Jump to content

Alternator - probleme rola (fulie)


dannyp
 Share

Postare recomandată

Si eu am un fasait in zona motorului care se aude cand pornesc motorul mai ales iarna cand este rece.

la mine insa nu se accentueaza zgomotul daca virez stanga dreapta; face asa de 2 ani si repet doar cand este rece dimineata.

de incarcat imi incarca alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI eu am acest fluierat. Daca pana acuma o luna ma obisnuisem cu el, acum nu l mai suport. S-a accentuat si nu mi place cum se aude . Intrebarea mea dca pot schimba doar rola intinzatoare sau ar fi bine sa schimb toata distributia , exceptand pompa de apa ca deja depasim bugetul :) , merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o problema. Sunt in Belgia si astazi dupa ce am parcurs aprox 50km pe autostrada, dupa ce am iesit, la relanti am observat ca se aude ceva zgomot/bataie/huruit (un fel de trepidatie dar motoru mi se pare ca merge rotund ca inainte) undeva in fata la motor (ca si cum ar lovi ceva caroseria sau ceva de genu, am crezut ca la trepidatie lovetste toba undeva dar nu se vede nimic). Daca turam putin disparea. In rest masina functioneaza ok.

Am apasat abreaju sa vad daca nu e din cauza discului de ambreiaj sau plca, zgomotu ramane. Daca opresc climatronicu zgomotu aproape dispare, dar daca pornesc motoru cu climatronicu oprit se aude la inceput apoi nu se mai aude aproape deloc, dar cand pornesc climatronicu zgomotu/bataia se accentueaza.

Inainte sa plec din tara am dus-o la VW la reprezentanta si au spus ca e ok. Daca aveti careva idee despre ce e vb, sau daca ati mai avut pb de genu astept rasp cat mai repede.

As vrea sa stiu daca e ceva grav sau nu, daca pot porni spre tara asa, sau sa caut un service pe aici, desi banuiesc ca e f scump.

Eu am patit asa ceva la un passat care avea clima normala dar e acelasi lucru si facea un zgomot f tare cand porneai clima,problema a fost de la o curea care invartea compresorul de clima.Poti circula linistit asa daca e problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ghile

Citeste si respecta Regulamentul!

Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cat mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

Exact acest lucru il faci tu, raspunzand initiatorului acestui topic, postare din Aug. 2007.

Ai citit topicul asta? Nu ti se pare ca repeti ce este deja scris aici?

Te rog renunta la asemenea postari. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un golf 4 variant tdi 90 cp motor ALH an 2001 si ieri am auzit un fel de bataie (sunet metalic) in zona intinzatorului curelei de alternator. imi puteti spune va rog careva daca stiti care ar putea fi cauza? sa fie de la intinzatorul curelei de alternator sau de la fulia de la alternator?. mecanicul mi-a zis ca una din acestea ii cauza.poate sa fie de la altceva? stie cineva si pretul acestor piese? mentionez ca am schimbat acum 5 luni distributia si intinzatoru de curea si cureaua de la alternator. va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal!

eu am schimbat ieri fulie alternator(150RON) si sunetul a disparut(ma refer la un sunet care l-am avut in aceeasi zona).

deci verifica mai intai fulie alternator.

RESPECTE!

QUOTE (citatul) ajută c

Modificat de WNS
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine am acelasi problema acelasi sunet strident de curea doar cand e motorul rece dispare in 1-2 min dupa ce pornesc motorul , inainte nu-l aveam ! O fii aceeasi problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acceiasi problema o am si eu in 1-2 min dispare,maine de dimineata inainte sa o pornesc o sa pun putin ulei pe fulie si pe curea(doar un strop ca pe urma sa nu patineze in gol)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sunetul apare la 5 10 secunde de cand am pornit motoru,si o ia incet incet pana se aude tare,parca suna a rulment gripat. Ce trebuie schimbat? Am dat ieri cu spray de siliconin zona curelei,si sunetu a incetat brusc,era liniste totala,dar in 1 minut a inceput iar concertu :)

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat acum 2 zile cu 2 picaturi de ulei pe curea pe ambele parti si am mers vreo 30 km si azi de dimineata nu sa mai auzit nimic la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am si eu o problema cu masina,in speta:cand e rece afara,se aude un fasait in dreptul curelei de distributie,cat e rece masina,dupa ce se incalzeste,nu mai face(dupa ce umblu putin cu ea).ce ar putea fi,cureaua de la alternator?trebuie neaparat schimbata ea sau mai e ceva pe acolo de schimbat?multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ai citit topicul acesta si nu ai gasit raspunsul la intrebarea ta? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleaşi probleme, punct cu punct. Zăngănit metalic

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ......am si eu problema cu un scartait undeva in zona curelelor....ideia este ca suntelul (scartaitul) apare doar la rece...de exemplu dimineata pornesc masina si sunetul incepe incet incet pana ce ajunge la maxim......daca turez motorul nu aud sa fie vreo diferenta adica nu se intensifica sunetul la accelerare.Daca parcurg ceva distanta (nu foarte mare) sunetul dispare.......Daca masina sta mai mult timp...(merg la lucru dupa 8 ore) cand o repornesc se aude iarsi dar parca nu cu aceasi intensitate....ce poate fi????? Curelele de distributie au fost schimate anul trecut nu am facut mai mult de 10 000 de km cu ele......ce poate fi...?????

Va multumesc si astept si eu un raspuns cat de repede :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema sta in felul urmator : la relanti se aude un zanganit si scartait destul de pronuntat,din cand in cand mi se aprinde becul de la baterie + ALTERNATOR CHECK,servo-directia merge in hopuri,rola intinzatoare are o vibratie pronuntata(am impresia ca mai are un pic si imi zboara cureaua) + ca mi s-a aprins si martorul de la ESP.Toate problemele au inceput foarte brusc,de ieri.Pana ieri nu avea scartait sau zanganit nici macar la pornire.Mentionez ca de ieri si pana azi am facut >600 km.Stie cineva daca si problema cu ESP-ul este tot de la rola / fulie / curea,pt ca toate au inceput in acelasi timp???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

E posibil ca si martorul ESP sa se aprinda din cauza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema sta in felul urmator : la relanti se aude un zanganit si scartait destul de pronuntat,din cand in cand mi se aprinde becul de la baterie + ALTERNATOR CHECK,servo-directia merge in hopuri,rola intinzatoare are o vibratie pronuntata(am impresia ca mai are un pic si imi zboara cureaua) + ca mi s-a aprins si martorul de la ESP.Toate problemele au inceput foarte brusc,de ieri.Pana ieri nu avea scartait sau zanganit nici macar la pornire.Mentionez ca de ieri si pana azi am facut >600 km.Stie cineva daca si problema cu ESP-ul este tot de la rola / fulie / curea,pt ca toate au inceput in acelasi timp???

Am revenit cu niste clarificari:

-vibratia rolei intinzatoare este absolut normala pt ca ea absoarbe socul curelei.M-am interesat si m-am lamurit si eu.

-problema cu martorul ESP nu cred ca are vreo legatura cu restul pentru ca am rezolvat problema transmisiei insa el a ramas tot aprins.

In rest,toate cele mentionate mai sus s-au rezolvat prin schimbarea curelei.Se pare ca rola intinzatoare si fulia nu aveau nimic,doar cureaua era uzata.Happy me :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca m-am cam grabit cu concluziile.Rezolvarea a fost doar de scurta durata pentru ca huruitul(vibtratia) acela la relanti inca persista (insa nu mai este la aceeasi intensitate ca inainte) iar cand iau de volan pe loc incepe sa faca un zgomot urat care se amplifica cu cat volanul ajunge mai la capatul cursei.Toate acestea se intampla numai cand motorul este la relanti,daca este turat nu se aude nimic iar servo merge normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din bruma de electrică pe care o ştiu, cred că la tine e vorba de rulmenţii sau rola de la alternator, cel mai probabil rola, cand iei viraj pompa de servo consumă şi consumă bine iar alternatorul intră

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Salutare,

De data asta sunt nevoit sa fac pe novicele si sa rog un moderator sa ma indrume catre threadul in care se specifica cum se schimba rulmentul minune din rola intinzatoare sau din fulia asta minune a alternatorului deoarece m-am lovit o data de acel topic, l-am facut bookmark dar s-a gandit un geniu sa imi stearga istoria si bookmarkurile. In consecinta sunt si eu curios de threadul ala.

Multumesc mult de ajutor

Drive Safe! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Marius,

Iti multumesc pentru indicare topicului pe care scrisesem deja la sfarsit. Ma refeream la un topic in care unul dintre colegii nostri a schimbat rulmentul rolei intinzatoare cu unul de 10 lei maxim si pusese si poze ca un fel de DIY. Daca il poti gasi as ramane dator deoarece ma seaca sunetul ala la suflet.

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa schimbi doar rulmentul rolei intinzatoare nu cred sa intampini prea multe dificultati insa pentru schimbarea fuliei iti trebuie o cheie smechera.Fara acea cheie esti mort.

M-am interesat ieri la cineva care se pricepe si azi o sa ma duc sa schimb fulia.Cost: 160 fulia + 100 manopera = 260 ron.

Revin cu detalii mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat luni fulie( marca INA-180 ron) + 100 ron manopera si totul este ca inainte de eveniment.Me happy again :lol: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
passat19tdi

Ma poate ajuta cineva din Timisoara cu o scula ca cea din prima poza.Am si eu probleme cu scartaitul curelei de accesorii si am ajuns la concluzia ca fulia de la alternator nu mai functioneaza (mecanismul 'roata libera' ). Am una de schimb dar nu o pot demonta fara acea cheie speciala. N-mi vine sa dau 100 ron la service doar pt asta mai bine imi cumpar scula

post-25908-1242586089_thumb.jpg

post-25908-1242586101_thumb.jpg

post-25908-1242586117_thumb.jpg

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!