Jump to content

Alternator - probleme rola (fulie)


dannyp
 Share

Postare recomandată

am fost la unservice si mi-au facut nus ce test, la baterie si mi-au zis ca nu incarca, o fi de la alternator? or fi duse diodele alea?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Bună seara colegi ! Am o problema la un Golf 4 1.6 16V. De 2 săptămâni se aude un scârțâit la motor, doar când accelerez. Nu am dat foarte mare importanță. Aseară când am vrut sa plec... Baterie moarta. Am luat curent de la un vecin și a pornit imediat. Am mers aprox 30 min sa se încarce bateria. După 10 min când am vrut sa o pornesc, aceeași problema din nou. Precizez ca pana sa se audă acel sunet nu am avut probleme legate de baterie. Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai du-te si pune un tester pe baterie sa vezi daca incarca alternatorul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si alternatorul incarca ? Daca ambele sunt ok cum e bateria moarta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta încerc sa aflu. Bateria are 1 an vechime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar fi sunetul produs, mai grav atunci cand accelerez. Din cate am putut observa rolele nu sunt blocate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum arata cureaua e ok(sigur una din role este gata)nu neaparat daca se invart inseamna ca sunt ok...au ramas fara lubrifiant si acele bile freaca pe camasa rulmentului...mergand asa mult timp se pot si gripa...Se da jos cureaua si se invart manual(ochiometric ar trebui sa scoata un sunet ascutit de metal si atunci iti dai seama care este defecta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu rola de la alternator nu ar fi că se blocheză (probabil se poate întâmpla şi asta dar în situaţia asta nu apar probleme de încărcare) ci că începe să patineze freiul şi din cauza asta nu mai încarcă.

Încearcă să localizezi sunetul cu ajutorul unui furtunaş pe post de stetoscop (bagi un capăt în ureche şi cu celălalt te plimbi pe lângă role).

Ar fi interesant şi ce tensiune ai pe baterie atât la ralanti cât şi cu motorul accelerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La o verificare de rutina,vizual,la distributie+acces am gasit cureaua accesorii sectionata pe lung.Parca taiata cu lama,simetric fata de margine doar partea cu caneluri.A fost pusa o data cu distrib. acum 2 ani si parcurs cam 35.000km.Pe la jumatatea acestor km s-a schimbat intinzator acces-cureaua/rola erau ok.Curele conti,pompa hepu,role/intinzator ina.Am pus pe cea veche orig.vw pina cumpar alta noua.Nu am scut nici plasticul lateral partea cu distrib.Nu zgomote suspecte,evit balti,fleasca,etc.De ce ? Am ac si-l pornesc/opresc in mers des vara...??. O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne intrebi de ce s-a sectionat cureaua in doua? Eu am patit ceva de genul dupa ce imi cazuse scutul si nu l-am mai montat aproape sau mai mult de un an. Aveam un vecin tot cu passat,pana schimba el o curea de clima,eu schimbam 2-3 totul la service,pana intr-o zi cand am comandat cureua eu si tot eu am schimbat-o si sa vezi surpriza : neavand scutul montat,intrunul din canalele fuliei de la compresorul de clima se blocase o pietricica(pe care mecanicii nu o vedeau) ,datorita careia mi se strica cureaua muuult mai repede,se facea franjuri. Dupa scoaterea ei nu am mai avut probleme,asa ca verifica fuliile ce au caneluri sa n-ai si tu vreo surpriza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am verificat,nu am vazut nimic suspect.Voi merge la elevator cind pun alta noua,altfel vezi decit pe sub ea.Nu e franjurata doar o taietura pe toata lungimea ei.O fi prins ceva...cred ca voi lua gates.Cica astia au inventat cureaua de transmisie.Ii fac miine poze sa o fac de rusine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e neaparat sa fie asa si la tine,eu doar am descris o posibila cauza si sa verifici cu atentie acele fulii pt ca ai spus ca nu ai scutul montat si exista posibilitatea sa fi patit ca mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua

Oare s-ar putea parcurge 150 de km cu acest scartait?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.03.2016 at 0:07, terminatoru a scris:

Ne intrebi de ce s-a sectionat cureaua in doua? Eu am patit ceva de genul dupa ce imi cazuse scutul si nu l-am mai montat aproape sau mai mult de un an. Aveam un vecin tot cu passat,pana schimba el o curea de clima,eu schimbam 2-3 totul la service,pana intr-o zi cand am comandat cureua eu si tot eu am schimbat-o si sa vezi surpriza : neavand scutul montat,intrunul din canalele fuliei de la compresorul de clima se blocase o pietricica(pe care mecanicii nu o vedeau) ,datorita careia mi se strica cureaua muuult mai repede,se facea franjuri. Dupa scoaterea ei nu am mai avut probleme,asa ca verifica fuliile ce au caneluri sa n-ai si tu vreo surpriza.

Mizeria de pe canale a distrus cureaua...Ceva ca pamint cu cauciuc pe portiuni mici si nu se vedeau de sus.Trebuie sa caut scut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

Stie cineva ce cod au rulmentii de la Alternator Valeo de 120 Ah :)de pe masina Golf 4 1.9TDI motor AXR?S-au uzat si scot un zgomot nok.

Multumesc!

Modificat de Cotyiuly3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna sa va fie inima. A montat cineve la un alternator benzinar AZD-fulie simpla, o fulie cu ambreiaj. Este valeo, se va potrivi? merita? Merci. Sanatate tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,forumisti.Imi poate raspunde cineva la intrebarea de mai sus?Multumesc. 

Daca montez un alternator de 90 amperi, se poate scurta viata bateriei ? multumesc anticipat!! Multi ani, Andreilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il poti monta linistit. Poti sa i pui si fulie cu ambreiaj, e chiar mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, Cata78. Stii pe cineva care a pus sau ai pus o tu? Sa traiesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut

Am observat cu ceva timp in urma ca rola intinzatoare de la cureaua de accesorii nu calca pe toata suparafata acesteia.

Pentru ca cureaua era uzata, am zis sa schimb si intinzatorul cu totul ca sa scap de problema. Dar ieri dupa ce am schimbat totul, am vazut ca problema persista.

Am pus doua poze cu ambele situatii

Alternatorul are fulie normala, nu cu ambreiaj

vechi.jpg

Nou.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost inlocuita rola de la alternator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit  alternatorul cu unul de diesel dar am pastrat rola mea.

Si inainte de schimbare tot asa statea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva e uzat sau nu e de la motorul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Același zgomot metalic este și la mine în primele minute de la pornire, dimineața, totodată fluctuează ușor intensitatea farurilor, tot Frei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!