Jump to content

Martor De Racire (termometru) Se Aprinde La Prima Pornire Dimineata.


mihai2dor
 Share

Postare recomandată

eu am patit o chestie ciudata astazi. mi s-a aprins in mers si nu s-a ridicat deloc acul.... pe urma am tras pe dreapta, am oprit motorul am ridicat capota si pe urma am pornit din nou si acul s-a ridicat la 90 treptat. antigelul e putin sub minim... ar trebui sa ma ingrijorez? se poate intampla ceva grav?  :pale:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am rezolvat-o! am completat antigelul si acum totul este bine si frumos :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Aceeasi problema si la mine,de alaltaieri la -17,s-a aprins acest martor...la a treia pornire si-a revenit...nivelul e ok...dar maine verific cei doi electrozi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Nu se aprinde martorul lichid racire chiar daca e sub nivel,vas schimbat,am facut scanare nu apare nici o eroare.are cineva vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de pe vazul de expansiune si vezi daca se aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu intampin problema cu aparitia termometrului rosu in bord cand pornesc dimineata. E de ajuns o repornire a motorului dupa ce s-a incalzit putin antigelul si nu se mai aprinde. Vasul e curat, am schimbat antigelul, tot se aprinde. Sa schimb senzorul de temperatura din termostat?

Solutia cu curatarea electrozilor din vas nu e valabila pentru mine, e al doilea vas pe care il am si nici la acesta nici la primul nu se poate vedea/atinge niciun electrod, asa e construit vasul, e cu pereti dubli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa pornesti dimineata, scoate mufa si fa punte intre cei doi pini - vezi daca te mai avertizeaza sau nu. Daca nu, tot acolo ai probleme.

Daca da - trebuie verificat cablajul pana in ceasuri si ceasurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat. Am facut punte intre pini, nu s-a aprins martorul. Am observat alta problema ciudata cu aceasta ocazie. Nu inteleg de unde am antigel in mufa vasului. Ca si cum ar urca lichid de racire din vas pe langa electrozi pana sus. Nu stiu daca asta e cauza problemei mele, dar e ciudat, oricum. Lichidul din mufa e antigel sigur, se vedea clar culoarea roz.

Modificat de cosminbej
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva creste nivelul in vas (cu mult) in timpul functionarii motorului ? in afara faptului ca trece pe langa ansele senzorului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, cosminbej said:

Multumesc pentru sfat. Am facut punte intre pini, nu s-a aprins martorul. Am observat alta problema ciudata cu aceasta ocazie. Nu inteleg de unde am antigel in mufa vasului. Ca si cum ar urca lichid de racire din vas pe langa electrozi pana sus. Nu stiu daca asta e cauza problemei mele, dar e ciudat, oricum. Lichidul din mufa e antigel sigur, se vedea clar culoarea roz.

schimba cat mai urgent vasul, ia unul nou OEM. Verifica daca in habitaclu nu ai picaturi de antigel pe covorasul de la sofer. Verifica sa nu ai antigel in mufa de la senzorul de viteza de pe cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul creste cam cu 1 cm peste nivelul de maxim, cand e motorul la temperatura optima de functionare. Eu cred ca nu e prea mult. Voi incepe cu schimbarea vasului. Multumesc, voi verifica si daca sunt urme de antigel in habitaclu etc. Pentru cultura mea generala, ce ar putea fi defect la vas incat sa am antigel in mufa de la senzorul de viteza de pe cutie? M-ai cam speriat acum.

Modificat de cosminbej
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu este mult - dar probabil vasul are probleme de etanseizare, la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu va mai agitati atita. am patit si eu asta si nu am facut niumic din ce s-a scris aici.doar am completat cu antigel nou.eventual scoateti din vas pe cel vecchi si puneti nou,nediluat si rezolvati problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am schimbat antigelul acum 2 saptamani. Nu am pus nediluat, am pus diluat cu apa 1:1, sa reziste la minus 36 de grade. G12 plus, marca Swag. Si eu credeam ca antigelul vechi e prost si senzorului nu ii place concentratia lui, dar nu s-a rezolvat problema, tot apare termometrul in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio legatura concentratia cu martorul din bord - am mai discutat asta, acum ani de zile.... am facut masuratori ale rezistentei in functie de concentratie... pentru cei care erau sceptici - este simplu ca buna ziua - cele doua anse, inchid circuitul, prin intermediul lichidului din vas - poti pune numai apa, o sa lucreze normal.... daca nu sunt alte probleme - ca in cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am facut punte intre pini nu s-a aprins termometrul rosu in bord. Cele doua anse ar trebui sa inchida circuitul, intrucat lichidul de racire este la nivelul corect. O explicatie pentru ce se intampla ar fi ca electrozii sunt acoperiti cu ceva mizerie care are rol de izolator. Poate ceva urme de ulei, care doar atunci cand se infierbanta lichidul se "spala" si astfel permite circuitului electric sa se inchida? Ar putea fi posibil la mine, am avut probleme acum cca. 3 ani cu garnitura de chiulasa. Pe vremea aceea s-a inlocuit si vasul, dar poate au ramas ceva urme de unsura pe circuit pe undeva si acum s-au depus pe electrozi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat vasul, am pus OEM. Nu ma mai avertizeaza in bord cand pornesc la rece. Am lasat mufa deconectata cateva ore sa se usuce bine inainte de a o conecta (aveam antigel in mufa, asa cum am scris mai sus; se pare ca venea pe langa una din tije).

La noul vas am acces la electrozii din interior, se pot curata la nevoie.

P.S.: Am vrut sa verific si ce a spus Al Bundy, daca am antigel in mufa de pe cutia de viteze si am observat o problema. Mufa marcata cu sageata rosie diin poza atasata se mai tine doar intr-un fir din cele 2. Ce mufa e aceea si cat e de grav ca un fir e rupt?

IMAG3520 edit.jpg

Modificat de cosminbej
Additional info
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAre a fi mufa de la senzorul de presiune ulei, dar nu sunt sigur, Ce culori au firele de acolo ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este "Oil Pressure Switch", intr-adevar. Am gasit poza de mai jos pe net. Voi cauta un electrician sa lipeasca firul.

Scuze, gata cu off-topic-ul.

144427570365886.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ca idee pentru cei care inca se mai confrunta cu problema martorului de la lichidul de racire, daca nu se rezolva cu schimbarea vasului (care se gaseste la un pret rezonabil), atunci verificati si pinii 16 si 32 de pe placa din spatele ceasurilor de bord. La mine a fost o lipitura fisurata, si contactul era imperfect, alarma cand si cand. S-a rezolvat prin relipirea contactelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!