Jump to content

Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Sunt 6 senzori de parcare in spate.

Eu nu sunt de acord ca nu e utila camera daca ai Park Assist si deci senzorii respectivi.

Iti spun situatia mea. Am niste vecini care isi cresc copiii numai prin parcare si sunt atat de "grijulii" incat se mai intampla sa iti fuga cate un copil prin spatele masinii, exact cand parchezi cu spatele. Sunt de acord ca in acel moment vor incepe sa piuie si senzorii, dar e mult mai bine sa vezi ce s-a intamplat in spatele masinii, decat sa te intrebi de ce pana atunci nu a piuit nimic si apoi vezi instantaneu indicatorii pentru senzori, rosii pe display.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eurotig

    21

  • Andy_B

    18

  • Vlad F Buc

    17

  • dadu

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca discutia a divagat un pic, nu cred ca a spus nimeni ca nu e utila, ci doar ca se poate si fara. La exemplul dat de tine, pot sa-ti spun si eu ca, cu ochii in display cand dai cu spatele ai tendinta de a neglija lateralele, ori si acolo pot apare copii sau alte persoane neatente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca as neglija lateralele, pentru ca oricum ai oglinzile laterale si vezi destul de bine daca apare ceva din lateral. Oricum daca vine vreun copil din lateral cand dau cu spatele, nu dau peste el, ci cel mult se izbeste singur de masina.

Oricum ideea era ca prefer sa am si senzorii de parcare si camera. Pretul camerei este de 131 de euro si cred ca merita sa o iau din fabrica, decat sa incerc sa o pun apoi. Suma e mica pe langa pretul masinii si pentru mine chiar cred ca merita.

Intr-adevar suntem cam off topic :) Sorry!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu va mai certati pe "off topic" si "on topic" sau ca a divagat discutia ca nu sta nimeni cu batul si cu regulamentul langa noi atata timp cat se vorbeste civilizat si chiar se poate invata ceva de aici. ( ma uimeste atitudinea romanului sa arate repede cu degetul sau sa atraga atentia ca ai pasit pe langa dar in schimb el nu are nimic bun de spus).

Eu consider ca o discutie constructiva despre Tiguan si unele functii sau accesorii este folositoare la toti chiar daca sunt mai multe pareri.

Eu in prezent parchez fara senzori si camera dar mai sunt faze cand exista un mic stalp de parcare unde te opresti si te dai jos sa vezi cat mai ai pana ajungi la el daca nu este nimeni sa te ghideze. In rest cred ca toti avem reflexul de sofer si nu am luat carnetul bazandu-ne pe senzori si camere.

Ma asteptam mai mult la o discutie gen: Exemplu trapa de sticla- exista filmulete pe youtube cu unii care au patit sa le intre apa in masina din cauza ca ca s-au blocat scurgerile, altii ca a inceput sa scartaie sinele .

Eu personal ma gandesc ca ar arata bine pe masina si pentru copii ar fi distractiva dar mai mult de 3-4ori pe an nu cred ca voi ajunge sa o folosesc , copii se plictisesc de ea si doar nu or sa stea sa se uite in sus tot timpul.

Sincer cu banii de trapa cred ca le iau un DVD portabil sau pe tetiere si pe pun filme.

Modificat de eurotig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine sa-ti pui pe masina, tot ce-ti doresti si bineinteles iti permiti.

La 131 Euro nu mai am argumente, dar personal renunt rapid la camera pt. incalzire in scaune(daca nu am bani de ambele).

Acum fiecare cu prioritatile lui, masina merge si fara optionale, sa nu uitam de parintii nostri care nu aveau servo, ABS sau altele.

Argumente gasim pentru fiecare optionala, pana la urma nu mai existau ca si optionale daca nu aveau utilitatea lor(pana si look-ul are utilitatea lui, atrage atentia pitipoancelor).

Eu am un mic regret referitor la trapa, nu am vrut sa mai dau 1000 euro dar ma batea gandul sa iau si trapa, spre ghinionul sau norocul meu, comanda nu se mai putea modifica.

Nu am stat sa ma gandesc la probleme sau dezavantaje, doar la faptul ca, pentru varsta mea, era potrivita o gagica pe trapa. Daca aveam copii, probabil nu mai gandeam asa.

Scurgerile se infunda daca nu le cureti si scartaie daca nu o ungi.

Exista anumite persoane care nu stiu nici pe unde se baga benzina, daramite sa unga sau sa curete trapa.

Este o chestiune de rutina/intretinere, tapiteria de piele trebuie ingrijita diferit fata de cea textila, chederele trebuie ingrijite, etc. cum o ingrijesti asa o ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tapiteria de piele se intretine relativ usor: se sterge cu o piele de caprioara usor umezita iar, de doua ori pe an, se aplica un balsam pentru protectie si hidratare. Din pacate, se zgarie (prea) usor.

Pentru o masina de peste 30.000 euro (si, mai ales, pt posesorul acesteia :) ), poate ca ar fi meritat sa fie bifata si optiunea "piele Vienna". La CC puteai opta pentru doua tipuri de piele: Nappa si Vienna. Prima, imi amintesc ca era ceva mai ieftina. Este posibil ca info. de la dealerii sa o vizeze pe aceasta. Nu pot crede ca, daca vrei, nu poti avea piele natura intr-un Tiguan 2012.

Insa, sa ai asa ceva implica o chestiune deosebit de "problematica": nu vreti sa stiti cata delicatete si diplomatie sunt necesare ca sa o convingi pe o femeie ca nu poate urca in masina imbracata in blugi cu strasuri si tine aplicate la spate. Mai bine fara! Aaa... fara piele in masina, nu fara partenera in masina :)

L.E.: Optiunea vine cu incalzirea pt scaunele-fata inclusa - spunea cineva cat de utila e. Subscru si recomnad cu... caldura (incalzirea)! Atentie: utilizarea prelungita determina sterilitate la barbati. :eek:

Modificat de OII
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Dupa aproape 4 ani m-am decis sa ma intorc pe forum datorita intentiei de a achizitiona un Tiguan. Masina este din 2008, motorizare 2.0. TSI 170 CP, cutie automata, echipare track & field, 50 k km, toate la un pret de nerefuzat.

Rugamintea mea este sa-mi impartasiti cateva impresii despre motor (consum, fiabilitate, etc. - nu am prea gasit date pe forum despre asta) si daca cutia de viteze este tiptronic sau DSG (masina mai are cateva zile pana o vad, deci nu am avut ocazia sa ntreb direct actualul proprietar).

Multumesc !

PS - oferta asta a fost singura care m-a facut sa-mi pun civic-ul la vanzare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este din 2008 (ca a mea), este sigur Tiptronic. DSG a intrat la sfarsitul lui 2009 (MY2010). Stiu pe cineva care are un Tiguan aproape exact ca al tau (Sport&Style, 2.0TSI, tiptronic). Foarte multumit de masina, putine probleme. Rulata in tara, intr-o zona cu drumuri destul de "dificile". In afara de consumabile, a mai avut o problema la clapeta de acceleratie (in garantie) si a schimbat butonul de la Autohold (dupa garantie). Sigur are mai multi kilometri decat mine (eu am 65,000). Ca idee, poti sa spui cat anume este "pretul de nerefuzat"?

Modificat de Andy_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Track and field 2008 +50.000km Tiptronic , nimic schimbat. Iarna 14 l% , vara 11l% ( in Bucuresti) , afara +7% la blana , +6% economic .Nu cutie automata (tiptronic) daca te uiti la consum . Convertorul de cuplu hidraulic (de ce hidraulic daca merge pe ulei!?) mananca mai mult si are putere ceva mai mica. Nu stiu avantajele atata timp cat VW a trecut la DSG . Totusi sa nu uitam valva care s-a facut pentru Injectoarele-Pompa si faptul ca acum au fost considerate nesatisfacatoare si s-a renuntat la ele... Concret: tiptronic consuma ceva mai mult pentru ceva mai putina putere , dar are multi ani de experienta. Ce ma enerveaza la greu este intarzierea la demarajul de urgenta (kick down) in drive, pe care, cei de la Midocar se incapataneaza sa nu il amelioreze , ... pentru ca exista si stilul sport !!! ... ...) .De ce cei de la BMW au putut ? Este frustrant sa nu poti trece o intersectie aglomerata cu semafor pe galben ca sa nu te arunci in fata altuia , pentru ca tu apesi, dar dureaza pana la 2 secunde pana zvacneste , ceea ce inseamna la o viteza de 50 km/ora 28 metri...mai ales ca celalt nu credea ca ai de gand sa treci dincolo tocmai cand el era in fata ta...) . Recomand masina dar nu si cutia automata tiptronic 6 trepte ...cu care era sa fac niscai prostii, pana m-am invatat ca daca vreau conducere sportiva ii iau Bora lui fiemea, care daca apesi pe acceleratie URLA! si nu te intreaba ce vrei cu ea ...hahaha ( pe bune , pacat de masina ca e super ! sper ca la DSG nu au aceeasi problema )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....daca vreau conducere sportiva ii iau Bora lui fiemea, care daca apesi pe acceleratie URLA! si nu te intreaba ce vrei cu ea .....

Masina sau fata? :D

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marcelraducluj

Salutare

Sunt fericitul posesor al unui Tiguan Att. Trend and Fun, achizitionata acum 2 saptamani. Am deja 600 km la bord. Motorizarea este 1.4 TSI 160 CP. Ce pot sa va spun ca prime impresii. Imi place mult masina...eu am avut un Ford Focus 1.6 100 CP. E normal sa fiu impresionat normal de motor. Imi place cum accelereaza sincer. Ador faptul ca cel putin pana la 3000 ture accelereaza foarte bine, rapid...ceea ce am observat este ca daca o calci un pic...:D....cand opresti motorul intra un ventilator in functiune...eu nu eram obisnuit cu asa ceva si la inceput m-am speriat :))..am sunat la VW de unde am cumparat-o si mi-au spus sa stau calm pt ca este ventilatorul de la turbina....Daca o conduci si schimbi vitezele cand vrea ea, adica asa cum iti indica in bord....e perfect, dar daca o calci si schimbi cand vrei tu :)), tare...turbina intra in fucntiune de la 2500 de rotatii conform a ceea ce am observat eu la a mea si pt 20 de secunde aproximativ la oprire ventilatorul intra in fucntiune...imi place...mult:P...o sa revin si cu poze :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Cat ai asteptat pana a venit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marcelraducluj

Salutare

Pai m-am interesat de Tiguan in luna februarie la inceput. Mia-m configurat-o cum mi-am dorit iar dealerul mi-a spus ca modelul asa cum il vreau eu exista in fabricatie in Germania 3 masini si ca si culoare si ca tot. La inceputul lui februarie avea VIN. Am platit avansul de 50% si dupa cam acum doua saptamani a ajuns in Romania, suratele ei celelalte doua au ajuns in alte tari :)). Imi place mult...o sa revin cu poze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andy_B am crezut ca ai blocat forumul cu intrebarea de pret :)) , nu am mai vazut postari de ceva vreme.

marcelraducluj poate dai ceva detalii si despre consum in oras, trafic, afara. Cutia de viteze este DSG sau manuala?

Despre trapa de sticla tot nu am aflat daca posesorii sunt multumiti sau nemultumiti , ceva probleme cu praful strans pe la garnituri? scartaie? face zgomot daca este deschisa si mergi cu viteza? regreta cineva ca a comandat trapa de sticla sau nu?

A pus cineva alarma Viper pe Tiguan ? este multumit de ea sau mai bine nu punem? Ce recomandati?

Eu pe masina mea am alarma de fabrica dar este nesimtita rau, poti sa o iei la picioare , sa cojesti vopseaua de pe masina si tot nu se alarmeza.

Stiu ca noile norme EU nu mai vor alarme cu perimetru si sa atentioneze fonic dar poti sa o ti cu atentionarea pe pager.

Eu as pune totusi ca m-au disperat nesimtitii cu caini care i-i tin in lesa si astepta sa se urineze cainele pe masina ta de parca ar fi WC public.

Si eu posed caine dar nu fac asa ceva la altii.

Modificat de eurotig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am tinut foarte mult sa comand trapa panoramica, desi a trebuit sa renunt la alte dotari pentru a ma incadra in buget. Sunt foarte incantat de ea; schimba mult ambianta masinii. Cel mai mult se bucura de ea pasagerii din spate (copiii), pentru ca in fata nu prea e in campul vizual. Despre fiabilitate nu pot sa-ti spun mare lucru, masina fiind noua. Abia acum am inceput sa deschid trapa. Poti sa o culisesi in cateva trepte sau poti sa o rabatezi la un unghi mic. Odata deschisa, se aude un vajait destul de puternic la viteze mai mari > 80 kmh. Pana acum nu am avut niciodata probleme cu soarele, deci am tinut tot timpul perdeaua deschisa. Sa vedem la vara cum va fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru informatii....mai astept si alte pareri.

cand este inchisa la viteze mari se aude ceva vant?

cei care detin de mult trapa, au avut ceva probleme cu picaturi de apa sa curga pe langa ea?

Vara soarele se simte prin ea chiar daca panza aceea este inchisa?

la ploi torentiale sunt ceva probleme?

retine apa sau mizerie, praf pe langa garnituri?

Are cineva de comentat ceva negativ despre trapa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marcelraducluj

pentru eurotig

In cei 600 de km am mers mai mult in oras si ceva prin afara, dar foarte putin...si sincer sunt foarte multumit...am scos la consum la 100 de km....am facut un calcul si am iesit cam la 11.6 ....atata mi-a aratat. imi place ca nu se aude motorul aproape deloc...la semafor am senzatia ca e mort motorul si in plus accelereaza foarte frumos...la inceput in prima saptamana pana m-am obisnuit cu ambreiajul (deci e manuala ca sa raspund si la intrebarea aia) cand schimbam viteza putin putin smucea, e de vina si cuplul care e foarte bun....si la fel e si la retrogradare, dar ideea este sa lasi ambreiajul frumos si lin si nu mai simti nimic...imi place ca se manifesta ca un diesel, adica de la 1500 la 3000 de rotatii accelereaza foarte misto si numai vb cand depasim cele 3000 rotatii :D...e bine antifonata....asta imi place iar foarte mult, iar sistemul start and stop ma enerveaza de mor :)) cand uit sa il dezactivez ma trezesc ca se culca la semafor, dar nu prea il las on tot timpul. Per ansamblu sunt super multumit de masina si imi plac jantele...new orleans de 235 R17...sunt superbe si vin bestial pe masina si in plus credeti-ma ca motorul e super silentios....la drum se aude cum ruleaza rotile si nu motorul :D....

Recunosc ca inca nu am avut ocazia sa o fortez, doar asa putin prin oras si pe centura bucuresti :P...si acolo sincer mi-a placut ca se aseaza misto...trage bine....nu e o masina de curse, sport ..nu am vrut asta..imi place ca se aseaza bine si iti sta senzatia ca esti regele soselelor :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de informatii, dar cosumul nu este putin cam mare? Ma gandesc ca la ce vreau eu sa comand TSI 2.0 cu 210CP....cred ca ma duc in 20% consum in oras si condus sport.

de la viteza a-4-a in sus puterea de acceleratie se comporta la fel? Adica poti sa faci depasiri din scurt?

De exemplu daca mergi in spatele unui tir cu 120km/H poti sa accelerezi rapid si sa-l depasesti? sau trebuie sa-ti iei masuri ca nu vine nimeni din fata pe o distanta mare si te rogi de ea sa prinda viteza?

Am testat un DCI 140 de cai si dupa viteza a-4-a te rugai de ea sa prinda viteza, parca scazuse in 80CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor,

Stiu ca este mare tentatia de motoare mari si cai multi.

Recunosc ca am fost tentat si eu

Dar m-am gindit mai bine siam luat in considerare urmatoarele

- taxe prima inmatriculare mai mare ( in Belgia 450 euro pt 136 CP dar 85o euro pt 140 si peste 2500 pentru 170 CP )

- taxa anuala de asemenea piperata

- unde sa fugi .....cind mergi bara la bara

- nu am vazut pe dermurile nationale nici o depasire pt ca sint prea aglomerate

- pe autostrazi viteza limitata si nu prea ai curaj sa incalci drept care se merge mai mult in sir

- singurul loc unde o poti folosi la maxim este Germania.

aici insa nu poti alerga decit pe portiuni mici in prezent pt ca au aparut foarte multe zone cu viteza limitata

si chiar nu ai curaj sa te dai in barci

O sa spuneti ca in RO este altfel

Deocamdata dar la cresterea parcului vom avea in curind aceiasi situatie

Si nu uitati de consmul uneori dublu ......in conditiile in care preturile vor creste

Ce am ales eu ?

O varianta de mijloc

Diesel 2 L 140CP pentru ca varianta de 136 CP nu se livreaza cu DSG 7 :sly: :sly: :sly:

Nu am inteles de ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dexim, fratioare eu o iau sa o inmatriculez in Romania , nu in Belgia.

Si nu fug tot timpul cu ea sau fac raliuri dar cand este liber , sau vreau sa apelez la putere sa depasesc un sir de masini ( apropo de drumul vechi de la mare spre Bucuresti) sau serpentinele de pe valea oltului unde daca ai prins un grup care merge incet sau nu stiu sa depaseasca si se tin dupa un camion...o incurci rau de tot.

Sunt situatii unde ai nevoie de ceva putere in plus si altele unde nu. Dar e bine sa fie acolo sub pedala si gata sa o poti folosi.

Daca ai motor puternic nu insemna ca trebuie sa alergi tot timpul. Iar daca mergi relaxat consumul nu este mult mai mare ca la un motor mai mic care se chinue sa tina pasul cu un motor mai mare care merge relaxat.

Sau mare diferenta nu este intre un diesel cu consum de 13-14% in oras sau unul pe benzina cu consum de 15-16%. Benzina este mai ieftina decat motorina pe aici. Si mai sunt si zvonuri ca sunt planuri sa creasca pretul la Diesel dublu fata de benzina.

Daca faci 30-40.000km/an atunci se poate sa vezi avantajul motorinei dar altfel.......Si cu diferenta de pret intre modelul pe benzina si diesel de peste 1500euro...cu banii astia iau benzina cativa ani.

Ai luat trapa la a ta? ce poti sa spui de ea?

Si la noi nu sti ca a promis guvernul ca ne fac autostrazi??? sa vedeti ce de autostrazi o sa avem....vin aia din Germania la noi sa alerge cu masinile. :))

Modificat de eurotig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marcelraducluj

buna eurotig

eu am facut niste depasiri pe centura bucuresti si crede-ma ca in treapta a 4 zboara crede-ma ...eu am avut un 1.6 aspirat pe care il rugam sa depasesc...mergeam in a 4 a pana la 5000 de rotatii...la tiguanul meu merg in 3000 si depaseste de rupe....ce-i drept merge bine....chiar foarte bine...mie imi place...totusi are un cuplu foarte bun si in plus vorbim de 160 de caluti,.,.pana in 2500 nu intra turbina, dupa 2500 intra turbina si se simte....se simte bine...

nu cred ca 1,4 tsi 160 de cai este mic pentru tigusn din contra e exact cat e nevoie....orice alte intrebari mi le poti adresa...si eu o descopar acuma :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marcelraducluj- salut si ma bucur sa aud ca TSI-ul nu este limitat la putere dupa viteza a-4-a . As fi optat si eu pentru 1.4 TSI cu 160cp dar nu are 4x4. si asta este un motiv pentru care vreau sa schimb ce am acum.

Eu ma refeream la DCI-ul pe care l-am testat la delaer de 140cp. Deci la acel model ca sa se inteleaga dupa a-4-a cu pedala la podea accelera foarte incet ca o masina cu 80cp. Zafira mea care este tot Diesel cu numai 120cp iar ca greutate si gabarit este egala cu tiguanul.

Fuge de rupe si in a-5-a si pot face depasiri instantanee pline de putere.

Si ca sa nu fiu inteles gresit Tiguanul in vitezele 1,2,3 avea puterea de 140cp si accelera foarte ok.

Am crezut ca este stricata si i-am spus la dealer sa o duca la mecanic dar in fine a recunoscut ca asa este limitata din cutie.

Ma bucur sa aud ca TSI nu se comporta la fel.

Ma intreb daca DCI de 170cp se comporta la fel ca cea de 140cp??????

Mai am o experienta nefericita cu Fiat-ul Doblo cu motor Diesel de 1.3 care consuma mai mult decat acelasi model de masina cu motor de 1.9

Sunt fan Diesel si imi place cum suna motorul si puterea care o are la urcat serpentine sau cand decizi sa apesi pedala dar din cauza unor deceptii cu filtrul de particule si regenerarea m-am lecuit. (intre timp m-am convins si cum sta cu consumul asa de redus care nu se prea vede)

Astept comentarii pro si contra despre trapa de sticla.

Modificat de eurotig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marcelraducluj

eu sincer...daca ar fi sa iti recomand....as zice sa iei benzinarul de 2.0 tsi...eu unul nu l-am ales pt ca era prea mult pt mine...cel putin tsi-ul meu de 160 de caluti, sincer acum prin bucuresti la 1 noaptea >:), poti sa o fortezi si sincer de la 3000 de ture zbarnaie....eu chiar sunt impresionat de el...sper sa nu ma dezamageasca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru sfaturi si destainuiri din experienta ta.

Sa ai parte de Tiguan si fara evenimente neplacute.

daca mai ai ceva sfaturi despre optiuni pe care le-ai optat si regreti acum sau pentru care nu ai optat si regreti acum spune ca sa invatam si noi.

Sau optiuni de care esti foarte multumit si face toti banii.

Mult noroc si multi Km. placuti si in siguranta.....poate postezi si poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la DCI-ul pe care l-am testat la delaer de 140cp

E TDI, nu DCI. Nu e prima oara cand spui asa. Daca vrei dCI cauti la Renault sau Nissan...... :dry:

Daca tu crezi ca atunci cand un diesel consuma 14L (datorita unor conditii extreme), benzinarul va consuma 16L, atunci vei avea parte de o surpriza neplacuta, din pacate :exclaim:

Colegul cu 1.4 TSI nu are tractiune integrala, asa cum vrei tu, deci mai adauga 1L la consum. :icon_cheesygrin:

Daca vei face sub 15K pe an, problema consumului nu se mai pune, daca vei depasi binisor pragul de 15K, ar putea deveni o problema, depinde de bugetul tau. Mai e un lucru de care nu ti cont, diferenta de 1500 euro pe care o economisesti acum, o vei pierde la revanzarea masinii.

Treaba cu dublarea pretului la motorina fata de benzina cred ca ai spus-o asa....din inertie, nu merita comentata.

Cat despre trapa, te ajuta un search: http://vwforum.vwfor...85#entry1161185 postul 123. Colegii cu facelift si trapa fie sunt prea putini fie nu au probleme, deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!