Jump to content

Simeringuri si oringuri


bubu
 Share

Postare recomandată

Dragi pretini mai techic experimentatzi,

Avind in vedere pretzurile de codru pe care la practica magazinele de piese, adica peste 600 kROL un kit de reaparatzie pentru un singur capat de planetara nearticulata (un simering, 2 oringuri, 2 garniturici de carton si 1 splint) am decis procurarea oringurilor si a simeringurilor de la alte magazine care nu aplica taxa pe raritate si dependentza de broaste.

Deci: stie cineva care sint dimensiunile de la simeringul care impiedica scurgerea uleiului de transmisie in interiorul tamburului (D×d×h) si dimensiunile oringurilor?

Am intentie o interventzie laborioasa la tamburii de pe puntea spate, unde, se pare, supureza ceva ulei de transmisie care, impreuna cu likidul de frina, da de lucru politistilor, celor care lucreaza in asigurari, tinichigeriilor, vopsitorilor si altor lighioane care traiesc pe spinarea bietului broscar roman.

P.S. Aceasta solicitare vine dupa ce dimensiunile pe care mi le-a spus Victori, azi, la Pardon cafe, dupa placuta intilnire de la Porsche, au intrat pe o ureche si au iesit pe cealalta.

Va multzumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi pretini mai techic experimentatzi,

Avind in vedere pretzurile de codru pe care la practica magazinele de piese, adica peste 600 kROL un kit de reaparatzie pentru un singur capat de planetara nearticulata (un simering, 2 oringuri, 2 garniturici de carton si 1 splint) am decis procurarea oringurilor si a simeringurilor de la alte magazine care nu aplica taxa pe raritate si dependentza de broaste.

Deci: stie cineva care sint dimensiunile de la simeringul care impiedica scurgerea uleiului de transmisie in interiorul tamburului (D×d×h) si dimensiunile oringurilor?

Am intentie o interventzie laborioasa la tamburii de pe puntea spate, unde, se pare, supureza ceva ulei de transmisie care, impreuna cu likidul de frina, da de lucru politistilor, celor care lucreaza in asigurari, tinichigeriilor, vopsitorilor si altor lighioane care traiesc pe spinarea bietului broscar roman.

:salut: pe mosilor exista un magazin de rulmenti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca sunt niste dimensiuni si portiveli pe la "tips and tricks"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca sunt niste dimensiuni si portiveli pe la "tips and tricks"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e un magazin de rulemnti si simeringuri pe str Th Amann (nu mai stiu daca se numeste asa) colt cu Stefan Furtuna (acum Mircea Vulcanescu).

Au de toate pt toti. Toate dimensiunile si natiile de rulmenti, simeringuri si garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) :)

Am cercetat topicurile indicate. Mi-aduc aminte ca e o carte VW foarte plicticoasa si in germana cu toate reperele de broasca. Cred ca sunt date si coduri, si dimensiuni. Tre sa ne uitam in ea, daca o are cineva.

:) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Avind in vedere pretzurile de codru pe care la practica magazinele de piese, adica peste 600 kROL un kit de reaparatzie pentru un singur capat de planetara nearticulata (un simering, 2 oringuri, 2 garniturici de carton si 1 splint) am decis procurarea oringurilor si a simeringurilor de la alte magazine care nu aplica taxa pe raritate si dependentza de broaste.

Am intentie o interventzie laborioasa la tamburii de pe puntea spate, unde, se pare, supureza ceva ulei de transmisie care, impreuna cu likidul de frina, da de lucru politistilor, celor care lucreaza in asigurari, tinichigeriilor, vopsitorilor si altor lighioane care traiesc pe spinarea bietului broscar roman.

<{POST_SNAPBACK}>

Cum ai scapat pina la urma de uleiul de pe tambure ?

Asta e si la mine o problema permanenta. Frina pe spate kanci.

Chestia e ca n-am vazut pe nicaieri o schitza cu ce si cum trebuie pus acolo. Eu in afara de rulment si siemering n-am gasit nimic in zona aia (sau parca mai era un inel de cauciuc). Mai dau jos din cind in cind tamburii, curat bine, pun la loc (am pus si siemeringuri noi, si gasket pe unde s-a putut) si am frine beton; doua zile :) .

Lamuriti-ma si pe mine cum arata si unde se pun "2 oringuri, 2 garniturici de carton si 1 splint".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce enumeri tu acolo e setul ptr. 2 roti. Daca nu uit, cand ajung acasa, fotografiez din haynes si pun aici ce si cum si unde se pun alea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din haynes, din interior inspre afara: inner spacer, bearing, washer, large o-ring(pe exteriorul rulmentului), small o-ring, outer spacer, paper gasket, seal(semering), oil deflector, bearing cover(capacul de afara), bearing cover bolts

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai scapat pina la urma de uleiul de pe tambure ?

Asta e si la mine o problema permanenta. Frina pe spate kanci.

Chestia e ca n-am vazut pe nicaieri o schitza cu ce si cum trebuie pus acolo. Eu in afara de rulment si siemering n-am gasit nimic in zona aia (sau parca mai era un inel de cauciuc). Mai dau jos din cind in cind tamburii, curat bine, pun la loc (am pus si siemeringuri noi, si gasket pe unde s-a putut) si am frine beton; doua zile  :rolleyes: .

Lamuriti-ma si pe mine cum arata si unde se pun "2 oringuri, 2 garniturici de carton si 1 splint".

<{POST_SNAPBACK}>

Deocamdata, am frina, iar pe spatele tipsiei nu mai apar scurgeri. Poate n-ai strins bine piulita crenelata (strins bine inseamna nici prea putin, nici prea mult). Chitul il am si eu in vedere, dar intotdeauna apar cheltuieli mai urgente, iar io cu broasca raminem ultimii... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O-ringurile alea sunt importante, daca lipsesc curge ulei chiar si cu simering nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, e clar ca imi lipsesc citeva kestii pe-acolo...

Totusi, n-aveti vre-un desen/schita/poze lamuritoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare multumire, domnu Tibi. :nono:

Faina skitza. :)

Poate te gindesti vreodata sa scanezi toata cartea...

Am analizat poza si am facut un inventar (din memorie) al pieselor de la roata mea.

Piesele 1, 2 , 3, 4, 6, 10, 12, 14, 15 sigur le am :(

Piesa 5 nu stiu, ca n-am scos complet rulmentul niciodata. Dintre piesele 7 si 13 pe una o am (nu-mi dau seama din desen care e diferenta dintre ele), la mine exista o rondela subtire de otel. Inelele 8 si 9, daca sunt din cauciuc, cred ca au existat dar s-au rupt cind am umblat eu pe-acolo; iar garnitura de hirtie 11 sigur nu e, dar acolo am pus eu gasket rosu.

Acuma mi-am facut o idee cam ce-mi lipseste; o sa incerc sa le iau din Ungaria.

Mersi, inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e prea mult sa scanez atit. eu am aici doua carti din care pot scana ce va intereseaza: vw beetle 1300&1500-1965 thru 1970(nr 039) si vw beetle&karmann ghia-1954 thru 1979, all models(nr. 159). mai am o carte(biblia) cel bentley, dar este acasa in cluj.

daca aveti nevoie de ceva, eu va scanez cit de repede pot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare multumire, domnu Tibi. ;)

Faina skitza. :D

Poate te gindesti vreodata sa scanezi toata cartea...

Am analizat poza si am facut un inventar (din memorie) al pieselor de la roata mea.

Piesele 1, 2 , 3, 4, 6, 10, 12, 14, 15 sigur le am ;)

Piesa 5 nu stiu, ca n-am scos complet rulmentul niciodata. Dintre piesele 7 si 13 pe una o am (nu-mi dau seama din desen care e diferenta dintre ele), la mine exista o rondela subtire de otel. Inelele 8 si 9, daca sunt din cauciuc, cred ca au existat dar s-au rupt cind am umblat

Modificat de mihaiachi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Baieti eu sunt mecanic de foarte multi ani, oringuri de toate tipurile si marimile gasiti pe un sait nou aparut de cateva luni si eu l-am descoperit si mi-a placut foarte mult mai ales ca produsele sunt Made in Germany, adresa satului este "www.scule.info.ro" sper ca v-am putut fi de folos. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!