Jump to content

LITROMETRU


slider
 Share

Postare recomandată

Incearca sa depistezi cauza cea mai simpla: un contact electric imperfect pe traseul dintre sonda si ceas. De vina e vreun papuc. Daca astea-s brici, atunci treaba se impute. Mai ai 3 componente de verificat: sonda, stabilizatorul de tensiune, indicatorul analogic (cesucul).

Daca ceva din lantzul asta e defect, e clar ca tre' sa dai motorul jos! :D

<{POST_SNAPBACK}>

Razi tu razi Bubule, da' la duba ca sa umbli la rez-sonda chiar TREBUIE sa dai mot jos :beerchug: :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • slider

    13

  • notchman

    11

  • MishuL

    9

  • niq_ro

    7

Razi tu razi Bubule, da' la duba ca sa umbli la rez-sonda chiar TREBUIE sa dai mot jos

<{POST_SNAPBACK}>

Cind ai luat tu in seama ce itzi spune acul benzinometrului? :D

Juma' de litru daca ne mai lipsea, impingeam la duba noaptea pe autostrada! :beerchug: :D

Bina ca am facut PP in fata la OMV! Care era inchis la ora aia! :D

Modificat de bubu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Juma' de litru daca mai lipsea faceam pp fix la Rompetrolu' de langa Cora! :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faulty fuel indicator?

If the electronic fuel gauge shows faulty readings you can do this: Disconnect the wire from the sensor and connect it to ground. If the gauge displays full, the sensor is broken. Otherwise it's the gauge, the condenser behind the gauge or the cable. Most common problem is a bad ground connection between sensor and fuel tank or between fuel tank and body.

sursa: http://www.ralfs-vw-teile.de/english/tips-tricks/tips.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa depistezi cauza cea mai simpla: un contact electric imperfect pe traseul dintre sonda si ceas. De vina e vreun papuc. Daca astea-s brici, atunci treaba se impute. Mai ai 3 componente de verificat: sonda, stabilizatorul de tensiune, indicatorul analogic (cesucul).

Daca ceva din lantzul asta e defect, e clar ca tre' sa dai motorul jos! :P

<{POST_SNAPBACK}>

Am verificat firele si contactele ... le-am curatzat de mi-a venit rau ... sonda am scos-o si am cratat contactu ceasu merge bine dupa parerea mea ... mai ramane de verificat "stabilizatorul de tensiune ... care habar n-am ce e ... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sonda e cu rezistenta variabila (deci nu mecanica cu fir) atunci se poate sa se fi oxidat/murdarit/deteriorat suprafata de contact dintre contactul mobil si rezistenta (inauntru in sonda ai un fel de bobinaj cu multe spire). Se poate curata si acolo (cu spray-contact), dar daca deocamdata functioneaza, nu merita sa desfaci. Daca mai apare problema, vezi si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sonda e cu rezistenta variabila (deci nu mecanica cu fir) atunci se poate sa se fi oxidat/murdarit/deteriorat suprafata de contact dintre contactul mobil si rezistenta (inauntru in sonda ai un fel de bobinaj cu multe spire). Se poate curata si acolo (cu spray-contact), dar daca deocamdata functioneaza, nu merita sa desfaci. Daca mai apare problema, vezi si acolo.

<{POST_SNAPBACK}>

io am scos sonda si am curatat contactu intre bratu ala mobil si rezistenta :) si niica ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia tu un aparat de masura cu ohm-metru si masoara rezistenta variabila, vezi daca variaza cind misti plutitorul sus-jos. Poate ca e intrerupta pe undeva (si face contact doar din cind in cind).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aseara am aruncat cu okiu la matzisoarele din masina lui apunctg: papuci destul de oxidati, conexiunea cu borna din ceas fleoncanea. Curatat cu smirghel si spray, fixat bine papucul circular. Rezultat: acul arata juma de rezervor! De unde atita benzina? :huh: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am aruncat cu okiu la matzisoarele din masina lui apunctg: papuci destul de oxidati, conexiunea cu borna din ceas fleoncanea. Curatat cu smirghel si spray, fixat bine papucul circular. Rezultat: acul arata juma de rezervor! De unde atita benzina? :huh:  :)

<{POST_SNAPBACK}>

De-acu exagereaza ... sau recupereaza din urma ? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

chiar daca topicul are 6 ani eu vreau sa il dezgrop... De ce? Pai e simplu vreau la litrometrul meu din rezorvor(golf 1 diesel) sa leg un vumetru sa imi indice macar din 5 in 5 litri... cat mai e in rezervor... e greu ? ce spuneti ? ceva simplu fara pic-uri si alte microcontrolere care trebuie programate... ceva simplu ca ceasu din bord nu e tocmai conform... dar trebuie mentionat ca il las si pe ala.

PS: explicati-mi si mie ce is turbinutele alea de care vb care se leaga la furtun si contorizeaza consumul... ce sunt mai exact? nu cumva sunt debitmetre? si unde gasesc asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..pai..e simplu. :somnmare: la trabant si wartburg, de exemplu, e un cititor de impulsuri.. inauntru e o rotitza cu ferestre, un led infrarosu, o fotodioda ceva... benzenu' cure, invarte roata... paletele obtureaza circuitu' optic..cititoru' ceteste...si transmite semnalu' la un ceas... e simplu...daca se blocheaza rotitza..mai citesti p :blah_: a aaa... nimic.

-in rezervor nu ai cum sa pui rotita... :huh:

..vorbeam de benzina acolo...nu stiu cu motorina, ca pute nasol :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vrei sa imi spui ca trabantul pe vremea lui avea indicator de consum? glumesti nu ?:) Spune mi te rog unde mai exact in motor gasesc aceasta componenta ca ma duc la remat sa imi iau si eu :P are si ceas? LUX :D le iau pe amandoua dar, o intrebare am returu nu mai tine cont de el ?:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... trabantul avea indicator de consum instant :) ... chestia asta o gasesti in bord, in dreapta volanului (ceasul - are niste led-uri dispuse ca un semicerc) si "contorul" montat pe furtunul de benzina intre carburator si rezervor (rezervorul oricum e situat in compartimentul motor, deasupra motorului, pt. ca are alimentare prin cadere, deci e usor de cautat).

Oricum, pregatete-te si pt. o dezamagire, sa dai peste un Trabant ce nu mai are sistemul sau il are stricat.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fuga la remat :P mersi

..alea au fost introduse in fabricatie dupa 1985... daca o sa gasesti, DACA...

-de la rezervor pleca furtunu' de benzina in jos.. apoi vine un T si pleaca inapoi un retur... fiind fara ppa de benzina, singura lui menire e sa egalizeze fluxu' de benzina cand curge prea mult si se invarte turbina prea repede apoi, cand opresti accelerarea, presiunea aparuta se ,,disipeaza'' pe acel furtun... nu cred ca se intoarce rezervor nimic, numa' se misca inauntru nitel, benzina.. fara retur NU indica ce trebuie..

:( ..nu e asa simplu cum pare... ;)

Modificat de LIVIU/RATB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba ma m dus la remat toate trabantele aveau in dreapta la volan ceasuri care arata incarcarea bateriei :-s nici un ceas cu leduri:( unde sunt alea? poze cu un bord ceva? pls:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..ai mai gasit trabante???? UNDE???? poate imi iei si mie niste piese- platesc..

-un carlig remorcare, un releu de incarcare pe alternator..o aprindere fara platina..poate niste geamuri de stop...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..ai mai gasit trabante???? UNDE???? poate imi iei si mie niste piese- platesc..

-un carlig remorcare, un releu de incarcare pe alternator..o aprindere fara platina..poate niste geamuri de stop...

am gasit:) 3 mai exact insa te anunt ca rematu ala vinde piesele la preturi destul de marii... eu am luat motor de g1 diesel de la ei la 700 lei ... fara cutie... oricum daca vrei eu iti cumpar spune mi exact ce si ma duc sa vad cum is si cat costa eventual un nr de tel sa te sun de acolo pe privat:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numaru' meu de tel il afli cand dai clic pe poza mea cu buzu' rosu.. daca vrei, iti pot da consultatii la tel. daca ai nevoie, cand gasesti alea de trabant-- turbina si ceas de consum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!