Jump to content

Cum Ranforsez/intaresc Caroseria?


albert_md2004
 Share

Postare recomandată

avand in vedere noile piesulici(goodies) care au venit si vor veni am o intrebare simpla:

cum intaresc/ranforsez caroseria?

L.E:daca topicul nu e bine pus aici se poate muta acolo unde ii e locul.

Modificat de albert_md2004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil motorul lui hip e un 1400 de vw golf, si va sari la 1600 GTI ...

de ranforsat... nu ma pricep. as inclina sa zic de zona pe care sta cutia, tampoane de cutie bune, si lonjeroanele pe care stau motorul intarite, ori un jug pe sub motor, ca la bus... :icon_thumright:

da-ne indicii ce motor ai si ce motor va fi. putere cuplu cilindree etc etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca s-ar putea,nu bag mana in foc,ca herghelia broscutii mele sa creasca undeva la 90-100 caluti.

pt asta trebuie sa ma ajute dumnezeu,timpul,banii,piesulicile si desigur dobitocii de mesteri care-mi tin masina.

sper sa nu fi vorbit in vant.

L.E:motorul nu e de golf,dar nici nu pot spune de ce e pana nu termin treaba.s-ar putea nici sa nu ramana motorul actual.inca visez :icon_thumright: :(

Modificat de albert_md2004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum zice ficat, poti face un jug la spatele motorului pe care sa-l solidarizezi (prin tampoane de cauciuc) cu capetele amortizoarelor sau cu contra-aripile si gata. Tampoane noi la cutie, coarnele pe care sta cutia se pot ranforsa nitel, dar nu-i nevoie daca pui jug. Sa nu iei tampoane de cutie de-alea "uretan", ca-s prea "dure".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu cred ca pentru 90-100 cai ai nevoie de ceva ranforsari la caroserie. Si a mea e de 90 cai, cei cu GTI de golf au 110. Nu au aparut probleme si nici nu vad vreun motiv sa apara. Poti sa ai si 150 cai, ca pe toti ii folosesti foarte putin timp, doar cand esti cu pedala in blana. In rest la mers normal , motorul nu va produce mai multa putere, si deci nici cuplu decat un motor de broscoi de fabrica (aircooled).Cand mergi cu 100-120 la ora, motorul tot 30-40 cai produce in acel moment ca un motor de broasca de la mama lui,, deci caroseria(sasiul) nu este cu nimic mai incarcat dinamic. Foarte important este cum prinzi noul motor de cutie si sasiu. Daca sta numai in cutie sau daca mai e rezemat si pe alte tampoane, sau daca ai modificat prinderile cutiei pe sasiu. Acolo e de gandit si de rezolvat. In rest eu zic ca nu necessita alte ranforsari. Daca tu vrei sa ranforsezi caroseria (sa calmezi pitici), nu e nici o problema. Dar nu e necesar pentru motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!