Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

in cazul de fata, prima inlocuire a pompei de motorina am inteles ca a fost facuta dupa iesirea din garantie a masinii.

ce este de notat e faptul ca DA, omu merge frecvent si cu mai putin de 1/4 din rezervor.

eu de pilda mergeam de 2 zile asa, ceva sub jumate, sa zic 3 linii din 8 cu a mea(doar prin oras), si azi eram deja agitat ca merg cu rezervoru gol.el e la polu opus, ni vrea sa creada ca asta nu face bine, se uita si daca mai are 100 km autonomie, n-re nici o treaba.

facem un poll aici, sa vedem cati din posesorii de B6 la care a picat pompa aveau obiceiul sa mearga frecvent cu 1/4 din rezervor sau mai putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul chiar nu inteleg ce legatura are cata motorina ai in rezervor cu faptul ca se arde pompa...chiar sunt foarte curios sa imi explice si mie cineva teoria asta cu nivelul de motorina din rezervor versus defectarea pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deviem, da nu mai conteaza, problema a cam disparut.

eu stiam de cand a aparut solenza ca nu e bine sa mergi cu benzina pe rosu, pt pompa.

pe de alta parte, in acest topic scria ca daca mergi cu rezervoru plin ajuti pompa.invers nu ar avea logica?ca o suprasoliciti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca pompa se afla in rezervor isi face racirea in motorina si daca este putina nu se raceste calumea , temperatura creste si se arde pompa , e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca pompa se afla in rezervor isi face racirea in motorina si daca este putina nu se raceste calumea , temperatura creste si se arde pompa , e ok?

Adica daca mergi cu rezervorul 99.9% gol, cei 0.1% ramasi se aprind de la temperatura ridicata a pompei si bubuie masina? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal am demontat pompa de motorina ( disperarea de a ajunge din Olanda in Romania m-a facut sa o desfac ) si vreau sa va spun ca:

1. pompa este "capsata" intr-un vas de plastic care este tot timpul plin cu motorina , deci nu putem spune ca "ramane pe uscat "

2. pompa de motorina trage motorina cu 2 furtune , unul care ajunge cam la jumatatea rezervorului si unul care trage de pe "fundul" rezervorului , cel de-al doilea avand o sita foarte fina prin care imi este greu ca poate sa traga eventualele sedimente care s-ar depozita aici in timp

3. motorasul pompei nu se arde efectiv , insa datorita uzurii ridicate ( aici nu va pot spune ce se uzeaza sau ce se blocheaza) aceasta nu mai are capacitatea de a trage motorina si fie se invarte la o turatie foarte mica , fie se blocheaza mecanic . Eu am scos pompa din rezervor , am ciocanit-o bine , s-a deblocat si am venit cu ea din olanda pana in romania . Inafara de pompa de motorina motorul mai are o pompa care preia motorina de la pompa de motorina , ii creste presiunea si o pulverizeaza in motor . Atunci cand pompa de motorina este arsa , pompa aceasta de inalta presiune poate sa traga motorina direct din rezervor doar daca acesta este foarte plin ( nu stiu prin ce principiu , ori cel al vaselor comunicante , ori efectiv prin cadere ) , ideea este ca masina functioneaza cu o autonomie de 50-70 km ( eu atat am incercat) .

Ca o concluzie personala eu cred ca defectarea pompei nu are nici o legatura cu nivelul combustibilului din rezervor ( eu personal merg la benzinarie , fac plinul , ajung pe rosu , iar fac plinul si tot asa) ci are legatura cu proasta calitate a produsului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul electric sta in acel vas, iar vasul are o mica supapa la fund; daca, prin cine stie ce intamplare, prinde un gunoi si ramane pe deschis, nivelul motorinei din vas va ajunge sa fie egal cu cel din rezervor. Acum, s-ar putea sa-i faca rau aerul pe care il poate trage pompa daca nu prinde tot timpul motorina pe traseu, asta datorita nivelului scazut din rezervor si inclinarilor periodice ale masinii. Bineinteles combinat, asa cum spui si tu, cu calitatea produsului si cu uzura sa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu cu pompa de motorina, dar la mine ii gasesc - sa zicem asa - o scuza. Era iarna, 3 ianuarie, frig afara, motorina marmelada cu toti aditivii ei si a fortat si gata...plici ci poc... Oricum la cate probleme sunt cu pompele la B6 e clar o problema de produs...ce la B5 nu sunt oameni care conduc cu rezervorul mai gol?, nu e aceeasi motorina?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

in primul rand nu inteleg de ce naiba nu pot deschide alt topic ! :)

pe urma...vine partea nemernica...

...am plecat de pe loc, am schimbat a doua, a treia, si s-a oprit motorul!! am incercat zadar sa-l repornesc 10 minute. invartea in gol. dupa 10 minute, cand au aparut cei de la Dacia Asistenta, masina a pornit. am mers cu ea 2 zile fara sa se mai intample nimic. am sperat ca am prins eu o sarja de motorina proasta. a treia zi patesc la fel. se opreste motorul, porneste dupa 20 de minute de invartit in gol, merge putin, iar se opreste. incep sa o fortez: ii dau treapta inferioara s-o fortez sa plece, si merge! pornirea dimineata e la sfert, dupa care, daca o opresc undeva, iar porneste cu 89345987 de injuraturi, si 10-15 minute de invartit in gol. mers la mecanic smecher, facut test computerizat: bujia 2 si bujia 4 rupte-n gura. schimbate. re-efectuat schimb ulei+toate filtrele. la fel, se opreste in mers, si porneste f f f f f greu.

domnilor, m-ar ajuta enorm sa va dati cu parerea fiecare cam ce-ar putea sa fie. mecanicul habar n-are.

astept parerile dvs, poate ati mai patit asa ceva, sau ati mai auzit

mentionez, pentru cei ce vor sa ma ajute, ca masina este un b6 din 2006 1.9 tdi de 105 cai

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui vazut rezultatul unei diagnoze cu vag-com. Avand in vedere antecedentele la alte Passaturi B6 TDI, cred ca e vorba de o pompa de motorina care isi da duhul.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui vazut rezultatul unei diagnoze cu vag-com. Avand in vedere antecedentele la alte Passaturi B6 TDI, cred ca e vorba de o pompa de motorina care isi da duhul.

facut test diagnoza cu vag-com, am uitat sa specific. nicio eroare, nu mai zic de eroare la pompa de motorina. NICIUNA, nici macar la clima. masina e perfecta pe tester, si totusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta e, la probleme de pompa nu apare nici o eroare de obicei.

Poti incerca sa mergi o perioada cu rezervorul plin-plin.

Daca merge ok cat timp e plin, alimenteaza din nou sa stea plin... si daca in continuare e ok, poti sa schimbi pompa.

Exista si o procedura de test mai stiintifica pentru pompa, desigur trebuie facut de un specialist. Oircum iti atasez procedura de test pentru pompa de motorina:

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e vorba despre model, ci despre producatorul de pompe folosit initial pentru B6. Care s-a intamplat sa fie unul prost. Dar asta nu inseamna ca toata masina e asa (mai putin cea a lu' Mama Omide, bineinteles :rolleyes: ).

Dar sa revenim OT, ca o dam in versus.

Ia sa vedem daca ghiciti ciiiiiine a schimbat o baterie in Thassos? eeeeee????

Corect..cica ma dusesem sa imi incarc bateriile..eu am schimbat-o cu totul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate belele ai avut cu masina asta, in locul tau as strange toate hartiile si le-as prezenta VW AG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si aia ce crezi tu ca vor spune? danke herr beta-tester...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, acu' serios, fara gluma. La cate probleme ai avut, ar trebui sa incerci sa le documentezi cat mai bine, sa pregatesti un dosar si sa faci ceva scandal direct la VW. Daca obtii doar un Danke incearca la Porsche Romania, eventual implicand si un avocat si Protectia Consumatorului. Ca e de inteles sa ai o problema, doua, trei ... dar in cazul tau sunt fara numar, fara numar, ca de la nashu mare, sa-i traisca frantuzoaica! :lol:

Modificat de alxrro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

O mica - mare problema am si eu!

Cu vreo 2 zile in urma, dupa ce am mers vreo 20 km in oras, mi se opreste motorul in mers intr-o intersectie! Incerc de vreo 20 de ori sa o pornesc - nimic. Ma gandesc ca e pompa de motorina (Cu toate ca am schimbat-o acum 5 luni). Iau masina pe platforma, o duc la service la reprezentanta. Cand ajung acolo, incerc iar sa o pornesc si, surpriza, porneste. Sta cam 2 minute, dupa care se opreste singura. Am incercat iar dar n-a mai pornit. Am lasat-o pt. teste. Dupa 2 ore ma suna si imi spun ca nu mai merge un injector (cil. 2) si ca pompa nu are nimic. Din cate stiu eu, daca nu mai merge un injector, masina ar trebui sa porneasca totusi, nu? Merge mai naspa motorul, dar trebuie sa mearga, cel putin asa e la o masina normala! Astept sugestii! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare

...stiu ca subiectu' nu mai e de actualitate dar vroiam sa aflu' o informatie ( daca se poate mai exacta ) ...si anume

Daca ai masina fabricata dupa ian 2007, nu cred ca vei mai avea probleme. M-am interesat si eu, masina mea fiind din apr 2007, daca mai exista riscul sa imi cada pompa de motorina. Mi s-a zis ca incepand din 2007, producatorul a schimbat furnizorul de pompe de motorina si nu se mai prea semnaleaza astfel de probleme. Dar pana la urma tehnologia ne poate oferi oricand surprize. Sa speram sa se fi incheiat cu aceasta problema jenanta.

masina mea este fabricata in Ianuarie 2006 are ~45.000 km in bord iar pana acum ( bat si in lemn... suflu' si in iaurt ) nu am avut probleme cu aceasta pompa ...desi au fost destule dati ( vreo 3 ) cand am mers cu rezervoru' pe la ultimele 2 linutze...

manifestari nu prea am, nici la relanti ( sa-mi tremure masina sau ceva ) nici cand pornesc motoru' dimineatza si e rece... ( huruieli, zgomote ciudate in partea dreapta spate sau etc )

...acum si intrebarea: Nu se poate vedea dupa VIN-ul masini care, ce, cum este cu probleme si care nu ?!

adica daca stiu ca masina mea e in searia aia cu pompele aiurea, ma duc imediat si o schimb sa nu cumva sa ma lase in drum...

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bre eu zic sa comanzi pompa sa o ai la tine si poate scapi... faci ca pe vremuri la dacii cand caram jumatate din piese in portbagaj si se strica cu totul altceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hahahahaha, daca iti zic ceva, razi de te prabusesti... ghici ce-am vazut eu asta seara intr-o intersectie "zancad" la un semafor ( care de 3 ori a aratat culoarea verde si urma imediat a 4-a oara ) cu avariile pornite :P

O JETTA nene... care i-a cazut pompa de motorina :P ...sa incremenesc cand m-am oprit sa-l intreb pe tipu' respectiv "care-i baiu' de nu se misca" ...cica "Nu stiu amice, nu mai porneste neam.... dau la cheie si nimik ..."

pana la urma am sunat la TESS pt o platforma si a venit o echipa au incercat cu verificari, cu una alta... si la un moment dat aud un "mormait" din partea unuia dintre mecanici "pompa..."

ce sa mai ala a ramas ca la felu' 14 ...eu ma uitam la masina si nu`mi venea sa cred... rezervoru' la 1/2 ( aflasem ca masina era din 2007 :P ) ....omu' nu mai inceta cu intrebarile "Cum?" "De la ce?" "Care e cauza?" :icon_thumright:

Eu azi mi-am efectuat niscavai reparatii la masinutza si l-am intrebat si pe consilieru' respectiv care-i faza cu pompele de motorina de pe primele modele de Passat sau etc... si primesc un raspuns pe cat de sec pe atat de vag... "Ce pot sa zic, unele masini au avut montate pompe de la vechiu producator, altele nu... stati linistit ca dvs. pompa nu are probleme ...e in perfecta stare de functionare.." :P

Concluzie: Habar n-am ce sa cred, eu pana acum n-am avut probleme ( SPER SA NU AM ), am mers si cu rezervoru' gol si cu el plin si de ceva vreme il tin intre 1/4 si 1/2 ( in functie de cat de plimbaretz is ) ...so DOAMNE AJUTA !

Regards,

Riddler

P.S.: Poate vechiul propietar o fii avut si o fii schimbato cu modelu' BOSH ...nu stiu, dar de curiozitate o sa am duc maine pe la tess sa le cer o copie dupa instoricu' masinii pana in momentu' de fatza si dupa sa vad pe ce dansez

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a aparut vreo eroare in bord cand te-a lasatpompa? Ca mie nici la pompa, nici la injector nu mi-a aparut nimic! In schimb, mi-a aparut odata o eroare la o bujie ( am schimbat-o ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare la Pompa de motorina eu stiu ca nu exista pur si simplu iti moare motorul si nu mai misti masina de-acolo decat pe platforma sau daca faci plin-ul ochi ( cazul unui coleg de-aici care la facea plinu' ochi, mergea 90 - 100 km si dupa iar plin ochi ...si tot asha pana a reusit sa revina acasa :icon_thumright: )

Mie unu mi se pare cam imposibil sa-ti monteze un senzor de avertizare pe pompa ( nu pre ai cum tinand cont ca ea tot timpul sta scufundata in motorina si prin rezervorul motorina isi face racirea... de aia multi recomanda sa nu mergem pe ultimele 2 - 3 linii ) ... iar despre injectoare sincer chiar nu se poate ( din ce-am auzit de la alti ( acum care stie alta "teorie" poate sa ma corecteze :D )

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura eroare ce iti poate da pompa este 'open/short to plus' in cazul unui contact imperfect la mufa, cablu, etc. Mai exista si posibilitatea arderii sigurantei. Primul lucru ce trebuie verificat daca ramai pe drum este daca ajunge sau nu curent la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri pe la Tess sa-mi iau istoricul de service al masini mele din semnatura si ce observ eu pe-acolo:

... pe data de 07.12.2006 la 16030km fostu' propietar a reclamat ca "Motorul se opreste in mers si Porneste" iar mecanici de la Tess au pus diagnostic "Pompa de combustibil electrica" pe care au schimbato :D ...so I`am in the clear :icon_thumright:

...tot o sa verific si eu cu ochi mei maine cand fac curatenie generala in masina sa vad ce marca e si codul ei :)

btw... daca modele vechi de pompe de motorina erau facute in Franta de catre ARAL asteai noi trebuie sa fie facute in Germania de catre cine ? BOSH parca ?

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!