Jump to content

Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Da, asteaptam de ceva vreme un astfel de post.

Partea inferioara a bordului e facuta dintr-un plastic ordinar, as zice chiar ca e identic cu cel de pe plansa Solenzelor.

Grierasii.... 32.500 euro si din primele zeci de km isi fac de cap si sunt o gramda.

Asa ceva e inadmisibil la banii astea si cum am intalnit aceeasi problema si la Passat si Golf 5 astept cu reticenta Golf 6. Cred ca asta e dovada ca acea calitate nemteasca s-a cam dus dracului dar noroc ca mai sunt si altii.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eurotig

    21

  • Andy_B

    18

  • Vlad F Buc

    17

  • dadu

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Grierasii.... 32.500 euro si din primele zeci de km isi fac de cap si sunt o gramda.

Dudu,

da mai multe detalii te rog. perspectiva ta ma cam sperie, pt ca si eu vreau sa iau un tiguan.

cati km ai pana acum? de unde se aud greierasii?

Sa inteleg ca esti nemultumit de alegerea facuta cu tiguan? eu tot oscilez intre x3 si tiguan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asteaptam de ceva vreme un astfel de post.

Partea inferioara a bordului e facuta dintr-un plastic ordinar, as zice chiar ca e identic cu cel de pe plansa Solenzelor.

Grierasii.... 32.500 euro si din primele zeci de km isi fac de cap si sunt o gramda.

Asa ceva e inadmisibil la banii astea si cum am intalnit aceeasi problema si la Passat si Golf 5 astept cu reticenta Golf 6. Cred ca asta e dovada ca acea calitate nemteasca s-a cam dus dracului dar noroc ca mai sunt si altii.

Deci nu m-am inselat....

Crede-ma ca sunt posesor si pasionat de VW insa nu pot intelege cum in ultimul timp au coborat atat stacheta calitatii.

Am avut ocazia sa merg si sa iau contact cu Golf V, cu Passat si acum cu Tiguan. La toate am aceeasi nemultumire, calitatea materialelor este sub orice critica, mult plastic dur si multe zone neetansate care provoaca zgomote din prima 100 km.

Comparativ cu alte masini din aceeasi clasa cred ca se mentine calitatea montajului, in sensul ca imbinarile sunt totusi precise, poate chiar mai bune decat cele din trecut.

In schimb calitatea plasticelor lasa de dorit.

Ma intreb oare unde se va ajunge??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie mentionat faptul ca imbinarile sunt exemplare dar greierasii deja creeaza un zgomot de fond de peste tot de sub acele plastice: din montanti, usi si de sub plansa de bord. Trebuie sa ai parte de drum perfect sa nu-i auzi.

La megane dupa 1500 km au aparut greierasii, la 207, unde imbinarile nu sunt tocmai cele mai bune, mi-au aparut la 17.000 km dar si acum sunt doar sporadici si doar pe cate o portiunea f proasta de drum dar in Tiguan, imediat ce am parasit soseaua de centura (seotraffic o stie, cea cu asfalt impecabil ca doar e noua) au inceput sa cante, adica la mai putin de 20 km rulati.

@seotraffic: mergi la un drive-test dar sa nu-i lasi sa te duca in spate la borcan (e asfalt nou), mergi spre electro pe rocada sau iesi de pe centura in nord spre releu. Poate am avut eu ghinion dar mi-a ajuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adilucaciu1976

de ce sunteti asa de critici? Lucrurile nu stau chiar asa! Este adevarat ca plasticele montate pe actualele modele sunt mai dure si daca luati ca si criteriu acest lucru, sunt mai slabe calitativ decat precedentele. Dar este o chestie strict de perceptie personala, daca iti place sau nu duritatea lor. Oricum nu pui mana in fiecare zi pe bord ca sa-l mangai! Pe mine unul nu ma incalzeste cu nimic faptul ca plasticul de pe bord este mai dur sau mai moale, idea este sa fie rezistent la zgarieturi si sa fie ansamblat bine. Iar legat de greierasi, acestia exista peste tot, in orice masina. Sunt zgomote de rulare, si acestea sunt evaluate la orice test la rubrica: felul zgomotelor. Iar suntem pe un taram extrem de subiectiv, iti plac sau nu zgomotele care le percepi in masina. Cand vom levita si ne vom teleporta atunci nu vom mai avea zgomote de rulare, dar de aici si pana la a spune ca noile masini (inclusiv cele ale concernului VW) sunt mult mai slabe calitativ decat precedentele modele este o erezie. Fratilor, nu va mai cumparati masini, mersul pe jos este foarte sanatos.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu despre erezii, insa fiecare poate sa-si exprime o opinie ata vreme cat o face intr-un mod civilizat si ca pe o parere personala (si nu un adevar universal). Daca eu cred ca Tiguanul meu este un produs foarte bun, asta este parerea mea, pe care o exprim aici, si nu incerc sa impun nimanui asta. Asa cum a spus si adilucaciu1976: "este o chestie strict de perceptie personala". Ne putem plange ca se aud greierasi, sau ca indicatorul de combustibil arata 1/2 de rezervor dupa ce ai alimentat 60 de litri, sau ca se opreste masina si nu mai pleaca cand esti la 50km de cel mai apropiat service cu amandoi copii dupa tine. Dar asta nu inseamna ca toti trebuie sa fie de acord ca masina este o catastrofa... Daca la Tiguan materialele vi se par mai proaste decat la alte masini (VAG sau non-VAG), OK - putem discuta aici. Altfel, o discutie despre cum arata materialele folosite la capitonaje interioare pentru masinile fabricate in prezent in comparatie cu cele produse acum 10 ani isi are locul mai degraba in versus. My 2 cents...

Modificat de Andy_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la a spune ca noile masini (inclusiv cele ale concernului VW) sunt mult mai slabe calitativ decat precedentele modele este o erezie. Fratilor, nu va mai cumparati masini, mersul pe jos este foarte sanatos.......

Sa inteleg ca si al tau face ca dracu`? Iar daca nu esti in stare sa distingi diferentele calitative dintre doua lucruri de ce mai comentezi?

Postul meu nu este unul critic este doar unul obiectiv ca doar relatez un fapt (care are o anumita relativitate) si cred ca e de buna cuviinta ca acel amanunt sa fie postat pentru viitori cumparatori.

Faptul ca masina e noua si are greierasi inseamna CALITATE PROASTA A IMBINARII si atat. Ca mai sunt si altele sau nu, e partea doua dar faptul ca e SUV si nu coupe e o circumstanta agravanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca masina e noua si are greierasi inseamna CALITATE PROASTA A IMBINARII si atat. Ca mai sunt si altele sau nu, e partea doua dar faptul ca e SUV si nu coupe e o circumstanta agravanta.

DUDU te inteleg perfect, nu ai avea nici un interes sa exagerezi sau sa vorbesti urat de propria ta masina. Oricine are interesul sa o laude si sa vorbeasca numai de bine.

Ceea ce ma intereseaza pe mine este altceva, daca nu cumva la tine a fost o neglijentza si ai fost putin ghinionist in ceea ce priveste exemplarul tau sau daca este o problema a intregului lot de Tiguan-uri.

De aceea rog pe toti posesorii de tiguan sa isi dea cu parerea vis a vis de zgomotul interior, greierasii care apar la rularea ca sa imi fac si eu o idee despre masina, ca nu as vrea sa regret dupa ce dau 40 mii euro pe o masina pe care vreau sa o tin 10 ani si sa imi vina sa o vand sa pried o gramada de bani.

Astept pareri vis a vis de zgomotul de rulare de la Andy si ceilalti posesroi de tiguan si o comparatie cu alte masini pe care au mers ei.

SI O MARE RUGAMINTE PENTRU TOTI POSESORII DE TIGUAN

Fratilor, mor pe aici, ma perpelesc, citesc peste tot de tiguan-uri pe site-uri in engleza.

Daca tot aveti asemenea bijuterii pentru ca sincer sant indragostit de masina asta, va rog updatativa si voi Jurnalurile de Bord, puneti poze, vorbiti despre peripetii, despre comportament in depasiri, in curbe.

Daca o scoateti la un picnic puneti poze sa o vedeam, este o frumusete de masina e pacat sa nu impartasiti si cu noi cei care inca nu o avem despre bucuriiile sau necazurile pe care vi le aduce acest tiguan.

Recunosc ca verific zilnic rubrica jurnal deschisa de posesorii de tiguan si vad ca va lipseste sau ne lipseste pasiunea aia pentru aceasta masina superba care sa va faca sa scrieti la nebunie pe forum.

Verific zilnic asa cum am spus si nu observ nici o noutate, doar cate 1 post la 3 saptamani. e pacat

Modificat de seotraffic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rulare, masina e foarte silentioasa datorita insonorizarii iar motorul e cam greu de auzi,t singurele zgomote mai usor perceptibile sunt cele ale cauciucurilor pe unele sosele si un oarecare troncanit de suspensie pe denivelari mici dar proeminente care nu sunt absorbite tocmai asa cum ar trebui, suspensia fiind rigida. Cel putin la S&S.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de acord cu ce spune dadu mai sus. Din ce imi dau seama, masina tresare putin mai violent decat altele cand se apasa ambreiajul in viteza intai sau a doua, Ca si zgomot de rulare sunt cauciucurile si vantul la peste 170 km/h - asta banuiesc, ca eu nu am mers cu asemenea viteza pentru ca in Romania nu e voie :P . Suspensiile nu mi se mai par atat de rigide ca la inceput, insa asta poate pentru ca mi-am dat si eu seama cat de mult ajuta la stabilitate in viraje, si nu mai sunt atat de critic.

:) - seotraffic, o sa adaug ceva la "Masina mea" astazi, pentru ca am mai pus cate ceva pe masina. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Andy_B.

Am si eu o intrebare pentru cei care au cutie Automata.

1.Timpul dat de accelerare 0-100km este calculat la Automata cu schimbatorul pe D, S sau cand le schimbi tu + si _ ?

Pt ca practic la o automata ar fi cam 3 timpi diferiti 0-100km, in functie de modul ales.

Atept o parere.

2.Apoi o alta intrebare, pe modul D la ce turatii schimba trapta? iar pe modul S la ce turatii schimba? si care e consumul pt fiecare mod in parte

3.Apoi ultima intrebare, cum pot pleca cu o cutine automata cu scart de pe loc? Adica sa iasa ceva similar turare blana treapta 1 si dat drumul la ambreiaj brusc, adica un scart prelungit.

4. Intrebare pt Andy sau cine stie, in manual Conducere tiguan pagina 14, scrie Dispozitivul Kick-Down. Pai astia ori sant prosti ori nu se exprima bine, pt ca ei fac referire la o apasare brusca pe aceleratie. Pai asta e o manevra nu un dispozitiv.

Modificat de seotraffic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seotraffic: Man, referitor la intrebarea 4: nu cred ca sunt prosti, si chiar cred ca este un dispozitiv care "vede" cat de abrupta este manevra de acceleratie, si care decide retrogradarea intr-o viteza inferioara, daca este cazul, pentru a putea beneficia de curba maxima de cuplu. Cred ca daca este in viteza a 4-a, si ai 1,500 turatii la 50km/ora, si ii dai o talpa grava, automat retrogradeaza cutia in a 3-a pentru a ajunge in zona optima de putere cat mai repede. In fine, asta cred eu, doar pe baza a ceea ce am citit din manual, pentru ca nu am cutie automata sa pot testa treaba asta. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Intrebare pt Andy sau cine stie, in manual Conducere tiguan pagina 14, scrie Dispozitivul Kick-Down. Pai astia ori sant prosti ori nu se exprima bine, pt ca ei fac referire la o apasare brusca pe aceleratie. Pai asta e o manevra nu un dispozitiv."

La Mercedes si poate la multe alte masini cu automata, kick-down-ul este o functie. Se obtine prin apasarea acceleratiei la podea pana se simte un click. Adica este ca un fel de buton care este sub pedalasi daca apesi pedala la fund dar nu cu tarie nu vei apasa si acel "buton" de kick-down care scoate efectiv tot ce se poate din motor si transmisie.

Vedeti daca nu are acelasi sistem si VW! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am implinit 1500km. Nici un greieras, desi masina a umblat putin prin Piatra Craiului(60-70 km de off-road):

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=796940

Ma surprinde ca va plangeti de bord. Eu am si Golf V, cu acelasi motor. Fata de Golf materialul din partea superioara a bordului ma fascineaza pt ca este mai moale si totusi la fel de rezistent. sunt intr-adevar si ceva plastice pe sub bord care sunt mai dure insa nu sunt la vedere.

Consumul este extraordinar! Ieri am venit de la Olimp la Mamaia(noaptea fara trafic si mers moderat) 5,7 l/100km.

Azi am venit pe autostrada, de la Mamaia la Buc 9,5 l/100km, cu medie de 98 km/h. Asta pt ca am mers mai tare pe autostrada.

Masina se comporta f bine si la viteza mare. La 3000 rot/min, am 170km/h iar motorul intra pe rosuu la 5000, fata de cel PD de pe golf care merge pana la 4300 parca. Nu zgomote de vant, nu alte comportamente ciudate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Week-end - ultrecut am avut un Tiguan Track and Field benzina 170cp cutie automata cu 3500 km la bord. Impresii: silentios ca motor dar zgomotos ca suspensie pe drum rau. "Greierasi"prezenti in habitaclu. La drum sta exceptional in curba gratie suspensiei rigide, cutia schimba foarte bine, directia este extrem de precisa. Toate comenzile sunt la indemana. Nu-mi place calitatea materialelor, in primul rand a tapiteriei textile - lucea plasticul din ea. Spatiul interior satisfacator mai putin portbagajul care lasa de dorit mult. Aflat langa un RAV4 pozitia mea era mult mai joasa decat a vecinului din Toyota; toata masina este mult mai joasa de fapt.

Sunt condamnat sa conduc aceasta masina la firma peste 4 luni cand vine - doar ca am ales motorul diesel de 140 de cai si cutia manuala in 6 trepte. Zic condamnat ca acu' am o Toyota LC si cat e ea de tractoras nu se compara cu nici un SUV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt dezamagit de garda la sol, sa nu aveti niciodata impresia ca sunteti intr-un jeep sau ca puteti trece peste anumite obstacole fara sa masurati cu atentie sau sa cascati bine ochii. Am harjanit-o pe dedesubt de dracii au gasit-o.

Am un TSI si pot sa va zic ca motorul dupa 3000km nu mai este la fel de silentios ca la inceput. Nu am avut probleme cu ea, am fost cu ea pe tot felul de coclauri si nu am avut probleme. Ca si rodaj am facut un tur de Maramures, pe la toate manastirile vechi, asa ca a avut parte de tot felul de drumuri. In principiu sunt multumit de ea, nu am alt termen de comparatie, un prieten care are un CRV pe benzina mi-a zis ca este mult mai silentioasa ca Honda si urca mult mai rapid in ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu te vaiti, eu cu Sport ce sa mai zic? Am muscat la damburi cu spoilerul de m-am saturat. Comparativ cu altele, inca sunt convins ca este ca mai reusita si asta cam din toate punctele de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu te vaiti, eu cu Sport ce sa mai zic? Am muscat la damburi cu spoilerul de m-am saturat. Comparativ cu altele, inca sunt convins ca este ca mai reusita si asta cam din toate punctele de vedere.

Vlad F, garda la sol cea mai buna la categoria Small SUV este la Freelander 2 210 mm. Tiguan-ul are 195 mm si este cam pe la mijlocul clasamentului cu aproximatie, dar e relativ ok. E normal ca nu e la fel de bine ca la un SUV mare, dar asta este. Oricum te poti descurca pana in teren mediu accidentat destul de bine. Vizual intr-adevar pare cam micuta garda la sol.

Ca si experienta am fost ieri cu KUGA putin in teren si imi pare bunicica garda la sol. Am urcat pe o panta mai semnificativa si care avea si santuri pe ambele parti, la un moment destul de adanci. Am oprit si m-am dat jos sa vad cum era terenul dupa ce am urcat panta si era intr-un loc chiar putin peste 20 cm cred, acolo chiar am atins putin solul. Judecand dupa experienta asta eu zic ca e ok pentru ce se vrea de la masina. Acum problema e ca nu stiu exact cat are Kuga garda la sol pentru ca nu am gasit pe nicaieri pana acum informatia asta, dar nu cred ca este mai mare de 20 cm.

Poate vine Andi la Brasov cu Tiguan-ul Track&Field si facem o comparatie vs. Kuga sa vedem cum stau ambele masini la capitolul garda la sol si unghiuri de atac etc. Avem pe unde ca sunt o gramada de dealuri in jur de toate dimensiunile si pantele:D

Toate bune,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P O provocare?! :lol: OK - mi-a spus si Michael despre asta, si in acest moment incercam sa agream o data cand putem si eu si Michael sa ne repezim la Brasov cu masinile. Oricum, mie nu prea imi vine sa bag masina pe cine stie ce coclauri, pentru ca indiferent de cat "Track&Field" scrie pe ea, nu poti sa ii ceri prea multe off-road... Dar sa mergem sa facem ceva masuratori, teste, si mai ales poze cu cele 2 masini suna bine. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 3000 de km e mai silentios decat la inceput....si eu am tot motorul 1,4 si e mult mai silentios acum la 8000 de km decat la inceput...........si trage si mai bine....si e normal sa fie asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 3000 de km e mai silentios decat la inceput....si eu am tot motorul 1,4 si e mult mai silentios acum la 8000 de km decat la inceput...........si trage si mai bine....si e normal sa fie asa.

:) Repet, la chestia cu masuratori si ceva inclinatii pante de masurat unghiuri, garla la sol si vazut comportamentul ma gandesc si eu. In niciun caz nu vom solicita masinile. Adica si eu chiar cu masina de firma si tot nu ma bag sa stric ceva ca tot eu suport. Un loc ideal mi se pare intre Paraul Rece si Rasnov, am trecut pe acolo saptaman trecuta si am vazut ca sunt inclinatii de toate felurile, dealuri si line si mai pronuntate, zic ca e excelenta zona pentru categoria Small SUV :D

Pai in acest caz astept sa reusiti sa gasiti o data convenabila si pentru tine si Bogdan si nu auzim cu vreo 2 zile inainte ar fi ideal sau chiar si vinerea pentru sambata. Si sa incarc acumulatorii la aparatul foto :Driver: :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 5000km - sunt foarte multumit de "bestie". Nici nu m-a jecmanit pana acum cu motorina. Imi pare rau doar ca nu mi-am pus trapa.

Masina mi s-a parut suficient de silentioasa(chiar si la viteze mai mari de 130km nu m-a deranjat), plasticele de care se tot vorbeste nu m-au facut (inca :Driver: ) sa visez urat.

Modificat de snakebyte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Nu sunt un specialist. Nu pot comenta fineturi. Trebuie sa spun ca sunt fan VW, iar acum am un

tiguan S&S 2.0 de 140 CP. Am trecut de 5000 km si ma declar multumit de felul in care raspunde la comenzi. Recunosc, totodata, ca si prin ochiul unui profan se vad diferentele intre modele si anul de fabricatie. Daca ridici capota ai senzatia ca a fost lovita. Caroseria pe interior in habitatul motorului are culoarea gri a grundului, iar vopseaua exterioara (in cazul meu visinie) difuzeaza neglijent ca la retusurile facute cu spray-ul pe daciile ruginite. Am avut aproape toata gama VW, mai putin Touareg. Tiguanul imi place, dar lasa senzatia ca a fost livrat neterminat. Parerea mea. In rest, ca orice masina noua, e prematur sa fac afirmatii vehemente. Astept prima 100000 km si atunci maa pronunt. Dupa aia, sa spuna noul proprietar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am impresia ca baietii au taiat serios din buget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trendul actual pe piata este : reducerea costurilor. Competitia face masini care par la fel de bune si le vinde mai ieftin..... trebuie sa faci si tu acelasi lucru, nu ai de ales. Daca intri cu un model nou pe piata , trebuie sa te incadrezi ca si caracteristici si pret la clasa respectiva.

Si Tiguanul putea sa aiba materiale mai scumpe si mai bine finisate, dar ar fi costat cu cateva mii de euro mai mult. Si s-ar fi transformat in NOUL Audi Q5. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!