Jump to content

Activare Mirror Down


gabi71
 Share

Postare recomandată

Referitor la erorile pe care le am din postul#331 cu noul controler (generatia a 3-a), cred ca trebuie facuta reconfigurarea pinilor din mufa cu 20 contacte si apoi codat.Am facut ieri codarea mentionata de Florin, dar aceleasi erori le am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul controler este Motoras 1K0 959 702N, Control unit 1K0 959 792K
Vechiul controler este Motoras 1K0 959 702E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rasfoit din nou acest topic...m-am mai gindit la o alta varianta ...sa inlocuiesc motorasele intre ele si sa montez controlerul vechi/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am postat am realizat ca ramin fara aceasta functie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, atentie la generatia existenta pe masina si la ce ai cumparat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu mai stiu ce sa mai fac! :(


@ Florin   Nu sunt compatibile?


Si ce s-ar recomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai pe masina GEN1 si cred ca ai cumparat GEN3, nu ?... trebuie verificate diagramele sa vedem diferentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Florin.Adica trebuie facuta reconfigurarea pinilor din controler!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spido...1K0-959-702-G este bun?......atunci citeste cu MARE ATENTIE  posturile 310, 311, 312 si 314  TRAGE O CONCLUZIE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care-i treaba cu G-ul ? Ti-am atasat link ptr a vedea daca corespund pinii controlerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna ca trebuie facuta reconfigurarea pinilor din toate cele trei mufe?


uite si aici

If you are retrofitting electronically folding mirrors, you need to upgrade the door control module as well. The module is located on the door window motor.
When upgrading you have to choose your new controller carefully. First you need to find out which generation (GEN) your current controller has. This is important because when GEN3 was introduced an additional wire (LIN-BUS connection) was run to the central convenience module (CCM), and a GEN1 & 2 cannot be paired with a GEN3, and vice versa.

In short this means when you are upgrading you can do the following:

From: GEN1

To: GEN1
or
To: GEN2

From: GEN2

To: GEN1
or
To: GEN2

From: GEN3

To: GEN3

 

When you have determined which GEN you have, you just have to pick a high line controller.

 

1K0-959-701
Front left door

10K-959-702
Front right door

1K0-959-703
Rear left door

1K0-959-704
Rear right door

GEN1 low

1K0-959-701-B
1K0-959-701-E

1K0-959-702-B
1K0-959-702-E

-
1K0-959-703-B
1K0-959-703-C

-
1K0-959-704-B
1K0-959-704-C

GEN1 high

1K0-959-701-G

1K0-959-702-G

GEN2 low

1K0-959-701-K

1K0-959-702-K

1K0-959-703-D
1K0-959-703-E
1K0-959-703-F
1K0-959-703-G

1K0-959-704-D
1K0-959-704-E
1K0-959-704-F
1K0-959-704-G

GEN2 high

1K0-959-701-L

1K0-959-702-L

GEN3 low

1K0-959-701-M
1K0-959-701-P
1K0-959-701-AC
1K0-959-701-AF
1K0-959-701-AM
1K0-959-701-AR

1K0-959-702-M
1K0-959-702-P
1K0-959-702-AC
1K0-959-702-AF
1K0-959-702-AM
1K0-959-702-AR

1K0-959-703-J
1K0-959-703-K
1K0-959-703-M
1K0-959-703-N
1K0-959-703-P
1K0-959-703-Q
1K0-959-703-AB
1K0-959-703-AD
1K0-959-703-AE
1K0-959-703-AF
1K0-959-703-AG
1K0-959-703-AH
1K0-959-703-AK
1K0-959-703-AL
1K0-959-703-AM

1K0-959-704-J
1K0-959-704-K
1K0-959-704-M
1K0-959-704-N
1K0-959-704-P
1K0-959-704-Q
1K0-959-704-AB
1K0-959-704-AD
1K0-959-704-AE
1K0-959-704-AF
1K0-959-704-AG
1K0-959-704-AH
1K0-959-704-AK
1K0-959-704-AL
1K0-959-704-AM

GEN3 high

1K0-959-701-N
1K0-959-701-Q
1K0-959-701-AE
1K0-959-701-AG
1K0-959-701-AL
1K0-959-701-AN
1K0-959-701-AS

1K0-959-702-N
1K0-959-702-Q
1K0-959-702-AE
1K0-959-702-AG
1K0-959-702-AL
1K0-959-702-AN
1K0-959-702-AS

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este diferenta intre pinii controler-ului generatia 1 si generatia 3:

- mufa T32b=3 pini...relocare totala;

- mufa T16g=10 pini....2pini relocati;

- mufa T20b=11 pini....5pini relocati.

Urmeaza la CCEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da....iti foarte multumesc...cu ocazia asta am rezolvat si cu programul de scheme

Referitor la erorile care le aveam in #331 majoritatea pinilor relocati tin de aceste erori "CENTRAL LOOCKING"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin....dar dupa ce pleaca frigul.Mi-a fost de ajuns astazi dupa ce mi-am inlocuit tot contactul.Mi-a fost frica sa nu crape plasticaraia la ce ger a fost...zbrrrr

Am lucrat cu aeroterma in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru generatia 3 in mufa T16g avem:

-V25 T3h/2;

-V150 T3h/2.

T3h fiind mufa oglinzii cu functia mirror.Aici nu inteleg, de ce corespund? Pe mufa oglinzii am 1,2,3,4,5,6,7,8 pin4 este liber, pin8 nu stiu.

Dupa schema T16g/12 corespunde cu T16g/4, ceea ce nu prea este corect.Exista o alimentare oglinda pentru verticala respectiv orizontala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce lamuriti problema pinilor, pt ca nu vreau sa bruiez discutia....as avea si eu nevoie la switchul de oglinzi sa ma invatati ce pini trebuie sa schimb si unde, pt ca mie imi incalzeste oglinda pe pozitia de pliere...eu neavand oglinzi pliate electric dar am schimbat butonul cu unul cromat care are si functia asta. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru generatia 3 in mufa T16g avem:

-V25 T3h/2;

-V150 T3h/2.

T3h fiind mufa oglinzii cu functia mirror.Aici nu inteleg, de ce corespund? Pe mufa oglinzii am 1,2,3,4,5,6,7,8 pin4 este liber, pin8 nu stiu.

Dupa schema T16g/12 corespunde cu T16g/4, ceea ce nu prea este corect.Exista o alimentare oglinda pentru verticala respectiv orizontala.

Cred ca e o greseala in Elsa la schema cu oglinzi automate...ambele motorase pe T3h/2....e o problema acolo.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe o alta diagrama:

- T3h/3 --> T16g/1

- T3h/7 --> T16g/9

- T3h/8 --> T16g/4

Sau cine are din fabrica functia mirror......sa ne ajute cu repartitia corecta a pinilor pe controler-ul usii pasagerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!