Jump to content

Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Salut la toti ! ma pregatesc sa comand si eu Tiguanul de 2.0 benzina si 210 CP dar am ceva intrebari pentru cei cu experienta:

-stie cineva un video pe net cu prezentarea si acceleratia la acest model de 210 CP??? eu nu am gasit si in Romania nu exista modelul asta de testat. As dori macar sa o vad cum se comporta daca nu o pot testa inainte de comanda.

Am testat Dieselul de 140 CP si a fost excelent in vitezele 1,2,3, dar dupa viteza 4 in sus este mai puturoasa ca Zafira de 120 CP pe care o detin acum. Cu pedala la maxim si abea accelera, daca te afli in spatele unui tir cu peste 100km/h si vrei sa depasesti trebuie sa te chinui si sa te rogi sa nu vina nimeni din fata. Am fost dezamagit de Diesel la vw asa ca m-am gandit sa trec la benzina si la motor mai puternic atunci cand cer putere ...vreau sa fie.

-are cineva poze cu plafonul in culoarea neagra titan? credeti ca merita comandat?

-scaunele de piele Vienna sunt de piele naturala sau ecologica? nu-mi place acea piele intoarsa Alcantara care vine pe centru scaunelor mai bine erau in material textil peste tot.

-trapa de sticla credeti ca merita? cei care au deja nu sunt deranjati de soarele care trece prin acea panza? nu picura pe linga chedare ciar si la ploi torentiale? sau la presiunea de la spalatorie? ceva defectiuni?

-la jante credeti ca merita sarit la cele de 18" new york??? sau sa raman la cele de 17" si aici sunt doua ce poti sa alegi philadelphia sau new orleans , care credeti ca arata mai bine?

-la faruri are cineva un video cu diferenta intre xenon si halogen filmata noptea? Eu cred ca cele pe halogen arata mai bine , la xenon urasc forma ledurilor...pare cam feminina masina cu ele aprinse dar daca diferenta si avantajul este mai mare la xenon....

-doresc sa achizitionez si aceste praguri laterale si scutul fata + spate ca in acest video...dar nu stiu daca exista in alta parte sau de unde se pot comanda ca pe lista de optionale nu le vad.

-Aparatorile de noroi unde se gasesc de comandat? ca pe lista nu se vad.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eurotig

    21

  • Andy_B

    18

  • Vlad F Buc

    17

  • dadu

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cateva raspunsuri de la mine:

  • Acceleratia la 2.0 TDI nu mi se pare lenesa. Pentru mai multe efecte speciale, poti opta pentru varianta de 170CP. Pentru mai multa adrenalina, un chip...
  • Trapa nu scartaie, nu picura pe langa, cel putin in primii 2-3 ani de functionare. Dupa aia e ca la loterie: la unele mai se strica, la altele mai putin. Depinde si de cat de mult o folosesti. Oricum, prin plasa cu actionare electrica de sub plafonul panoramic nu te poti bronza...
  • filmulete cu xenon vs halogen gasesti gramada pe youtube. Nu este nevoie ca masinile sa fie neaparat Tiguan, diferenta este evidenta. Oricum, esti primul care spune ca DRL-urile cu leduri sunt "prea feminine". Eu pentru ele doresc sa imi comand urmatoarea masina cu xenon.
  • pragurile laterale se pot comanda pe site-ul oficial de optionale VW; nu inteleg la ce te referi prin "scut" - scutul ca si protectie a masinii vine standard daca alegi tractiune integrala, sau pe modelele Track&Field si Track&Style, cred. Daca te referi la partea de jos a spoilerului, este prezentat in brosura de accesorii Tiguan pe site-ul VW.ro.
  • aparatorile de noroi sunt de asemenea optionale, si total inutile daca doresti sa incaleci sau sa cobori o bordura cu rotile din spate. Stiu pe cineva care le-a lasat pe trotuarul respectiv pe amandoua...

Te rog sa nu mai postezi aceleasi intrebari pe mai multe topic-uri. Post-ul din aria "Comanda Tiguan facelift" l-am sters. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva si de la mine:

-Scuturile fata/spate le comanzi de la reprezentanta costa cam 2000 ron fiecare.

-Legat de acceleratie 170 cp e probabil ceea ce vrei, chiar si dupa 140 km/h iti va accelera ok.

-Farurile cu xenon merita fiecare banut, as recomanda si dynamic light assist, pe drumurile noastre sunt exceptionale, pe mine m-au scapat de o tragedie asa ca le recomand cu fiecare ocazie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andy_B merci pentru sfaturi dar din drive testul pe care l-am facut acum o saptamana cu modelul nou de 2.0 TDI de 140 cai in comparatie cu Zafira de 1.9CDTI si 120 cai iti spun ca pana la viteza a 4-a sa comportat ireprosabil si chiar se simtea plusul de putere dar incepand cu viteza a-4-a era mai lenesa decat Zafira cu 120 de cai. Sincer le-am zis ca poate este ceva stricat la ea si in final persoana de la vanzari a spus ca este o noua masura luata in cutia de viteze....chiar sa faceti proba inainte de a achizitiona asa ceva si nu va bazati pe experienta de pe modelele vechi.

Inca o chestie de ce fug de Diesel acum, am un Fiat Doblo diesel nou si schimb uleiul la fiecare 1000km. din cauza ca se umple cu motorina, cu traficul din Bucuresti nu apuca sa faca regenerarea filtrului de particule si pompeza si motorina in plus pentru regenerare care de fapt ajunge in ulei. La motor de 1.3 diesel consum urban de 11-12%. Cei de la Fiat mi-au spus dupa ca trebuie sa o plimb afara din Bucuresti macar o data pe saptamana. Dar unde sa ma duc fara destinatie.

La VW nu au fost capabili sa-mi spuna cum se face regenerarea, expemplu la Zafira cand trebuie sa-si faca regenerarea urca la peste 2000RPM si sta acolo pana termina indiferent daca opresti la stop , parchezi sau in mers nici nu se simte. Si daca si Tiguanul trebuie plimabat ca sa-i faci regenerarea...mai bine trec pe Benzina.

Oricum nu am primit nici o parere despre acel TSI de 210 cai. Ce spuneti sau ce sugerati? vad ca la consum este egal cu TSI de 180 de cai. Si spun ei ca este motorul de pe golf GTI. Are cineva informatii despre consumul real?

Mai astept pareri despre trapa de sticla pro si contra, cat si despre celelalte intrebari pentru cine poate sa dea ceva informatii.

Hai sa schimbam pareri ca asa poate mai ajutam si pe alti doritori sa afle cate ceva.

Am postat si aici deoarece in cealalta parte nu am primit nici un comentariu si am cosiderat acel forum mort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o intrebare: Stie cineva diferenta intre Tiguan attitude si Tiguan????? ce are unul si nu are celalalt?

P.S. si cat despre LED-uri asa imi inspira mie forma care au aleso, cum era la primul Audi ca o pleoapa de femeie.Sunt benzi de LED-uri ce poti sa-ti cumperi si sa faci ce forma vrei sau sa pui unde vrei in ziua de azi. Eu sunt sofer de noapte si prefer sa conduc noaptea cand plec la drum lung dar nu stiu daca este diferenta mare intre halogen si xenon in afara ca este lumina mai alba.

Modificat de eurotig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Attitude reprezinta reducerea data de vw pentru fiecare nivel de echipare.Este doar diferenta de pret.

Cu privire la problema ta cu Doblo e un pic ciudat.Eu schimb uleiul la al meu pe la 7000 Km.(acelasi motor).Inainte de a comanda Tiguanul meu m-am uitat pe forum ,dar nu am vazut colegi cu aceasta problema.Eram destul de speriat dupa experienta Doblo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

O diferenta ti-o mai spun eu... xenonul e si adaptiv, halogenul nu cred. Asa cum s-a mai spus, merita toti banii.

Luminile de zi sunt excelente si extrem de vizibile in timpul zilei. Eu sunt obisnuit de multi ani sa merg cu faza scurta aprinsa in timpul zilei si in oras pentru un plus de vizibilitate. Cu DRL, fac si economie de combustibil, menajez si "xenonul"! Si inca ceva, nu pot sa cred ca iei masina de 30.000 euro sa-i aplici ulterior benzi de leduri aftermarket. Oricat de mult ti-ar displacea design-ul lor, arata infinit mai bine decat cu astfel de benzi lipite pe spoiler sau colturi.

Piele Viena am si eu, pana acum, arata si se metine foarte bine. As fi si eu interesat sa stiu daca e naturala sau ecologica.

Cat despre cum trage masina.... aceeasi impresie am avut-o si eu la inceput. Fosta masina, un Mondeo MKIII 2.0 Tdci 115 cp cam rupea asfaltul in treptele 3 si 4. Dar era o masina mai usoara, tractiunea doar fata, aerodinamica mai buna. Totusi, iti garantez ca depasirea unui tir, chiar si la peste 100KM/h nu reprezinta o problema in configuratia asta pentru Tiguan. Pana la 140-150, masina accelereaza bine, dupa, intr-adevar o lasa mai moale. Usor, usor te duci spre 180 dar nu repede. Daca vrei mai mult atunci probabil ca varianta la care te-ai oprit e cea mai buna. Oricum, eu apreciez la Tiguan confortul oferit care e mai important decat viteza maxima atinsa. Cu fosta masina, tocmai ca stiam ca "trage" ma cam "bagam". Eram destul de des tentat sa-i dau in "goarna" cum se spune, ceea ce nu era un lucru bun. Acum, ma simt asa bine la bordul Tiguanului, incat imi doresc ca drumul sa tina cat mai mult. Evident, cutia automata contribuie foarte mult la aceasta senzatie. :icon_thumright:

Despre fitrul de particule pot sa-ti spun ca pana acum, in 17k km , nu am simtit ca il am. Am mers cred ca si o luna in Buc fara sa ies si nu am avut probleme. E adevarat, eu afara o tin numai in modul sport sau manual asa ca vede destul de des turatii mai mari de 3000.

Mare atentie la consum pentru varianta pe benzina si 210CP, sper ca nu crezi ce scrie in brosura de prezentare. Daca vrei un consum decent, va trebui sa rulezi cu o viteza decenta. Ori, daca ai atatia caluti sub capota, vei fi tot timpul tentat sa depasesti o viteza decenta. Pe de alta parte, daca pastrezi o viteza decenta, ce rost mai are un motor asa puternic? Consider ca in RO nu avem drumuri pentru mai mult de 140Km/h, si nu ma refer la caliatea asfaltului......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe Touareg am avut bi-xenon adaptiv si se vedea mult mai prost ca la Tiguan care are halogen. Daca prindeam o ploaie usoara sau putina ceata ma apuca plansul...

Nu am avut ocazia sa vad un Tiguan cu xenon dar cel cu Halogen se vede extraordinar de bine.

Cat despre leduri tine de gustul fiecaruia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru comentarii si sfaturi Tigu2011. Gata cu xenoanele m-am convins si le iau.

Despre piele nu am putut sa primesc nici un raspuns clar daca este sau nu ecologica, am vizitat kia si Mitsubishi (ambele aveau piele sintetica) si cei de acolo mi-au zis ca nu cred ca vw foloseste piele naturala decat la limuzinele de lux sau poate Nappa sa fie adevarata.

Despre acceleratia la modelul TDI de 140 CP ma refeream la modelul nou, vad ca tu ai modelul 2011 poate ca nu se aplica la tine.

Dar asta de acum am curaj sa ma intrec cu tiguanul la peste 120km./h unde are nevoie de viteza a-4-a si mai departe , Zafira mea face cercuri in jurul tiguanului si nu poate decat 120 de cai.

Cu regenerarea ai grija ca daca nu are programul care sa tina accelerata la peste 2000RPM trebuie plimbata afara ca ai nevoie de 5-10 minute de alergare la peste 3000RPM ceea ce in Bucuresti nu poti face nici noaptea cand nu este nimeni. Sunt satul de Diesel din aceasta cauza. La prezenta Zafira imi place Dieselul deoarece il cunosc cum functioneaza si fara probleme sau restrictii. Merg pe autostrada cu 150-180 de obicei iar din cand in cand mai fac si depasiri dar cu Zafira cand plec din spatele cuiva e ca si cum as pleca de pe loc si ala este parcat. Imi place zgomotul de Diesel, puterea in serpentine , cuplul se simte excelent dar din cauza la ecologistii astia si filtrele lor de particule nu mai vreau Diesel daca nu au un procedeu de a face toata regenerarea si in trafic de oras. Apropo cat costa un filtru de particule la VW? ca la mine la Opel este 100mil. (cand va fi nevoie de altul) si de ce sa fac ecologie pe motorina mea ca se cosuma multa motorina pentru ardere la fiecare regenerare cand romii ard cauciucuri si aia pe centura aprind plastice zilnic ca sa separe metalele de plastic. ce ecologie este la Fiat daca trebuie sa-l scot la plimbare unde implica emisii, motorina, cauciucuri consumate , oxigen,timp.... etc. Fiatul cu acelasi motor dar fara filtru de particule deoarece este utilitar cosuma in oras 6-7% eu cu filtru 11-12% si o mare parte din acest surplus de motorina intra in ulei. Deci daca vedeti nivelul la ulei pe joja mai mare decat era la schimb sa stiti ca baga motorina in ulei si este degradat.

Cei care ati optat pentru trapa de sticla ....o folositi des? merita banii? sau dupa cateva ori nu o mai folositi??? Se simte soarele puternic prin acea plasa vara?

Daca cineva stie filmulete cu 2.0 TSI de 210 CP , un review sau o discutie despre consum real chiar si in alte tari va rog lasati un link.

Daca as avea 4x4 si garda de la tiguan nu as mai da Zafira ca si asta functioneaza top, arata de top si o am incarcata full inclusiv cu pachet OPC pe ea. Am vazut iarna trecuta ca am masina handicapata pe timp de zapada sau drumuri cu gropi. Am stat cu cauciucuri de iarna in parcare dearece nu am vrut sa fie eu plugul cartierului si sa inping toata zapada de pe stradute.

Pentru cei ce nu au luat camere pentru marsarier din fabrica am vazut pe net noi si originale la vreo 210RON.

Despre Jante nu a sugerat nimeni nimic, eu am optat pentru jantele de 18" si cu cauciucuri all seazon ca nu vreau sa mai trec prin schimburi cum fac acum, am schimbat si tot in parcare am stat si acum trebuie sa schimb iar. Stiu ca un dezavantaj ar fi ca sunt putin mai scumpe decat pe 17" dar alte pro sau contra?

La cosumul de bezina banuiesc ca va cosuma un 15% prin oras si asta echivaleaza cam cu 12-13% diesel asa ca nu cred ca este mare deranj. Nu fug tot timpul dar cand vreu adrenalina sau am nevoie de putere vreau sa fie acolo sub pedala.

La scaune incalzita ai automat si ventilatie pentru vara? sau este separat de comandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca scaunele vin cu ventilatie/piele perforata. Motorul de 2.0 TSI 210 CP este acelasi de pe Golf GTI. Consumul in oras poate varia in functie de cat de grea e talpa. La al meu TDI 140 CP, am consum mixt intre 6.8 si 11, in functie de cat de tare ma grabesc, pe exact acelasi sector de drum (Piata Victoriei - Zoo Baneasa). Poate iti da mai multe detalii colegul scoalaveche, care are o masina cu motorizarea pe care ti-o doresti. Filmulete cu accelerare Tiguan 2.0 TSI sunt o gramada pe net (ex.

sau
).

Consumul de ulei in 64,000 km la masina mea este ZERO. Filtrul de particule se regenereaza automat cam o data pe saptamana - nu am ajuns inca in service din cauza lui.

Camerele de marsarier sunt extrem de costisitor de montat AM - mai bine se comanda din fabrica. Modelele de RCD 510 care nu vin cu acest sistem nu au intrari suplimentare AV, si trebuie comandat un modul separat. Nu stiu pe nimeni care sa fi facut asa ceva pe un Tiguan cu RCD510.

Jantele pe 18 sunt foarte tari - eu a trebuit sa ma incadrez intr-o suma fixe, si am ramas la cele standard de 16. Acestea sunt foarte confortabile pe orice drum. Cat despre all season, parerile sunt impartite. 4Motion te va ajuta iarna, dar daca nu poti sa pui puterea jos, degeaba imping toate rotile. Eu am mers pe 2 seturi de anvelope la toate masinile pe care le-am avut (inclusiv Tico) si nu am regretat. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am modificat semnatura, desi am luat masina in 2011, este model 2012.

Din ce reiese de pe forum pana acum, la Tiguan nu sunt probleme cu regenerarea filtrului de particule, cel putin la modelul cu facelift. Poate inca sunt prea putine pe aici, ramane de vazut in continuare.

Camera in spate am vrut sa-mi pun si eu dar am renuntat si nu din motive de costuri. Am decis sa nu ma ating de sistemul original al masinii, in primul rand ca il consider foarte bun, in al doilea rand din experienta de pana acum, niciodata componentele demontate de pe masina nu au fost montate la loc la fel de bine ca in fabrica. Risti sa-ti apara tot felul de "greierasi" dupa operatiune. Consider camera un plus la confort dar nu un "must have".

In privinta rotilor..... Tiguanul are o suspensie destul de rigida, daca mai pui si roti de 18", adio confort la drumurile cu gropi, denivelari, treceri de cale ferata sau sine de tramvai. Arata bine si cam atat...... Eu de vara am de 17 iar de iarna 16. Cea mai buna combinatie, as spune.

Ca sa te lamuresc si cu cauciucurile all season.... Weekend-ul asta am fost la munte, undeva langa Forban, drumul care duce spre Gura Diham. Inca era zapada de jumatate de metru, drumul lat cat sa treaca o masina. Din 10 masini, doar eu si cu propietraul am putut urca fara nicio problema. El avea un Mitsubishi Pajero. Restul, turisme normale cu tractiune fata si cauciucuri de iarna dar si un Suzuki SX4. Initial m-am mirat ca nu a putut sa urce dar m-am lamurit repede cand am vazut cu ce era "incaltat". Cred ca ai ghicit deja. Propietarul era foarte dezamagit, nu si-a inchipuit ca anvelopele pot face o astfel de diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andy_B multumesc pentru sfaturi si linkuri dar sunt medelele vechi. Vroiam sa vad la cele noi unde cred ca se aplica aceasta noua limitare de putere la viteze mai mari. Despre ulei e bine ca nu ai probleme dar nu am spus ca mananca ulei ci vezi ulei peste masura (rezultat din ulei+ motorina) atunci cand nu apuca sa faca regenerarea. Vineri am schimbat lueiul la fiat dupa 800km in oras si azi am fost cu 3500RPM pana la km 30 si inapoi ca sa poata sa se regenereze. Deci trebuie sa aflati de la un mecanic bun de la VW cum face DTI regenerarea. Din cate stiu de la multe masini care nu au in program urcarea fortata in turatii atunci cand opresti la stop sau cand parchezi ca sa arda acea motorina functioneaza astfel: un senzor dn filtrul de particule da comanda la calculator sa bage surplus de motorina ca sa faca regenerarea si ea se face daca masina este in turatii de peste 3000RPM dar daca opresti la stop sau scazi in turatii acea motorina nu mai arde ci se duce in ulei. Astfel creste nivelul la ulei si se degradeaza. La Zafira cand vezi turatiile peste 2000RPM scrie in carte sa las masina pornita pana termina ciclul de curatare a filtrului de particule. Deci asta este ceva ce va atentionez ca sa va interesati cum ar trebui procedat in cazul vostru.Nu vreau sa va sperii ci numai sa va informez ca si voi ma ajutati pe mine cu sfaturi.

Informtii despre piele sau trapa ....nimic?

Ma intreb de ce VooDoo_Boy a spus ca plangea cand era ceata sau o ploaie mica cu farurile xenon???? atcineva este de acord cu aceasta idee sau or fi fost xenoane chinezesti puse aiurea si reflectau inapoi lumina??

Tigu_2011 , multumesc de sfaturi dar in privinta cauciucurilor am facut greseala sa-mi iau cauciucuri de iarna si jante noi pentru Zafira dar a stat in parcare cu tot cu ele si acum trebuie sa consum timp si bani sa le schimb inapoi pe cele de vara. Iarna merg numai la nevoie cu masina iar in cazul la nameti cum au fost anul asta nu ies nici cu lanturi :)) au ramas aia cu tancul blocati . Am fost si eu la Ranca cu Zafira si zapezile erau tot asa mari cum pui tu. Aveam cauciucuri de vara si nu am putut urca pana nu am cumparat lanturi din cauza ESP si la asta nu se decupleaza. Prefer sa am all seazon ceea pe timp de vara sunt mai bune si mai moi si pe noroi sunt mai zimtate decat cele de vara si iarna iau un set de lanturi in portbagaj.

Despre camera de marsarier am incercat sa spun ce am vazut pe net din greseala cand incercam sa vad filmulete cu functionalitatea ei iar citind forumuri aici am observat ca multi regreta ca nu au luat camera de la inceput.

Despre acele accesorii am aflat deja ca se pot comanda de la VW dupa ce-mi vine masina si se vand separat de catre un departament separat cu accesorii. Ca nu se pot comanda pe masina de la fabrica. Ciudat ca la Zafira asta a fost o conditie sa fie fabricata in Germania am comandat pachetul OPC , daca nu se fabrica in Polonia.

Am testat azi ca sa simt motorul de 2.0 cu 200CP pe un VW broasca , vreau sa va spun ca acea broasca este raliu data pe sport, era cu cutie DSG dar fugea si-mi imaginez ca la cutie manuala fuge la fel sau mai bine. Dar forta a fost destul de mare si a mers si la depasiri instantanee in viteza cu toate ca avea o secunda de ezitare inainte sa accelereze (asa sunt cutiile automate, parca le bati pe umar sa le spui ca ai apasat pedala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa le luam pe rand...

Poate nu ai citit cu atentie dar am specificat Bi-Xenon Adaptiv. A fost o optiune la fel cum este pe Tiguan care a costat destul de mult. Dupa cum am mai spus mie nu mi-au facut o impresie foarte buna drept urmare pe Tiguan nu mi-am mai luat, dar asta nu inseamna ca ceilalti au aceasi parere. Punand in balanta experienta cu Touareg-ul si banii pe care trebuia sa ii platesc am decis sa nu o fac. Altii au facut-o si sunt multumiti.

Poate nu ti-a explicat nimeni dar caucicurile all season nu sunt bune nici vara nici iarna. Mai ales la o iarna cum a fost la noi. Nu vad utilitatea sa iti cumperi un Suv Compact 4x4 si sa il tii in parcare iarna cu cauciucuri all season. Dupa cum bine vezi cam toti au un set de vara si unul de iarna. Cu lanturile iar ai o idee gresita....

Camera rear assist este buna dar are o mare problema,daca bate soarele in display e inutila.

De asemenea vad ca tot faci comparatie intre Zafira si Tiguan , Opel si VW. Au alte politici atat la optionale cat si la vanzari.

DPF la VW este destul de bine gandit si nu se pune problema de motorina in baia de ulei. Cat despre regenerare daca iti vei cumpara masina o sa afli cum si cand isi face.

Acum fara sa te superi, feeling-ul meu este ca tu nici nu stii ce vrei. Ti-ai dori o racheta, parca ai vrea si 4x4 eventual un Suv Compact, manuala sau automata.

Tiguan-ul nu este o masina de viteza, este o masina cu valente destul de bune in off-road,ideala pentru oras, destul de sigura si relativ mica.

Daca iti doresti ceva mai puternic si nu iti pasa de garda la sol, o tii in parcare cand ninge poate ar trebuie sa te orientezi spre altceva.

Abia in momentul in care te-ai decis ce masina te avantajeaza incepi sa te gandesti la motor,xenon si camera rear assit.

Modificat de Voodoo_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma pregateam sa scriu ceva asemanator, insa subscriu la ce a spus Voodoo_boy Poate un VW Beetle ti s-ar potri mai bine, mai ales ca ai fost incantat de prestatia masinii :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-Scuze Voodoo_boy dar de inteles cred ca tu ai fost persoana care nu intelege ce spun.

-Stiu bine ce vreau dar stiu si cand vreau sa o folosesc. Despre faruri xenon am apreciat ce ai spus dar nu ai explicat si de ce te nemultumea. Ce te-ai aprin asa? In acelasi timp asteptam sa mai confirme cineva ce ai spus tu ca dupa mine nu ai fost convingator fara detalii.

-Despre cauciucuri, mai intreba expertii si ai sa afli si tu ca un cauciuc all sezon are ridurile mai pronuntate decat cele de vara si sunt mai moi vara decat cele de vara. Da, nu sunt asa bune iarna ca cele de iarna deoarece ridurile nu sunt asa de pronuntate ca si cele de iarna si devin ca plasticul mai repede putin decat cele de iarna.

Despre camera iar nu ai inteles, am spus numai pentru cei ce au omis sa o comande de la fabrica ce am vazut pe net, nu am sugerat nimic in plus, eu pentru mine am comandat camera si cred ca o sa am nevoie de ea cand lumina de afara nu ajuta destul. Daca este soare asa de puternic sunt fi sigur ca nu ma bazez pe cadmera , parchez ca si pana acum bazat pe experienta si vedere.

-Zafira am folosit-o in comparatie numai ca sa fac si pe altii sa inteleaga ceva si asta deoarece sunt patit cu Fiatul pe care il cunosc bine atat si Zafira. Si nu am incercat sa conving pe nimeni de calitatea masinii mentionand anterior " ca am realizat iarna trecuta ca am o masina handicapata pe timp de iarna din punct de vedere al tractiunii si garada la sol" si asta ar fi singurul motiv din care vand Zafira si mai pun bani sa iau Tiguan.

Am fost la Nissan, Kia, Mitsubishi si VW iar din cauza la ce au de oferit m-am oprit la VW. Dupa parerea mea Tigunul sa simtit ca un Golf mai inalt si tractiune care te mai poate scoate din belele la unele situatii minore. Asa ca daca pui motor puternic poti sa ai si masina rapida la nevoie (vezi tiguanuri tunate cu chip pe youtube) au intrecut multe masini normale. Asa ca nu mai trata Tiguanul ca pe un aro sau un vehicul de club 4x4 ca nu se incadreaza. Asa ca snt destl de constient la ceea ce vreau si ce cumpar dar inainte sa comand am cerut ceva pareri bazate pe experienta voastra de posesori ca sunt persoane care au comandat unele lucruri si dupa au fost dezamagiti sau le pare rau ca nu au comandat anumite chestii. Ce este rau in asta?

-Uite de exemplu am aflat raspunsul despre pielea Vienna ca este sintetica de la un alt dealer si o fac publica informatia sa stie si altii pe viitor, inclusiv Tigu_2011 care sa grabit sa subscrie.

-Iar cat despre VW Bettle , am fost uimit de motorul 2.0 TSI cu 200CP si de cum sa comportat, am simtit diferenta de putere ceea ce la motorul de DTI de 140 CP nu am smtit o diferenta de putere decat in primele 3 viteze. asta este ce am realizat eu dupa test si daca nu crezi te invit sa o testezi singur.

Am testat acea masina ca este singura masina cu motorul mai apropiat de ce vreau eu pe Bucuresti si asta a sugerat delerul .

-Asa ca vezi bine ca stiu ce vreau si nu te mai grabi sa critici, iti statea mai bine daca ramaneai cu comentriul pus si daca mai argumetai cele sustinute de tine.

Merci oricum Andy_B si Tigu_2011 pentru ajutorul si sfaturile de pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Optiunea piele Vienna o am eu, pe negru: partea centrala a scaunelor este din piele 100%. Moale si de buna calitate. Lateralele si spatele cred ca sunt din artificiala, cu o textura interesanta, materialul fiind de buna calitate. Cotiera fata şi cea spate sunt din "piele" , de adata asta, in mod evident, artificiala. Cel putin cea din spate pare a fi facuta din scai cu o textura mata, desi, în ansamblu, materialele utilizate pt scaunele fata - bancheta spate sunt usor lucioase. In plus, fetele interioare ale portierelor au un material imitatie de piele, e adevarat ca moale si placut la atingere.

Pentru a fi cat mai clar: pielea naturala nu se regaseste decat pe partile centrale ale scaunelor fata şi ale banchetei spate. Niciunde, altundeva. :)

L.E.: Pentru a intelege ce anume am in vedere: pretul acestei optiuni pentru CC a fost de 2.000 si ceva de euro.

Modificat de OII
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa recunosc ca mi-a luat ceva sa inteleg ce ai vrut sa spui deoarece modul in care te-ai exprimat nu e unul tocmai fericit.

M-ai inteles total gresit. Nu m-am "aprins" doar am incercat sa te ajut cu o parere.

Eu vad cauciucurile all season ca pe un compromis pentru cei care nu au bani sau nu vor sa isi echipeze masina vara/iarna. Si ca orice compromis, este la mijloc. Am avut masini echipate si am vazut cu ochii mei. Dar daca tu asa spui probabil stii mai bine.

Nu am specificat nicaieri ca Tiguan-ul este un Aro. Te rog nu imi pune cuvinte in gura. Am spus ca nu este o masina de viteza si imi mentin afirmatia. Faptul ca ai vazut tu cateva chipuite sau ca au pus un motor mai puternic este altceva.

Eu ma opresc aici pentru ca nu imi plac discutiile de genul asta.

Iti doresc sa iti cumperi ce masina vrei si sa te bucuri de ea multi km fara probleme.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Voodoo_boy, nu esti singurul care a trebuit sa citeasca "textul" de 2, poate chiar 3 ori.

@eurotig, dc. nu vb. cu niste mecanici si incerci sa-ti montezi suspensii reglabile pe Zafira? Cand ai nevoie de garda la sol, apesi pe buton si gata. Nu cred ca o sa te coste mai mult de 3000-4000Euro.

Cauciucurile all season sunt o porcarie, daca ai bani de Tiguan si nu ai bani de cauciucuri .... nu mai zic nimic.

Cand o sa pui o frana si o sa te proptesti in cel din fata, o sa-ti cam para rau. O sa fie si mai jenant, cand cel din fata o sa fie un Logan sau cine stie ce alta masina ieftina, dar cu cauciucuri de iarna.

Cand vine vorba de siguranta, eu zic ca nu este loc de compromisuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oll, multumesc dar Tiguan-ul are scaune de piele ecologica, deja am primit informatia de la alti doi dealeri mai informati decat cei din Sector6. In acest caz am sa aleg scaune de panza.

pentru ceilalti doi care nu prea inteleg ce am scris dar se grabesc sa dea replici gresite, nu am putut sa desenez sau sa dau din maini, cred ca am scris in limba Romana. Cu toate ca am lipsit mult din tara eu cred ca stapanesc limba Romna destul de bine si am vorbit destul de clar. Poate ca ma exprim prea sofisticat pentru unii asa ca am sa incetez.

Am vrut sa avem o discutie constructiva de unde si eu sau altii sa invete cate ceva inainte sa dea comanda la o masina noua. de multe ori se intampla sa comanzi unele lucruri pe masina si sa-ti para rau sau sa omiti a comanda ceva la care vei duce lipsa mai tarziu.

Nu stiu de unde ati tras concluzia ca nu am bani de cauciucuri de iarna cand eu am optat pentru jante de 18" in loc de cele normale de 17" si platesti in plus sa primesti masina echipata cu cauciucuri all seazon. (incearca si tu configuratorul sa vezi) . Tot ce am spus este ca la cat ma plimb eu iarna in conditii extreme cum au fost anul asta nu merita sa ma mai complic cu mersul pe la vulcanizare sa-mi schimbe jantele si cauciucurile de doua ori pe an + caratul lor si depozitarea. Iar despre cat de bune sunt cauciucurile de iarna sau all sezon pe timp de vara ...am spus adevaruri tehnice. Ai idee cum sunt cauciucurile la masinile de curse? Sunt mai moi decat cele de iarna. Dezavantajul cu cauciucuri de iarna pe timp de vara este ca sunt prea moi si se consuma mult mai repede.

Asa ca daca nu se poate discuta constructiv mai bine ma abtin si nu mai intreb nimic. Eu consider ca daca pot sa ajut pe cineva cu un sfat sau cu ceva ce stiu sigur o fac cu mare placere iar daca nu ma abtin. Dar in nici un caz nu incep sa vorbesc la misto , aiurea sau sa sar la concluzii.

Va urez sa le folositi cu placere orice model de masina ati avea si fara evenimente neplacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Topic:

Eu am motorizarea asta despre care vorbesti tu pe masina mea. E versiunea track&style (nu mai tin minte daca e motorizarea asta si pe sport&style) cu DSG7.

ca sa incerc sa raspund la 2 dintre intrebarile tale:

1. eu nu am condus niciodata Golf GTI, insa am condus un A4 cu tractiune fata cu motor 2.0 TFSI (versiunea veche de 200cp dar totusi asemanator) si iti pot spune ca, desi probabil este acelasi motor, sigur nu "trage" la fel. Cu alte cuvinte, ma gandesc ca, probabil, din cauza masei mai mari si tractiunii integrale precum si, cel mai probabil, din cauza "programarii" diferite a motorului, nu trage ca o masina gandita sa fie o masina sport. A nu se intelge ca nu fuge! Fuge si fuge bine insa nu ca o masina sport. De altfel, nici nu e o masina sport si, asa cum zicea si altcineva inaintea mea, masina asta nici nu imbie la viteza. Si eu (ca si colegul care zicea anterior) sunt tentat sa dureze drumul cat mai mult pt ca masina efectiv parca pluteste;

2. referitor la consum, eu am mai scris si pe aria "Masina mea" si acum, cand am 5.200 km, pot reafirma: in Bucuresti, in zilele de saptamana cand se intampla sa umblu si la ore de trafic maxim dar si la ore in care traficul e mai liber (deci prind toata "paleta" de trafic), BC-ul arata o medie de 16-20%. Evident ca asta nu inseamna ca are consum de 20% insa cred ca se poate spune cu destul de multa acuratete ca sunt pe la un 16%. Poate putin mai mult asta iarna cand a fost nenorocirea pe care o stim cu totii. In afara orasului, daca merg linistit, am reusit si un 9,8%. Pe autostrada, la 130 km/h cu cruise-ul activat, cred ca sunt pe la un 10%.

In alta ordine de idei, ori mi-a scapat mie, ori n-ai zis tu nimic, insa din experieta proprie iti pot spune ca merita sa investesti si in suspensia adaptiva.

In rest, daca pot sa iti mai dau si alte info, poti sa-mi dai PM si vorbim.

toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai facut sa rad, desi eram foarte obosit si plictisit you've made my day. :)))))

Cel putin la partea cu "Poate ca ma exprim prea sofisticat pentru unii" ai fost genial.

Sper sa mai citesti o data si sa vezi ca nu ti-a dat nimeni nici un raspuns la misto. (Nici eu si mai mult ca sigur nici Vlad)

In fine sper sa iti placa masina si sa te bucuri de ea (desi eu unul habar nu am ce configuratie ti-ai ales)

PS: Nu trebuie sa fii profesor de Romana ca sa mai dai din cand in cand cate un "Enter" ca sa faci textul mai lizibil.

Modificat de Voodoo_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult "scoalaveche" asta doream sa stiu daca puterea exista chiar si la viteze de 140-180km /h sa mai poti face o depasire decenta si nu sa te rogi de ea sau sa speri ca poti depasi.

Consumul este ok pentru cat de ocupat este orasul nostru, am urcat motorul meu de 1.9CDTI cu 120CP la consum de 13-14% in oras in ore de trafic mare si putin condus sportiv. Dar la drum lung Bucuresti -Oradea media a fost de 7.8% condus pe serpentine si putine depasiri mai din scurt.

Deci pasul este bun sa sar de la Zafira 13-14% diesel la Tiguanul de 16% benzina ceea ce consider aproape echivalent avand in vedere ca pretul/L difera iar din ce am auzit ca UE se pregateste sa mareasca taxele la Diesel in jur de 1Euro/L direrenta de benzina.(acum este la nivel de zvon, sa vedem ce se mai intampla)

Sigur ca nu ma astept sa fie Golf GTI sau o masina de raliu, am condus un Tiguan de 140cp DTI si pot sa spun ca se simte stabil la drum chiar mai bine decat ce am acum.

Singurul motiv pentru care vreau sa achizitionez Tiguanul este 4motion (sa nu mai fie nevoie sa ma impinga vecinii) si garda la sol ceea ce este mai permisiva la gropile din drumurile noastre.

Voodoo_boy daca stiam ca nu esti sarcastic si nu razi cu dintii stransi chiar ma bucuram ca te-ai inveselit.

Si eu sper sa-mi placa , uite si configuratia: Tiguan GP AttSp&Style 2.0TSI/210 CP4M M6 Tractiune Integrala, Benzina / 2.0l / 155kW/ 210CP, Manuala - 6 viteze, 4 Usi,

Pret cu TVA 27.142,36 Bej(Titanium beige metallic) 441,44 Tapiterie: "Keyless Acces"- inclusiv buton 331,08 Camera Rear Assist. 131,44 Faruri bi-xenon cu lumina de viraj 1.225,12 Oglinzi exterioare rabatabile electric, 159,96 Park Assist- inclusiv pilot de 549,32 Pregatire telefon 254,20 Radio RCD 510 cu functie mp3 si 251,72 Volan multifunctional piele (3 spite) 293,88 Total:

30.780,52

eu am incercat sa nu ocup toata pagina si sa fiu mai restrans de aceea nu am dat "Enter" dar am pus punct. oricum fata de cum scriu unii pe net(ASL,PLS...etc) este bine si asa.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te supar si mai tare dar ai primit raspunsuri pe masura posturilor tale. Experientele tale anterioare cu Fiat si Opel nu sunt un exemplu pentru noi, din simplul motiv ca Tiguanul este la un nivel net superior, nu le poti compara. Incearca te rog sa nu le mai aduci in discutie, nu sunt cele mai bune exemple.

Colegul Oll ti-a explicat foarte bine cum e cu pielea "Viena", din prisma unui posesor, eu al doilea, si totusi, tu ii crezi pe dealeri. Foarte bine, alege tapiteria textila. Totusi, nu a ai gasit prin showroom-uri un Tiguan cu tapiterie din piele sa-ti faci o idee de cum arata? Pur si simplu, schimba look-ul la tot interiorul.

Colegul scoalaveche a fost un pic modest cand a spus consumul. Sunt convins ca la temperaturile care au fost iarna asta, cifra reala bate spre 20. Spun asta pentru ca si eu am ajuns la 14L consum, in zilele cele mai geroase. De cand temperaturile au revenit la normal, am ajuns si eu la 10-11 si probabil colegul la 14-15. Dupa ce voi trece la cauciucurile de vara, voi consuma si mai putin. Afara, in conditiile specificate de tine, nu depasesc 8 iar daca merg linistit scad si sub 7. Un exemplu in acest sens, weekendul trecut, Buc-Predeal-Buc consum 6,3 pe CB. Probabil un 6,8 real. Nu am depasit 140 (portiunea Comarnic-Ploiesti), in rest 70-80.

Sunt atatea teste de cauciucuri pe net incat doar daca nu vrei nu gasesti asa ceva. Ai sa constati(cu surprindere pentru tine) ca mult laudatele cauciucuri allseason ies pe ultimele locuri intotdeauna la comparatia cu cauciucurile dedicate de sezon. Acestea reprezinta un compromis doar pentru cei care nu isi permit sa cumpere un al doilea set de roti sau acolo unde clima este mai blanda, adica temperaturi nu foarte ridicate vara si nu foarte scazute iarna, astfel incat precipitatiile nu sunt insemnate cantitativ.

Incearca sa intelegi ca sfaturile noastre sunt de buna credinta si vin din partea unor posesori de Tiguan care merg zilnic cu masina asta. Daca noi iti spunem ca sistemul 4Motion nu are nicio valoare fara anvelope adecvate ar fi bine sa ne crezi pe noi si nu pe "specialisti". Altfel, tot la vecini vei apela sa iesi din parcare. :Driver:

Modificat de Tigu2011
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si un ultim sfat, daca tot ai park-assist, nu vad utilitatea camerei de marsarier.

Cred ca ai cel putin 8 senzori de parcare in spate (nu am stat sa-i numar), acesti senzori functioneaza excelent si avertizeaza atat vizual(pe ecran la RCD) cat si auditiv (in sistemul audio cred ca pe 4 canale).

Cred ca senzorii o sa te ajute mai mult decat camera

Dupa 5-6 parcari, o sa-ti dai seama exact cat pot sa dai in spate, dupa ce apare ultimul avertisment(rosu) mai ai aproximativ 15-20 cm.

Probabil o sa ai o noua grija dupa oglinzi, capace, sigle ...etc.

Daca costa 200-300 Euro, nu cred ca este un cost foarte mare, dar fiecare cheltuieste cum stie banii.

Sa nu uiti scaunele incalzite, sotia/amanta/colega/vecina .... o sa-ti multumeasca iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!