Jump to content

Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Desigur, comentariile vor fi limitate aici la impresii despre Tiguan. Daca se doreste un topic gen Tiguan vs Santa Fe, se va recurge la aria special destinata acestui scop, si anume Versus in Discutii Generale. In topicul Teste realizate de revistele de specialitate (si nu numai), la postul 26, am facut o evaluare personala in care am analizat mai multe modele, inclusiv Santa Fe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eurotig

    21

  • Andy_B

    18

  • Vlad F Buc

    17

  • dadu

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vazut ieri Tiguan-ul la Tess in Showroom (BV).

1. Portbagajul este intr-adevar nu foarte mare, sincer nu mi se parea prea mare diferenta intre cel de la Golful meu (330 l) si de la Tiguan. Erau ambele cu roata de rezerva si asta mai lua destul din spatiu, vreo 10 cm sigur. Per total la dimensiunea masinii nu este exagerat de mic. De precizat ca marginea de incarcare este cam inalta.

2. Materialele din interior - se simt plasticele mai slabute calitativ. Ce-i drept eu am vazut doar Trend&Fun-ul si Track-Field-ul, nu era Sport&Style. Cred ca varianta cu interior gri mai deschis arata mai bine.

Inca un aspect cu un usor minus este pragul din dreptul urcarii la sofer si pasager, suprafata nu este dreapta, ci dupa ce dau piciorul podeaua este cu 10 cm mai jos (comparativ cu Touareg unde este dreapta). Nu e o chestie foarte importanta, ci mai mult de utilitate.

Voi stiti ca Tiguan-ul stie sa parcheze lateral singur cu optiunea Park assist? Mi se pare foarte tare optiunea (pentru cine are nevoie - sexul frumos bineinteles) si mai ales pretul la care vine. Nu stiu daca trebuie comandata si camera spate pentru a putea face asta. Voi ce stiti despre optiunea asta? Ca unii colegi ziceau ca nu are cum sa aibe Tiguan-ul asa ceva, cand nici macar alti producatori gen BMW nu au implementat in practica asta.

Sa fiu mai clar am vazut undeva un material in care arata cum se procedeaza. Se merge cu pana in 30 km/h ca masina sa poata scana locurile libere, apoi soferul trebuie doar sa accelereze si sa franeze cand indica masina pe computerul de bord, lasand volanul liber, acesta se va fi coordonat de park assit.

Per ansamblu nu mi s-a parut acceptabil si voi merge in drive-test cu el intr-o sambata, aceasta sau urmatoarea. Sa vad dupa drive impresiile legate de tinuta de drum, silentiozitate si mai ales cat de bine se descurca in zapada, urcari etc. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Park Assist este independent de camera video.El se bazeaza pe senzori de parcare. Eu sunt de parere ca ori iti iei camera video care din cite am inteles vine gratis odata cu navigatia RNS510, nu sunt sigur dar daca este asa este o idee grozava, ori iti iei park assist. In mod sigur Tiguan are camera video la mers cu spatele ca dotare optionala si ,da, este adevarat nici BMW si nici Mercedes nu ofera asa ceva decit la modele foarte scumpe Mercedes de la CLS in sus, la BMW nu stiu.Eu am vazut un film de prezentare Tiguan in care era demonstrat cum functioneaza camera video la mers cu spatele si mi se pare foarte util. Am testat odata pe un Lexus aceasi chestie si e de mare efect doar ca si cu senzori te descurci.

Portbagajul este intradevar destul de mic dar in privinta materialelor nu sunt de acord. Nici eu nu m-am urcat intr-un Sport&Style, dar in Track&Field foarte dotat materialele mi s-au parut excelente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compartimentul pentru roata de rezerva iti mai “fura” in jur de 17 cm din inaltimea/adancimea portbagajului.

Cat priveste calitatea in sine a materialelor folosite la interior, si eu ma indoiesc ca ea a mai scazut. Sunt insa de acord ca s-a mai renuntat la unele dotari de “lux” (de exemplu usi capitonate) sau ca interiorul nu este unul spectaculos.

La Sport&Style imbunatatirile vizibile la interior nu sunt prea multe: volan si levier schimbator viteza in piele, un alt desen al tapiteriei cu insertii de piele, geamuri spate si luneta in tenta fumurie. Dupa parerea mea, cel mai bine arata varianta pe bej, care este insa si cel mai greu de intretinut.

Optiunea Park Assist faciliteaza parcarea laterala. Aceasta optiune include si semnale acustice fata-spate, dar nu si camera video Rear Assist. Camera video faciliteaza gararea (parcarea cu spatele), dar nu poate fi comandata decat impreuna cu sistemul de navigatie RNS 510.

Daca impresiile de pana acum privind tinuta de drum, silentiozitatea si abilitatile de catarator (se pare ca Tiguan poate aborda pante cu un unghi de inclinare de pana la 42 de grade) sunt pozitive, asteptam cu nerabdare si alte impresii de utilizare in conditii de drumuri grele, inclusiv pe zapada daca se poate. Desigur, ar fi de dorit ca modelul supus unor asemenea teste sa fie un Track&Field.

Later edit: La Porsche Bucuresti Nord sunt disponibile pentru drive-test doua modele:

-Track&Field 2.0 TDI T6 negru;

-Trend&Fun 2.0 TDI M6 gri mountain.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Auto motor si sport",ultimul numar,prezentare&test VW Tiguan Sport&Style:la dotari optionale este"camera video pentru mersul in marsarier-108 euro",fara TVA.

Bun si ieftin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Camera de vederi plasata in spate care iti si traseaza liniile pe care va merge masina in functie de bracarea volanului nu sunt o noutate senzationala, ele sunt pe O7. mai nou parca si pe Touareg si mai au destule masini de lux pe optional.Dar Tiguan-ul face ceva senzational - parcheaza masina pe lateral aproape singura, ghidandu-se dupa senzorii fata/spate. De asta va intreb ce parere aveti, a facut cineva asta pana acum?Legat de materiale - nu imi place de exemplu cand rotesti de butoane cum se aude si cum se misca, parca ar fi niste "chinezarii", ma refer la butoanele de la climatronic, cel de reglaj oglinzi. Nu ma intelegeti gresit imi place si mie masina, dar remarc unele aspectele astea fata de concurenta. De exemplu la Freelander se simte calitatea premium in aceste comenzi.Materialul din partea de sus a bordului este foarte buna, nimic de zis, dar plasticul de mai jos nu imi place ca si culoare in primul rand (chestie personala) daca era gri deschis cred ca nu mai aveam nicio obiectie.Remarca pozitiva, usile, in special cele spate, se inchid foarte frumos, ca la X5, Touareg. Pe fata am sesizat niste zgomote de la plastice interioare, geam (ce e drept era si geamul coborat total, poate asta e cauza). Legat de inaltimea portierelor ma asteptam sa fie putin mai ridicate fata de sol, dar fiind asa mai jos ajuta la o vizibilitate mai buna a caroseriei in teren, la manevre in locuri stramte etc.

"Auto motor si sport",ultimul numar,prezentare&test VW Tiguan Sport&Style:la dotari optionale este"camera video pentru mersul in marsarier-108 euro",fara TVA. Bun si ieftin!
bun si ieftin, numai ca fara navigation nu se poate :icon_thumright: si aia nu mai e ieftin :D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am vazut si eu masina mi se pare super ok. Dar parc e un pic cam micuta frumusica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost si eu la PBN si m-am urcat in ele :D. Masina mi-a placut mult, este inalta, la fel si pozitia la volan. Calitatea materialelor este la fel de buna ca si la Golf V. Totusi bordul mi se pare putin cam inalt.

Aveam cateva dubii si despre culoarea Biscay-blue, la PBN este expus un Tiguan Track&Field afara in aceasta culoare. Arata destul de bine.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aalex2006

Varianta pe care am facut test-drive era un Track&Field rosu, cu jante Boston 17'', Xenon, volan multifunctional, radio RCD 510, climatronic si altele.

Pe strada masina se descurca ok, dar nu m-a incantat foarte mult in ceea ce priveste calitatile off-road ale masinii. Si asta spun din cauza ca la urcarea unei pante putin abrupte masina a ramas inpotmolita, cu toate ca rotile din dreapta erau pe uscat (si cele din stanga in noroi). Am activat butonul off-road dar masina continua sa transmita cuplul doar la rotile care se invarteau mai usor respectiv cele din stanga. O alta problema aparuta a fost aprinderea in bord a martorilor ABS, ESP, airbag, motor etc. practic s-a aprins ca pomul de craciun :icon_thumright:, banuiesc ca s-a intamplat din cauza incercarilor disperate de a incerca sa urc totusi panta, dar nu consider asta ca pe ceva normal. Ma asteptam sa intre in functiune acel EDS (blocare electronica a diferentialului) care sa transmita puterea si la celelalte 2 roti dar nu s-a intamplat asa. Reprezentantul vanzari cu care am fost la test-drive nu a stiut sa-mi dea prea multe explicatii despre acest sistem, nici nu m-a convins ca e sigur prezent pe Tiguan:D.

In fine am renuntat la incercarile de a mai urca acea panta (nu cred ca ar fi pus probleme daca as fi incercat sa o urc cu masina din semnatura). Inainte sa ne intoarcem inapoi la showroom am fost nevoit sa opresc motorul si sa-l pornesc din nou pentru ca martorii luminosi din bord sa dispara.

Lasand la o parte acest aspect mi-a placut comportamentul masinii pe sosea, silentiozitatea si puterea motorului, noul RCD 510 cu display color, finisajele si spatiul in interior. Trebuie sa recunosc ca pentru cei care doresc sportivitate ar fi necesar dieselul de 170cp care va intra in productie la inceputul lui aprilie.

Masina e ideala ca si garda la sol pt drumurile noastre si de asemenea se descurca foarte bine in oras. Pentru cei care dorec ceva senzatii in off-road nu as recomanda-o totusi.

Voi mai face un test-drive saptamana aceasta la dealerul din Iasi si voi incerca sa gasesc undeva o panta pe un deal care sa prezinte conditii asemanatoare cu cele din primul... sper totusi ca acel esec in urcarea pantei sa fi fost din cauza erorii aparute la bord:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, Tiguan, este adevarat, nu este gandit pentru a concura in domeniul off-road; are insa capabilitati off-road. Am vazut o clasificare/ testare off-road realizata de o revista, nu gasesc link-ul, in care Tiguan a picat testul, dar masina este excelenta pentru drumurile din Romania si mie personal chiar imi place. Si, multumesc pentru raspuns! Pe cei care mai cititi despre Tiguan, va mai trimit si va uitati si la problemele de care ne lovim noi, care deja am comandat Tiguan. O sa va fie de folos cand mai semnati contracte. http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry650202

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma asteptam sa intre in functiune acel EDS (blocare electronica a diferentialului) care sa transmita puterea si la celelalte 2 roti dar nu s-a intamplat asa.
Teoretic, odata cu intrarea in modul de rulare off-road functionarea EDS e imbunatatita. Potrivit producatorului, in acest caz "blocarea electronica a diferentialului (EDS) actioneaza la cea mai usoara patinare". Ai incercat si cu ESP deconectat? Sau deconectarea acestuia nu mai era posibila din cauza erorii aparute?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce era aprins becul in bord, ESP-ul era deconectat si la apasarea butonului nu se intampla nimic.

Ma gandesc tocmai asta sa fi fost problema, faptul ca nu era cuplat si nu putea sa intre in functiune nici EDS-ul, care e in legatura cu ASR-ul.

Totusi nu am catalogat masina ca incapabila in off-road, urmand sa-mi fac o parere finala dupa al doilea test-drive si sa decid daca voi lansa o comanda sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Si eu incerc sa ma decid in perioada asta ce masina sa-mi iau. Va fi sigur un SUV compact. Au ramas in 'finala' Nissan X-Trail si Tiguan. X-Trail e capabil in off-road, dar sincer ma atrage mai mult Tiguan, dpdv estetic si al dotarilor. Plus ca si pretul e ceva mai mic la Tiguan, in conditiile in care am facut o configuratie pe Track&Field cu motorul 2.0 diesel, 170 cp, pe care am pus cam tot ce se putea pune: piele, xenon adaptiv, jante pe 17, sistemul audio Dynaudio cu navigatie, park-assist etc. Am fost sambata la PBN si m-am uitat vreo ora la modelele expuse si impresia e buna. N-am facut inca un drive-test (cred ca motorizarea de 170 cp nu este inca disponibila in Romania), dar daca Tiguan m-ar putea convinge ca se descurca rezonabil in off-road, l-as comanda. Desi la nivelul spatiului interior (mai ales portbagaj), asa cum au mai constatat si altii, nu am motive de bucurie (X-Trail e totusi cu vreo 20 cm mai lung).

Asa ca as fi interesat sa aflu care este impresia ta finala asupra abilitatilor masinii in teren accidentat. Mersi.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

@Alberto: intamplare face ca in ultimele 2 sambete am facut drive-test cu ambele masini - acum 2 sapt. cu X-Trail 2.0 dCi 150 CP versiune de baza, iar sambata asta cu Tiguan Track&Field 2.0 TDi CR 140 CP la 32.000 Euro TVA inclus (mai avea ceva dotari - bixenon, RCD 510, comenzi volan etc).

Cu Tiguan-ul chiar am mers putin pe un deal prinr zapada si am si urcat putin. Am fost multumit cum urca si cum il tin pe traiectorie sistemele eectronice. Chiar la un meoment dat am abordat o parte din deal unde era un damb si nu eram sigur daca urca pe acolo masina. Initial am coborat si apoi am si urcat si s-a simtit ca au tras rotile ca sa urce. Zapada a fost in jur de 10 - 14 cm. Pe jos era zapada mai tare si apoi un strat de 10 cm de zapada proaspata. Mi-ar fi placut sa prind zapada de vreo 30 cm sa vad cat mai ducea. Am mers si inclinat pe o portiune unde zapada era parca si putin mai mare. Per ansamblu mi-a placut. Cu 4Motion te poti baza ca te ajuta in foarte multe situatii e clar.

O impresie asupra altor capitole: motorul - mi-a placut silentiozitatea, este intr-adevar altceva. Nu te mai baga in scaun parca ca un TDI PD :angry: dar oricum trage OK. Se cere tot timpul turat pana la 3.000 rpm, asta vazand practic la mai multe SUV-uri compacte. La interior in spate se sta foarte bine, e loc suficient. Banuiesc ca bancheta era data spre spate la maxim, oricum in aceasta pozitie va sta in peste 90% dintre situatii. In fata am remarcat parbrizul mai mic fata de Golf, efectiv e o senzatie de vizibilitate mai scazuta fata de un GOlf, lucru nu foarte deranjant dupa ce te obisnuiesti cu masina. Daca i se pune acoperis panoramic cred ca se schimba senzatia destul de mult. Stabilitatea pe drum este buna, amortizarea este de asemenea buna, jantele erau pe 16" si cred ca sunt cele mai bune pe drumurile patriei. Pe vara cred ca sunt OK cele pe 17". Ar trebui sa fie mai putin confortabile, dar masina sta mai bine si arata mai bine.

X-Trail-ul se prezinta astfel - masina confortabila, mai mare decat Tiguan-ul. Directia este mai moale si mai imprecisa, trenul de rulare este setat mai mult pe comfort, dar pierde la stabilitate, insa castiga pe teren (nu spun eu, spun altii). M-am simtit foarte bine la volan. Cu X-Trail-ul nu am mers in teren ca eram cu o domnisoara consultant, daca mai stateam putin si venea cu noi directorul de vanzari aflam si cam cum se descurca in teren. Oricum am mers cateva sute de metri pe un drum cu gropi, santuri, sloiuri inghetate unde am remarcat calitatea suspensiei moale. Are niste gadget-uri de comfort in plus X-Trail-ul, gen suporturi de pahare incalzite sau racite, portbagaj cu tavita comprtimentat, bare longitudinale cu proiectoare etc. Per ansamblu mi se pare o masina buna pentru mers relaxat, familie, calatorii, munte. Dar este urata pe exterior ca porcul :P , daca mi se permite exresia. Sincer imi placea mai mult fata generatiei anterioare.

Si pretul este cu cateva mii mai mare fata de Tiguan. Motorul face iarasi o impresie foarte buna, se tureaza usor, la cea mai mica apasare a acceleratiei, trage bine si este foarte silentios, chiar si spre 4.000 rpm. Lucru care acum se intampla si la Tiguan :beerchug:.

Personal as alege Tiguan Sport&Style poate chiar cu motorul de 170 CP care acum se poate comanda la noi. Cu ceva dotari gen climatronic, comenzi volan, bixenon, chiar trapa panoramica si asistent off-road si altele si probabil as ajunge in jurul X-Trail-ului ca pret, dar dotat mai bine.

Inca un avantaj la Tiguan mi se pare dispunerea comenzilor foarte bine, ca de altfel la orice VW, pe cand la Nissan trebuie sa inveti comenzile. Nu ar fi absolut nicio problema asta, ba chiar imi place la orice masina sa ii invat toate comenzile si apoi sa le folosesc. Dar trece un timp pana te acomodezi cu design-ul lui, de exemplu computerul de bord este rotund, indicatoarele de apa si combustibil sunt in format electronic, ca semnalul la telefon, iar culoarea indicatoarelor de bord este pe un galben-portocaliu am impresia (nu stiu sigur nuanta ca era zi) ca la alte Nissan-uri.

Si daca banii nu sunt o problema - Freelander 2 S sau SE :lol:.

Oricum merita o astfel de masina, iti ofera foarte multe, un allrounder. Ai un post de conducere mai inalt ceea ce ofera comfort la drum noaptea, in sensul ca nu te orbesc toti de nu mai vezi nimic, ai tractiune integrala, de un mare ajutor iarna si la orice urcare pe timp de vara la munte si in orice locuri mai putin prielnice. Ai spatiu bun pentru pasageri, porbagajul este in general OK ca si volum, plus avantajul rabatarii banchetelor si astfel pot fi transportate obiecte maricele ca volum, datorita caroseriei tip "break" sa zic asa. Stau acceptabil pe sosea, unele chiar bine, cum e si Tiguan-ul, au consturile de intretinere nu foarte mari, consumul nu este cu mult mai mare fata de un autoturism compact, fiind semnificativ mai ieftin de intretinut un SUV compact fata de un off-roader, unde pe langa consumul mai mare cu inca 2-3 l in plus, taxe mai mari, revizii mai scumpe, motoare de 2.5 - 3 l, fata de 2 - 2.2.

Votez pentru SUV-uri compacte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut din nou.

Pentru un motiv care nu mi-este clar, ultimul meu reply aparut intr-un alt topic, decat cel de fata :). Tocmai imi exprimam regretul acolo ca dusesem discutia intr-o directie care nu mai avea legatura cu topicul. Cred ca citind postarea mea, lumea nu prea a inteles ce am vrut sa spun.

In fine, in perioada trecuta de la ultima mea interventie pe site, am apucat sa merg la PBN si sa fac un drive-test cu acel Track&Field de 140 cp cu cutie automata. Am iesit pe sosea, toate bune si frumoase. Are tinuta de drum buna, acceleratie destul de nervoasa, franeaza OK. I-am cerut tipului cu care eram, sa mergem si pe coclauri putin si am mers undeva in Pipera pe un camp, putin in panta, pe malul unei balti. Era o combinatie de iarba si pamant, de uscat si teren ud. Agentul m-a avertizat ca masina nu are cele mai potrivite cauciucuri pentru off-road.

Prima chestie a fost aceea ca pe drumul de pamant pe care am intrat, care avea o usoara inclinatie laterala si era ud, masina a inceput sa alunece in lateral pe o pelicula de noroi. Am iesit destul de greu de acolo, ca ESP-ul nu-i permitea motorului sa tureze. La un moment dat, chiar l-am deconectat. Dupa mai multe manevre in care masina a 'dansat' pe noroi, a reusit sa urcam in panta unde am prins o portiune uscata, cu iarba. Am mai alergat masina pe campul ala, am trecut peste niste sleauri de tractoare, dar mi-a fost mila de masina sa-i dau tare. Pe cand eram pe finalul testului, am vrut eu sa trec printr-o portiune dreapta, dar imbibata cu apa, pe marginea unui sleau. Cand am ajuns cam in mijlocul zonei respective, avand viteza destul de mica, am ramas impotmoliti. Din momentul ala, a inceput distractia. In vreo 30 de min. am reusit sa dau masina inapoi vreo 3 m, prin manevre succesive fata-spate. Culmea, chiar cand masina era aproape scoasa din noroi, atunci n-am mai putut-o urni. Patina in noroiul ala in care mustea apa si nu se mai misca nici in fata, nici in spate. Pana la urma, am mers la un santier din apropiere si am aduc un buldo-excavator, cu care am scos Tiguanul de acolo. Nu pot sa va spun cum arata masina si cum mirosea de la 'forja'. Plus ca am revenit la PNB si agentul primea telefoane de la colegi, care-l intrebau ce a patit masina de arata in halul ala. ;)

Din experienta asta, pe langa faptul ca masina nu avea cauciucuri potrivite si eu nu am abilitati de conducere off-road, am inteles ca nu poti avea asteptari mari de la Tiguan in teren accidentat. Functia Off-road a masinii nu pare sa faca mare lucru; probabil ca cel mai vizibil lucru este asistentul la coborarea in panta. Destul de enervant este si parktronicul care se activeaza la mersul in marcharier. In off-road, cand ajungi in situatia de a face manevre succesive fata-spate, piuitul ala o sa va scoata din sarite.

Una peste alta, masina e ok, doar sa nu aveti impresia ca va puteti aventura pe orice fel de teren.

Cele mai enervante lucruri raman, in opinia mea: spatiul interior relativ mic (mai ales la nivelul locurilor din spate si portbagaj), recenta crestere a pretului de baza cu 2% si timpul de asteptare mare sau foarte mare. De exemplu, in momentul de fata veti astepta mai mult daca vrei Tiguan cu piele sau cu jante standard, pe 16.

Ramane in continuare sa ma decid daca dau 33.903 Euro CIP pe Tiguanul configurat asa cum imi doresc sau optez pt. X-Trail care este vreo 33.700 CIP, in configuratie de top, apropiata de Tiguan, dar la care primesc si reducere de 1.000 de Euro.

Numai bine tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ar fi o mare greseala sa crezi ca un SUV face acelasi lucru ca un off-roader veritabil si ai dat un exemplu clar, ce este general valabil. Multi fac greseala asta si sa speram ca cine citeste postul tau nu va arunca cu noroi in Tiguan ci se va mai tempera si va privi SUV-urile asa cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut aseara pe nepregatite un drive test cu Tiguanul.Motorizate 2.0TDI si 140 CP,sase viteze dar nu stiu ce echipare.

Mi-a placut.Aveam o prejudecata fata de el mi se parea o strutocamila, insa repet, mi-a placut.

Masina se comporta foarte bine, motorul este foarte vioi (m-am mai condus pana acum motorizarea asta) si trage bine, este silentios si nu se aude in masina foarte tare.

Pozitie inalta de condus, garda la sol numai buna pentru drumurile minunatei noastre patrii.

Interior spatios, materiale bune ,echipare bogata,portbagaj cam mic dar nu e o mare problema, parerea mea.

Este o masina de oras, fara discutie dar care te poate salva si offroad din anumite situatii neprevazute, insa nu extreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit si masinuta...din lipsa de timp (munca ne omoara) nu am apucat sa fac decat 80 km extra urban cu ea si asta atunci cand am ridicat-o de la dealer! Masina e ok, motorul trage ok, oricum nu am sarit de 3000 turatii si 140 pe autostrada! Evident ca si a mea a venit fara grilajul acela din plastic negru de deasupra scutului gri al botului masinii...am vb la dealer sa vad ce pot face in legatura cu el...un prim minus pana acum al masinii (il stiam deja) este numarul mic de spatii de depozitare in interior (cel putin fata de 307-le pe care il mai detin).In rest o sa mai postez dupa ce fac ceva km cu ea!

P.S. Rog moderatorii sa ma scuze dar am postat de pe contul vechi...restul discutiilor le voi purta pe contul iio pentru a nu crea confuzii!

Modificat de iio13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru masina! Sa te bucuri de ea! Cand ai timp, te rog mult daca poti sa scrii cateva randuri despre consum- in ce conditii ...(autostrada/ oras etc), multumesc!!!! Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor! Revin cu cateva impresii personale despre masina. Pana acum, aproape toate sunt pozitive:

  • Amanunt minor: posturile de prindere la centurile de siguranta sunt foarte sus: chiar daca nu te uiti, le gasesti absolut intuitiv (spre deosebire de cealalta masina)
  • Scaunele fata foarte comode: nici o problema dupa 6 ore de condus (Bucuresti - Constanta) cu o pauza in Constanta de 1 ora...
  • Vizibilitate foarte buna - m-am speriat putin la inceput cand am citit de la colegii de pe forum ca geamurile sunt mai mici decat la Golf... Oglinzile laterale sunt si ele OK, cea de la sofer acopera si unghiul "mort"
  • Zgomot motor placut: doar in treapta 1 si 2, care sunt foarte scurte, se aude putin mai tare; de la 3 la 6 este excelent. Recunosc ca nu am turat peste 3,500...
  • Comportament in curbe bun, poate putin cam moi suspensiile (mai moi decat pe Megane standard), dar cred ca este normal asa. Am mers si pe drum neasfaltat, si la viteze mici aproape nu se simte. Pe drum cu bolovani amortizeaza bine socurile, asa ca per total confortul este bun.
  • Fara zgomote suparatoare la mers pe pietris, iarba, sau la denivelari mai mari... Zgomotul pe piatra cubica este insa destul de suparator. Banuiesc ca acest lucru tine mult si de trenul de rulare, care la mine este stock de pe Track&Field, iar anvelopele sunt Bridgestone...
  • Ced ca m-am cam grabit cu folia 5% pe luneta - seara nu se mai vede aproape nimic in spate in afara de farurile masinilor, insa daca se apropie mai tare nu se vad nici alea... cred ca un 25-30% era mai indicat...
  • Ambreiajul "tine" foarte jos - inteleg ca asa este bine. Pana m-am obisnuit am mai oprit masina de cateva ori acolo unde nu doream...
  • Nu am urcat pante abrupte off-road, insa pe podurile de la iesirea spre DN1 merg cu AutoLock... Practic din momentul in care am oprit total masina, se cupleaza frana electronica de mana, si se decupleaza la accelerarea masinii - foarte comod. Nu am simtit plaeaca brusc de pe loc sau ca da drumul frana prea tarziu.
  • Scaune spate putin cam tari: s-a plans "colega de camera" care a revenit pe scaunul din fata. Fetelor mele nu le pasa, ca au scaune individuale...
  • Tapiteria din portbagaj se murdareste foarte usor, dar se si curata rapid cu o perie de haine...
  • Pragurile laterale sunt foarte inalte si este destul de greu sa nu le murdaresc la urcare si la coborare. OK, la asta contribuie si faptul ca port 47 la pantof, insa am observat ca si sotia a murdarit pragurile ;) ...
  • Ca si spatii de depozitare, eu personal sunt multumit: buzunar usi fata cu spatiu ptr sticla de 1 litri, spatiu in cotiera centrala (CD-uri), 2 locuri pentru doze/pahare, spatiu depozitare sofer, torpedou - cam mic, diverse orificii pe bord pentru monede, card-uri, spatiu pentru ochelari in plafoniera, spatii de depozitare sub scaune (sertarase numai bune pentru sistemul de navigatie extern sau pentru un aparat foto...), etc.

Scuze pentru aspectul haotic al primelor impresii, insa am scris exact cum mi-a trecut prin minte. Dupa 2,000 km o sa mai revin cu ceva amanunte. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A condus cineva varianta cu motor de 1.4 pe benzina? Eu asta am comandat si sunt foarte curios cum merge.Drive test am facut cu varianta pe motorina de 2000 cmc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mga: da, a mai comandat prisonbreak, insa am inteles ca nu a testat Tiguanul cu motorizarea asta, ci o alta masina cu motorul de 1.4 TSI 150 CP. Si eu as fi curios sa aud si sa vad cum merge acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, weekend-ul acesta am reusit sa obtin de la Porsche un Tiguan S&S, maine il duc la munte revin cu impresii,

pana acum ce am observat, suspensia este usor rigida, ma cam dor rinichi de la gropi, le-am cam cautat.

Consumul in Buc, pe la 17, era de 7.8

Daca mai aveti intrebari, va raspund cu placere :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carcotasul: motor 1.4 TFSI? Daca da - asteptam impresii! Probabil ca la S&S suspensiile sunt setate mai sport - la T&F nu sunt deloc. Daca si jantele sunt de 17, atunci s-ar putea intr-adevar sa se simta mai tare denivelarile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am varianta S&S de 2 zile,jante de 17 pe ea,,400 de km facuti si nu mi se pare rigida suspensia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!