Jump to content

Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Am revenit din drive test, nu este S&S cum am crezut, este trend&fun, pe scurt este senzatie masina. A fost echipata cu anvelope de iarna, Dunlop, pe zapada este incredibila, de fapt mai mult gheata decat zapada. Am intrat intr-un rau, ajunsese apa la praguri, am intrat putin mai tare in apa, imi ajunsese apa pe capota, (am reusit sa rup suportul numarul). Se descurca bine pe noroaiele de la Fundetica.Sunt rupt, daca aveti intrebari va stau la dispozitie.'mga' ce consum are? pune si tu poze daca ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eurotig

    21

  • Andy_B

    18

  • Vlad F Buc

    17

  • dadu

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

In 500 de km,50% oras 50% in afara consumul mediu e de 8,3. E foarte bun consumul.Poze nu am inca,nu prea am avut timp sa fac poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiguanul cu mororizarea de 2litri TDI CR este surprinzator de agila . In avantajul masinii este grautatea redusa ... aprox 8-900 kg sub touareg ceea ce poate reprezenta si un avantaj asupra consumului. TDI-ul CR este silentios desi la ralanti auzi mormaitul celor 4 cilindri diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal, asa fac toate la relanti si la rece. Linistea apare in merg :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am condus asa ceva dar am vazut prin oras.

Prima impresie : doamneeeeeeee, dar urata mai este masina aia.

a doua impresie : la ce foloseste cuiva o masina nici cal nici magar, nici macar catar?

:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mariusgh: intrebuintari gasim - poate cineva care doreste o masina putin mai inalta decat media pentru gropile si bordurile din urbe, si care sa nu doreasca sa petreaca 1 ora in cautarea unui loc de parcare pentru un Touareg, cineva care nu dispune de peste 40k EUR pentru un off-road, dar care doreste sa iasa putin de pe sosea... Este o masina destul de polivalenta, dar, asa cum s-a mai spus, este un compromis. Si ca orice compromis - unora le va place iar altora nu :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Designul e o chestie de gust... Vorba ceea: "De gustibus non discutandum" :lol: Ai sa afli ca masina aia foloseste multora atata vreme cat trebuie sa astepti cu lunile. De exemplu, daca optezi pentru Tiptronic, volan multifunctional sau piele, timpul de livrare este... indefinit. Cu putin noroc ai sanse sa prinzi una pana la sfarsitul anului (cu una dintre optiunile respective), daca dai comanda acum. Altfel spus, se vinde ca painea calda :D

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adilucaciu1976

Salutare!

Am condus azi in Ungaria la un dealer local un Tiguan T&F 1.4 TFSI cu ocazia drive test-ului efectuat. Initial vroiam sa testez varianta diesel 2.0 CR cu tiptronic, dar din pacate masina era la un client si nu era disponibila, asa ca m-am multumit cu micutul benzinar. Sincer sa fiu am fost un pic dezamagit de performantele motorului (nu de cele ale masinii care sunt onorabile) si mi se pare un pic submotorizat. Sunt convins ca pe Golf face o figura frumoasa dar pe Tiguan se lupta din greu sa puna in miscare cele 1.6 tone ale masinii + greutatea pasagerilor. Intr-adevar cand se depasesc granita celor 3000 de turatii motorul se mai invioreaza, dar invadeaza interiorul cu un zgomot de ascutitoare care m-a disperat. Si daca puteti trece de acest inconvenient (zgomotul) atunci ar trebui sa verificati informatiile computerului de bord vis-a-vis de consum! Naucitor, peste 13 litri in medie, in conditiile in care am condus aprox. 30 de km intr-un regim nu foarte sportiv, ceea ce pt. un motor de 1.4 si 150 CP mi se pare mult. Din cate am citit pe acest forum motorul diesel de 2.0 CR este mult mai echilibrat in ceea ce priveste raportul performante/consum si consider ca este cea mai fericita alegere pt. acest model (in combinatie cu varianta de cutie de viteze automata). Asta pana saptamana viitoare cand voi testa acest motor. Intentionez si eu sa achizitionez un Tiguan S&S 2.0 CR Tiptronic, din Ungaria, nu de la noi din tara si asta datorita politicii de pret practicata de dealerii de acolo. Sunt mult mai flexibili si ofera discounturi considerabile, care te fac sa uiti ca exista Porsche Romania! :)

Modificat de adilucaciu1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce masina ai condus tu adilucaciu,dar nu cred ca era Tiguan. Eu am tiguan 1.4 tsi si sunt foarte multumit de masina...nu pare lipsita de putere,in comparatie cu bmw de 143 cp pe care l-am avut inainte, iar partea cu zgomotul nu stiu de unde ai scos-o. Poate era noua masina si din cauza asta era mai zgomotoasa...dupa cateva sute de km se schimba total comportamentul motorului.

post-18056-1207427900_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FELICITARI POSESORILOR DE ...MINI TOUAREG-URI :)

TATA are Tiguan 140cp, 4motion, manual, T&F, gri sobolan.

NOTA 10 : Despre motorizare, numai de bine, SARE DE SUB TINE DACA ATINGI PEDALA DE ACCELERATIE - ma gandesc cum o fi cel de 170cp!

NOTA 7.5 : Interiorul mi se pare destul de ...limitat, atat ca portbagaj cat si ca habitaclu...noroc cu sistemul de "marire al portbagajului"! - pana la urma e construit pe platforma de Golf Plus si e un GF mai inalt si putin OFFROAD.

NOTA 9 : Masina are acum vreo 5000km, e luata NOUA in Februarie direct din Showroom Cardinal Ploiesti, deci asteptarea a fost de 2 zile si a costat in jur de 32.000euro fara TVA.

NOTA 9.5 : Ca dotari: Scaune incalzite, Dublu climatronic, RCD510 Dynasound, Autohold + clasicele...ABS, EBD, ESP, ASR, Jante Aliaj 16" ( nush cum se cheama, oricum cele cu spite duble, ascutite ), 10 air-bags, 10 boxe, Tempomat, etc.

MEDIA 9 - in final e o masina ok...pentru tata, eu raman tot la Passat-ul MEU! :D

Image000.jpg

Modificat de CT 10 VWP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum arata in poze banuiesc ca este Mountain Grey! Poti sa confirmi?

daca ii zici gri sobolan, ar trebui sa fie Slate Grey. Eu am o dilema despre culoare :vaidecapulmeu: Am comandat Mountain, insa nu mai stiu daca este nuanta care imi place.

@woundedknee Ajungi la vreo intalnire sa vad si eu culoarea?

@CT 10 VWP Si eu sunt multumit de dieselul de 140, lipseste "zvacul" fata de PD din semnatura, insa compenseaza cu o acceleratie liniara si un cuplu mai bun de la turatie mai mica. Per total masina este fasneata, fara pretentii sportive. Insa nu este nevoie sa tipi sau sa postezi acelasi lucru in 2 topic-uri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Raf - m-ai prins :P ideea e ca am postat in aria pt motorizare, cum mi se pare motorizarea si in aria pentru pareri generale, parerea mea per total despre masina, INCLUSIV MOTORIZAREA. :vaidecapulmeu:

NU ESTE SLATE GREY, ESTE MOUNTAIN GREY - adica gri inchis, probabil am vazut fiecare alt tip de sobolan si avem pareri diferite... :P ;)

Ps: aici o poza interesanta...

http://img0.liveinternet.ru/images/attach/...tiguan_face.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adilucaciu1976
Nu stiu ce masina ai condus tu adilucaciu,dar nu cred ca era Tiguan. Eu am tiguan 1.4 tsi si sunt foarte multumit de masina...nu pare lipsita de putere,in comparatie cu bmw de 143 cp pe care l-am avut inainte, iar partea cu zgomotul nu stiu de unde ai scos-o. Poate era noua masina si din cauza asta era mai zgomotoasa...dupa cateva sute de km se schimba total comportamentul motorului.

Sa o stapanesti sanatos mga! Referitor la impresii acestea sunt personale, raporatat la ceea ce conduc eu acum, un BMW E90 de 163 CP diesel diferenta este enorma. Cunosc si motorul de pe E46 de 143 CP si nu pot spune ca exista diferente foarte mari fata de 1.4TFSI in combinatie cu caroseria de pe Tiguan care este mai grea. Este foarte usor sa faci aprecieri si in acelasi timp sa cazi in pacat cand te raportezi la ceva anume pe care il iei ca si etalon. Crede-ma diferenta este enorma intre cele 2 motoare 2.0d 163 CP si 1.4 TFSI 150 CP de pe Tiguan. Referitor la zgomotul Tiguanului 1.4 TFSI, acesta este mare cand se depasesc pragul celor 3000 de turatii in conditiile in care tragi de masina. Aici nu mai vorbim de ceva subiectiv, iar faptul ca masina avea putini km nu influenteaza zgomotul produs de motor. (cel putin la nivel percetiv). Laudabil este relantiul acestui motor, practic nu auzi nimic. Pacat ca la relanti masina sta sau se misca cu viteza melcului turbat. Poate era mai indicata pentru aceasta varianta de motorizare o cutie automata care sa gestioneza mai bine cuplu si puterea motorului. Revin insa, pentru un familist linistit motorul va da satisfactii fiind la fel de linistit ca el, ceea ce nu pot spune insa de consum care este mare raporat la ce ofera!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am vazut VW Tiguan la PBN si eram hotarat sa il comand pana cand am deschis portbagajul. Pur si simplu nu mi-a venit sa cred cat de mic este. Este acelasi protbagaj ca la VW Golf5. Mentionez ca era cu tot cu roata de rezerva normala.

Cred ca cei de la VW au gresit mult cand nu au considerat marimea portbagajului. Comparand cu masinile de aceeasi clasa, gen Forester si Outlander, este un portbagaj extrem de mic.

Probabil ca VW nu a vrut sa se adreseze familliilor ci holteilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chief: Asa este - portbagajul nu este foarte mare. Dar pot sa iti spun ca in el incap 2 biciclete de copii (2-6 ani) puse una langa alta :ceuameni: ... Am 2 copii mici, si am plecat la munte cu 2 trolere (normale, nu XXL) si alte 2 bagaje mai mici care au incaput foarte bine (doar tava superioara statea ridicata). De asemenea, pentru cine are chiar nevoie, spatarul banchetei din spate se poate rabata pana spre 90 de grade, iar bancheta in sine culiseaza in directia scaunelor din fata aproximativ 15cm. In felul asta se mai castiga putin spatiu de depozitare.

Iar in ultima instanta se poate renunta la roata de rezerva normala si se poate comanda o tava compartimentata - rezulta inca vreo 15-16 cm castigati ca spatii de depozitare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crysty92crystyann

A venit si al meu tiguan....Concluzie: O masina exccelenta mi-a placut mie...iar taicamiu s-ar plimba non stop cu ea :icon_thumright: ...a zis ca e cea mai buna masina pe care a condus-o pana acu si la viata lui a fost sofer a condus multe masini si am ajuns la ideea k daca am avea banii ne-am mai lua inca una =))

post-22377-1207991886_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI .....fooarte marfa !! eu sunt multumit de cum trage masina .ecranul cu touch e foarte practic :D

post-16358-1208276496_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am condus si eu un tiguan 1,4 tsi, mi a placut, dar poate imi mai da cineva cateva feedback uri despre masina. m ar interesa in special consumul.

Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
christian1973

sal.

Spune-mi si mie te rog, la ce dealer a comndat masina, care e nr comenzii, cat a asteptat sa ii vina si daca are optionale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o intrebare pt cei cu motoare pe benzina 1,4 tsi.....se aude si la voi un suierat cand schimbati viteza....daca l-as geamul jos,cand schimb vitezele si las ambreiajul se aude un fluierat ceva,si sunt curios daca si la voi e la fel..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu se aude nimic la cutia de viteze, mergi la service.

<gcgherasim> O parere despre 1.4 tsi , avind inainte disel (110cp,1.6).

Nu se compara demarajul la Tiguan cu cel de la masina anterioara. Tiguan-ul zboara.

Vitezele se schimba la 2000 ture fara nici un fel de probleme, aproape ca si la disel (nu am reusit sa imi schimb stilul). Se simte cuplul de la acea turatie. In viteza a 4-a la 1300 ture, accelerezi, simti cuplul, nu ai nevoie sa schimbi a 3-a. Poti merge de la 50 km/h pina la 120 km/h fara sa schimbi vitezele, aproape ce e automata :rolleyes: ).Pina la 3500 ture simti o acceleratie puternica, dar cel mai frumos, aproape ca zboara de sub tine este de la 4000 la 6000 ture in viteaza 4 , 5 si 6. Pot sa zic ca viteaza 1 este degeaba, motorul se tureaza aiurea, fara sa simti ca masina se misca semnificativ, dar deja de la viteza 2 este altceva.

Consumul: Daca mergi cu ea in afara din oras (casa servici) , eu nu cred ca merita sa iti iei disel, chiar si pentru cuplu. Am condus si un disel, e o diferenta, dar nu este semnificativa. Ca si masina de teren , sa fim seriosi, unde ai nevoie de cuplu disel cu aceasta masina ? Nu poti sa intri prin teren super accidentat. E doar un SUV care sa te ajute in anumite situatii, iar butonul off-road la 1.4 tsi este extem de suficient. Ai cuplu maxim la 900 - 1000 de ture, nu trebuie sa depasesti 1200 de ture ca sa iesi din orice situatie. Problema ramine consumul cu acel buton apasat, este cam de 17 - 18 l/100 km. In schimb, daca mergi in Bucuresti bara la bara nu lua acest motor (1.4tsi), consuma de rupe pamintul, 15 - 16 - 20 chiar in unele situatii. Un consum mediu pot spune ca il am la 9 in conditii de trafic mixt. La drum intins am reusit sa scot 5l/100km pe DN1 in urmatoarele conditii:

- computer bord resetat in mers

- pedala tinuta constant

- fara depasiri

- 80 km/h viteza 5.2l/100km

- fara schimbat viteza

In rest masina este super ok, la 7500 km a inceput sa se simta considerabil ca motorul s-a mai destins.

Decizia pentru un astfel de motor ramine clar ce faci cu masina:

- Bucuresti : DISEL

- Drumuri in afara : Benzina (nu se justifica pretul, costul carburantului , revizii)

Un calcul sumar rezulta ca amortizezi diferenta in 120.000 km. Am pus diferenta de pret + diferernta taxa imatriculare + diferenta revizii pina la 100.000km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A condus cineva un Tiguan TSI de 200 cai, automata sau manuala?

Sunt extrem de curios de impresiile despre acest motor pe masina, si cat de sportiv este.

Ma intereseaza sa achizitionez modelul de 200 cai pe cutie automata ca o alternativa la motorul TDI care are doar 140 cai.

Modificat de seotraffic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Tiguan 140CP, TDI, 4000CP. Super multumit de masina.

Consum pana acum - 6.5%, cam 40% facuti in oras.

Am testat masina si prin coclauri( de exemplu a fost un accident odata pe sosea si am ocolit) si la drum lung.

Mie imi place foarte mult functia autohold si sunt incantat de radioul cu touch-screen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima impresie Tiguan mi-a parut ca are materiale destul de slabute....plastic mult indeosebi pe usi care cel putin la momentul drive test-ului generau zgomote si greierasi....

De ce oare atata plastic??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!