Jump to content

Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Vlad, ca sa zic, am ramas fara... intrebari :P Inteleg ca si traseul off-road tot cu Sport&Style l-ai facut. Probabil ca niste jante de 17 inch (cele standard de pe Sport&Style) sunt un compromis mai bun intre asfalt si traseele dificile. Avea cumva in dotare si modul off-road (serie doar la Track&Field)? Pretul la care poti sa cumperi un Sport&Style 2.0 TDI Tiptronic (putin sub 30.000 de euro cu TVA) mi se pare unul bun. Chiar sunt curios cum se misca TDI-ul in combinatie cu Tiptronicul, atat in modul Drive cat si in modul Sport.

Cu siguranta jantele de 17 erau mai potrivite. Modul off-road nu era in dotare, dar chiar nu i-am simtit lipsa. Un Tiguan Track & Field 2.0 TDI tiptronic cu modulul off-road l-au testat colegii mei de la Quattroruote (comparativ cu Rav4 si Outlander, le-a OMORAT la toate capitolele) si au zis ca e genial in teren. La sfarsitul lui Ianuarie vor face un comparativ cu acesta varianta si voi posta si atunci impresiile.

Poze am facut, normal, doar intra in revista. :) Pun cateva putin mai tarziu, dupe ce le descarca fotograful. O sa va placa. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eurotig

    21

  • Andy_B

    18

  • Vlad F Buc

    17

  • dadu

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

A facut si frate-miu un test-drive cu Tiguanul si el cunoaste bine RAV4 si Outlanderu'. A zis si el ca le face praf la toate capitolele.

Printre altele am uitat sa zic adevarul e ca e 2.0TDI e foarte silentios..nici nu se compara cu vechiul TDI-PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta jantele de 17 erau mai potrivite. Modul off-road nu era in dotare, dar chiar nu i-am simtit lipsa. Un Tiguan Track & Field 2.0 TDI tiptronic cu modulul off-road l-au testat colegii mei de la Quattroruote (comparativ cu Rav4 si Outlander, le-a OMORAT la toate capitolele) si au zis ca e genial in teren. La sfarsitul lui Ianuarie vor face un comparativ cu acesta varianta si voi posta si atunci impresiile.

Poze am facut, normal, doar intra in revista. :frigbaitata: Pun cateva putin mai tarziu, dupe ce le descarca fotograful. O sa va placa. ;)

Multumim pentru impresii. One more question : cand apare Quattroute cu testul Tiguan ?? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 10 ianuarie apare Quattroruote si Autoshow pe 17.

Pozele promise:

post-731-1198246844_thumb.jpg

post-731-1198246858_thumb.jpg

post-731-1198246945_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superbe pozele Vlad si mersi de info :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intr-adevar foarte reusite pozele :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt poze, dar nu am reusit sa le uploadez cat eram la birou, iar acasa nu le am. La anul de abia mai ajung la servici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cine poate sa aduca niste argumente pro sau contra motorului 1.4 TSI? sau o comparatie intre disel si bezina...

Multumesc anticipat

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat despre pareri despre 1,4 TSi 150 cai, din ce am vazut intr-un review nu s-au plans de el insa nu te astepta la niste reprize fabuloase din partea lui :D Consumul e considerat decent.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor,

Cred ca ma documentez si citesc tot ce apare despre Tiguan de aproximativ 5 luni :wub:. Ieri seara ma aflam in OMV din Pipera si surpriza, la pompa un Tiguan Track&Field....ooops. Intru inauntru si la casa o singura persoana, ma duc timid ii spun buna seara si daca este cu Tiguanul, imi spune ca da si ca lucreaza la Porsche. Eu il intreb daca pot sa aud si eu motorul (2.0 TDI), imi da cheia si imi spune sa ma urc si sa-l pornesc :vaidecapulmeu: . Nu m-am plimbat cu el dar m-am suit si am pornit motorul si toate cele. Masina arata foarte bine si e spatioasa, tapiteria este de buna calitate, CD playerul RCD 510 (era cel fara Dynaudio) merita toti banii (arata, e TFT cu touch screen, si se aude de 10+). Motorul si-a mai pierdut din zgomotul de tractoras si de asemenea vibratiile mi s-au parut mai usoare. Masina era dotata si cu bixenon (din nou, merita toti banii)

La minusuri : bordul destul de sus iti micsoreaza campul vizual spre fata iar portbagajul ,cu spatiul ala de sub podea de depozitare, mi se pare destul de mic datorita faptului ca e foarte ridicat (ajunge chiar pana la limita de sus), asa ca din punctul meu de vedere nu merita luata acea optiune.

"Incursiunea" mea in noul Tiguan a fost scurta (circa 5-10 min) dar satisfacatoare.

Omul mi-a spus ca se lansarea oficiala o vor face la Poiana Brasov si ca din 20 ian masina va fi in Showroom-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mihael, multumesc ptr cuvintele tale, vreau sa scriu cateva randuri vis-a-vis de cele citite pana acum, pe forum;

Comentariile din Prosport la adresa Tiguan mi se par rautacioase, dar pe de alta parte, desi intentia autorilor nu aceasta a fost, comparatia cu un Golf este f benefica :screwy:, eu am avut pana toamna trecuta un Golf V Comfortline 1.9 TDI, nou, masina este f bine inchegata, tinuta de drum este excelenta, consum redus, singurele probleme au fost la trecerea bordurilor etc- are garda joasa si niste aripioare ptr imbunatatirea aerodinamicii sub caroserie, per total masina mi-a placut mult. Pe deasupra, am avut un accident cu ea, am avut 140 la ora, unul mi-a taiat calea si am intrat in el si nu am apucat sa pun frana. Daca eram intr-un Logan sau altceva, nu mai eram astazi. Deci si din punct de vedere siguranta, masinele VW sunt ireprosabile, nu ca am tinut eu neaparat sa fac testul.

In decembrie am comandat un Tiguan Sport&Style 2.0 TDI 140 cp, Tiptronic. Intr-adevar puteau sa lase DSG-ul ca opiune ptr Tiguan, dar sunt curios cum se comporta. Termenul de livrare inscris in contract este de 30-35 saptamani. Cei care au comandat cutii manuale- masinile le veneau pana in luna mai 2008. Si lista de asteptare este deja foarte mare, asa ca, daca cei de la promotor au alte interese e problema lor, Tiguanul este deja foarte cautat si asteptat.

Cateva comparatii cu Golf-ul:

1.la climatronic lipseste gura/ spatiul de ventilare central in plansa de bord, cea cu grilaj asa cum era la golf, la tiguan este doar un spatiu de depozitare (ce ... urat din partea lor, ce pui acolo, era mai util aerul de acolo ptr dezaburire- bine, eu am luat o veverita de plus ca sa o pun acolo:). Au preluat bordul de pe Golf Plus cu 4 seturi a cate 2 guri ventilatie- cu directia reglabila 360 grade, si gurile de ventilatie care erau in pilonii parbrizului lateral la golf nu mai sunt.

2.capota la motor se deschide si se fixeaza intr-un suport metalic (o bara obisnuita ca la orice dacie) in pozitia deschis. Nu este ca la golf, unde miscarea este atenuata prin cilindrul acela hidraulic/ pneumatic. Iarasi pacat. Daca stiam luam de pe golf :blink:

3.In pachetul oglinzi puteau linistit sa lase optiunea de pe golf ca la mersul in marsarier (scuze, nu stiu cum se scrie, sper ca am scris bine), ca oglinda de la pasager sa se lase in jos si, oglinda de la sofer sa fie si ea anti-orbire :)

4.La climatronic au renuntat la botonul 'econ'; asta zic eu, este in sfarsit un lucru bun; la recirculare poti sa activezi Ac si mai este si inclus un senzor de detectare a agentilor poluanti si opreste aductiunea de aer in interior daca ii detecteaza.

5. nu stiu cum va arata Sport&Style cu optiunea scut protector. Vanzatorul spune ca nu va avea botul 'taiat' - adica aspectul celui de pe varianta Track&Field.

6. Am gasit si oferte pe net ptr. instalare la RNS510 antena DV-T (nu stiu exact cum se numeste), permite receptia programelor realitatea, antena1 etc, transmise local. Pretul aprox 270 EUR. (anunturi-auto.4tuning.ro)

7 In all other respects are also the brakes of the Tiguan without wrongly and blames. In the year 2008 there is to be even an electronic absorber regulation, with which the tuning between the modes "Comfort", "normal" and "sport" can be varied - whereupon are we already strained.

Acesta este un text tradus din germana cu ajutorul Babelfish, sursa: www.auto-news.de

8. majoritatea pozelor cu interiorul tiguan sunt cu optiunea tapiterie piele. E normal, vor sa promoveze masina. La Sport&Style ofera 3 optiuni de combinatii culori la tapiteria din stofa, negru cu albastru- care, dupa parerea mea chiar arata urat- pozele producatorului sunt departe de realitate, negru cu dungi negre si cu dungi gri. Pe net am gasit diverse poze, unii au tiguan cu tapiteria din usa gri deschis... pana acum nu m-a lamurit nimeni exact cum arata interiorul, (pe volkswagen.de difera culorile configurator- cu sectiunea materiale interioare)

Si eu astept vesti de la Detroit vis-a-vis de Tiguan, dar toata lumea este acum atintita pe noul Passat CC.

Nu stiu sigur, dar din cate am auzit, PBN va avea lansarea oficiala ptr public a noului Tiguan la inceputul lunii Feb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost simbata in showroom la PBN si am vazut 2 Tiguanuri. Deci sunt "Available" publicului. Masina mi se pare foarte reusita atit ca design exterior cit si interior. Modelul in care "am avut eu loc" avea tapiterie de piele care mi-a placut foarte mult. Pozitia la volan este foarte confortabila si vizibilitatea parea a fi foarte buna. La interior totusi diferenta dintre Touareg si Tiguan este considerabila atit ca spatiu cit si ca lux. Pe bancheta din spate 2 oameni stau confortabil si incap 3 fara probleme. O sa merg sa ma interesez cind poate fi scoasa la un test-drive, am impresia ca e coada mare. :screwy:

Comparativ cu alte masini din acelasi segment eu cred ca este la nivelul Hondei CR-V la interior dar cu o pozitie la volan superioara si cu tractiune integrala si mai buna. Oricum mult peste Hyundai Tucson/Kia,RAV4 .

Cred ca este la nivelul X3 doar ca la un pret mult mai bun.

Cred ca este momentan cea mai buna alegere din aceasta categorie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca este cea mai buna alegere in momentul asta. In plus, azi am vost la Cardinal Motors - Ploiesti si unul dintre agentii de vanzari mi-a zis ca a facut sambata un test drive cu Tiguan 2.0 DCI in Brasov si a fost impresionat de cum se comporta masina atat pe drum asfaltat cat si pe cel accidentat.

Un alt agent de vanzari de acolo tocmai isi facuse o configuratie de 33000 Euro pt. un Tiguan si mi-a spus ca tocmai se pregateste sa dea avansul pentru unul. Asa ca toata increderea. Eu am dat toti banii pe Touran si nu stiu cum sa fac sa iau si un Tiguan, ca-i tare frunusel :screwy:

Modificat de amdo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu drive-test cu Tiguan 2.0 TDI (nu stiu ce nivel de echipare, dar nu era varianta off-road)

Impresii:

Motor foarte, foarte silentios, per total masina este silentioasa, finisari de calitate, nu se mai simte brutalitatea TDI-urilor PD care mie imi placea, acest common-rail accelereaza ca un benzinar. Stabilitatea este slabuta in comparatie cu Golful Sportline cu care merg eu (sau poate e normal sa se incline masina destul de mult si sa se simta o reactie ciudata a spatelui) se simte inaltimea mai mare a masinii si greutatea mai mare, jantele cu care era echipat erau cele pe 16, cutia e bine etajata... Chiar daca motorul de 140 CP merge acceptabil, recomand cel de 170 care sigur se va descurca mai bine. Mi-a placut mult RCD-ul... care acum are ecran color... la inceput am crezut ca e RNS-ul nou.

Pozitie buna la volan, vizibilitate buna, franele foarte bune, servodirectia m-a socat... este extrem de usoara.

Consumul: La viteza de 110-120... este de aprox 6-6.5% ceea ce mie mi s-a parut extrem de putin.

Media pe BC era de 8.0 parca, dar masina era in rodaj, si este una din cele de la Brasov, care erau de test... deci va dati seama cum au mers toti cu ea.

O recomand ca o masina de familie, cu care va puteti descurca in oras foarte usor, este o masina care pune accentul pe confort, mai degraba decat pe sport (fie on sau off-road)

Concluzia este ca e o masina corecta la pretul ei.

Daca mai aveti intrebari... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce sens te-a socat servodirectia, era prea usoara si la viteze mari sau cum ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, la viteze mari era OK, in sensul bun m-a socat... la viteze mici... merge mult mai usor decat la Golful meu. Daca invarti rapid volanul, din inertie se mai invarte cativa cm... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, acum m-am lamurit. In rest ca spatiu interior cum ti s-a parut ? Prin portbagaj te-ai uitat asa dramatic de mic este ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spatiul interior, in fata este foarte generos, in spate... e suficient... fara exagerari....

De portbagaj nu pot sa zic nimic... pentru ca nu am apucat sa studiez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, acum m-am lamurit. In rest ca spatiu interior cum ti s-a parut ? Prin portbagaj te-ai uitat asa dramatic de mic este ??

Astazi am reusit sa merg la showroom Porsche Nord Buc. si am avut ocazia sa admir masina.Si eu sunt foarte interesat de marimea portbagajului si tocmai de aceea am acordat o atentie mai mare acestui subiect.Astfel in urma masuratorilor cu ruleta personala am avut urmatoarele rezultate :

- latime : 105 cm

- lungime cu bancheta complet in spate: 82 cm

- lungime cu bancheta culisata inspre fata dar cu spatiu adecvat pentru confortul pasagerilor : 90 cm

- inaltime : 50 cm

Daca se detaseaza acoperitoarea portbagajului care se deschide odata cu usa atunci inaltimea este mai mare.Suplimentar daca se cumpara si optiunea plasa despartitoare portbagaj se obtine un volum destul de acceptabil.

Pentru a obtine a doua masuratoare de lungime am ajustat si pozitia scaunelor din fata pentru inaltimea unei persoane de 178 cm.

Spatiul interior este bine impartit locurile fiind confortabile.

Ca minus as remarca volumul torpedoului care nu este prea mare.

In schimb designul masini este frumos si dupa ce o vezi iti ramane in minte ca un lucru frumos.Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"In schimb designul masini este frumos si dupa ce o vezi iti ramane in minte ca un lucru frumos.Parerea mea." Frumos spus, nota 10.

On-Topic: Legat de volumul portbagajului care e dar de 470 l tind sa cred ca nu e chiar mic. Practic Passatul B5.5 limuzina avea 475 l, deci cam tot pe acolo. Si fata de cei 350 ai lui Golf V, este totusi o diferenta, iar la lungimea masinii de 4,43 zic ca e destul de bine. Nu zic ca unii dintre voi nu ar avea nevoie de mai mult, dar tot e ok, Totusi este important avantajul cu spatarul banchetei variabil, unde la nevoie portabajul devine mai mare :icon_thumright:

@Golf TDI: chiar asa mare este diferenta la servodirectie fata de G V?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e ca si diferenta intre directia hidraulica de pe Golf IV si directia electrica de pe Golf V.

Mie mi se pare mare... nu stiu altora :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de volumul portbagajului care e dar de 470 l tind sa cred ca nu e chiar mic.
Din pacate, de cei 470 de litri ai portbagajului beneficiezi daca renunti la roata de rezerva. Puteti vedea estimarile mele privind portbagajul in postul 7 al topicului Date tehnice.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On-Topic: Legat de volumul portbagajului care e doar de 470 l

Corect, insa fata de Passat-ul B5.5, are un acces mult mai bun, chiar daca suprafata de incarcare este mai mare :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazuto si eu prin Piatra Neamt, si concluzia este:

O MASINA ORIBILA!, urata cu flacari :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu azi un Tiguan la Porsche West. Frumusel, insa:

1. prea mic (par un Golf Plus mai marisor) pentru ideea mea de masina off-road sau SUV (ma rog, sigur va avea o piata buna in RO); 2. nu reusesc sa-mi scot din minte asemanarea flagranta (forme si proportii exterioare, la o scara mai mica, desigur) cu Santa Fe si de atunci stau si ma intreb de ce si-ar cumpara cineva un Tiguan in loc de Santa Fe (excluzand sigla si detaliile tehnice insa ma indoiesc ca tehnic off-road a Tiguan este mai ,,elaborat" decat coreenca... Comentarii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!