Jump to content

Alternator - probleme rola (fulie)


dannyp
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema in partea aia la golf3.

Am o fulie indoita la rolele de accesorii (asa am inteles ca i se spune).

Model: golf 3 variant an 95 motor de 1800 benzina motor AAM

In poze se vad: fulia indoita, neindoita si ansablul din care face parte.

In mers face un zgomot ciudat, un meserias mi-a spus ca nu e bai mare dar parca as mai vrea pareri.

Si daca stie cineva prin Timisoara unde as putea schimba minunea fara preturi prea mari.

Mersi.

post-31403-1224234539_thumb.jpg

post-31403-1224234548_thumb.jpg

post-31403-1224234555_thumb.jpg

Modificat de dade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am observat ceva zic eu ciudat cand am schimbat distributia acum 5000 de km am schimbat si cureaua la accesorii numai ca acum arata de parca ar fi taiata in lungime in doua locuri.A fost stransa prea tare sau e dusa rola intinzatoare ?Mai merge asa sau musai sa o schimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un mic scartait la pornire dimineata si dupa 1 sau 2 min sunetul dispare. Sa fie doar cureaua sau si intinzatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stie cineva care este codul pentru cureaua de accesorii originala? (pentru masina din semnatura)

daca se poate sa atasati o poza sa vad si eu cum arata cureaua asta...

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mi sa intimplat urmatoarea problema :in mers mi s-a aprins avertizarea de la baterie ,am baterie buna ,dupa un timp mi s-a stins si nu a mai aparut o perioada de o luna cam asa .Ieri iar a aparut , care o fi cauza?M-am uitat la curea si intinzatorul acela cu amortizor in relantiu vibreaza dar cind accelerez nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

ieri am auzit un suierat(fluierat) in zona curelei de accesorii.Din cate am vazut se aude aleator.mentionez ca nu am probleme cu ce se afla pe curea(servo,AC...etc)

ce poate fi?eu ma gandeam la ce e mai ieftin:D ,adica doar cureaua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi sa intimplat urmatoarea problema :in mers mi s-a aprins avertizarea de la baterie ,am baterie buna ,dupa un timp mi s-a stins si nu a mai aparut o perioada de o luna cam asa .Ieri iar a aparut , care o fi cauza?M-am uitat la curea si intinzatorul acela cu amortizor in relantiu vibreaza dar cind accelerez nu.

Posibil acel frei de la alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, rola asta nu am schimbat-o cand am schimbat distributia. Mecanicul mia zis ca are joc dar merge asa si sa o schimb cand o incepe sa faca zgomot urat. Inca nu a inceput sa fac urat si e ok totul sper. Insa in ultima vreme am inceput sa aud un tacanit finut asa metalic in mers (nu la relanti) care apare cand accelerez, in special cand e mai in cuplu...pe la 2000 ture in sus, apoi parca dispare dupa ce se stabilizeaza accelerarea.

Sa fie de la rola asta de la alteranator tacanitul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista cumva posibilitatea ca din cauza rolei de la alternator sa se rupa si intinzatorul de curelei de accesorii ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci trebuie sa ma pregatesc ,oricum aveam de gind sa schimb totul la transmisie ,dar nu stiam ca alternatorul are fulie cu frei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am postat mai sus legat de un suierat la cureaua de accesorii...acum ca s-a facut mai cald afar a disparut.

stie cineva ce a fost cu acel fluierat?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La multi ani !

Revin si eu cu problema referitoare la fulia de la alternator ! De cand a dat frigul a inceput sa mi se auda si mie sunetul(suieratul) specific acestei probleme. Stie cineva ce se intampla daca nu schimb inca fulia si ma mai duc inca 2000 km asa (pana la schimbul de ulei si filtre) ??? Nu inteleg de ce dispare sunetul odata cu venirea caldurii si apare doar cand e foarte frig. Am mai avut problema asta iarna trecuta dar cand m-am dus la mecanic nu a mai sunat si a zis ca e buna fulia sa nu o schimb.

Modificat de Calinutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu anul trecut tot pe la venirea frigului. Dar cand am mers la un service toate bune si frumoase. Nu se mai auzea nimic. Mecanicul a spus ca totul e OK si nu are rost sa schimb ceva care functioneaza bine. Nu am mai schimbat nimic, si in primavara (odata cu caldura) a disparut zgomotul. Acum iar a aparut (tot asa 1-2 min dupa ce o pornesc) dupa care dispare. In fine mi-am programat la primavara (odata cu schimbul uleiului) si schimbatul curelii de accesorii cu tot ce se mai schimba pe-acolo. Inclusiv fulie. Sper asta sa fie buba si la anul sa nu mai am probleme.

Modificat de The IOP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa schimbati nimic,acel suierat la rece timp de 2-3 minute e normal.in acel timp sunt cuplate bujiile incandescente si suieratul nu este altceva decat alternatorul in sarcina mare.ati vazut cum suiera un grup electrogen in sarcina?e acelasi lucru.mai grave sunt sunetele ascutite insotite de vibratii usoare ale alternatorului.atunci pot fi rulmentii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Or fi bujiile incandescente dar eu am benzina. Si mai am cunostinte cu acelasi motor si nu face asa... nici macar la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in ultima vreme cam face tot timpul... mai ales la viraje maxime la viteze mici. Asta e problema nasoala si la mine ca atunci cand o sa dea caldura o sa dispara zgomotul si iarasi o sa imi zica mecanicul ca totul e bine. Cred ca o sa procedez si eu ca si IOP, o sa schimb totul la urmatorul schimb de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm, aceeasi problema o am si eu, de cand a venit frigul a inceput sa se auda cum scartie cureaua la alternator..... a inceput sa faca abia cand temperaturile au sczut sub -10. Si mai nou am observat daca masina sta mai mult timp nepornita, porneste mai greu, nu o mai ia asa de usor. Mai nou mi se pare ca ramane si cam mult aprins martorul de la baterie, sta pana porneste motorul, inainte parca nu-l vedem aprins.

Oare sa patineze cureaua la alternator si sa nu-mi mai incarce ok? Caci bateria e din 2007 si m-as mira sa se fi dus deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sta pana porneste motorul, inainte parca nu-l vedem aprins.

Nu l-ai vazut tu, dar tot asa era si inainte. :beerchug:

Se stinge doar in momentul in care incepe sa incarce. Adica dupa vreo 2 secunde de la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@esox si la mine sta putin mai mult acum. Dar cred ca e tot din cauza frigului pentru ca la amiaza cand temperatura e aproape de 0 grade martorul de bujii se stinge la fel de repede ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin - se poate sa nu-l fi observat :) nici nu am prea dat mare importanta bateriei, stiam ca e destul de noua asa ca pana acum nu mi-am batut capul cu ea.

@Calinutz - la mine ce mi se pare ciudat e ca dimineata masina porneste destul de greu... adica dupa ce se stige matrorul de bujii (adica dupa aprox 15-20secunde) trebuie sa tin destul de mult pana o ia... adica intre 5-10 secunde.... dar apoi in timpul zilei o ia iar foarte usor, martorul se stige in 1-2 secunde si motorul porneste instantaneu.

Ma intreb oare, sa nu mai aiba deja compresie motorul la 140.000 reali (a fost masina de firma cu carte sevica la VW-audi) sau poate doar sa fie bateria slaba?? Ce altceva ar mai putea cauza pornirea grea la rece??? poate ar trebui sa verific si bujiile? Oricum confrm cartii de service ar cam trebui sa-i fac revizia, plus ca de vreo 2 zile a inceput sa-mi arate service si pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@esox la mine nu dureaza mai mult de 5 secunde. Credeam ca si la tine e la fel. Inclin sa cred ca la tine e problema de la baterie daca in timpul zilei iti porneste normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aia ziceam si eu ca porneste cam greu... da e cam mult si nu mi se pare normal. Pe o masina identica cu a mea... luata de la aceeasi firma odata cu a mea porneste fara probleme. La a mea am avut incredere caci bateria e schimbata in 2007 si nu ma asteptam sa se duca asa repede.... dar daca doar cand e foarte rece motorul porneste greu ma gandesc ca poate fi de la baterie, oricum, ca ca nu fiu offtopic... de la frigurile astea pana nu se incalzeste motorul nu pot scapa de zgomotul de la cureaua de la alternator..... cred ca o sa ma duc sa vad daca se poate face ceva cu ea sau trebuie sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate, suplimentar, nu a fost purjat (cred că ăsta e termenul) sau schimbat cam de mult filtrul de carburant, are ceva apă, aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic poate fi asa cum zici... mai ales ca chiar zilele aste e timpul sa schimb ulei filtre si toate cele.... ca a cam trecut ceva timp de cand nu au fost schimbate si acum le-a venit randul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!