Jump to content

Încălzire interioară slabă


wormostar
 Share

Postare recomandată

tocmai ca am citit tot topicul, ca nu sunt doar de azi pe forum, insa nici acolo nu e nimic concret....eu am cerut verificarea acelei sigurante/rezistente si repararea ei...niste instructiuni, o modalitate, ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    10

  • gaby_cernea

    9

  • emilvef

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt niste rezistente de putere inseriate si mai au adaugata (tot inseriata) o siguranta termica, pot fi lesne masurate cu un ohmetru. De reparat nu pot fi reparate ci numai suntata sectiunea intrerupta, fapt ce duce la "pierderea" unei trepte de viteza, sau daca este intrerupta siguranta termica o poti sunta fara probelme.

Modificat de Tok'ra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun..mersi

repet, unde este si cum pot ajunge acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AC-ul vostru nu exista PTC.

Eu zic ca ai primit raspuns - PTC - rezistentele - care arata ca un mic calorifer - din unitatea de climatronic - nu ai asa ceva....

Tu ai CGP - coolant glow plugs - 3 bujii incandescente, in capatul chiuloasei - dinspre cilindrul 4 - in capatul ala.... alea incalzesc lichidul de racire.

Sa le verifici - ca orice bujie incandescente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti capacul de sub torpedou, acolo o sa vezi o chestie mare, neagra, din plastic care are un capac prins intr-un surub si care se infige un conector (nuste cabluri). Pe acel capac, pe interior ai montata acea rezistenta, o chestie verde (asa este la mine). Acea rezistenta este pentru a regla treptele de viteza a aerotermei si nu pt. a incalzi aerul suflat de aceasta cand motorul este rece. La amicul tau, cel cu Loganul, acea rezistenta, probabil, este un fir de nichelina (sau alt material asemanator) - ca la un resou, din aceasta asemanare si cu ajutorul imaginatiei avem noi ce dezbate acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tokra.... el nu are nicio problema cu treptele la ventilator....ci cu caldurica, sau mai bine zis, lipsa ei. Va invartiti in jurul cozii...

64and, nu ai citit posturile mele ? ... nu cauta ca nu ai PTC... citeste ce ti-am scris mai sus.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin - Totul a inceput de la postul nr. 7, asta:

"am un prieten cu un Logan dCI....care sustine ca are niste rezistente in aeroterma, care ii incalzeste aerul care vine in habitaclu, inclusiv la pornirea la rece, la temperaturi scazute.

...are aer conditionat doar, normal.

Plauzibil ?

...eu ma cam indoiesc si nu neaparat ca este Logan, ci ca de rezistente de acest fel am auzit numai la masinile cu climatronic, la restul aerul care vine in habitaclu fiind incalzit de motor."

nici nu stiu daca are o pb. sau este doar curiozitatea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu zilele astea geroase am constatat ca vine caldura doar cand incepe sa urce acul de la temperatura peste 50grade(pozitia lui de zero in bord)...e normal?

am AC manual, insa totusi, nu era vorba ca este si o rezistenta ce se incalzeste la iesirea din aeroterma? sa fie arsa? cum pot ajung la ea? un tutorial ceva?

Multumesc !

...vb despre lucruri diferite .... din pacate. Asta intreba and .. si i-am raspuns.

Postul 7 era acum doua saptamani.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este cel de al doilea post al sau. Din "nu era vorba ca este si o rezistenta ce se incalzeste la iesirea din aeroterma?" tu nu intelegi ca si mine (coroborand si cu prima sa nedumerire provocata de amicul cu Loganul) ca omul crede ca are o rezistenta in aeroterma care sa-l incalzeasca (pe el, pe sofer nu antigelul) mai inainte de a se incalzi motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la noi, daca discutam de tipuri si generatii de masini, unele au, altele nu. Au masinile diesel, benzinarele nu au, nu conteaza daca au AC ,manual, climatic sau climatronic. Fabia diesel din 2002 are, pe cand o octavia 1 din acelasi an nu are, Octavia 1 nu are nici daca e din 2008. Rezistentele, grupul de incalzire, e comandat de clima sau direct de ECU, asta iar in functie de generatie si tip masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu nu intelegi ca si mine (coroborand si cu prima sa nedumerire provocata de amicul cu Loganul) ca omul crede ca are o rezistenta in aeroterma care sa-l incalzeasca (pe el, pe sofer nu antigelul) mai inainte de a se incalzi motorul?

Ba eu am inteles si la asta i-am raspuns de cateva ori - nu are................. PTC - rezistentele din housingul climei.

....eu zic sa depasim momentul, i-am explicat tot ce se poate, in mai multe posturi.

Asa arata PTC-ul (rezistentele de incalzire din unitatea de clima) de Passat B5,5

post-30007-0-94786400-1328211999_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o prostie ca nu are PTC ... pacat

Am inteles tot...multumesc mult tuturor pentru raspunsuri.

Postul 7 e de doi ani chiar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate monta PTC pe Octavia? Ar avea loc in unitatea de climatizare? Deoarece CGP nu prea ma ajuta la incalzirea habitaclului, merg cu ea 3 km si mor de frig daca nu as scaunele incazlite. Am verificat CGP-urile si sunt functionale "bujiile".

Parca daca as sti as desface sa montez PTC! Albundy, ai cumva niste materiale ajutatoare sau daca ai idee de cum as putea face treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa iti raspund eu ?

din cate stiu eu, nu s-au montat pe Octavia 1 - deci, cam greu sa le pui. Trebuie studiat un housing de clima de O1, si vazut daca ai loc sa bagi rezistentele (vezi poza pusa de mine), pe circuitul de aer - din housing. Daca identifici un spatiu care sa permita montarea in siguranta, e ok. Dupa aia, mai ai nevoie de cele doua relee plus cele doua sigurante maxi.

In rest, comanda lor trebuie sa vina de la ECU. Avand in vedere ca tu ai CGP, poti folosii comanda acestora sau nu - avand in vedere ca functioneaza un pic diferit, una fata de alta.

Eu mi-am pus si PTC - ca aveam doar CGP - si selectez pe care vreau sa le folosesc - am ascuns un comutator, intr-un buzunar al bordului, unde nu se vede,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar fi si cam mare sarcina pe allternator oare cati A ia PTC ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mult....cred ca toate pornite, pot ajunge in jurul valorii de 50A - de aceea calculatorul in comanda, doar daca se intrunesc anumite conditii - inclusiv tensiunea de incarcare, consumul si incarcarea pe alternator, etc... si le porneste abia dupa 90 secunde, dupa ce s-a terminat comanda bujiilor incandescente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este putina ceata!

PTC = rezistente in aeroterma pt. incalzirea rapida a interiorului masinii

CGP = rezistente montate "pe motor" pentru incalzirea antigelului

Este corect asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, corect.

SI curentul halit de PTC este mult mai mare, avand in vedere ca puterea lor este de 1000W, la 14V rezulta vreo 70A, de aceea alternatoarele de pe diesel sunt facute sa debiteze pana la 140A.

Nu am o carcasa (housing de aeroterma) de Octavia, dar este similara cu cea de pe G4 si o sa ma uit daca se paote monta. Trebuie montat chiar langa radiatorul de caldura .

Ca fapt divers, pe fabiii s-a montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AC-ul vostru nu exista PTC.

PTC - rezistentele - care arata ca un mic calorifer - din unitatea de climatronic - nu ai asa ceva....

CGP - coolant glow plugs - 3 bujii incandescente, in capatul chiuloasei - dinspre cilindrul 4 - in capatul ala.... alea incalzesc lichidul de racire

Cred ca este putina ceata!

PTC = rezistente in aeroterma pt. incalzirea rapida a interiorului masinii

CGP = rezistente montate "pe motor" pentru incalzirea antigelului

cateva posturi mai sus, era scris.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, corect.

SI curentul halit de PTC este mult mai mare, avand in vedere ca puterea lor este de 1000W, la 14V rezulta vreo 70A, de aceea alternatoarele de pe diesel sunt facute sa debiteze pana la 140A.

Nu am o carcasa (housing de aeroterma) de Octavia, dar este similara cu cea de pe G4 si o sa ma uit daca se paote monta. Trebuie montat chiar langa radiatorul de caldura .

Ca fapt divers, pe fabiii s-a montat.

Si ce alternatoare au Fabiile?Asteptam raspuns :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UNde scrie ce curent scoate alternatorul doar pe el trebuie dat jos sa vezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti citi de pe el cu o oglinda sau ceva asemanator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MS! Asteptam pana ai vreo carcasa de aeroterma sa vedem de incape PTC .Dar aeroterma de pasat nu potriveste cu totul sau ar potrivi de la vreo masina sa cautam la dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decodezi codurile din portbagaj si vezi ce alternator ai,exemplu la mine;8GL inseamna alternator de 120A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Încălzire interioară slabă

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!