Jump to content

Alternator - probleme rola (fulie)


dannyp
 Share

Postare recomandată

sigur vine din zona aia si nu e de la acea canistra de carbon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,nu e de la canistra,aia e mult mai silentioasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia un furtun si asculta sa vezi exact care este rola cu pricina (un capat il bagi in ureche si cu celalalt te plimbi pe langa role - stetoscop homemade :icon_cheesygrin: ). Daca este fulia de la alternator si dupa o anumita turatie dispare zgomotul este cazul sa o schimbi pt ca nu mai tine mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc si asta,faza e ca dupa o perioada nu neaparat ce dispare zgomotul,dar parca se aude putin mai incet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o inregistrare si pune-o aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incarcat pe yotube 3 clipuri ca aici nu stiu cum,daca vrea careva sa le vizioneze si sa isi dea cu parerea ce e in neregula le multumesc anticipat,ultimul e facut dupa ce am mers cu masina vre.o 10 km,primul e la prima cheie pe ziua de azi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si la mine "scartie " rola intinzatoare si cea de langa ea in felul urmator :)): dupa ce se incalzeste motorul , la relanti nu se mai aude nimic , dar daca accelerez scartie urat de tot !

Am dat si cu WD40 ... are efect pe moment dar a doua zi e acelasi lucru !

Ce spuneti mai e vreo alta alternativa sau trebuie schimbate ambele ?

Ms !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine acum se aude "frumos"!acum 2 zile se auzea rau de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pare a fi ceva la rola alternatorului. Cu sunetele astea ciudate treaba sta asa: ori se amplifica ori dispar :icon_cheesygrin: .

Sa faci o inregistrare atunci cand o sa faca din nou urat.

LE: nu ascultasem primul clip, acolo intr-adevar se aude ceva ciudat care ar putea proveni de la rola alternatorului. La mine cand a crapat (pe la 130 000 km) se auzea un sunet ca si cum ai arunca niste bile de rulment intr-o galeata metalica. Sunetul disparea pe la 1100 ture. Tine-o sub observatie si daca se transforma in scartait metalic schimb-o urgent.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

in primul clip se vede ceva uzura pe exteriorul curelei de accesorii(o dunga pe mijloc)

vezi sa nu ai ceva probleme la vreo rola si in timp sa iti taie cureaua de tot

am vazut lucrul asta la o Vectra C,avea o rola ciobita si i-a facut cureaua bucati,inainte de asta scaratia rau de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curea mai merge,oricum dupa paste o sa schimb si curea si sper sa ii dau si de cap la sunetul ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi dati si mie un raspuns ...... ???

REPET la mine se aude "scartait " doar in timpul accelerarii indiferent cat de incalzit e motorul...la relanti nu se mai aude decat un pic la pornire..... in rest e silentioasa .... !

Este vreo posibilitate sa scap fara sa le schimb ??

Modificat de mike2402
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi rola mare metalica din 2 bucati(ambutisata),de regula aia prinde rezonanta mare.Oricum o evaluare corecta a situatiei se face cand dai cureaua jos si invarti de role cu mana.Daca se invart prea lejer ele sunt de vina.

..

post-64586-0-03642300-1333437103_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap...exact despre aia e vorba...cred ca am s-o schimb pana la urma ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea.

Am si eu o problema cu rola de la alternator, cred, nu prea ma pricep.

Am facut un filmulet cu pornirea la rece, dimineata.

Se aude un zdranganit metalic si se vede cum trepideaza partea aceea metalica (nu stiu exact cum se numeste).

Ce are si ce ar trebui sa schimb ?

Modificat de bad69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pareri cineva?

Un mecanic a zis sa trebuie schimbata rola alternator, dar am zis sa intreb si pe aici.

Sent from my Xcover using Tapatalk

Modificat de bad69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia care trepideaza este intinzatorul si cred ca ala e de vina nu rola alternatorului. Eu zic sa mai intrebi si alt mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred si eu ca este intinzatorul.e spart rulmentul.mai bn il schimbi sau daca distributia se apropie de schimbat mai bn schimbi tot chitul ca e mai bine.si ai scapat de o cheltuiala in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa scot alternatorulam detensionat intinzatorul, am scos cureaua, am scos surubul din partea de jos ce tine alternatorul dar cel de sus (fiind in spatele intinzatorului) nu reusesc sa-l scot. Help! (golf 4 1.9tdi ALH)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai..logic ar fi sa dai si intinzatorul jos...sa ai acces la surubul din spatele lui si sa il desfaci nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

intrebare

am alternator fara ambreiaj cum i se spune

s-au gripat rulmentii spart samd

acum am pe masina un alternator de T4 cu ambreiaj

al meu o sa fie reconditionat, cel putin asa spune electricianu la care o sa il duc

se poate folosi rola cu ambreiaj de pe alternatoru de T4 pe cel fara?

cel de T4 e Bosch

iar cel al masinii e BOO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Trebuie vazut daca se potriveste fizic.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se potrivesc fizic nu poti avea decat avantaje (mai putine vibratii transmise vibrochenului si fuliei acestuia)

Uite aici un post interesant in acest sens

http://vwforum.ro/topic/10052-arbore-cotit-aaz-bulit-ce-optiuni-am/page__view__findpost__p__1825201

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am o skoda fabia combi 1.9sdi,am avut si eu problema cu vibratia asta de la rola intinzatoare, Vibratia am rezolvato dupa ce i-am schimbat fulia de la alternatora,i sa intepenit ambreiaju la fulie,dupa ce i-am montat cea noua vibratia a disparut. Cureaua de accesorii la mine e separata de kit distributie

Pe langa vibratia de la intinzator se mai incalzea si cureaua accesorii destul de tare ca nu puteam tine mana pe ea. Ma bucur ca nu a fost fulia de la compresorul de aer conditiona,care are si ea ambreiaj si cred ca era mult mai scumpa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intrebare

am alternator fara ambreiaj cum i se spune

s-au gripat rulmentii spart samd

acum am pe masina un alternator de T4 cu ambreiaj

al meu o sa fie reconditionat, cel putin asa spune electricianu la care o sa il duc

se poate folosi rola cu ambreiaj de pe alternatoru de T4 pe cel fara?

cel de T4 e Bosch

iar cel al masinii e BOO

Deci rezolvarea este ca se potriveste fizic rola cu ambreiaj pe alternator cu rola fara ambreiaj bosch ambele

a fost nevoie doar de cheia asta combinata pentru schimb si o inelara

toate cele bune

post-9400-0-45282700-1337144476_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!