Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

cam cat?

Chit ca nici mie nu-mi vine sa cred, masina mea are cam 1 an juma..doar..asa ca e in garantie.

Cu toate ca a costat cam mult ca sa afli asta, acum probabil ca esti linistit...litrometrul arata corect

:rolleyes:

Dap.

A fost doar o coincidenta ca a facut circul ala cand aveam putina motorina.

Putea sa faca si cu plin si pe rosu.

Am inteles ca nenea vw a schimbat furnizorul de pompe de motorina din motive de calitate "remarcabila"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uff cu toate astea se pare ca am avut dreptate. Ce ciudat e cum unii arunca imediat vina pe motorina,ulei etc si nu pe producatorul masinii.

Atentie ca la orice TDI PD sau commonrail, nu numai la 2.0TDI te poate lasa pompa , fara o atentionare prealabila, cand ti-e lumea mai draga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... Ce ciudat e cum unii arunca imediat vina pe motorina,ulei etc si nu pe producatorul masinii.

...

fiecare cum a incaltat-o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie ca la orice TDI PD sau commonrail, nu numai la 2.0TDI te poate lasa pompa , fara o atentionare prealabila, cand ti-e lumea mai draga.

Din nefericire pentru mine pot sa confirm! :D

In seara aceasta mi-a murit motorul in mers, pur si simplu, fara nici un sunet. Nici nu mi-am dat seama ca s-a oprit motorul pana nu am incercat sa accelerez.

Cred ca e pompa de motorina (sau, mai bine zis, sper). De ce zic. Acum vreo luna se auzea un zgomot destul de urat in partea din spate a masinii, ca un duduit infundat. In plus, cand puneam contactul, se auzea pompa de motorina cum amorsa foarte zgomotos si urat. L-am sunat pe Vlad, care a si comandat o pompa pentru siguranta, si m-am repezit pana la ElcarGid sa o verific. Chestia e ca eu am stat cu ea facand urat vreo 4-5 zile si abia apoi l-am sunat pe Vlad, sperand ca poate i-o trece. Cand am ajuns in service, evident ca nu mai facea nimic, mergea perfect. Mecanicii au desfacut-o, i-au verificat parametrii si mi-au zis ca nu are rost sa o schimb ca e OK. O fi fost vreun gunoi ...

Dar uite ca nu a fost OK. Sper ca Vlad inca mai are pompa respectiva. Si, de asemenea, sper ca pompa sa fie si nu altceva. Daca ii pun contactul si demarez se invarete motorul, dar nu porneste. Pe computerul de bord nu apare nici o eroare.

Asta e, sper ca sa fie cu adevarat cum a zis @Mama Omide si VW sa fi schimbat furnizorul de pompe de motorina.

Ii multumesc lui Rapier ca mi-a raspuns la telefon si mi-a dat cateva sfaturi si informatii. E asa rau cand esti disperat, ramas in mijlocul drumului si nu iti raspunde nimeni la telefon.

Modificat de alxrro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cat costa una? ca ma astept si eu sa-mi pice, nu ca ar face urat sau sa am intreruperi, dar urmeaza sa-mi iasa din garantie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as putea sa-ti zic, ca am schimbat-o deja pe garantie, dar o sa incerc sa aflu si o sa post-ez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cat costa una? ca ma astept si eu sa-mi pice, nu ca ar face urat sau sa am intreruperi, dar urmeaza sa-mi iasa din garantie :icon_thumright:

Daca chiar iti face figuri dute si reclama la service, sa iti deschida constatare.

Chiar daca iti spun ca nu are nici pe dracu, daca iti pica imediat dupa iesirea din garantie (daca iti pica la 2 ani dupa aia..nu tine)...o poti drege pe garantie pe baza reclamatiei anterioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am sesizat o huruiala in spate pe partea dreapta. Stiu ca multi ati avut probleme cu pompa de combustibil. Sa ma astept la asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti ramane in drum...da...cica altfel nu se poate diagnostica..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ce am cautat eu pe forum nu am gasit exact simptomele pe care le-a avut masinuta mea asa ca pentru informarea curiosilor uitati patanie:

Mergeam prin Sinaia usurel ca era seara umed pe jos si -12 grade afara...motorul nu prea cald...intoarce un tembel in fata mea in mijlocul drumului si franez usor ca sa aibe desteptu timp sa faca manevra. Cand opresc imi dau seama ca si motorul a murit. Dau sa pornesc din nou si nimic... Mai incarc inca o data si iar nimik. Imi pun frumos avariile, ma injur cu 2 taximetristi care nu intelegeau ce vreau sa fac in mijolcul drumului si incerc sa imi dau seama care e buba... Pe bord nici un martor aprins, veriic nivelul de motorina 1/3 din rezervor. "Electromotorul" invartea dar nu avea aprindere. Ma gandesc ca s-ar putea ca desi am pus eu OMV Alpin (scuze dar nu vreau sa fac reclama) care are aditivi sa se fi ingrosat prea mult motorina si de aia...Ma duc in primul magazin iau aditiv pun in rezervor leagan bine masina sa se amestece bine :lol: dau sa pornesc si minune, PORNESTE. Merg 50m sper primul peco si moare iar. O duc la un service se uita oamenii la filtru - evident nu avea nimik si imi zic ca singura solutie e platforma, asa ca azi am suit-o frumusel pe platforma si am ajuns la Ploiesti sa o bibileasca baietii si da este pompa de motorina care mama ei e greu de gasit si imi tin masina 5 zile la reparatie.

Si acum pe scurt, pui contact da sa plece(ca la dacie cand invarte electromotorul) dar nu porneste...nici un martor pe bord, nici un bip nimic asa ca daca o patiti sa stiti de la ce e.

P.S. daca aflati de unde sa imi iau pompa de motorina mai repede sa imi ziceti si mie :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A murit pompa de benzina din titlul topic-ului sau, pompa de motorina a masinii? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine huruie inca. Nu s-a oprit. Am si programare la service saptamana viitoare. Sunt curios daca imi vor spune ca e pompa pe duca sau vor astepta cand chiar se va arde complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geovadim...din pacate problema s-a tot repetat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat de relevant e acel thread. La cate probleme are Mama Omide la aceasta masina intrebarea e ce a ramas in picioare de pe ea, si nu ce s-a mai stricat...

La sfarsitul topicului respectiv am postat si eu cu aceeasi problema. Mi-a murit pompa de motorina in timpul mersului, dupa ce a huruit si a facut urat cam cu vreo saptamana inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Groove, Alxrro, la cati kilometri ati cvut probleme cu pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la aproximativ 40.500 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceva. Totusi vorbim de masini si astea se stica. Am un prieten care si-a luat Volvo S60 nou si la fix doi ani dupa ce masina i-a iesit din garantie i s-a stricat cutia de viteze. A platit 7000 de euro. E drept ca omul o forja si a recunoscut ca intr-un fel era normal sa se duca. Tot asa cineva cu un Saab 9.3 iesit de putin garantie, tot cutie de viteze si tot de la forje. Eu daca as putea as prefera sa dau masina cand iese din garantie si sa imi iau alta decat sa platesc cu miile de euro pentru reparatii din buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de viteze nu se strica de la forja ci de la manipulare incorecta!

Problemele amicilor tai puteau veni de la vicii de fabricatie. Se mai intampla.

Modificat de anorganix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Nu stiu cat de relevant e acel thread. La cate probleme are Mama Omide la aceasta masina

Topicul era dat pentru a face legatura cu problema pe care o are si Ten2. In nici un caz pentru a comenta problemele pe care le are Mama Omide la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm :) :P exact asa am patzit si eu ... aveam 30 la ora , am pus Brusc picioru in Frana ... a intrat ABS a derapart un pic pe acolo si urma ca eu sa fac Dreapta ... Trag de volan si la un moment nu mai se invartea ... cand ma uit , Motoru mort ! a pornit pe urma da m_am ***** pe mine ! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ramas si eu fara pompa de motorina desi tin rezervorul plin aproape tot timpul

am patit la alta masina problema si stiu ca e bine sa nu se raceasca in aer pompa ...

ce am reusit e sa aman arderea pompei la 2 saptamani dupa ce s-a terminat garantia

2ani si 54 000km

momentan se pare ca e criza de pompe in Europa ...

la Brasov asteapta 7 masini pompa pana la sfarsitul lui februarie ( si nu e garantat)

Am sunat la Budapesta si asteapta masini si acolo.

Se pare ca modelul vechi de pompa era slab asa ca se comercializeaza un nou model BOSH

are codul 3C0919050M

un prieten pleaca luni in Germania ,voi scrie daca gasesc pompa pe acolo ...

Parerea mea e ca cei care va apropiati de terminarea garantiei sa reclamati probleme la pompa (pt ca se va defecta garantat)

costa intre 7 si 9 milioane functie de sursa

Modificat de alexabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!