Jump to content

LITROMETRU


slider
 Share

Postare recomandată

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • slider

    13

  • notchman

    11

  • MishuL

    9

  • niq_ro

    7

Bai ce intzelegetzi voi prin litrometru, ca pentru mine estem un cuvant nou?!?!?!?,

Vretzi sa masuratzi cantitatea de benzina ce trece spre motor(contor)

Sau cata benzina estem in rezervor?

In ambele cazuri se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa-i coane Notch! La asta ma refeream. Eu asa stiam ca-i spune da' poate oi fi gresit eu. In orice caz la asta m-am referit.

Si zici ca merge? Eu m-am impotmolit la traductorul care masoara cantitatea de benzina ce curge spre carburator. Ce naiba se poate pune acolo? Eu ma gindeam ca trebuie ceva ca o "turbina", care sa se invirta si sa-mi dea neste impulsuri electrice si pe care sa le numar dupa aia. Da' de unde "turbina" asta.....nu mai stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa caut un "contor" dasta pe la mecanitci, sau ceva asemanator, ca de nu inerc io sa fac unu.

Itzi zic ce am rezolvat in curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pompa de benzina electrica, sau mecanica?

Ca am alta idee acuma, sa preiei impulsurile de la pompa, si in functie de astea sa fatci un afishor.

Dar estem o problema cu returu?!?!?, mai sap.

Ca la injectie cam asha estem, se masoara impulsurile de la "pompa"(se stie ce volum de benzina arunca pompa la o vibrztie..si...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pompa mecanica....pe rapandula de dacie a mea. Da' ideea cu impulsu' de la pompa ar merge sa stii. Preluat impul de la codita pompei de benzina. Chestia este ca asa masori tot debitu' si pe cel care pleaca pe retur. da cred ca se poate rezolva si asta.

Pui furtunele de la tur si retur intr-o eprubeta gradata si masori impulsurile pentru 10 ml sau 100 ml si apoi trebuie facut calculu' si calibrat numaratoru' pentru 10 ml sau 100 ml de gaz. Cam asa ceva, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea, la retur nu ai ieshire de benz, constanta in raport cu debitul de la pompa, ca, carburatorul , "suge " diferit benzina in functzie de sarcina, mers in gol, cu shocu tras.....,

Impulsurile alea nu trebuie sa le iei de pe pompa, le potzi lua si de pe bobina de inductzie (adicatelea la o tura de motor, cate acctzionari ale pompei am)

Pe retur se poate monta un fel de valva de presiune mecanica ,(atunci cand atinge o anumita pres, evacueaza benzina din ia, relativ simplu), iar impulsurile astea de la valva, da innapoi, numaratorul integrator de impulsuri de pe pompa, cu un anumit numar de pasi , iar la afishorul, cu buffer afiseaza corect impulsul.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa este, uite la bobina nu m-am gindit. Da' eu ziceam ca putem numara cite impulsuri sunt numarate per cantitatea de benzina consumata - in eprubeta gradata in ml. - introducem si turul si returul. Problema este ca unul este consumul la relanti si altul in sarcina...Nu cred ca merge asa, trebuie neaparat un traductor - "turbina" mea...

Ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una ca la a doua cine stie ce draci fac !

Am impresia ca am vazut pe la cineva, o chestie dasta , montata, pe o centrala termica, pe motorina, era de fapt un contor, dar se modifica.

O sa ma duc sa bag un ochi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mey.. pe un brebant am vazut ceva asemanator cu o turbinuta.. dar acolo e prin cadere libera :) afisa pe led-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca la trabant exista asa ceva. Nu conteaza ca este cu cadere libera. De curs gaz prin teava tot curge.

Niq, indicatoru' din bord este rotund, negru iar led-urile sunt pe culori?

Azi ma duc sa vad ce si cum este cu chestia asta. Traductoru' este piesa principala, de restul se ocupa conu Notch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gindeam eu asa...stind cu ochii pe pereti aci la job....mai bine ne punem cite un apometru la bord si gata litrometru... :) :) :12: :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ala e :)

avea frate'miu pe brebant.. da' la vandut si nu am mai apucat sa-l sutesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exista asa ceva pe Trabant-urile de dupa 88-89-90 (pe 12 V). Nu cred ca e echipament standard, ci optional. Incercati si voi pe Fainari sau la bariera la Baicului, s-ar putea sa aiba. Pe Fainari poate ma duc io peste o ora-doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bah, si nu va suparati, lasati dracu' aberatiile cu pompa de benzina si bobina de inductie. Voi ati bagat de seama cum functioneaza o pompa de benzina? Membrana e impinsa de un arc. Cand carb. preia din benzina, arcul impinge membrana (el face presiunea de benzina, nu cama!), iar palpatorul pompei se deplaseaza, ia contact cu cama, primeste un shut si se "rearmeaza". Practic, e vorba de o cursa f. mica a membranei, ca un fel de vibratzie, dar marimea cursei e variabila- in functie de consumul la un moment dat (demaraj, mers linishtit pe sosea, relanti etc). Care va sa zica, nu poti numara cursele si cu atat mai putin sa faci o corelatie intre nr. de curse si consum.

Morala: vreti asa ceva? luati de Trabant si gata balciu'. O sa va zic cat costa pe Fainari. Cu observatia ca la Trabant alimentarea e prin cadere, da' cred ca merge pus si intre pompa si carburator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum se monteaza,? si returu?, si cum se fatce indicatzia, in litri/?!?! (ora, Km, )

Tu pana la urma vrei sa'ti fatci chestia asta ca sa vezi consumu in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar estem o problema cu returu?!?!?, mai sap.

Pai e problema. Acu' ceva vreme, se mira un berbec pe Autoshow de o chestie. I se blocase busonu de la rezervor si umbla cu o sticla de 2 l, pusa in compartimentul motorului. Si era uimit de ce repede se termina benzina din sticla !!!! Uitase ca mai exista retur, sau nu stia, si a tras concluzia ca-i consuma 100 l/100 km !!!!!!! :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broasca (cel putin a mea) n-are retur- in acest caz, punem traductorul intre pompa si carburator.

Daca atzi schimbat capacul pompei si atzi pus de Dacie, si atzi tras retur, treaba e la fel- returul e de la un tzutzuroi al capacului de pompa si punetzi trad. intre pompa si carb. :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Litrometru asta de pe Trabant indica consumul instantateu prin neste Led-uri colorate in functie de consum. Verde, Galben, Rosu. Pe cadran sunt scrise si valorile aproximative.

Eu ma gindeam ca sa modificam chestia asta si afisajul sa fie numeric. Cu oarece memorii pe acolo s-ar putea afla si consumul pe o anumita distanta, perioada, etc., etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai io ce zic.

La alea cu injectzie( sau cu kilometraj electronic), se coreleaza neshte chestii neshte treburi, si da consumu in acel moment.

Dar la dacie daca fatci investitzia asta ii dublezi valoarea...................mashinii, deci parerea mea estem ca nu se prea merita , si nitci justifica, o investitzie de genu asta, care implica o multitudine de probleme, si daca dupa strofocari enorme , fatci ceva sa mearga pe Dacia, ar trebui patentat, dispozitivu, si vandut uzinei Dacia............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar estem o problema cu returu?!?!?, mai sap.

Pai e problema. Acu' ceva vreme, se mira un berbec pe Autoshow de o chestie. I se blocase busonu de la rezervor si umbla cu o sticla de 2 l, pusa in compartimentul motorului. Si era uimit de ce repede se termina benzina din sticla !!!! Uitase ca mai exista retur, sau nu stia, si a tras concluzia ca-i consuma 100 l/100 km !!!!!!! :bounce:

Ehehe..mai stiu eu un berbec din asta.....adicatelea subsemnatu'...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai io ce zic.

La alea cu injectzie( sau cu kilometraj electronic), se coreleaza neshte chestii neshte treburi, si da consumu in acel moment.

Dar la dacie daca fatci investitzia asta ii dublezi valoarea...................mashinii, deci parerea mea estem ca nu se prea merita , si nitci justifica, o investitzie de genu asta, care implica o multitudine de probleme, si daca dupa strofocari enorme , fatci ceva sa mearga pe Dacia, ar trebui patentat, dispozitivu, si vandut uzinei Dacia............

Da' de ce sa-l vind uzinei Dacia? Sa-si bata capu' cei de acolo si sa-l puna ei ca dotare standard.

Eu daca as putea, l-as fabrica eu si l-as scoate pe piata sub productie proprie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!