Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

Se pare ca aceasta problema nu a vrut sa ma ocoleasca nici pe mine. Saptamana trecuta , intr-una din zile , ma hotarasc sa plec sa cumpar niste piese din Cehia. Zis si facut . Plec , ajung in Cehia , rezolv problema dupa care ma hotarasc sa plec si pana in Olanda la o mica distractie. A doua zi plec din Cehia , traversez Germania si la intrarea in Olanda , dupa doar cateva zeci de km masina incepe sa mearga destul de ciudat, nu se mai accelera si realizez ca intrase si in frana de motor . Trag pe dreapta, mai dau de 2 -3 ori la automat si cand am realizat ca nu mai am ce face am sunat un prieten , mecanic la skoda. Ma pune el sa trag de una si de alta...nimic. Sun la nr scurt 94xx de la vw romania sa le cer un sfat si nimic...oamenii nu raspundeau. Sun la nurvil rm. valcea, dealerul de unde am luat masina si ii blochez si pe astia...ca ei nu stiu cum sa ma ajute , ca nu cunosc reteaua internationala vw ... ma supar si inchid telefonul. Merg la un telefon de pe autostrada si sun ... imi spun ca imi trimit o masina in 15 min si pt ca nu sunt membru ACR ma costa 150 euro remedierea problemei. Dupa fix 15 min vine masina-service, ma tracteaza intr-o parcare inafara autostrazii, pune un tester....nici o problema...pune motorina in rezervor,,,,nimic....se mai uita prin cateva chestii si imi spune ca tre sa mergem la un service vw....norocul meu ca service-ul era aproape. La service acelasi lucru...tester...verificari....si se ajunge la concluzia ca pompa nu este functionala dupa care , cu parere de rau , mi se spune ca nu imi pot rezolva masina , nu au piesa pe stoc nici in olanda, nici in germania si cam asta a fost tot...si de aici a inceput circul...telefoane in cehia...acolo mi-au spus ca in 7 zile o au...telefoane in romania .... si in cele din urma gasesc in romania o pompa pentru modelul nou si una pentru modelul vechi....mecanicul de la vw imi recomanda sa o folosesc pe cea pentru modelul vechi pentru ca este mult mai buna,are debitul mult mai bun...le comand pe amandoua , sun un amic sa mi-o aduca cu avionul si in cateva ziele primesc pompa...merg la masina , ma apuc de demontat , scule nu aveam , singura scula era o surubelnita si cheia de roti pe post de ciocan :P ..ideea e ca era ceva de surubarit , teoretic stiam ce am de facut..teoretic nu aveam cu ce :P asa ca am clacat si am zis sa ma apuc de montat ce demontasem ... intr-o criza de nervi am aruncat si pompa in masina , zdruncinand-o zdravam. Ma apuc sa montez la loc si in momentul in care am pus mufa ceva a bazait....am crezut ca mi s-a parut , am pus contactul si pompa functiona :P si a functionat pana in romania ... se pare ca ceva a obturat-o , a fost fie un dop de gheata fie vreun gunoi, nu stiu ce a fost , important e ca merge...deci sfatul meu este sa o ciocaniti putin atunci cand cei de la service spun ca nu mai merge, sunt sanse sa se deblogheze si sa continuati sa folositi masina. Dupa aceasta poveste am ramas cu doua pompe , una pentru modelul vechi si una pentru cel nou ,deci cine doreste o pompa ma poate contacta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si im cele din urma a crapat definitiv pompa mea . Aseara am vb cu colegul de pe forum alexabv si am stabilit sa merg pana la el in brasov sa ii vand una dintre cele 2 pompe pe care le aveam . Pe drum, f aproape de campina , intreruperi de compustibil si mers neregulat al motorului care "tragea" sa moara. Accelerez maxim pana incepe sa se opreasca si o scot din viteza , urc in campina aproape pe 2 roti :lol: sa ma opresc in benzinaria petrom ( auzisem de la colegul mai sus mentionat ca merge cu rezervorul gol si daca nu merge macar sa am unde sa beau o cafea pana vine cineva sa ma recupereze) alimentez cu motorina si surpriza ...masina incepe sa mearga din ce in ce mai bine ... si a mers pana la brasov si inapoi in Bucuresti fara ca pompa de alimentare sa mai porneasca vreo secunda . Maine o sa merg sa schimb pompa cu una compatibila cu vechiul model de passat......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai ca nu am inteles...ti-a picat pompa de motorina, ai alimentat si a mers fara ca ea sa lucreze?care e rostul ei atunci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul poate trage motorina cand rezervorul este plin si fara pompa

se pare ca aceasta axioma se verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rolul pompei de alimentare/motorina este sa aduca motorina pana la injectoarele PD, la joasa presiune. Daca pompa nu functioneaza nici motorul/masina nu poate functiona!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu care exact rolul pompei, in schimb stiu ca 3 zile am alimentat "pana sus" rezervorul si masina a mers. Dupa apoximativ 130 km aceasta incepea sa mearga prost , simtom ce disparea dupa ce alimentam. Astazi am mers la service si am montat o pompa compatibila cu passat b5 . Masina merge foarte bine , pompa este aproape identica dar isi face treaba la fel ca cea originala , poate chiar mai bine zic eu ( mi se pare ca acum trage mai bine masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat o pompa de la IbizzaDream si -i multumesc si pe aceasta cale.

Cine nu asteapta in garantie ar trebui sa cumpere pompa de la modelul vechi (mai ales ca e testat acum)

daca se potriveste fizic ceilalti parametri nu sunt importanti :

alimentarea 12 v e la fel , consumul de curent e irelevant ,diferenta de presiune nu conteaza atata timp cat surplusul considerabil vine pe retur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat presiunea la pompa de la modelul vechi si este aceeasi , adica 2 bari. Singura diferenta la cea de la modelul vechi este ca mai are o gura in plus care trage tot timpul motorina sa tina "paharul" in care sta pompa tot timpul plin ( nu stiu de ce, ideea e ca nu incurca cu nimic :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pompa asta plasata in rezervor se poate schimba in conditii de "marginea drumului "?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai in dotarea masinii trei surubelnite de dimensiune medie spre mica sau ceva asemanator + ceva spirit tehnic o poti schimba pe marginea drumului ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat nu?

Am un unchi in germania, se duce cu codul de sasiu la reprezentanta si zice ca are o pompa cu codul: 3C0919050G care s-ar potrivi la mine.

Baietii de la Cardinal Ploiesti imi raspund ca 3C0919050F.

Ce mai inseamna si asta? Eu zic sa ma bazez pe baietii din germania...

Aveti ceva sfaturi?

Difera doar ultima litera dar nu stiu ce reprezinta.

Modificat de Ten2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompele noi vor fi 3C0919050M

deci G pare mai nou ca F...

si aceste litere par a reprezenta generatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda se pare ca este vorba de generatie pompei.

Am sunat la Midocar si mi s-a explicat ca M provine din G care provine din F.

Eu am comandat deja una in germania cu un G in coada dar prefer sa cred ca vine de la un furnizor de incredere, sper ca nemtii nu se joaca cu chinezarii.

O sa imi soseasca in 10 zile si am sa ma plimb din nou ca blemferul cu masinuta dar fara vreo 10 mil in buzunar, luai-ar naibii cu garantia lor cu tot.

Modificat de Ten2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu, daca am un zumzait mai grav cand bag cheia in contact , dar dispare cand masina porneste, o fi rau?

Ca acum citind pe aici incep sa devin paranoic ;)

La ce zgomote sau sunete ar trebuii sa ma astept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Teo, este normal sa se auda un asa zis "zumzait" pentru ca se amorseaza pompa. Problema apare, asa cum au mentionat colegii, cand acel "zumzait" se transforma in altceva gen "huruit".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da deci trebuie sa fiu atent acum si la zgomote ..... huruieli si altele de acest gen.

Dar pe bord nu apare nici un martor sau ceva prin care sa fi avertizat cu rivire la o eventuala problema a pompei de motorina!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pe bord nu apare nici un martor sau ceva prin care sa fi avertizat cu rivire la o eventuala problema a pompei de motorina!?

Din pacate nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BA DA!

Dupa ce dai la cheie pana iti vine acru iti piuie si apoi iti apare: Oil Pressure Low. Check Oil Level.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand m-a lasat in drum am dat la cheie de ma durea mana si nu mi-a aparut nici un mesaj si nici un martor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand dadeam la cheie imi aparea dupa ceva timp "STOP" si se aprindea martorul de ulei.

Pompa nu are un senzor de avertizare - ce sa te anunte ca s-a ars pompa? :icon_thumright: si ce ai putea sa ii faci tu in cazul asta...

Nu are nici siguranta, fiind protejata printr-un releu.

Zgomotele care se auzeau la mine erau o vibratie enervanta si haotica - ca si cum ti-ar zumzai bara ca ai subwoofer in porbagaj - doar ca un zumzait prelung cu intreruperi aiurea...

Modificat de Ten2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr TEN2 ... ai masina in garantzie si ai platit pompa ? cum draq ... atunci ce draq mai avem garantzii la ele daca platim noi stricaciunile ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am masina in garantie si mi-o repara ei prin vestita garantie in 2 luni - baietii pe forum ziceau ca situatia se va remedia spre sfarsitul lui februarie, ori eu nu mai am nervi sa merg cu RATB-ul asta nenorocit. Asa ca am convenit sa mi-o repar pe banii mei pana vine pompa noua iar atunci vom vedea ce si cum, oricum eu vreau sa primesc si pompa de la dealer(cea pe garantie) si sa mi se plateasca reparatia.

Asta-i viata dai un ban si stai ca prostu :) - nu mi se pare corect ca la o masina de 28.000 euro sa stai o luna pe bara ca au ei probleme cu service-ul, pe mine nu ar trebui sa ma atinga problemele astea, doar de asta e inclusa in pret si garantia...

Oricum ma cert rau cu ei si imi vor mari sigur perioada de garantie cu macar o luna.

Modificat de Ten2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura garantie pe care sunt nevoiti sa o extinda este cea legata de pompa de motorina, care in mod normal, conform normelor europene ar trebui sa aiba o garantie de minim 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul asta mi se pare o aberatie pentru ca din cei 2 ani masina a stat la ei o luna. Gandind ipotetic ca masina sta un an la ei (practic nu sta decat maxim 3 dupa care primesti una noua) pentru ca are o planetara stricata. Mi e mi-ar expira jumate de garantie la ei in parcare...ti s-ar parea normal sa imi dea garantie la planetara 2 ani si la restul nu...mie nu prea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:lol:

Ten2 & all, conform legii, garantia se prelungeste cu durata in care produsul a fost in service pentru reparatie, dar, asa cum fac unele societati, nu pun la socoteala timpul efectiv de la reclamarea defectului, ci timpul cat produsul (indiferent care ar fi acela) sta in service pentru reparatie.

Spre exemplu, daca am un telefon care s-a defectat, dar service-ul este in alta localitate, nu vor prelungi garantia decat din momentul in care telefonul se afla predat cu PV la acel service. :D

END OFF TOPIC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!