Jump to content

Vw Caravelle Vs Mercedes Vito - Pro Si Contra


avantivan
 Share

Postare recomandată

ma intreb si eu ce politica o fii asta.. o capacitate cu 4 variante de putere la 2L .. nu de alta dar la vito a aparut 3,2 cdi V6 si la vw se renuntza si la 2,5.

poate peste 2 ani o sa vedem vw dci (tdi) 1,5 de 300 cai.. daca cu 2,5 tdi eu stiu doua t4 si un vw lt35 care au trecut de 1 mil de km is curios cate 2.0 tdi la 180 cai si 400nm cuplu o sa ajunga sa faca 500k km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • soila

    22

  • vw-raz-van

    18

  • avantivan

    15

  • noobsound

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

arata frumos restilizarea, cel putin farurile.

parca ar fi vechiul T4, cand au schimbat farurile, tin minte cand ma uitam in oglinda si vedeam unul in spate, parca se uita urat la mine :icon_thumright:

cea mai mare inovatie mi se parea introducerea transmisiei pe pinioane si la motoarele 1.9

nu de alta, dar T5-ul e o masina mare... nu e un golf sau un passat de plimbat prin oras.

T5 e masina de drum lung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fiu al dracu daca nui urat rau pe bune !!!cel putin in poze mia unu numi place deloc acu sa vedem tehnic ce au remediat !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mie mi se pare aceeasi Marie cu alta palarie.... deocamdata nu renunt la a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am facut un drum Targoviste-Brasov cu un T5 1,9, varianta lunga.

masina merge super, chiar si cu motorul asta si cu o sarcina de 800Kg ... a mers de minune.

trage foarte bine, sta foarte bine pe drum incarcata/goala, etc.

mi-a placut la nebunie. nu contest ca motorul de 2,5 e mai bun, trage mai bine dar si asta merege/trage surprinzator tinand cont ca masina are masa proprie 1850kg(aproximativ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imagineaza-ti cum e cu motor de 2.5 de 174CP cu transmisie pe pinioane

ce cuplu are la demaraj si cat de mult poti sa incarci masina, fara sa se simta mare lucru.

de lucrul asta ma bucur eu cand am drumuri lungi si merg pe drumurile patriei si nu strang din dinti la o depasire si nici nu stau cu 90 la ora pe sosea :D

sincer nu am condus si nu cred ca exista masini mai confortabile la drum lung decat transporter/multivan/caravelle

pai dupa 1000km in golf, imi amorteste genunchiul drept de merg schiop cand ma dau jos din ea

la un passat la fel, amorteam pur si simplu, fiind pozitia joasa, eu am 1.90 inaltime si picioarele lungi

in T5 stau ca in fotoliu :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bun 2,5 normal, dar pentru nepretentiosi e ok si 1,9. depinde acuma si cine merge, ce face cu ea etc...

cum sta masina la drum lung? la 150km/h? sa zicem ca faci cu un caravelle un drum lung prin afara.

confortul nu il contest dar cum sta masina pe sosea la inaltimea ei fata de una mica gen golf/passat?

Modificat de cosssmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe sosea sta ca un tanc.

dar avand centrul de greutate ridicat, trebuie sa franezi la anumite viteze in curbe.

desi are 2 tone goala, daca calci frana brusc, intra in pamant :icon_thumright: am patit-o cu animale care mai sar deodata pe sosea.

- feelingul creat intr-o masina in care ai impresia ca stai in copac nu poate fi inlocuit nici de SUV

- vizibilitatea peste masinile din fata, lipsa "botului" si a spatelui face din manevrele de parcari o floare la ureche, atata timp cat ai spatiu de lungimea ei.

- vizibilitatea in oglizi, avand in vedere ca sunt duble fata de orice oglinzi din grupul VAG

- demarajul si forta bruta pe care o scoate un motor de 2500 de 174CP cu transmisie pe pinioane

- nu are nicio curea, toate componentele sunt puse in miscare de pinioane si de vasco cuplaje, AC, alternator, pompa apa, pompa servo...

umblu mai mult cu golful prin oras, si cand ma mai urc in T5 e ca si cum treci de la bicicleta la motoreta de 500cmc ;)

singuru lucru care il regret la modelul meu de T5, e lipsa 4motion... mai ales iarna.

si de lipsa unui dublu climatronic, are numai clima automata pe fata, dar se mentine constanta temperatura si in locurile din spate

Masina visurilor mele: VW Multivan long version 8+1 locuri, 2500cmc, 174CP, 4Motion, dublu climatronic fata spate, cutie manuala 6+1, tempomat

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

VW de la noi (m-am saturat sa le fac reclama) s-au miscat ceva mai repede cu informatii oficiale decat cei de dincolo, chiar daca pana sa apara si preturi la noi pt noul T5 trebuie asteptata primavara lui 2010.

Reiau cu cateva mici corectii si informatii oficiale suplimentare, datele pt toate noile motorizari diesel common-rail VW pt T5:

- vor avea scaderi de consum de pana la 1,9 l / 100Km (fata de vechea generatie PD),

- sunt Euro 5, avand scaderi de emisii CO2 cu pana la 52g / Km,

- zgomotul motorului diminuat cu 5 dB,

- vor fi de 2,0 litri (1.968 cm3) in patru versiuni:

- noul 84 CP (62 KW), cuplu motor maxim de 220 Nm la 1.250 rot / min, turbina de supraalimentare cu geometrie variabila,

inlocuieste vechiul motor PD: 1,9 TDI (1.896 cmc), de 84 CP, cuplu 200 Nm la 2.000 rot / min, Euro 4,

- noul 102 CP (75 KW), cuplu motor maxim de 250 Nm la 1.500 rot / min, turbina de supraalimentare cu geometrie variabila,

inlocuieste vechiul motor PD: 1,9 TDI (1.896 cmc), de 102 CP, cuplu 250 Nm la 2.000 rot / min, Euro 4,

- noul 140 CP (103 KW), cuplu motor maxim de 340 Nm la 1.750 rot / min, turbina de supraalimentare cu geometrie variabila,

inlocuieste vechiul motor PD: 2,5 TDI (2.460 cmc), de 130 CP, cuplu 340 Nm la 2.000 rot / min, Euro 4,

- noul 180 CP (132 KW), cuplu motor maxim de 400 Nm la 1.500 rot / min, doua trepte de supraalimentare cu turbina dubla - biturbo,

inlocuieste vechiul motor PD: 2,5 TDI (2.460 cmc), de 174 CP, cuplu 400 Nm la 2.000 rot / min, Euro 4,

Atasez si cateva fotografii cu aspectul masinii dar mai ales doua foto cu vechiul si noul motor. Legat de acestea, am o curiozitate: pentru noile motorizari s-a renuntat la transmisia pe pinioane (specifica la vechiul PD 2,5 TDI) si s-a revenit la transmisia pe curele?

post-20157-1259710809_thumb.jpg

post-20157-1259710823_thumb.jpg

post-20157-1259710845_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oribil daca au renuntat la transmisia pe pinioane...

probabil din cauza ca nu se mai strica...

oricum imaginati-va un cuplu de 400nm ce depinde de o curea... ORIBIL

T5-ul meu de 174CP are un demaraj si un cuplu de invidiat.

mi se pare o adevarata porcarie, o strategie proasta care probabil e bazata pe faptul ca NU SE STRICA, si e prea durabila

masina are 270.000km si nu am schimbat decat niste cuplaje la AC si oringurile de la pompa duse impreuna cu tachetii care aveau uzura.

pai asta ma mai duce inca 270.000km fara rusine, si inca 4-5 ani, de ce sa-mi iau noul model de T5 cand actualul merge de rupe

probabil de aia apar masinile din ce in ce mai slabe tehnic.. sa fie ca sosetele.. sa le schimbi mai des, ca altfel moare de foame industria auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pe mine ma enerveaza asa rau si t5 si vito nou pt ca se plimba prin jermanica, dar sa vedeti ce le fac cand le prind.

t4 am avut si pot spune ca este o masina super in conditiile in care am facut tractari curse etc.obligatoriu pt a tracta (remorca, rulota, platforma) motor 2,5 tdi , dar sunt bune si cele de generatie mai veche 2,4disel simplu(77cai) 1,9 td(68 cai)1,9 aspirat f puturos. am avut si vito modelul vechi td de 98 cai buna masina dar personal t4 mi s a parut peste vito . la vito nou este alta mancare de peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit acest topic in intregime...si tot nu m-am lamurit

care e mai bun? vito sau caravele/transporter/multivan? :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multivan/caravelle daca nu ai de gand sa cari saci de cartofi.

la noi in romania nu prea poti tine un bus de bibelou... sa nu uitam totusi ca multivan-ul e tot din plus prin interior, si apuci sa regreti cand vezi cum se degradeaza vazand cu ochii.

calul de tras la caruta in romania ramane Transporter, imbini si spatiul cu utilitatea si intretinerea ieftina ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am de gand sa car saci de cartofi si alte cele, vreau sa fie o masina de oras, de iesit in vacanta

dar totodata vreau o masina in care sa nu incarc bani foarte multi, cum ma gandesc eu la vito

mercedesu are piese foarte scumpe si nu m-ar avantaja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum imaginati-va un cuplu de 400nm ce depinde de o curea... ORIBIL

Stai un pic... puterea si cuplul se transmite la roata prin cutia de viteze, deci tot prin pinioane. Ce are de-a face in aceasta ecuatie cureaua de distributie, care nu face decat sa inchida si sa deschida niste supape amarate???

ontopic: am un prieten pietar care avea un Vito, si l-a vandut din cauza costurilor de intretinere, orice piesa e foarte scumpa. Acum are un Transporter si e incantat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La VW T5 nou, denumit T5-GP,

dupa ce am avut norocul sa il vad in Nov anul trecut (2009), mi-au atras atentia ca aspect, intre altele, doua amanunte:

- oglinzile sunt disproportionat de mari in raport cu caroseria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

un mesaj ff amuzat de la un prieten ff bun cu care am fost in multe excursii cu masina mea. El a plecat in austria cu ceva prieten de-al lui si mi-a trimis urmatorul SMS :)

post-36206-1273566068_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine stie ce motor terminat pe italia are saracul T5...

nu de alta dar am vazut un T5 cu 600.000km care a facut italia.. de 2.5 131CP

saracul.. i-a crapat cutia, s-a blocat ECU.. si tot asa mai departe.. a returnat-o la leasing ca dauna totala... trebuia schimbat ecu si ajungea cat jumate din valoarea masinii din cate am inteles.. desi nu cred.

caravelle t4 intr-adevar e foarte rezistenta.. dar la motor, nici nu se compara cu 2.5 R5 131 sau 174CP :blah:

am un amic care trage de mine sa-i faca un chiptunning.. undeva la 200CP si 450Nm lejer atinge... am inteles ca unele multivanuri T5 la nemti le-au dus pana la 250CP, cu turbina marita.. cu evacuare sport... etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Acum cateva zile am venit de la sibiu si intre sibiu si sebes am intalnit 3 dubitze ce mergeau in coloana. Primu mercedes vito nou urmat de un mercedes vito model dinainte de 2003 si un t5 cu i rosu doar. cred ca e de 1.9. Prietenilor deci astia 3 erau sigur impreuna ca aveau nume de neamtz parca si mergeau in coloana. Pe urcarile dintre sebes si sibiu unde se faceau 2 benzi vitourile depaseau si pastrau viteza de vreo 100km/h in schimb t5 ramanea enorm de mult in spate pe urcari. Toate 3 aveau o remorcutza mica in spate goala ca nu aveau pralata pe ele. de-a dreptul jenant faptul ca t5 ramanea in spatele vitoului cel vechi care scotea fum negru la greu. NU va recomand sa alegeti varianta 1.9 . Cu ea incarcata la deal cred ca tipul ala se lasa depasit de dacii si lada .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt de acord cu ce spui, T5 cu motor de 1.9 tdi nu este grozav dar nici nu te face de rusine. Eu am facut drumuri lungi cu T5 si nu m-a lasat la greu, trage foarte bine chiar si cu masina plina cu oameni si bagaje. Consumul este foarte ok, confortul... il cunoastem cu totii. Am mers si cu un Vito pana in Italia si pot spune ca motorul de 2.2 e bun, mergedesul nu dezamageste nici la consum... insa cu piesele am inteles ca e o mica problema.

Revenind la T5 cu 1.9 tdi, am fost pana in Croatia cu masina asta si am condus aproape 1400 km singur, fara sa dorm... si nu am avut probleme de amortit, intepenit, dureri genunchi. Desigur, cand am ajuns la Rieka am dormit 14 ore, dar asta e alta poveste. Iar consumul la T5 cu 1.9 tdi este de vis, ca la o masina mica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa vezi la motorul de 2.5 174cp :D ;) consuma 8-9 la drum lung, incarcat si cu AC la maxim...

si nici nu simte sarcina motorul.. urcam pantele cu a 6-a fara probleme, scoate o forta foarte mare

model nou de vito avea un partener de afaceri de a lui taicamiu.. si dupa un an a maritat-o.. bine ca a luat-o si pe la 170.000km din germania, dar avea probleme la injectie, apoi cutia ii facea probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ 1octav. Nu m-am legat de confort si de faptul ca sunt niste masini ff placute la condus. Sunt excelente in general dubitzele pentru vizibilitatea si spatiul din ele. Am facut si eu drumuri foarte lungi de genul cluj-praga sau cluj-mangalia fara a simtii nici o urma de oboseala .Desii nu sunt inalt de felul meu pot spune ca mai degraba amortzesc in passatul de la firma decat in T4 meu.

Singurul inconvenient care l-am mentionat la un t5 ar fi un motor 1,9 prea slab. Nu zic ca nu ar fi capabil sa poarte masina foarte frumos dar trebuie sa ai si putina placere si rezerva de putere. Cum am mentionat mai sus.. sa iti vezi prietenii ca pe un drum cu 2 benzi in panta ies in depasirea a unei coloane de tiruri si tu sa ramai in spatele lor pentru ca nu iti duce motorul deoarece esti ff incarcat.. cred ca e cam dezamagitor. soila cred ca stie foarte bine la ce ma refer.. cand zic placere de a conduce.

Probeleme la injectia la Mercedesuri e cunoscuta in randul detinatorilor de Vito si nu numai. In cluj este un tip cu un vito 2.2 150cai ce a trecut de 600 de mii km fara sa schimbe nici un injector. El foloseste masina la transport persoane cu o remorcutza de bagaje dupa el si mi-a zis ca el crede ca doar motorina proasta e de vina pentru injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!