Jump to content

Moare La Relanti


leos
 Share

Postare recomandată

Salut. am si eu o problema cu un golf 1.6 benzina. de cateva zile nu imi mai sta la relanti. si la pornire daca nu ma ating deloc de acceleratie se tot zbate acu de la turatie intre 0-1000 si nu o ia. cred k marge in maxim 2 pistoane. daca o turez putin merge bine dar tot nu sta la relanti. mai scoat si fum ceea ce nu facea. uleiul e schimbat de o luna. ieri am schimbat si filtru de benzina si tot nimic. astept sugestii. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • leos

    9

  • mac23

    9

  • paizisc

    8

  • bazooka

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa nu mai deschid alt topic,spun si eu problema mea aici(se leaga)...am golf 3 1.6abu.

Sa incep: am pornit masina,mi-a murit motorul instantaneu(ceva nou pt golful meu),am mai dat odata,turatiile stateau pe la vro 200-300 si vibra urat rau de tot,am plecat cu ea putin mai turat ca eram in bucuresti(eu stau in mioveni),am plecat spre casa,pe drumul din bucuresti,am dat de trafic najpa si in nici 20m de trafic mi-a murit motorul de 10ori,dadeam cheie pornea,statea turatia pe la 800,bagam in viteza,murea,dadeam iar cheie si statea pe la 300 si oscila pana pe la 700-800,vibra rau de tot si dadea sa moara,acceleram mai tare si plecam,dar aveam pedala la fund si urca ff usor.in cele din urma,am ajuns acas,acas m-am oprit direct la mecanic si dupa 2ore de privit motorul si-a dat seama ca aveam flansa de la carburator rupta,am cumparat flansa noua originala(250ron bosch) si am montat-o,dupa ce am montat-o nu mai aveam relanti,adica oscila de la 400 la 1700 si tot asa...mi-a zis mecanicul ca din cauza flansei ca tragea aer fals mi-a stricat motorasul pas cu pas,am fost si am cumparat si motorasul pas cu pas original din germania tot bosch 500ron si l-am montat,cand l-am montat tot asa facea...a mai umblat mecanicul putin pe la senzorul ala si s-a potolit,dar turatiile erau la 1700,l-a reglat la 1100 si am plecat cu ea,pe drum am simtit pedala de acceleratie ca e mai tare,adica accelerez si urca mai greu,cand dau pe liber,moare motorul,dau cheie si stateau turatiile pe la 200-300,ii mai dau 2-3 pedale si urca pe la 1100,sta putin pe la 1100 si am mers 20km si de la 1100 a urcat la 1700 si oscileaza de la 1500 la 1800 si acu tot asa face,dau cheie,sta la 700,il las putin urca la 1100,dau o pedala urca la 1600 si oscileaza la 1900,are toane cand mai scade si la 800 si tot asa.ce mai are acu?

m-am uitat si la fisele alea de la bujii,am una oxidata si la bujie si la capatul de la fisa,dar problema asta o am de mult si am schimbat toate bujiile acu 3-4luni,dar atunci nu facea asa,acu face asa...clapeta m-am uitat,e curata.ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul tau e cam prost daca te-a pus sa schimbi atatea. A facut el vreo diagnoza ceva ca sa-ti confirme sa schimbi motorasul de relantiu?

Eu zic ca prima piesa pe care trebuie sa o schimbi este MECANICUL.

Bafta !

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la masina?;) mecanicul l-am schimbat(adica nu ma mai duc la el).Ce credeti?motorasu pas cu pas e?daca nu,sa stiu sa-l duc inapoi ca e cam mult si na...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o problema cu turatia de relanti de cand a venit frigul... Sa zicem ca merg cu 30km/h si franez sa opresc la semafor. In timpul asta apas si ambreiajul, scot din viteza si turatia scade mai jos de 800rpm. Se duce undeva la 750 si motorul tremura..pe urma dupa ce am oprit (tin piciorul in continuare pe frana) turatia isi revine dar in pasi (cam 20 rpm per pas). Pe urma totul functioneaza f bine. Chestia asta am observat-o de cateva zile de cand s-a mai racit vremea. mai e o chestie....temperatura nu se mai duce pana la 90 de grade ci undeva pe la 80-85. E adevarat totusi ca nu prea stau in trafic si nici nu merg distante mari (max 15 km). Totusi, inainte pe aceeasi distanta cand era cald afara temperatura se ducea la 90.

De la ce credeti sa fie variatia in turatie?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica toate vacuum-urile in general, si pe cel de la servo-frana in special

treaba cu incalzirea, nu te panica, nu este nici un fel de problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor sunt nou pe aici (sper ca am postat bine as fi deschis un topic pt ca am mai multe intrebari dar zice ca nu pot inca??) acum o luna mi-am cumparat si eu un vw (vento) 1.6 benzina 96 anul aceiasi chestie o patesc si eu se simte ca motorul nu merge ''rotund'' sa zic asa de exemplu daca pun frana scade turatie la 400 si lumina de la ceasurile de bord se vede cum scade in intensitate dupa care revine la 900 si oscileaza intre 900 si 800 si la plecare la fel in loc sa traga el da inapoi cu 200 de ture dupa care isi revine am fost la un mecanic si zice ca e de undeva de la acceleratie ca sa umblat pe acolo si ca in unele cazuri se poate regla are rost?? sau cumpar o clapeta de acceleratie noua?? si de exemplu daca merg constant cu o anumita turatie in unele momente are asa niste retineri parca nu se alimenteaza cum trebuie sa fie filtru de benzina infundat?? in rest alte probleme nu are doar ca nu sunt sigur pe ea la o plecare din panta:( trebuie sa ma ajut cu frana de mana daca las ambreiajul si ea da inapoi a murit. inca o mica intrebare un ulei bun?? nu stiu ce are acum in motor un ulei pt 200 mi km??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la treaba cu frana, verifica cum am spus mai sus, vacuum-ul de la pumpa de frana

cu datul inapoi la turatie, regleaza avansul, curata clapeta de acceleratie, verifica fisele, curata luleaua din delco, curata bujiile si verifica distanta,apoi reseteaza clapeta, si o sa mearga mai bine

eu pun la a mea mobil1 10w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns Cheloo e13!. Spune-mi si mie cum verific vacuumurile te rog. Sunt niste furtune? sau conducte? Cum anume se verifica? Pot fi crapate sau ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

PORNESTE GREU LA CALD >>>>>CE POATE FI??????? :(

HELP :blink: :(

Modificat de v@sy
Invata sa scri fara Caps Lock.Vedem si daca scri normal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 3 1.4 benzina, porneste greu la rece, adica acum in anotimpul rece trebuie sa stau sa o accelerez ca sa nu moara. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai am probleme. De la ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil senzorul de la socul automat sa nu si mai faca treaba, posibil sa fie murdar, ori busit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla acesta?

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentioneaza ce cod are motorul si anul fabricatiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!La motorul ABF unde se afla?Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentioneaza ce cod are motorul si anul fabricatiei

Golf 3 1.4 (benzina + gaz) ABD an fab 1992.

Ps: Nici pe benzina, nici pe gaz nu imi sta la relanti atunci cand e rece, decat daca o tin din acceleratie.

Modificat de Radu Ionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna.

Desi post-ul e mai vechi imi ofer si eu parerea. Am patit ceva similar-imi tinea motorul doar la relanti, cand acceleram murea-. Dupa 3 zile de verificari in service, s-a constatat ca era de fapt catalizatorul.Acesta era sfaramat si infundat . L-am spart cu o ranga, am pus la loc sonda Lambda si restul pieselor si gata!

Sper sa fie cuiva de folos ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo ! Felicitari ! Acum din cauza ta eu si restul lumii RESPIR aer toxic de la masina ta iar tu vei consuma mai multa benzina si implicit vei polua mai mult. Felicitari !

Ai rezolvat problema in stil romanesc cu ciocanul si ranga ! Vezi ca asta nu e Dacie. (las ca merge asa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,golful meu porneste pentru 2 secunde si apoi se opreste ! i-am dat la cheie de mai multe ori acelasi rezultat.....porneste si se opreste ,a mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca iti mai recunoaste imobilizatorul cipul din cheie sau incerci sa pornesti cu o cheie care nu are cip. Asa am patit cu o cheie facuta inainte de a sti ca masina mea are imobilizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am un vw vento din anul 94 motor 1.8 benzina si de o vreme incerc sa o repar si nu reusesc pornesc motorul la relantiu merge bine cand dau sa acceleres moare motorul iam schimbat pompa benzina filtru benzina senzor temperatura si injectorul complect si tot la fel face imi vine multa benzina pe furtunul de tur daca ma puteti ajuta va multumesc???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 3 1.4 motor abd. Am o problema la care nu-i mai dau de cap! Cand pornesc am 600 de ture la relatiu si dupaia mi se opreste. Dupa ce pornesc iar imi pleaca la 1400 de ture la relantiu si asa ramane cat timp merg cu ea! Si dupa 120 de Km tot 1400 am relantiul! Orice sfat e bine venit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!