BBY. Am tot cautat pe net, si m-am uitat si peste documentele de pe forum (am gasit cateva pdf-uri care cuprindeau si tipurile de motor) si am vazut acolo cum ca acest motor ar fi EU4. Are cineva? Este sigur EU4? Mersi frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A făcut careva rar recent la harghita cu 1.4 tdi cod bay? Sunt programat pe săptămână viitoare şi am emotii:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la RAR, a ieşit euro3 cu 122g/km :)

Modificat de lucianNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intentionez sa cumpar un polo sedan din 2004 1.4tdi, euro 4, are cineva idee cat e taxa de inmatriculare?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!