Jump to content

Moare La Relanti


leos
 Share

Postare recomandată

topic inchis, cei ce au aceste simptome pe viitor sa verifice intai potentiometrul , electrovana clapitei de acceleratie. este de plastic, bosch, si are codul 0132008600. Costa nou cam 300 lei si manopera in jur de 40. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • leos

    9

  • mac23

    9

  • paizisc

    8

  • bazooka

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

O problema asemanatoare am si eu, doar ca la mine dif este ca motorul merge bine in turatii, trage, doar ca variaza la relantiu, da rateuri si in final moare. Am schimbat blocul de injectie de la alt vento, capacul delcou, fisele si tot asa merge. Am facut un test cu vag-com si in afara de senzorii de viteza ( nu imi merge abs) mi-a dat senzorul de temp, am cumparat unul nou, dar nimic, tot asa merge. Problema este de vreo luna juma.

Modificat de vento-fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

buna. am si eu o problema, daca ma poate ajuta cineva cu un sfat , motorul mi se opreste in mers, si dupa aia trebuie sa astept 10 15 minute , in timpul acesta nu mai am becuri in bord, nu e alimentat bordu cu curent desi electromotoru functioneaza(invarte motorul dar nu porneste), si interesant este ca se intimpla cam la aceeasi km parcursi sau acelasi timp. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare am si eu, doar ca la mine dif este ca motorul merge bine in turatii, trage, doar ca variaza la relantiu, da rateuri si in final moare. Am schimbat blocul de injectie de la alt vento, capacul delcou, fisele si tot asa merge. Am facut un test cu vag-com si in afara de senzorii de viteza ( nu imi merge abs) mi-a dat senzorul de temp, am cumparat unul nou, dar nimic, tot asa merge. Problema este de vreo luna juma.

furtunasele de vacuum le=ai verificat?

buna. am si eu o problema, daca ma poate ajuta cineva cu un sfat , motorul mi se opreste in mers, si dupa aia trebuie sa astept 10 15 minute , in timpul acesta nu mai am becuri in bord, nu e alimentat bordu cu curent desi electromotoru functioneaza(invarte motorul dar nu porneste), si interesant este ca se intimpla cam la aceeasi km parcursi sau acelasi timp. mersi

verifica alternatorul sau bateria. asa mi-a facut si mie iarna trecuta cand am rupt bateria in 2 la automat incercand sa pornesc masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

am avut si eu aceias problema mi se stingeau becurile din bord nu mai aveam curent si nu mai pornea dupa o perioada aparea si pornea dar in ultimul timp facea mai des si mai lung chiar si jumatate de ora asa ca mam puspe depanare si am gasit problema era de la alarma are alarma din fabrica modulul e in spatele blocului de lumini putin mai spre usa dar se poate ajunge pe sub pe la tabloul de sigurante am desfacut blocul de alarma si mam uitat cu lupa si era fisurat cositoru la pini de la releul de blocheaza furtul masini adica cand este activa alarma acel releu taie tensiunea tocmai sa nu fie furata masina am scris pentru cei care se confrunta cu astfel de problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
O problema asemanatoare am si eu, doar ca la mine dif este ca motorul merge bine in turatii, trage, doar ca variaza la relantiu, da rateuri si in final moare. Am schimbat blocul de injectie de la alt vento, capacul delcou, fisele si tot asa merge. Am facut un test cu vag-com si in afara de senzorii de viteza ( nu imi merge abs) mi-a dat senzorul de temp, am cumparat unul nou, dar nimic, tot asa merge. Problema este de vreo luna juma.

Salut,

Am avut si eu o problema asemanatoare insa a fost releu de la computerul de bord(motorul mergea in avarie fara computer de bord, adica trage merge super insa nu sta la relanti si uneori la semafor mai murea). Am postat problema mai in detaliu la variatii la relantiu. Incearca si asta daca ai computer de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

imi cer scuze daca sunt ff topic dar poate ma ajuta cineva sa ii spuna ce este cu mufa care nu este legata nicaieri ms :vwrullz:

sz asta este poza

post-36456-1256459988_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se leaga la senzorul pt. temperatura uleiului pentru MFA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
scoate furtunul de tur,pune-i contactu si vezi daca ii vine benzina,daca ii vine este din cauza motorasului de relanti(incearca sa-i scoti mufa si s-o cureti cu niste spary de contacte),daca nu-i vine poate sa fie filtrul de benzina infundat,sau dop de gheata,iar injectorul daca este ars nu mai porneste deloc pe benzina

o schema, cu pasii pentru curatarea motorasului de relanti, exista?

sau amrog, pasii de urmat, scrisi

Daca pe gaz nu sunt probleme, inseamna ca totul vine de la o piesa din circuitul de alimentare cu benzina. Nu pare a fi de la regulatorul de relanti. Acesta nu functioneaza si pe gaz? Pun o intrebare celor care au sistem de alimentare dual pentru a intelege fenomenul functionarii pe gaz. Spun asta deoarece am avut un diesel timp de 10 ani si pe Geta de 3 ani, dar slava domnului nu am avut probleme. Banuiesc a fi injectorul.

te rog, poti sa ma ajuti, cu idei?

tremura la relanti, care variaza putin intre 870 si 900rot/min, la cali se opreste in mers, sau la relanti stationand la vreun semafor, iar in mers sau cand opresc si scot din viteze, acul turometrului, coboara pana la 650-700rot/min, revenind usor, peste o secunda de stat acolo, la turatia mentionata mai sus

adaug, ca de la 90km/h nu mai trage ca inainte si se aude un fluierat slab ciudat din zona motorului

initial, din cauza acestor probleme, am schimbat capac delco, bujii si s-au verificat clapeta acceleratie, fisele bujii, injector, motoras relanti, senzol hall, bobina inductie, sonda lambda, contacte electrice, etc etc

este cineva care sa ma lumineze in Bucuresti, ce poate avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paizisc- incearca te rog sa continui discutia doar pe un topic pentru a putea fi urmarit mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate si tu!

insa eu disper de atata suparare cauzate de masina asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate cineva sa-mi spuna, cat costa un regulator de relanti, daca ii mai spune altfel (la autokarma pe site nu-l gasesc) si unde sa il gasesc?

g3 abd 44

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nou sau sh?nou costa bine din cate am inteles.La sh gasesti ~100ron.Depinde ce motoras ai, cu 4 sau 6 pini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima masina si prima problema la Vento tdi 95 cu motor Z1 90 cp,

Simptomele: - porneste la cheie doar atunci cand are chef, asta doar de 2 zile, ii dau chie imi urca pana in 900 rpm si imi moare motorul. daca ii dau din nou cheie si vreau sa turez ...imi tureaza cat apuca 2000 - 3000 ture si moare....

simptomele se prezinta si la rece si la cald.

daca imi porneste la prima cheie....merg putin, opresc si iar vreau sa o pornesc nu mai vrea...trb sa incerc da 2 -5 ori depinde....dar si asta nu intotdeauna...

in rest imi merge ff bine ...problema e pornirea

fenomenul se prezinta si atunci cand este pe liber cu ambreajul liber, si cu ambreajul calcat,

eu am chei briceag, are deaface? telecomanda de la cheile briceag? nu tin doar de centralizata???care mentionez ca e ff bine lipita cu scoci pt ca a fost crapata de fostul proprietar

vreo parerea, opinie ce ar putea fi??

P.S. : nu am putut deschide nici un al topic in nici o alta rubrica

Modificat de mark_hcm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin

da deci treaba e ff clara, problema e cipul de la chei,

cheia fiind foarte mult lipita cu scoci merge doar cand are ea chef, ea fiind practic un RFD model mai vechi, acesta bate la o distanta foarte mica

din lipsa de bani am facut o mica improvizatie si vad ca ma tine si nu mai am probleme deloc,

sub contact am un fel de capac de plastic, pe care l-am inlaturat, iar senzorul l-am dat printrun strat de scoci si l-am atasat exact sub contact si am pus din nou capacelul de cauciuc,

deci prin urmare am ramas cu cheia la fel de bine lipita cu scoci si partea de centralizare,

e grava tare problema daca am facut acest lucru? inteleg ca acest cip a fost montat pentru securitate, dar macar nu mai omor electromotorul, bateria si restul componenteloc care sunt stresate la 10 - 15 incercari de a porni masina atunci cand senzorul este in chei.

am sa incerc maine sa pun niste poze, poate e cineva in aceiasi situatie ca mine

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de taz21
Citeste Regulamentul. A doua oara este warning
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei carora li se mai opreste motorul in mers, sau nu mai porneste cand este cald, si au observat ca nu au lumini in bord.

Problema asta o aveam si eu. Pornea cand era rece, mergeam cu ea, se incalzea, iar daca o opream, trebuia sa astept sa se raceasca motorul ca sa porneasca din nou.

Simptomele erau urmatoarele: cand puneam contactul, aveam lumini in bord (temperatura apa, presiune ulei, frana de mana), cum dadeam la automat, se stingeau becurile.

Am verificat tot ce era de verificat, pana am dat capacul de la volan jos, am scos mufa de la contact, am tras 2 fire la un buton cu revenire (functionalitatea lui era cand apas pe el, se pune contactul).

Cand am pus mufa inapoi, a pornit la sfert, fara sa o ajut cu butonul pus de mine.

Am ajuns la concluzia la era din mufa de contact, dar de ce facea numai cand era motorul cald..... nu an putut sa-mi dau seama. Ideea este ca atunci cand dadeam la automat, se lua contactul, daca intelegeti ce vreau sa spun, adica nu mai dadea curent la bobina, era ca si cum ai fi pus electromotorul pe direct

Deci sfatul meu este sa vericicati si acea mufa

Imi cer scuze ca am scris atat de mult, incerc sa ma fac inteles, poate ajuta pe cineva. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am o problema mai grava la relanti...de fapt cand e rece dau sa o pornesc si urca pana la 1200 si apoi se opreste.am incercat asa de vreo 10 ori pana am reusit sa o tin turata pana sa ma mai incalzit si a mers dar faza e ca imi sta relantiu la 800 si cateodata mai da un val de trepidatie...am luat de 2 sapt si sper sa nu fie teapa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cand porneste turata si apoi moare e de la aerul fals. Verifica furtunele care pleaca de la corpul de injectie in primul rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la un baiat care are un golf 3, motor de 2000, cu injectie simos.Problema lui este ca masina , dimineata la pornire cand este rece nu sta la relanti, trebuind sa o tina din acceleratie pana se incalzeste.Am efectuat un test si nu are nici o eroare stocata.Am desfacut unitatea de comanda a acceleratiei si am observat ca atunci cand pun contactul socul automat incearca sa isi faca efectul dar spre uimirea mea in sens invers! In loc ca motorasul sa comande deschiderea clapetei, el incearca sa inchida si mai mult clapeta (care evident este impiedecata sa se dea peste cap) motiv pentru care clapeta se misca intruna osciland intre 8 si 12 grade cititi pe vag.

Senzorul de temp. este ok. Ce ar putea sa comande retragerea socului in loc sa impinga clapeta cand motorul este rece?

post-30655-1259690889_thumb.jpg

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mare parte miam rezolvat problema mea...am aceleasi simptome pe care le are si prietenu tau cu golfu de 2000.ca sa o pornec dim trebuie sa o tin din acceleratie.de cateva zile tot stau in service pana cand a venit seful servic-ului sa uitat 2 min a verificat injectoarele si dupa sa imi zica ca senzorul de temp este problema.pana aici totul in regula.in aceste zile de stat in service am schimbat bujiile am curatat clapeta de acceleratie si iam dat un pin mai mult am curatat fisele deci cam orice sa numai faca probleme la pornire.in seara asta cand motorul sa racit iam dat o cheie si miam blestemat zilele pt ca face la fel,dar am scos senzorul de temp si am pornit-o asa si surpriza la sfert de cheie a luat-o.dupa ce am pornito am lasat-o 2 min dupa care am pus mufa de la senzor la loc iar in acel moment iarasi motorul si-a reluat acel ,,dardait"...deci in concluzie in mare majoritate a cazurilor este senzorul de temp.incearca sa o pornesti fara acel senzor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tot la fel face, ideea e ca am verificat cu vagul si senzorul este ok.

Dar provizoriu am gasit o solutie 'romaneasca' si este ok deocamdata, masina porneste la rece la cca 1000rpm, iar cand e calda sta cam la 850 - 900.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu probleme cu relantiu vietzi, merg cam 10 km pana ce se incalzeste motorul , iar daca stau la un semafor max 30 sec incepe si urca turatia de la 800 la 1000-1100-1200 , habar nu am ce sa ii fac, si inca ceva nu are vlaga , daca las motorul sa mearga la relanti si ii fac 2-3 pedale nu se accelereaza mai ales cand e rece motorul daca nu o turez mai tare imi moare motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce solutie mac?

Ca sa pot explica am nevoie de o poza a clapetei facuta in zona unde se prinde cablul de acceleratie. Si acum regret ca nu am facut poza la corpul modificat.

O sa incerc sa fac rost de o poza ca sa pot explica.

< Bazooka >

Cand pornesti masina la rece la cat sta relantiul ? In mod normal fara sa calci acceleratia ar trebui sa porneasca la prima cheie undeva la 1000 - 1100 rpm si sa stea fara sa o ajuti din acceleratie. In caz contrar poate fi de vina motorasul de relanti sau senzorul de temperatura, astept sa imi zici cum porneste si atunci iti spun ce sa verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!