Jump to content

Moare La Relanti


leos
 Share

Postare recomandată

absolut perfect 1000-1100 rpm , cand ies din garaj am o panta cam 30 grade < si dau sa pornes de pe loc pac numai vad ca nu merge si tinde sa moara motorul. bun se opreste motorul si cand ii dau cheie deabea vrea sa porneasca , cand are tendinta sa porneasca trebuie sa accelerez si tremura in acelasi timp.

zici ca merge in 3 nu in 3 in 2,si iarasi cand se incalzeste motorul ajunge temp. pe la 70 pac urca la 1000-1200

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • leos

    9

  • mac23

    9

  • paizisc

    8

  • bazooka

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai verificat bujii(am avut la un golf bujia fisurata), fisele sa fie bine puse, eventual daca poti sa gasesti un coleg aproape cu vag.S-ar putea sa fie senzorul de temperatura care sa dea informatii gresite la ecu . Oricum, daca am inteles bine din exprimarea ta (cam ciudata :wacko: :)) daca porneste la 1100 si scade apoi sa moara dar revine din nou la 1000+ s-ar putea sa fie un contact imperfect undeva (o mufa pe jumate bagata de ex.)

Ideea este ca daca te asiguri ca bujiile sunt ok, fisele ok,cam toate mufele care sunt la vedere la motorul tau (cele 2 de la corpul de injectie,cea de la senz. de temp., cea de la sonda lambda,) precum si furtunele de la corpul de injectie (cele 2 subtiri de la baza corpului) sa fie ok atunci inseamna ca este o problema legata de informatiile primite de ecu si in acest sens urmarirea parametrilor cu vag-ul ar fi o chestie de mare ajutor.

Ai zis ca nu are vlaga - s-ar putea sa iti traga aer fals (la furtune sau la garnitura dintre corp acceleratie si admisie) si atunci sa ai amestec gresit care sa scada randamentul motorului.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile sunt ngk puse de noi si au 6000 km , de fise nu stiu ce sa zic , iar cu vag am fost acum 2 saptamani si nu putea sa intre pe "grupuri" dadea eroare , a verificat sonda lambda si inca ceva.si acuma chiar nu vreau sa am prob cu masina pt luni pornesc spre voineasa si nu vreau sa ma lase.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este din 92? Daca da inseamna ca ai ecu care nu are instalate protocoale care sa permita citirea pe grupuri, iti afiseaza doar campul 001.

Nu a gasit erori stocate ? In rest ai verificat furtune/mufe?

Incearca te rog sa faci o poza la compartimentul motor (sub capota) ca sa iti indic ce anume sa verifici mai atent)

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e din 92`

fac si poze

Modificat de bazooka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut bazooka 1.4 abd 44 kw 60 cai putere

din ce zici tu acolo, imi lasa impresia ca e lipsita de scantaie la bujii, sau la delco........

verifica la un mecanic electrician care se pricepe la asa ceva si acre are chef de munca si nu face pe desteptul:

bujii

fise

capac delco

lulea

senzor hall (ala care are priza la capacul de delco)

relee

furtune vacuum

orice furtun care intra in cutia aia rotunda de la filtrul de aer (daca e ala gros iesit pune-l laloc)

si daca se poate si presiunea de la pompa benzina, pe tur

daca vrei ceva despre astea, acceseaza-ma pe mess paizisc , sa iti dau cartea mecanica si de service a masinii tale, ca o am

ps: sa nu cumva sa dai bani la mecanic, "PENTRU CA S=AR PUTEA" sa fie aia sau ailalta, sa iti schimbe piese, etc, fara motiv demonstrat clar si lizibil si nici nu te mai lua dupa parerile unora sau altora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul delco la`m cumparat acum 2 lunii ,dar la`m desfacut acum cateva saptamani sa ma uit la el si acolo unde is contactele de "cupru" deja sa inegrit , ii problema?

oare cat ma coasta un set de fise?

http://img96.imageshack.us/i/imag163.jpg/ am pus o poza cu motorul sper sa fie ok

Modificat de bazooka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bazooka

nu te mai apuca tu sa mesteresti la ea si du-te la service, cat despre inegrit capac delco.........mergi la mecanic si ia si niste bujii cu tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti mai atent ai vedea ca aschimbat bujiile recent, iar acest forum este sa ne ajutam intre noi cu pareri si sfaturi practice ale celor patiti nu sa raspundem cu "du-o la service". Parca in alt topic spuneai ca nu ai incredere in service...

...Nu exista expresia "nu se poate", trebuie doar sa fi perseverent.

Bazooka, asa este si la mine cu capacul sunt oxidate contactele desi capacul a fost schimbat destul de recent dar masina este ok. Daca ai uzura la lulea o poti schimba preventiv. Daca alegi sa mergi prin Sibiu la Voineasa am putea sa aruncam o privire la motor, poate descoperim hiba.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mac si daca il lasa in drum in spre sibiu, iar bine si daca pleaca omul in concediu, dupa luni de munca, o sa treaca cu familia pe la tine sa faceti masina!

problema e in felul urmator, din punctul meu de vedere, trebuie sa verifice ce i-am zis acolo si sa nu se avanture cu masina aiurea, ca o sa plateasca probabil scump o tractare.

in alta ordine de idei, el nu este de meserie, deci poate face mai rau decat e

eu de service m-am plictisit, de asemenea cum m-am plictisit de sfaturi prietenesti pe forum. De ce?Pentru ca nu se poate repara o masina, daca tu nu te pricepi la ea si nu ai sculele necesare.

drept divada, de cand tot ma uit eu pe forum dupa solutii si mecanici, masina imi merge mult mai prost ca nici o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) acelasi simptom la o masina poate sa fie din mai multe cauze.Aici incercam sa ne ajutam intre noi.Fiecare se pricepe putin cate putin si asa se face un intreg.Daca toata lumea ar intreba si nu si-ar da parerea sau raspunsul atunci nu ar mai avea rost forumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu probleme cu relantiu vietzi, merg cam 10 km pana ce se incalzeste motorul , iar daca stau la un semafor max 30 sec incepe si urca turatia de la 800 la 1000-1100-1200 , habar nu am ce sa ii fac, si inca ceva nu are vlaga , daca las motorul sa mearga la relanti si ii fac 2-3 pedale nu se accelereaza mai ales cand e rece motorul daca nu o turez mai tare imi moare motorul.

SALUT

Eu am motor pe motorina asa ca nu te pot ajuta prin exemplu personal :)) , dar aunca un ochi prin ce ti-am atasat referitor la relanti instabil poate te ajuta. Sunt si ceva date referitor la performantele sczute ale motorului

Bafta!

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi lupo de material o sa cobor pe la amiaza la masina si va aduc rezultatele.

Mac prin sibiu o sa ma duc la voineasa.

si va rog frumos nu va mai "certati" , cumva ii dam noi de cap.

a si m-am uitat la lulea era cam nasoala adica la varf sa zic asa acolo unde da scanteia la bujii si plasticu de sub placuta de metal era asa topit .

Modificat de bazooka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba capac delco si lulea, ai grija ce cumperi, de preferat bosh sau beru, iar luleaua, cand o scoti, fa-i semn si pune-o pe cea noua, exact in aceeasi pozitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poate sa faca si semn dar din cate stiu eu la golfuri (ca si eu am schimbat capac+lulea) nu prea ai cum sa pui luleaua gresit deaorece are profil asemanator cu axul delco (axul are decupare iar luleaua adaos).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu i-am sugerat sa faca semn, pentru a nu avea tendinta sa miste ceva.......................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Asa e luleaua numai intr-o pozitie poate fi pusa ca are un canal.

In legatura cu relantiul pot fi multe cauze. Eu asa am cumparat masina. Oscila si chiar murea la relantiu prin intersectii. Am descoperit ca masina mergea fara computer de bord si mergea pe avarie. Dupa multe cautari am descoperit ca era busit releul care comanda pornirea computerului de bord. Schimbat releu 50 ron. Merge perfect dupa schimbarea acelui releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! MMasina mea sufera de aceeasi " boala" si anume relanti instabil. Am lecturat intreg thread-ul si am urmatoarele intrebari:

- unde se afla filtrul de benzina si cum ajung la el?(eventual poze)

- unde se afla furtunele de vacuum? unul inteleg ca intra in delco, dar celelalte?(eventual poze)

- unde se afla senzorul de temepratura al lichidului de racire (engine coolant temperature)? (eventual poze)

- unde se afla releul ce comanda computerul de bord (vezi post-ul anterior).Am citit cartea lui etzhold si nu am gasit nici o referire la el...

- stabilizatorul de relanti face vreun zgomot cand se pune contactul (fara pornirea motorului)? mentionez ca al meu este fabricat de BOSCH, modelul cu 6 fire.

De asemenea mentionez ca Golf-ul meu este 1.6i , cod motor ABU, fabricat in 1993

Multumesc anticipat!

Modificat de coliscip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea nu sta mereu constant la 800. Cand mai stau la semafor observ ca scade pe undeva pe la 780 dar creste inapoi la normal. Mai face a cuiva asa? Din ce cauza sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este normal sa fluctueze. pana in 50 e absolut normal. Este un motor care isi ajusteaza permanent turatia in functie de parametrii de lucru (temperaturile apa-aer, sonda lambda, consumatori, samd. Daca porneste ventilatorul o sa vezi imediat variatii de turatie, de exemplu). Variaza turatia vizibil si cand stai la semafor si apesi pedala de frana, alt exemplu. Daca fluctuatiile sunt mai mari de 50-100 atunci apar problemele.

Daca chiar cauti o cauza (800-780) atunci schimba filtrul de aer cu unul bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am observat, cand calc frana fluctueaza. :D Credeam ca e anormal. M-ai lamurit. Multumesc. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se manifesta in felul urmator....cand e motorul rece, toate bune si frumoase merge ok atat la relantiu, instationare, cat si in mers. Problemele apar abia atunci cand se incalzeste motorul. In cazul asta trebuie sa o turezi daca esti oprit la semafor ca sa nu moara motorul (creste pe la vreo 1200 cred, apoi da sa moara ), iar daca esti in mers face ca toti dracii nu trage ca lumea trebuie sa o turezi ca sa nu ramai cu ea in drum. I-am scos senzorul de temepratura si am mers cu ea asa, insa s=a manifestat in acelasi mod. Fostul proprietar mi-a spus ca ar fi stabilizatorul de relanti bosch, cel cu 6 fire.aveti vreo alta idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai 6 fire atunci cred ca ai motorul 1.6 ABU. Da, e foarte posibil sa fie dus regulatorul de relantiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, motorul e ABU . As vrea sa stiu daca face vreun zgomot cand e pus contactul. Ai vreo idee referitor la asta?

Modificat de coliscip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am avut si eu probleme cu relantiul, nu imi tinea deloc.

Problema era ca masina mergea in 3 bujii.

Sper ca v-am fost de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!