Jump to content

Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Azi, la un semafor, am auzit un sunet ciudat la motor, ca si cum se invarte ceva si intr-un anumit loc atinge. La cum se auzea ma gandeam doar la un fierastrau care taie lemnul, nu era scartait sau sunet metalic. Cel mai bine se aude la relanti, cu muzica oprita si stand in masina (afara nu se aude deloc).

Mai poate confirma altcineva? Macar sa stiu daca asa face toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eurotig

    21

  • Andy_B

    18

  • Vlad F Buc

    17

  • dadu

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

dadu fugi la service.

La mine scoate un scartait ciudat cand iau viraje putin mai fortate la drepta. Nu va ganditi acum la viraje de 120km/h ca atunci ma doare in pix de ce scartaie. Cert este ca scartaie ceva, am mai patit la fosta masina scartaia scaunul, dar aici ma indoiesc ca este scaunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e trasa pe dreapta momentan dar n-am aflat daca mai au si altii aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau pt. tine dadu, se va rezolva ..... chestie de timp. Ca si o alta ciudatenie la aceasta masina este cutia de viteze Tiptronic la 2.0 CR. Retrogadeaza in fiecare treapta in momentul in care franezi, foarte ciudat ...... Sa fie oare o setare speciala pe perioada rodajului? Este ciudat ca masina sa activeze frana de motor prin retrogradare succesiva, chiar daca nu esti in panta. Este prima masina cu cutie automata care se comporta asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum era pana acum dar cam asta ar fi trendul, ca sa zic asa, la mai toti producatorii: toate cutiile automate/semi, cand nu accelerezi, baga masina in frana de motor iar daca incetinesti fara sa schimbi tu, retrogradeaza ea automat, indiferent in ce gestiune e.

E un lucru bun, dar cei care nu au obiceiul sa foloseasca frana de motor sau merg foarte tare, nu sunt foarte incantati de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Stejarel Decu-Jerep

Am un T&F 2.0 TDI cu cutie manuala. Are doar vreo 350 km la bord si am observat ca treapta 1 de viteza e cam... scurta. Adica ajunge in 10 m la 3.000 de ture si, fiind inca in rodaj, tre' sa schimb a 2-a. In consecinta, nu pot pleca de la semafor sa iau fata cuiva ca trebuie sa pierd timp cu schimbatu' vitezelor. Nu, nu sunt un vitezoman, dar, cateodata, se intampla sa am nevoie. Eu imi inchipui ca-si va da drumu' dupa rodaj (2.500 - 3.000 km), da' am zis sa intreb, totusi, ca sa fiu sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa te dezamagesc dar nici dupa rodaj nu-si va da drumul...asa este construita cutia de viteze, e totusi un suv! Cel putin eu am 17.000 de km la bord si tot asa este, ca in prima zi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia e gandita astfel incat sa suplineasca, cat de cat, un reductor. Sincer, si eu ma gandesc des la un tir, plec de pe loc, schimb mediat 2 si pana la 6 tot mestec la ea. Nu ma incanta deloc chestia asta in oras dar e un compromis foarte bun pentru off-road.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stejarel Decu-Jerep

Atunci e nasol. Nu-mi place. Incep sa regret ca am vrut neaparat cutie manuala. Macar la aia automata nu ma mai durea capu' sa schimb eu vitezele. Sau plec cu a doua de pe loc, macar asa analogia cu un camion e completa :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A condus cineva Tiguan 2.0TSI, 170CP, cutie manuala? Exista vreun review pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A condus cineva Tiguan 2.0TSI, 170CP, cutie manuala? Exista vreun review pe undeva?

Eu am 2.0 TSI 170 cp, dar cu cutie automata, daca pot sa iti fiu de folos cu ceva, intreaba. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 2.0 TSI 170 cp, dar cu cutie automata, daca pot sa iti fiu de folos cu ceva, intreaba. :lol:

Intrebarile sunt:

- Cum se comporta pe sosea?

- E suficient de stabil pentru un condus sportiv?

- Esti multumit de cei 170Cp?

- Cam cat consuma, in cazul tau cu cutie automatica (urban si afara)?

- Ai incercat cumva si 1,4TSi sau diesel-ul de 2.0l?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarile sunt:

- Cum se comporta pe sosea?

- E suficient de stabil pentru un condus sportiv?

- Esti multumit de cei 170Cp?

- Cam cat consuma, in cazul tau cu cutie automatica (urban si afara)?

- Ai incercat cumva si 1,4TSi sau diesel-ul de 2.0l?

Multumesc.

Pe strada, sta excelent, am fost incantat, in lumina in care conduc sportiv. Am avut un A6 care tocmai imi placea pt sportivitate.

Am condus inainte de al lua cel de 140, ceea ce m-a facut sa merg pe varianta de 170. Cu dieselul nu m-am dat.

Despre consum nu prea pot vorbii pentru ca nu este relevant pana la aprox 10000. Momentan oras 15-16, afara 10-12.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Tiguanul putea sa aiba materiale mai scumpe si mai bine finisate, dar ar fi costat cu cateva mii de euro mai mult. Si s-ar fi transformat in NOUL Audi Q5. ;)

ei usurel. nu exista nici o legatura intre tiguan si q5 aceste masini nefiind construite pe platorme tehnice comune.

tiguan este pe platofrma tehnica a golfului 5, leon, octavia 2, passat b6.

q5 este pe platforma lui A4 b8.

intre aceste solutii tehnice nu exista nici o asemanare.

tiguan putea fi mai "ingrijit" pt ca nu avea nici o sansa sa se transforme in q5.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma dispera la aceasta masina calitatea execrabila a stergatoarelor, care inca nu au intrat in iarna si deja trebuie schimbate, lasa numai dungi desi le-am ingrijit cu mare atentie si le-am protejat! Un alt lucru deranjant pt mine sunt cablurile lasate fara protectie sub recipientul pt lichidul de spalare al parbrizului...dc dai putin pe langa uzi toate firele ce duc spre faruri si mai stiu eu unde si nu cred ca e normal. Desi e cea mai scumpa masina a mea de pana acum este clar dezamagitoare la aceste "little things that killed"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tiguan putea fi mai "ingrijit" pt ca nu avea nici o sansa sa se transforme in q5.

Am vazut Q5 si cu sigurasnta daca era mai ingrijit, Tiguan nu se transforma.

Ar fi fost chiar ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut Q5 si cu sigurasnta daca era mai ingrijit, Tiguan nu se transforma.

Ar fi fost chiar ok.

pacat ca nu au fost mai atenti cu acest tiguan pt ca masina arata chiar bine.

cred ca daca dadeau atentie mai mare detaliilor, pretul masinii nu ar fi crescut cu mai mult de 500-1000 euro si cred ca fiecare posesor ar fi dat banii astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, neglijenta sau nu, nu mai avem ce face.

Stergatoarele sunt probabil cele mai proaste pe care le-am vazut pe o masina in ultimii ani. Seara, pe ploaie, iti manjesc parbrizul in ultimul hal si de-abia la urmatoarea trecere incepi sa vezi. Mi se pare faoarte periculos ca noaptea pe ploaie sa nu vezi mai nimic cand ai faruri din fata. O sa incerc sa le schimb zilele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am probleme cu stergatoarele.

Firele de sub recipientul de lichid nu cred ca au probleme daca sunt udate, sa ne gandim logic, umezeala si apa o sa ia tot timpul acele fire asa ca turnati apa mai cu atentie daca aveti fro jena.

P.S. Incercati sa folositi lichid special pt stergatoare, dai un ban dar nu numai ca o sa ai geamuri cu adevarat curate(degresate) dar asa o sa protejati si instalatia.

Eu am problema cu scartaitul la viraje, pana acuma facea zgomot numai la viraj dreapta acuma vad ca face si la stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt surprins sa aud ca aveti probleme cu stergatoarele, ale mele isi fac treaba super bine.Sunt chiar multumit.

Am o nedumerire cu privire la un anumit tacanit in volan care apare la viraje, pur si simplu cand iau un viraj mai larg volanul scoate in "tac" scurt.

Nu stiu daca e normal sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Postez primele impresii de proaspat posesor de Tiguan Track&Field 2.0TDI 140CP, sper sa-i ajute pe altii in luarea deciziilor.

Cele bune:

- Masina para foarte bine legata, sta bine pe sosea, e placuta la condus, pozitia la volan, confort, vizibilitate sunt ok.

- Usor de manevrat chiar si in aglomeratie.

- Garda la sol e foarte buna pt orice groapa sau bordura si chiar pt off-road lejer. Cineva spunea ca versiunea Sport&Style mai agata cu spoilrul fata, dar la Track&Field chiar nu e cazul.

- Motorul commom-rail are rafinament, raspunde mai liniar fata de cel pompa-injector iar cutia de viteze manuala schimba lin si permite exploatarea economica. Pentru cine doreste cea mai economica versiune de Tiguan si vrea sa mearga doar pe sosele, poate sa aleaga linistit versiunea cu tractiune fata.

- Pasagerii stau foarte bine pe locurile din spate, bancheta e putin mai ridicata decat locurile din fata si vizibilitatea e buna.

- RCD 510 cu 8 boxe cred ca e cel ma tare sistem audio din echiparea de baza, fara concurenta (nu compar cu cele consacrate Bang & Olufsen, Dynaudio, Rockford Fosgate etc).

- Aspectul practic a fost atent studiat: suporti, agatatoare, multe compartimente de depozitare, in sfarsit am gasit loc pt telefonul mobil in consola centrala, rabatare totala a scaunului pasager fata, si mai sunt si altele.

Despre consumul de motorina am deja o parere buna, dar prefer sa revin mai tarziu cu detalii deoarece am doar 1000 km.

Cele mai putin bune:

- Asa cum s-a mai spus pe aici, preferam sa vad un bord de Tiguan si nu de Golf Plus.

- Portbagajul trebuia sa fie macar un pic mai mare si ceva mai jos marginea de incarcare. De ex, atunci cand ies impreuna cu fiul meu la plimare cu bicicletele in parc, ma cam chinui pana bag cele doua biciclete in portbagajul cu bancheta rabatata. In Golf intra mai usor desi are portbagajul mai mic.

- Prima treapta a cutiei manuale e cam scurta. E bine pt off-road si nu deranjeaza la drum intins, dar in aglomeratie trebuie sa chimbi ceva mai des si repede. Pentru cine conduce mai mult in oras se recomanda cutia automata.

- Devine mai vizibila politica de reducere a costurilor: montantii interiori fata si spate sunt imbracati in plastic (aratau mai bine in material textil), partea superioara a usilor spate e din plastic tare (material moale asemanator bordului au pus doar la usile fata), atunci cand rabatezi cotiera spate dai direct in portbagaj (nu mai e capacul despartitor din plastic ca la Golf/Passat), capota motor nu are amortizor de sustinere si or mai fi si altele pe care nu le-am vazut.

- Se murdareste foarte repede pe axterior, motiv pt care am montat aparatoare de noroi fata/spate. Se simte diferenta, arunca mai putin noroi si in plus arata bine aparatorile. Pentru cine e interesat pot sa pun niste poze.

Pana acum nu am auzit nici un greieras si cred va fi mai imun decat Golf sau Passat pt ca sunt mai putine imbinari si ornamente interioare. Per total impresia mea e buna aspectele negative nefiind determinante. Ramane de vazut cum stam cu fiabilitatea.

Modificat de bender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bender sa nu uiti sa bagi pozele cu aparatorile de nori....si pretul

pentru stergatoare...o sa vi se para beton daca bagati pe parbriz solutie anti ploaie

in carrefour e vreo 30 de lei da ajunge vreo doi ani si apa aluneca....n-o sa vedeti niciodata dungi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde ai cumparat aparatorile de noroi? asteptam cum spunea si colegul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!