Jump to content

Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Se pot comanda la orice dealer, nu vreau sa fac reclama, dar nu sunt prea ieftine desi sunt niste plastice. Pe mine m-au costat ambele seturi plus doi litri de lichid original concentrat pt parbriz (nici nu stiam ca exista asa ceva) aproximativ 650 ron. La nemti cam tot atat costa, 70 euro setul fata - cod 5N0075111, 60 euro spate - cod 5N0075101.

Daca e frumos afara cu putin curaj, rabdare si ceva scule se pot monta si in spatele blocului. Eu am reusit si fara sa dau rotile jos, desi aste e primul lucru pe care-l faci daca te iei dupa schite.

post-19728-1235136832_thumb.jpg

post-19728-1235136848_thumb.jpg

post-19728-1235136872_thumb.jpg

Modificat de bender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eurotig

    21

  • Andy_B

    18

  • Vlad F Buc

    17

  • dadu

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Masina asta parcheaza lateral singura! Misto.

Circul cu ea prin oras din cand in cand, si obisnuit cu Golful SL din semnatura, nu pot sa zic ca sunt f incantat. Cu treapta 1 prea scurta pt prea multe semafoare si cu stabilitatea ce nu e chiar de masina sport.

In w/e am explorat puţin din adevăratul potenţial al acestei masini in zona Fundata/Moeciu si va pot spune ca m-am indragostit la loc. Sambata am coborat pana in Fundatica(plugul intrase putin dupa Biserica din Fundata) pe drum batatorit doar de sanie(foto) nu am avut nici cea mai mica problema, a fost o placere. Duminica am vizitat satul Pestera(traseu atasat) pana la hotel Nobillis. Toate echipamentele isi fac treaba impecabil, nu am fost nevoit sa scot ESP, sa urc pe zapada, la coborare am simtit frane din cand in cand pe diferite roti.

m-am intors pe asfalt uscat si din nou am fost incantat pe serpentine. nu este masina sport, insa tractiunea 4x4 isi face treaba.

Sfatul meu: nu le tineti in oras! E pacat!

PS nu pot uploada traseul.kml asa ca l-am pus zip

post-3842-1235579277_thumb.jpg

post-3842-1235579286_thumb.jpg

post-3842-1235579298_thumb.jpg

Pestera___dr.carului.zip

Modificat de Raf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Duminica am vizitat satul Pestera(traseu atasat) pana la hotel Nobillis. Toate echipamentele isi fac treaba impecabil, nu am fost nevoit sa scot ESP, sa urc pe zapada, la coborare am simtit frane din cand in cand pe diferite roti.

Sat Pestera, Hotel Nobilis - te referi la acest loc? http://www.pestera.ro/?lang=Romana&page=imprejurimi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, vorbeste de aceasta zona:

com . Moeciu, sat Pestera, nr. 125C

tel./fax: 0268.238.151, 0268.238.171, 0268.238.090

mobil: 0741.510.255, 0741.222.492, 0755.081.280

email: office@nobillis.ro, rezervari@nobillis.ro

www.nobillis.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am fost si eu aseara cu un tiguan 2.0 tdi cu radio cd cu touch screen (la skoda ii spune bolero ) cu trapa de sticla pe tot tavanul si mai avea ceva optionale. Motorul este silentios , este stabil in curbe si este foarte confortabil. Decat un x3 second mai bine un tiguan nou + ceva optionale + discounturi mari in aceasta perioada .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Sa te vad pe tine cum urci iarna cu pasatul cc la clabucet, sau cum te bagi cu el in namol, sau ce mai ramane din el cand iei un gropan adevarat, sa te vad cum te plangi de greierasi (socuri care nu sunt preluate de suspensiile si articulatiile de "gip") si-ti clantane dintii in gura de la suspensiile sport.

Hai te rog sa ne lasi, nu ai Tiguan si nu pricep dc te bagi in vb ca musca in ......

pai cum poti urca iarna la Clabucet? la fel cun urci cu orice golf sau passat 4 motion ca doar au aceeasi tractiune integrala cu tiguan si nimic nu este diferit. doar tiguan are ceva garda la sol mai mare. iar daca eu am golf 4 motion cu anvelope de iarna, pe unul ce crede ca are SUV (adica tiguan) pt care nu are nevoie de anvelope de iarna si are anvelope de vara, il salut din mers in timp ce el plange pe langa gip-ul lui. pariez ca nici jumatate din posesorii de tiguan nu au anvelope de iarna pe masina.

greieri? cu siguranta tiguan are mai multi din cauza plasticului de slaba calitate de pe masina(asta am aflat de la voi citind aici pe forum). este ca si cum ai spune ca un BMW M3 are mai multi greieri in pt ca are suspensii sport. garantat tiguanul are mai multi.

Cat despre argumentul suprem ca mai ieftin e casco decat diferenta de la golf la "gip" iar aberezi, daca tu nu ai treaba pe acasa si arzi de neradare sa ajungi cu masina in service sau sa circuli cu spoilerul in portbagaj, sau poate ai o placere nebuna sa te duci la vulcanizare saptamanal eventual sa faci abonament, te rog frumos sa nu te mai iei de snobi.

pai te voi dezamagi un pic. tu crezi ca ti-ai cumparat altceva decat un golf inaltat? crezi ca exista diferente intre golf si tiguan din punct de vedere al articulatiilor ? mergi la un dealer si te intereseaza si ai sa vezi ca bucsele, caseta de directie si f multe alte articulatii sunt identice intre golf si tiguan. daca vreau sa protejez articulatiile la golf , nu-i pun roti de 225/45R17 ci de 195/65/R15 si am aproape acelasi balon al anvelopei ca si la tiguan si am rezolvat problema.

de ce sa fac pana daca nu am tiguan? am facut una singura in 220k kilometri si doar in 10k dintre ei am condus gip. doar nu mai voi apuca acum de facut pene ca nu am tiguan.

nu am de ce sa circul cu spoilerul in portbagaj. nu am motive. nu am circulat niciodata si nu voi incepe acum. iar de se va intampla vreodata, imi sun asiguratorul .

sa inteleg ca cei cu tiguan cam "...dau prin gropi" si au fost nevoiti sa-si ia suv?!

Cine are bani cumpara ce vrea si ce crede el ca e mai bun, doar o iau din banii mei nu din ai tai, ciar nu ma intereseaza ce crezi important e sa-mi placa mie si sa ma simt eu bine in ea. Vezi tu noi astia mai snobi nu tinem la imagine si nici nu vrem sa impresionam minore pe la semafoare.

la prima fraza sunt total de acord cu tine si nu am nimic de comentat. totusi ar fi o adnotare: chiar si cei ce au tiguan au bani? am inceput sa postez in aria tiguan pt ca am citit spusele unor posesori de tiguan care sunt disperati de consum si am facut o remarca prin care am spus ca si-au ales gresit masina.

Toate cele bune si mult succes cu "limuzina" ta. Ne-am dat dreaq, acum toate sedanurile sunt limuzine.

da dragul meu. caroseriei de sedan i se mai spune limuzina. inclusiv dacia 1310 este limuzina.

Cit despre userul care comenteaza despre ceva ce a citit pe undeva, dar este doar o eventuala aspiratie....povestea cu vulpea care nu ajunge la struguri...perfect de mutat la impresii (...dar o impresie, no offence, despre masina poti avea doar dupa ce ai termenul de comparatie!)

asta a fost mult prea tare. a ajuns tiguanul pe post de struguri. ce naiba sa mai spun de jaguar XF, bmw X6, audi S4, noul mercedes clasa E !!!

in general oamenii privesc in fata nu in spate.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ maryuskkk: Man, nimeni dintre posesorii de Tiguan care posteaza in aceasta arie nu a spus ca masina e cea mai mare inventie de la apa calda si WC-ul indoor, insa eu cred ca masina reprezinta un compromis destul de bun intre un autovehicul de oras si unul cu care sa petreci timpul liber, pe sosea sau pe langa aceasta. Sigur, comentarii se pot face, chiar si numai pe gama VW: vrei off-road veritabil? Ia Touareg... Vrei masina mica de oras cu care sa parchezi usor? Ia Golf... Vrei ceva mai mare pentru familie si bagajele multe ale copiilor? Ia Passat (eventual break)... Vrei ceva care sa se conduca sportiv, si sa aiba stabilitate, etc? Ia Scirocco sau GTI... Si asa mai departe. Parerea mea personala este ca Tiguanul nu este decat o masina corecta, care este un compromis destul de bun, atat ca si performante, cat si ca pret...

Nu am vazut foarte multe remarci negative in aria dedicata consumului, decat printre benzinari (1.4 sau 2.0 litri)... TDI-ul nou CR mi se pare un motor excelent ca si performante - foarte elastic, silentios, fara vibratii puternice... Cat despre greierasi, probabil ca sunt eu mai norocos, insa in 18 luni in masina mea nu a apararut nici unul... Am insa vreo 2 pe o serie 5 de 3 ani vechime (unul mai timid la un panou de usa, si unul nesimtit de-a dreptul la unul din suporturile de pahare care ies din bord). Si nu cred ca plasticele de acolo sunt mai slabe calitativ decat cel de pe bordul Tiguanului...

Multi si-au luat anvelope de iarna pe Tiguan - sigur, nu toti le-au si folosit datorita conditiilor meteo de iarna trecuta. Si sunt de acord ca anvelopele de iarna pe masina conteaza mai mult decat sistemul 4x4 daca vrei sa strabati zone inzapezite, insa garda mai inalta are avantajele ei (urcat borduri, taiat sleauri, fara a mai mentiona de barbieritul mortaciunilor de pe soselele patriei).

Perfect de acord ca Tiguanul imparte multe componente cu Golful - evident, din moment ce impart aceeasi platforma. Dar pe mine m-a atras acest lucru - mi se pare OK sa iau o masina construita pe o platforma care produce un model de peste 20 de ani, si care atunci cand am facut achizitia avea o a 5-a versiune la acel model... Putini sunt cei care construiesc SUV-uri compacte pe platforme noi, care solicita costuri imense de dezvoltare si aprovizionare cu componente. Insa nu cred ca cineva poate sa spuna ca Golful nu este o masina reusita pentru clasa sa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ maryuskkk fii sincer, ti-a furat iubita vreunul care avea Tiguan? :biggrin:

Acum discutand serios, fiecare gen de masina are avantaje si dezavantaje, daca era una buna la toate atunci toti o aveam pe aia.

Ca posesor de Golf am vazut cateva avantaje la Tiguan: o garda la sol suficienta pt pretentiile mele, o vizibilitate mai buna si un plus de siguranta prin pozitia mai inalta, o masina practica de dimensiuni compacte - fata de Golf ocupa un spatiu de parcare cu doar 20cm mai mare...

De exemplu atunci cand am de dus la tara un dulap, un aragaz, o canapea sau alte troace, eu ma descurc... in schimb tu cu Audi A4 ar trebui sa apelezi la un prieten, ar fi si pacat de o asemenea bijuterie. Atunci cand fac acest drum la tara desi e aproape de Bucuresti, cam o data sau de doua ori pe saptamana, am de parcurs 2-3km pe un drum de tractoare si carute iar cu Golful am mari emotii daca da o ploaie cat de mica sau o zapada. Si crede-ma ca e valabil pt orice alta limuzina pe care tu o lauzi. Nu poate fi negat avantajul Tiguanului in offroad lejer, asa cum nici nu a pretins cineva ca vorbim de un fel de LandCruiser!

Desigur exista si dezavantaje, cum spuneai despre consum, unii se asteptau, altii au aflat ulterior, eu de exemplu pe acelasi traseu in oras cu Golful scot 8,5 litri iar cu Tiguanul consum 10 litri de motorina. Dar draga colega, asta nu inseamna ca posesorii de limuzine sunt desteptii iar altii... suntem totusi din aceeasi comunitate.

Era sa uit, cred ca ai vrut sa ne spui ca Dacia 1310 e berlina!?! Limuzina e ce ce ai tu, A6, CC, si altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa nu ne mai ciondanim.

raman totusi la parerea mea ca nu merita banii investiti intr-un suv(indiferent care) atat timp cat poti sa-ti faci treaba si cu o berlina. consider ca prea mari avantaje ofera o berlina pt a -ti incurca viata cu un suv pe care il folosesti doar de cateva ori pe an in locurile pt care in mod normal a fost produs. si indiferent pe unde ai merge, poti sa te descurci si cu o limuzina. mai greu dar poti . in schimb, pe asfaltul pe care il calci cu o berlina in 99% din situatii, cu un suv te vei descurca mai greu si cu niste costuri care zic eu ca nu sunt justificate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni, au existat si exista 2 categorii de opinii in domeniul auto legat de SUV-uri:

1. cei care considera ca nu este o investitie buna, datorita consumului mai mare de carburant, stabilitatii pe sosea sub o limuzina, pret achizitie mai mare, eventual costuri de intretinere mari. Acesti oameni de obicei nu tin foarte mult la a avea 4x4, nu prea merg probabil in zone unde chiar este de real folos Suv 4x4,

2. cei care considera SUV-ul un "compromis" foarte bun cum bine a zis Andy_B. Unii dintre acesti oameni cumpara masina asta pentru securitate sporita (este adevarat, este o ideea mai buna), vizibilitate mai buna, nu tin sa mearga prea sportiv cu masina in general, unii o cumpara pentru imagine, statut social etc, unii chiar apreciaza utilitatea masinii in orice situatie si pe orice vreme (te simti mai bine totusi intr-un Tiguan decat in Golf cand vezi in Bucuresti, pe la vreun pasaj, apa de jumate de metru dupa vreo ploaie torentiala scurta, lucru care nu mai este chiar asa rar se pare in ultima perioada). Si mai sunt cei care cumpara masina asta si din placere.

Avantajele si dezavantajele sunt destul de clare pentru majoritatea, depinde la fiecare ce predomina mai mult, primul sau al doilea tip de opinie despre SUV. Masinile se cumpara emotional, dupa preferinta, asa cum unii prefera masinile mici sportive de peste 200 CP, unii masinile mari spatioase limuzine gen A6 A8, unii masinile mai vechi de aproape de epoca (cunosc si astfel de persoane), unii masinile SUV sport de peste 300-400 CP, asa unii prefera masinile SUV sau altii Off-Road dedicate (gen Mercedes G, Land Rover Defender - cei grei).

Deci nu are niciun sens opinia ca "nu merita banii investiti intr-un suv(indiferent care) atat timp cat poti sa-ti faci treaba si cu o berlina". Opinia este perfect valabila pentru cel care si-o exprima si poate multi altii, dar nu este valabila pentru toata lumea. Din punctul meu de vedere ar opta pentru 2 masini daca ar exista posibilitatea pentru a impaca ambele aspecte, respectiv pentru SUV compact un Tiguan (si Track&Field daca tot vreau sa il folosesc si pe teren) si un Golf sau Passat CC sau Scirocco, depinde de frecventa utilizarii masinii si in ce scopuri. Dar cum pentru multi oameni nu se poate asa usor sa ai 2 masini trebuie sa alegi una singura, iar decizia depinde din nou de balanta utilitate, scopul in care folosesti masina si preferinta personala.

Se mai pune inca o problema a celor care nu au mers poate niciodata cu un SUV sau nu cu unul de calitate si care dupa ce descopera avantajele masinii efectiv si senzatia care ti-o confera o parte dintre ei vor opta clar pentru un asemenea mijloc de transport in orice situatie, fie ea 99% pe asfalt, mai ramane si problema financiara, din acest motiv unii nu isi vor achizitiona suv-ul si vor cauta avantajele altor clase de masini.

Aceasta este parerea mea despre aceasta discutie destul de lunga despre alegerea intre suv si limuzina. Eu zic sa postati in continuare "impresii" despre Tiguan, pentru ca asta este scopul topicului, impresii pe sosea, impresii in afara soselei, impresii despre cum arata, cum merge etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stejarel Decu-Jerep

Impresii??? OK, iti dau eu impresii: BESTIAL, DEMENTIAL. M-am intors duminica seara dintr-o excapada Buc. - Orastie - Buc. (Buc. - Pitesti - Rm. Valcea - Sibiu - Orastie si retur). Nimic mai de vis decat Tiggy. Am luat curbe de 90 - 100 grade cu 120 (treapta 6) fara sa ma doara capul. Despre confort nu zic nimic. Este evident. La plecare aveam 1200 km la bord si am cuplat pilotu' la 119 km/h pe autostrada. La revenire m-am "inhaitat" cu un Audi si un X5 si am tinut-o asa pe autostrada (180 - 200 km/h). Daca nu mai uitatm pe kilometraj nu stiam ca am sarit de 180 km/h. Nu simti nimic. Nu tu fluieraturi, nu tu tremurat... nici macar un bazait de la cauciucuri sau vant (si aveam muzica in surdina).

Per total, RAVISANT. Consum de 6.5 l/100 km pe toata excursia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stejerel: deci concluzia ta ar fi ca Tiggy rules, nu? :)

Am o singura obiectie, cred ca i-ai dat prea mult peste 180 km/h la doar 3000 km pe care ii are. La cele de drive-test e clar ca se practica acest lucru pentru ca toata lumea vrea sa vada cum merge si la viteza mare, asta inseamna ca nu ai probleme sa o bagi la treaba si in teren, nu? :)

Poate vine cineva si cu impresii dupa ce a fost in teren mai accidentat cu Tiguan-ul, eventual si niste poze. :lol:

Modificat de sorin_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stejarel Decu-Jerep

:)

N-are 3.000. Acum are vreo 2.000 si ceva maruntis. Plus ca, iti dai seama, n-am putut sa o tin toata autostrada la 180 - 200 km/h. Dar, intr-adevar, Tiggy rules big time.

In alta ordine de idei, ma duc sapt. asta sa inlocuiesc parbrizul (mi-a sarit o piatra pe A1) si ma intrebam daca are cineva vreo experienta de genul. Cei de la Porsche service nu deconteaza cu asiguratorul meu, asa ca voi fi nevoit sa apelez la o alta firma. Mi s-a sugerat Pilkington, da' nu stiu ce0i de capu' lor (desi am vazut ca au o hala imensa cu parbrize depozitate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost eu pe teren cu el. Pot sa zic ca in rampe abrupte pe iarba a cam patinat dar cred ca era vb de aderenta si cauciucuri pentru rampa respectiva, daca avea cauciucuri de iarna sau mai de off-road nu cred ca sughita. 4x4 lucra iar functia de off-road nu lasa motorul sa se inece. Repet doar la o rampa abrupta am patit asta nu e o chestie generala.

Am urcat pante abrupte pe teren pietruit, am putut sa observ la coborare cum intra functia de off-road si ma ajuta la franare, daca o lasam sa coboare mai repede iar panta era prea abrupta reducea viteza singura.

Singurul lucru pe care trebuie sa-l aveti in vedere la off-road este garda la sol, sa nu aveti impresia ca sunteti intr-un H1 pentru ca garda nu este asa inalta si o sa atingeti cu burta(toba) sau scutul.

Mare atentie si cu coboratul de pe borduri in viteza, am coborat mai rapid de pe o bordura destul de inalta si masina era incarcata, eram 4 persoane si portbagajul plin de bagaje, in momentul in care am cazut cu rotile din spate (ambele in acelasi moment) de pe bordura a atins putin. Nu e nimic grav dar a atins, cred ca suspensiile sunt mult prea moi si eu am sarit cam repede de pe bordura, daca o coboram usurel cu frana nu cred ca atingea cum nu a facut nicioadata pana acum.

Iarna am urcat pana la Clabucet (nu este teren asfaltat) un teren ligt-offroad, zapada cam de jumatate de m, sus la Clabucet era de 1m, drum batatorit la un moment dat destul de abrupt. Am urcat fara probleme, la intoarce o asa zisa limuzina, un pasat nou (nu stiu daca era 4motion dar avea cauciucuri de iarna) cand a ajuns la partea mai abrupta a coborat sanie cu spatele, patina si nu a putut sa urce.

Tot iarna, pe gheta am plecat de la o cabana pana in oras impreuna cu un prieten care avea Golf 4(cauciucuri de iarna), am dat de o portiune cu gheata si o usoara panta, a patinat de era sa iesim de pe carosabil, pur si simplu nu mai tragea. Cu ESP se invarteau rotile pe loc fara ESP se ducea in stanga sau in dreapta dar nu drept inainte. Nu a vrut sa urce panta aia si pace, era o panta foarte mica, nu va ganditi acum la cine stie ce deal, erau un drum in panta de maxim 10%. Ne-am intors am luat Tiguanul si nu am avut nici o problema, iar eu aveam cauciucuri de vara.

Sa va fereasca sfantul sa franati in panta iarna si eventual sa nu aveti cauciucuri de iarna, am mers sanie cu tot cu ABS ma duceam ca pe derdelus, era zapada batatorita bine putin spre gheata(zapada lucitoare), pe langa mine a trecut o alta sanie un Discovery 3, se ducea mai repede ca mine la vale erau 5 in masina si probabil si masina mai grea, amndoi eram cu cauciucuri de vara, el a reusit sa se opreasca pe marginea drumului in zapada afanata eu am oprit putin mai in fata de el dar pe carosabil. In fata noastra trecea o turma de capre+oi, nu stiu ce cautau iarna afara din sopron, probabil le mutau in alta locatie, cert e ca era sa ma opresc in animalele omului si nu aveam ce sa fac, pur si simplu apasam pe frana, tineam de volan si ma uitam la peisaj ca Tiguanul se ducea sanie.

Modificat de Vlad F Buc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

e bine ca ai atins 200km/h,in datele lui arata ca prinde 186 cu cutie manuala si 182 automata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stejarel Decu-Jerep

Nu numai ca am atins 200 km/h, da' nici n-a simtit ca merge cu 200. Daca aveam unde / voriam mergea linistit si peste 200. Da' mi-am zis sa-mi bifez damblalele... cate una per deplasare :(

In alta ordine de idei, ma duc sapt. asta sa inlocuiesc parbrizul (mi-a sarit o piatra pe A1) si ma intrebam daca are cineva vreo experienta de genul. Cei de la Porsche service nu deconteaza cu asiguratorul meu, asa ca voi fi nevoit sa apelez la o alta firma. Mi s-a sugerat Pilkington, da' nu stiu ce0i de capu' lor (desi am vazut ca au o hala imensa cu parbrize depozitate).

Am fost la Pilkington. Am dus masina la 10:30 si mi-au zis sa vin a doua zi dimineata s-o iau. 50 lei au facut diferenta de 12 ore, asa ca am luat-o in aceeasi zi la 17:00. Lucratura fina, firma cu staif. S-a facut evaluarea masinii la predare (zgarieturi, lovituri etc.). S-a completat un formular unde se specificau starea tapiteriei, bord alte chestii ce puteau fi afectate de operatiunea de schimbare a parbrizului, s-au verificat senzorii si... am plecat.

Cand am ridicat masina s-au verificat din nou senzorii, m-au lasat un sfert de ora sa verific starea interioara si exterioara a masinii (nicio problema - daca nu erau cateva bucatele de cheder/silicon pe bord nici nu-ti dadeai seama ca s-a faacut o asemenea operatie).

Parbrizul identic cu cel original. Exceptie face sigla Pilkington si un sticker mic cu datele de contact din Romania ale firmei. Am inteles ca-s cei mai mari importatori/producatori de parbrize din tara. asigura peste 70% din necesarul de parbrize.

Nota 10. Ii recomand cu cladura.

A! Uitam ce era mai important: pretul. A platit CASCO, da' am intrebat de curiozitate: 820 lei toata afacerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Se pare ca unii nu sunt asa de multumiti!

Veche. Cine stie ce frustrat este, sau ce probleme izolate a avut cu anumiti "profesionisti" de la noi din tara.

Masina per ansablu este foarte bune, din punctul meu de vedere.

Pentru cat costa sunt foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot vazut poza asta pe tot feluri de situri

eu cred ca e facatura

e antireclama din partea concurentei

mi se pare imposibil ca la standardele de calitate WV sa se intample asa ceva

masina mea merge super, n-am treaba cu ea

daca omul care a pus poza asta citeste il rog sa detalieze, sunt chiar curios de subiect

daca are Tiguan atunci trebuie sa ne citeasca si forumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pe bune... Chiar a avut probleme, dar am impresia ca nu atat de grave incat sa considere masina asta ca fiind "teapa anului".

Si pana la urma mai crede cineva in fairytales? Daca masina este scumpa asta te scuteste de probleme? La Tiguanul meu a "picat" calculatorul Auto Hold la 9000km (l-am schimbat in garantie) dar cunosc oameni cu Solenza si Logan care nu au avut nici-o problema cu masinile lor cativa ani buni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ca nu s-a stricat auto holdul la logan :rolleyes:

Nu am avut nici logan nici sandero, dar nu prea cred ca sunt multe chestii care se pot strica. nu exista automatica, electronica, motoare de mare capacitate si de performanta...deci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare,

Am vazut un Tiguan "impotmolit" in zapada acum 3 saptamani. Rotile din fata erau "blocate" in zapada, iar cele din spate patinau pe loc. Am vazut soferul incercand sa dea si in fata, si in spate, dar din nefericire pentru el nu se misca deloc, doar mai patina in stanga/dreapta. L-am urmarit vreo 15 minute cum se chinuia si apoi m-am plictisit si m-am dus la munca.

M-a dezamagit enorm comportamentul tractiunii 4x4 pe Tiguan la ce am vazut, iar o serie de filmulete de pe net precum:

ma fac sa cred ca tractiunea integrala la vag nu este extraordinara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina e pusa cu burta pe zapada, atunci poti sa ai si un Hummer ca nu o sa iesi usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel: cum comentezi filmuletul cu Q5? Vad ca ai Tuareg, care ma tenta si pe mine pe vremuri: cum se comporta in off-road, ce probleme ai avut cu el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de asa numita "incrucisare de axe", atunci cand doua roti in diagonala sunt suspendate, iar celelalte doua, pe diagonala opusa, au aderenta.

Putine sisteme de tractiune, din cele care nu au diferential blocabil pe una din axe (spate, de regula), pot sa faca fata situatiei.

Mai ales daca exista o panta de urcat, iar plecarea se face din punctul critic, in momentul in care se pierde aderenta pe cele 2 roti in diagonala...

In filmulet nu se vede, dar, mai mult ca sigur, si roata din stanga fata este in aer si patineaza.

Astfel de situatii, ca sa fii sigur ca treci, se abordeaza "cu avant", precum au facut si cei de dupa el, ca sa se foloseasca de inertia masinii si sa treaca de punctul critic. Un pic cam cu prea mult avant as spune :eek: , dar cred ca le-a fost frica sa nu li se intample la fel.

Situatia asta a fost una din principalele care au facut selectia in momentul in care m-am decis ce sa cumpar: plecarea din rampa, de pe loc, cu axele incrucisate.

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!