Jump to content

Vw Caravelle Vs Mercedes Vito - Pro Si Contra


avantivan
 Share

Postare recomandată

nu incerc sa va intep dar sunt multi care comenteaza fara sa cunoasca cu adevarat au condus si ei cate un mercedes la care arata in bord 100 000km dar avea 1 000 000; eu am avut 3 mercedesuri vito unu din 2003 modelul vechi ala se inchideau usile un pic mai greu si s-au intrerupt niste fire din usi motor si consum ok consumul nu trecea de 8-9 %; apoi am avut modelul nou din 2004 111cdi am fost super multumit de el desi masina a fost foarte taras de ea inainte sa ajunga la mine avea vro 300 000km am schimbat o turbina destul de scumpa; dar atata in 2 ani jumate apoi am vandut-o eu am cumparat-o in 2006 cu 14500 eur; acuma am de 4 luni un mercedes viano din 2007 luat la 70 000 are 80 000km super frumos marge foarte bine a costat 23000eur;

am avut si t4 din 93; acuma ceva timp motor de 2400cmc mergea bine fara multe probleme dar lucrul deranjant era sa schimbi distributia la fiecare 60 000km

in prezent avem si un lt 35 cu motor de 2,5 cred ca e motorul de pe t4 e ok distributia te omoara probleme la blocul de lumini bunicica

dar parerea mea in ansambul si nu doar a mea e ca daca vrei o masina durabila iti iei mercedes toata lumea le foloseste in transport; cei care fac italia au trecut de a t4 la vito modelul nou si va pot lamuri cum se descurca masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • soila

    22

  • vw-raz-van

    18

  • avantivan

    15

  • noobsound

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu e neaparat

cum am mai zis, T4 e legendar pentru rezistenta sa, dar ce am observat este faptul ca la vechiul T4 schimba pivotii inferiori, superiori si bucsele odata la an, poate chiar mai putin datorita drumurilor noastre

unde ai vazut tu ca la t4 schimbi pivoiti si bucsele o data pe an ???

eo din 2 t4 cel mai repede am schimbat pivoti la 550 000 km bucsele nici vb si bucsele sunt cele de fabrica (pe fata ) ca pe spate leam nenorocit de la greutate si remorci cu o axa ,una are 900 000 si una 1 300 000 km nus cine tio zis tia ca se strica asa usor !

eo de ex la 550 000 am schimbat pivoti bieletele de directie capetele de bara discurile de frana fata spate si toate capetele de planetara inclusiv intermediara in rest sa fiu eo sanataos sa ajung sa schimb bucse o data pe an!!!!! :)

dar parerea mea in ansambul si nu doar a mea e ca daca vrei o masina durabila iti iei mercedes toata lumea le foloseste in transport; cei care fac italia au trecut de a t4 la vito modelul nou si va pot lamuri cum se descurca masina

cei drept cam asa e multi au luat vito( si eo cred ca o sa fac la fel ca t5 numi mai trebuie ) dar cat se mai gasesc t4 SH is bune astea !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu odata pe an schimbam, poate chiar mai devreme la vechiul T4

ce-i drept erau piese aftermarket, dar cam dupa 10 luni incepeau sa "bata" pivotii

masina era umblata bine, pe drumuri de tara uneori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tot piese aftermarket am pus (da stiu sa le aleg ) am patit si eu canva in 3 luni au cazut pivotii da erau facuti la galati creca in prezent folosesc moog si cum iti zicem la 550 000 km si acuma am 900 000 km si nam treaba cu ei !

cat despre bucse cred ca e vb de mecanici nu de bucse ! o bucsa pana nu se toceste si bate nu vad rostu sa o schimb daca mas lua dupa mecanici car cum se deformeaza un pic bucsa zic sa o schimb , asa as fi facut si eo, da in cazu meu e mai greu sa ma abureasca ca le am la mecanica !!

cat despre calarit masini !! asta cu 900 000 km avea in februarie 2006 120 000 km cu carte service restu is facuti de mine si credema ca nu prea obisnuesc sa casc ochii la pe la gropi sau sa ma agit prea mult sa le evit am reusit sa indoi 2 jante in 3 zile in aceiasi groapa! :)

A si uitasem mai e o smecherie la t4 daca e lasata prea jos de fata din bara de torsiune termini mai repede pivoti e mai rigida masina !

Modificat de vw-raz-van
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Doresc sa reamintesc faptul ca am pus la bataie din start in aces topic, ceea ce produc in materie de dube VAN-uri doar cei doi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

m-ati bagat in ceata.... vreau sa iau un T5 pentru tatal meu, am gasit unul din 2006 adus din afara, 85 000km, 13 000E cu A/C, motor 1,9TDI, varianta lunga(cea scurta sa fie mai inchegata?!?!). Are 3t masa maxima, deci probabil o sarcina utila de vrei 1150kg. El cam trage de masina, pune cam 1000kg si face Pitesti-Brasov(drumul e cam in panta).

Ce sa fac, sa ma reorientez?!?!

dupa ce am citit posturile, incep sa am dubii. Nu ma intereseaza Crafter, Sprinter ca sunt prea mari, desi am gasit un Sprinter la 26 000km, 2007 in 15,500E.

Va rog sa imi spuneti si mie parerile voastre despre alegerea asta. Please ...

Modificat de cosssmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei T5, in conditiile descrise de tine, 2.5 TDI obligatoriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil dar nu prea se gasesc.

pe autovit de ex apropae toate sunt 1,9. E o duba cu motorul de 2.5 dar e varianta aia super inaltata si e cam naspa.

De afara exclus sa aduci ca o platesti de 2 ori cu taxa asta.

La greutate cum tine T4, T5? poti sa pui 1200kg, sau se lasa prea rau. E treaba ca are arcuri elicoidale pe spate...

Motorul de 1,9 din cate am inteles e cel de golf, octavia, etc, in fine probabil modificat pentru tractiune.

Chiar sa nu traga motorul asta? mi se pare ciudat, totusi are 1,9. Tatal meu are acuma un papauc de 12 ani si a tras de el la greu. S-a prapadit tabla ca in rest masina e ok. In fine, ca la dacie mai schimbi discuri de ambreiaj, placa de presiune, poate un arbore, planetare ... dar merge. Chiar sa nu mearga un T5 pe unde merge un papauc?!?!

Referitor la cutie, toate au probleme sau depinde de motor? Nu m-am prins care din posturi care cutie e mai sensibila. Cea de pe 1.9 sau de pe 2.5 ... sau e aceiasi cutie?

Masina pe care am gasit-o are "H" ultima litera in serie, macar e bine ca e facuta la mama ei.

Modificat de cosssmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita sa faci un efort sa iti cauti un 2.5 ca 1.9 nu sunt asa fiabile,mai ales cutiile pica cum scriam intr-un post mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la greutate cu tin T-urile?

poti sa pui 1000-1200kg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosssmin,

datele de catalog la T5 - Transporter zic asa:

Sarcina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cosmin

Un coleg cu tatal meu detine un T5 (nu stiu monitorizare) este de persoane dar e amenajat cu placi de tego si omul il foloseste pentru marfa ( legume fructe). Habar nu am daca suspensia este la fel pe van'uri de marfa si pe cele de persoane dar iti pot spune ca masina e " LOW-RIDER" cu 1 - 1.3 tone. Partea din spate se lasa foarte foarte jos. Alt coleg cu tatal meu are mercedes vito.. ala nu se lasa deloc .. avea suspensie cu perne de aer.. in schimb s-a lasat odata de tot ca s-a defectat, costuri aprox 2000 euro.. i-a facut conversie pe suspensie clasica.

Eu personal am t4 de 150 cai. Cu 7 persoane si bagajele aferete pentru un concediu lung( burdusita masina de bagaje) pot spune ca mi s-a lasat din spate cu vreo 2 degete.. si pe fata nu am observat sa se lase deloc. La condus eu am ramas uimit.. diferentele de performante sunt aproape insesizabile.. am urcat dealul feleacului din cluj cu a 4-a fara efort si 180 la ora pe autostrada. Stiu ca nu esti interesat de T4 dar si eu sunt de parere ca un motor de 2.5 ar fi solutia optima pentru tine. Daca iti permiti costurile unui impozit si a unei asigurari pentru 2.5 tdi..GO FOR IT! Tu decizi daca vrei sub capota un motor 1.9 chinuit de sarcina sau un 2,5 relaxat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pentru raspunsuri

@avantivan - am citit in cartea de prezentare de la PB ca au sarcina utila intre 800 si 1400kg, dar la noi in tara nu prea se vand peste 1000kg. In fine, cel de 1400Kg cu niste intaritoare, amortizoare nu stiu de care, etc... dar asa cum spune si @noobsound masina se lasa, asa mi-au spus si cei de la PBV care mi-au spus sa optez pentru un crafter. In fine, un lucru e cert, arcurile elicoidale se lasa. In alta ordine de idei, 1400kg sarcina utila o dau astia la crafter si sprinter - in fine eu cred ca o dau asa sa nu depasesca standardul de 3,5 tone, dar in fine.

Cat despre preturile la Porsche ... vw niciodata nu a avut mari discounturi sau oferte prea bune. T5 la ei, duba, varianta de 1000kg sarcina utila pleaca de pe la 21 000E si crafterul de la 23-24000E, pretul cu discountul de criza cu tot. Cel mai bun pret l-am obtinut la Ford transit, 14 200E dar e facut la turci si se vaita oamenii de el(bat planetarele, cutia se duce repede, intra rugina in ele chiar si dupa 15 luni).

Masinile sh sunt scumpe peste tot, nu imi dau seama de ce. Si in Franta www.321auto.com sunt scumpe dar parca mai gasesti si sub Germania. Probabil nemtii daca vand sh la toata Europa nu se vaita de criza. Oricum cu taxa asta de minum 1500E pentru 1,9 cu drumul 500-600 si cu masina de acolo 11-12 000E ... mai bine o gasesti in tara. Sunt masini aduse anul trecut din 2006-2007, pana in 100k km in 10-11000E.

@noobsound - o sa incerc sa ma uit si dupa varianta de 2,5 dar din cate spuneti voi aici se duce arborele ca se lovesc niste jucarii in el. Acuma ce sa zic, cred ca duce si 1,9, un om la 60 de ani nu cred ca se mai gandeste la talpa, iar de tras cred ca trage, totusi e 1,9. Trage un papuc 1,6 cu carburator 1,4 si nu trage un T5?!?! in fine, stiu ca se pune probema de uzura motorului.

T4 nu prea vreau sa iau ca e cam veche masina, etc si tot arcuri elicoidale are. In fine, prietenul tatalui cred ca avea varianta de 800kg, poate mai putin, pana la urma la persoane trebuie sa fie masina mai confortabila, nu sa sara pasagerii in sus pe scaune la gropi. Cred ca asta e si motivul pentru care are arcuri elicoidale, ca se vand multe pt. transport persoane. Paradoxal - vw cady are foi pe spate nu arcuri elicoidale :P.

Modificat de cosssmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca au oferta la Porsche ca sa scape de stocuri inainte de face-lift.

furgon scurt 800kg sarcina utila = 14 000E fara TVA

furgon lung 1000kg sarcina utila si AC = 16 000E fara TVA (din astea nu mai au)

o reducere cam de 4000E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merge si un motor de 1.9 de 100 cp. dar varianta de preferat ar fi un 2.5 (aici depinde si daca te tine punga, din motivele enumerate de noobsound).

Referitor la fiabilitatea lui T4, azi am aflat de 2 masini cu cutiile de viteze sparte (unul de 1.9 si respectiv 2.5) si nu sunt masini care sa care marfa toata ziua (mai mult persoane).

Totul depinde de cum intretii masina pentru ca daca nu ai grija cat de cat de masina (aici vorbim de masina de firma care sunt date pe mana unor "soferi" care nu stiu decat sa se urce in ea si sa ii dea talpa, ca doar e a firmei...) nu are cum sa tina indiferent daca e T4 sau T5.

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

t4 are arcuri elicoidale dar .. au standard si heavi duty si mai sunt si cev producatori ( suplex0 care fac arcuri de t4 de 1400 kg )

probat de mine pe t4 aprox 1 tona de gresie + 5 persoane si ceva bagaje italia-roamnia fara sa pocneasca vreun arc !

si in general cam la toate masinile e asa la sprinter de ex cu sarcina utila de 1,5 tone facut de persoane car frevent 30 de persoane si nam probleme !

ele tin mai mult de cat scrie ,sau tin atat in cele mai grele conditii cu cei mai sariti soferi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De un an jumate de cand am deschis acest topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. am luat de aproape un an un Vito din 2004.150 de cp am facut 100 de mii de km,peste 80 de mii numa cu platforma si numai pe drumurile patriei,am schimbat 2 bucse,i am pus cip TCM chiar cand l am luat, cipul este eco pt consum.nu pentru putere ca puterea ii suficienta pentru mine. Sunt foarte multumit de masina si nu am ce sa ii obiectez poate am avut noroc pana in prezent la ea eu am luato la 100 de mii de km. Am un prieten are un T4 2.5 105 cp dar si a pus cip si la adus la 150 de cp,face saptamanal cu el peste 4000 de km,cu platforma dupa el ,face drumuri de Paris la fel si el ii foarte multumit de masina.a avut ceva probleme cu planetarele dar zice ca ii foarte normal pt ceea ce face cu el. Parerea mea este ca masinile sunt o loterie,daca ai noroc la una reusita nu ai probleme,daca iei una din aia care iese cu probleme din fabrica la aia tot timpul vei avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ia zi e eficient cipul ?? a scazut consumul la vito si daca da zine mai multe sunt si eu interesat pt sprinter sa mai scad consumul ,o camprataie asa ca ideie sa vedem daca merita ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. scuze ca scriu asa tarziu,dar nu am avut timp sa ma uitt pe net.Sunt multumit de cip,nu imi place sa vorbesc despre consum ca zice lumea ca ma laud.sau ca sunt povesti.La drum lung si mers frumos scade cu pana la 2 litri la suta,in oras nu stiu ca nu ma interesat ca majoritatea kilometrilor ii fac la drum lung.

QUOTE inutil

QUOTE / REPLAY (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele ADDREPLY sau FASTREPLY.

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. scuze ca scriu asa tarziu,dar nu am avut timp sa ma uitt pe net.Sunt multumit de cip,nu imi place sa vorbesc despre consum ca zice lumea ca ma laud.sau ca sunt povesti.La drum lung si mers frumos scade cu pana la 2 litri la suta,in oras nu stiu ca nu ma interesat ca majoritatea kilometrilor ii fac la drum lung.

poti sa imi faci o comparatie la un drumd e ex??

adica cat ai consumat fara cip si cat ai consumat cu cip ?? sau un om cu ceva date de contact sa putem vb ( daca nu te superi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

VW T5 fabricat din 2003 incoace, nu si-a spus inca ultimul cuvant chiar daca au ajuns la cifra record de 1 milion de unitati produse in 6 ani si premii la greu ca cea mai buna masina in segmentul ei ani la rand...adica VW nu vor introduce generatia T6 ci doar vor schimba si ajusta unele lucruri la generatia actuala T5.

Ca si comparatie, VW T4 s-au produs 1,7 milioane unitati pe parcursul generatiei ei (1990-2003) asa ca T5 mai are mult de alergat din urma...

VW Romania zice ca:

- desi lansarea noii game VW T5 va fi la Salonul Auto de la Frankfurt din septembrie anul acesta, pentru Romania, din cauza crizei, intrarea pe piata (comenzi si livrari) vor fi disponibile doar din primavara 2010.

- intre timp fabricatia lui T5 actual s-a oprit, nu se mai preiau comenzi catre fabrica, ei fiind interesati sa scape de multele T5 noi produse pe stoc si blocate odata cu criza, cele mai multe fiind in versiunea de motorizare de 1,9 TDI.

- noua gama T5 ramane aceeasi in linii mari la caroserie, schimbari mai mari facandu-se la grila fata (imprumutata acum din linia noului Touran si Golf VI Plus), la faruri (restilizate), etc....un facelift asteptat.

- noua gama T5 vine cu schimbari majore la motorizari, inlocuindu-se vechile motoare diesel PD (pompe duze) cu cele common rail (cu rampa comuna) compatibile cu noile exigente de poluare Euro 5 catre Euro 6, disponibile in noile motorizari in versiuni de pana in 2.000 cmc (1.999 cmc) dar cu puteri marite disponibile pana la 220 CP (fata de generatia PD facute pana la 174 CP) precum si noile cutii de viteze DSG disponibile optional pe anumite modele.

- pentru interior schmbarile sunt minore: sistem de navigatie optional cu touchscreen, etc

- noua gama T5 va creste in greutate cu valori intre 110...170 Kg

Pentru clatirea ochilor, atasez cateva fotografii facute

post-20157-1249246498_thumb.jpg

post-20157-1249246542_thumb.jpg

post-20157-1249246625_thumb.jpg

Modificat de avantivan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

v-am intrebat de T5 acum cateva luni si de atunci nu am mai zis nimic ... am luat o masinuta, un T5 de la welt auto Porsche Vest.

Practic e pt tatal meu, el si-a luat-o. el o foloseste, etc. E din 2007 are 30 000km, E4 1,9TDI 105CP, modelul lung, sarcina utila 1000kg. Nu are Ac dar o sa ii puna, costa cam 900E la Porsche, cel putin asa l-au aburit aia, eu eram plecat din tara si nu am participat la tranzactie.

Am uitat de pret ... 13 000E cu TVA cu tot.

Masini au mai multe, mai aveau vreo 3-4 dube 1,9, varianta scurta din 2008 tot la vreo 13 000, si in fine unele chiar de 2.5, masinile lor ... etc.

Welt auto??? nu m-as lua de la ei dar s-a dus, a vazut-o, i-a placut si si-a luat-o. Cred ca i-a placut ca avea numai 30 000km, el cam vroia noua dar nici sa dea 20 000E nu ii convenea asa ca a facut un compromis cu asta. In fine, masina merge Ok. Am facut si eu o tura, nu pare omorata nici interior nici exterior, motorul .... trage chiar suprinzator, nu ma asteptam sincer.

Eu nu eram in tara si l-au vrajit aia de la Welt "cum e si normal" cu sarcina de 1400kg cum scrie la catalog, dar am intrat pe fir si am "reparat" chestiile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit revin cu ceva mai multe detali, din informatii oficiale VW Germania pentru noul T5:

- lansarea noului T5 cu facelift va fi la Salonul Auto de la Frankfurt desfasurat intre 17

post-20157-1252009379_thumb.jpg

post-20157-1252009389_thumb.jpg

post-20157-1252009413_thumb.jpg

post-20157-1252009417_thumb.jpg

post-20157-1252009421_thumb.jpg

post-20157-1252009425_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!