Jump to content

Alternator - probleme rola (fulie)


dannyp
 Share

Postare recomandată

Atunci ce sa fie? De cand temperatura a scazut sun 15"C am un scartait pe zona de accesorii la pornire daca nu pornesc masina macar 24 ore.

 

-role accesorii schimbate de 5000 km, cea fixa schimbata inca o data zilele trecute

-fulie compresor AC schimbata

-la alternator am fulie fara ambreiaj

-nu este scartait de curea

 

Problema apare doar la prima pornire, dupa nu mai face.

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca un spray dresing pentru curele. Dai in dreptul la role, vezi daca dispare zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e de la curea, nu dispare daca turez si sunetul nu e foarte ascutit. Posibil sa fie rulmentii de la alternator? Asemanator se auzea cand spalam motorul..

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat tu rolele.. dar cele noi sunt mai proaste decat cele cu care a venit masina

am vazut cu ochii mei, cand mi-am luat si eu role INA ca sa scap de scartaieli..

 

iar cele noi aveau foarte putina si aproape deloc, asa ca am scos camasa de protectie si am bagat vaselina grafitata si le-am pus pe masina

ulterior le-am desfacut si pe cele originale si am vazut ca uzura nu au deloc, ci pur si simplu nu mai aveau ungere..

 

evident ca acum mi-e ciuda ca le-am schimbat.. si nu de bani, ci de calitatea rulmentilor care la cele noi e mult mai inferioara decat cele originale de pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar in halul asta, cele vechi sa tina 130 mii si cele noi nici macar 5 mii? Se desfac usor pentru adaugat vaselina?

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai scoti rolele de pe masina, cea intinzatoare o desfaci fara sa desfaci si mecanismul de intindere.. invarti de surub ca iese

 

si apoi cu ceva ascutit scoti camasa de protectie a rulmentului.. e partea orange sau ce culoare o fi.. aia protejeaza de praf si apa bilele rulmentului

 

scoti si pe o parte, si pe cealalta, cureti bine cu benzina sau cu wd40, bagi vaselina de calitate buna, si poi inapoi camesile

 

e ceva foarte simplu, eu am facut-o singur, si nu le am cu mecanica :)

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super, am sa fac si eu! Multumesc!

 

Alte idei de posibile surse de scartaieli?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am si eu o problema cu un alternator....m-a lasat cam la 50 de km distantza de casa dupa ce mi sau spart bilele la rulmenti din alternator,am scos cureaua i-am dat cheie si am plecat acasa....i-am schimat rulmenti,colectorul,si carbuni....o pornesc cam pe la 2300 rpm mi se aprinde timp de o secunda in timp ce merg ca nu-mi incarca bateria....deci merg cu ea si din cand in cand se aprinde timp de o secunda.....tin sa  mentionez ca becurile de la far,mai vizibil la becurile din interiorul masini daca ma uit atent are un joc la ca instalatia de pe brad....numai ca nu se inchide de tot becu,dar se cunoaste cum are jocu ala de lumina daca te uiti atent.....am fost la service si imi incarca si 15 v daca o turez in 4000 rpm....oare trebuia sa scimb si regulatoru de tensiune sau cumpar unu nou....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că este dus regulatorul de tensiune. La ralanti ar trebui să ai 14,4V pe baterie fără consumatori şi să scadă pe la 14,2 cu faza lungă. Chiar dacă o turezi nu are voie să crească peste 14,4. La 15 V deja bateria degajă gaze şi nu este bine că o strici şi pe aia.

Chestia asta am păţit-o şi eu după ce am schimbat fulia. Deşi am avut borna scoasă când i-am dat cheie s-a aprins instant martorul în bord. A fost regulatorul dus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

de cand am luat masina, august 2013 am observat un fassait in partea de curea accesorii dar abia acum i-a venit timpul sa o rezolv.

pun un filmulet cu zgomotul, sa-mi dati cateva idei sa nu fiu luat in balon la service,

Multumesc!
 

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-te jos rolele (intinzatoare si cea fixa) scoti camasa de protectie si ungi bine rulmentii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

la schimbarea curelei de accesorii trebuie aliniat ceva?

sau

se da jos si pune alta fara a tine cont de vre-un aliniament?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la mine sunt rulmentii.

~170ron pentru schimb rulmenti este mult?

asta este pretul la un atelier auto.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulmentii sau rolele ? mi se pare cam mult, dar avand in vedere ca e o operatiune la care ai nevoie de canal sau elevator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

imi poate confirma cineva daca seriile la rulmentii de la alternator sunt|:

6303 2rs si 6003 2rs?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce alternator e ?

Bosch sau valeo ...

De exemplu la bosch da si 6203 2rs dar si 6303 2 rs iar celalalt este 6003 2rs.

Ar fi bine daca ai putea sa imi dai codul de pe el cel de bosch nu de vw.

Ceva de genul 0 124 325 032. Asa iti spun la fix.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

este un alternator bosch

seria este 038903024f, 120a.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am o problema ce ma sacaie de mai mult...un vajait dupa ce se incalzeste motorul sau cand e cald afara..am inlocuit turbo...face la fel..ambreiaj idem inlocuit ca facea zgomot rulment de presiune,acu nu scap de vajaitul asta si gata...https://www.youtube.com/watch?v=LVWztOYn1xU poate fi o rola intinzatoare??????????????????????????????????????

Modificat de ionica39
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Salut...pune urechea pe filtrul de aer...nu cumva vine de acolo?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problema la un golf 4 axr mi-a aparut martorul de la baterie in bord si pe afisaj imi apare alternator workshop...Mi-a omorat bateria si nu mai incarca sub nici o forma...Am pus redresorul pe baterie am reincarcat-o,am pornit-o si cand o turez pe la 3000 de ture si ii dau drumul la acceleratie se aude un suierat la rola de la alternator si de incarcat tot nu incarca...Imi poate spune si mie cineva ce are sau la ce sa ma astept ? Multumesc!

Modificat de stefangolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rola de la alternator. Nu mai merge cu ea aşa că se strică şi axul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!