Jump to content

Încălzire interioară slabă


wormostar
 Share

Postare recomandată

Eu cand l-am schimbat ( la incaputul anului ) m-a costat in jur de 50-60 RON. Aceeasi problema o aveam cu acul de la temperatura antigel: cand imi indica corect, cand o lua pe aratura.

Operatiunea se poate face in spatele blocului. Atentie ca motorul sa fie rece, si sa desfaceti capacul de la borcanul de antigel sa nu fie presiune pe instalatie.

Am pierdut cam 0,7l antigel. Are o siguranta si o garnitura. Se schimba foarte usor si se fla in partea dreapta a motorului sub pompa de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    10

  • gaby_cernea

    9

  • bn64and

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare ! Am si eu o problema...! cam ciudata..dar nu stiu exact ce e! Ieri am desfacut si am scos motorasul cu tot cu sistemul de stergatoare ?! undeva in dreapta sub parbriz langa motoras parca era un senzor care se fixa intr-un locas !? Acela este senzorul de TEMPERATURA?! culmea e ca aseara de 2 ori mi-a picat temperatura la 0 dupa care in max 2min si-a revenit?!Duminica .. cand eram la semafor am vazut cum s-a urcat turatia de la 900 la 1100 !? imi puteti spune?! daca am probleme cu senzorul de temperatura si daca este acela de sub parbriz fix langa bratele de la stergator?! multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LandscaperBOY

Sal, aprox aceeasi probl am avut si eu: la pornire varia turatia, apa avea cand 50 cand 70 cand 90 indiferent de zi sau noapte iar dupa revizia cu distributia(25.08.08) si implicit pompa de apa a inceput dansul:

Bordul curcubeu (ASR si motor - aprinse), pornire groaie, dupa ce opream motorul mergeau 15 -20 min ventilatoarele

Asadar pe 26.08.08 ora 5:00 (da 5 dimineata, ca am plecat in cocediu) eram in fata la service. NU RADETI! :)

LA 12:00 aveam piesa aia cu senzorii de temp schimbata erorile resetate si a mers ok masina - factura 367 le noi - normal

Acum scriu de la Bran si pana aici nici o problema a mers super.(o1 Combi 1,6 SR 2001 114mii km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

367 pentru un senzor de max 60 ?

Cam mult totusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_cool: CONCEDIU PLACUT ! Gata..si problema cu senzorul e in curs de rezolvare ! ma costa 80 lei cu tot cu manopera !? :) sper sa nu imi mai revina pe viitor problema ! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

care este g2 si care este g62? care e deosebirea dintre ei? si unde se afla?

Modificat de salapiat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 face corp comun cu G2, indica temperatura lichidului de racire. Locatia lor o poti vedea in poza de mai jos.

G62 masoara temperatura pentru ECU, iar G2 pentru indicatorul de pe bord.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am un prieten cu un Logan dCI....care sustine ca are niste rezistente in aeroterma, care ii incalzeste aerul care vine in habitaclu, inclusiv la pornirea la rece, la temperaturi scazute.

...are aer conditionat doar, normal.

Plauzibil ?

...eu ma cam indoiesc si nu neaparat ca este Logan, ci ca de rezistente de acest fel am auzit numai la masinile cu climatronic, la restul aerul care vine in habitaclu fiind incalzit de motor.

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pornirea la rece dacă ventilaţia este pornită si pun pe recirculare intr-un minut/două este cald in maşină, se simte la gurile de ventilaţie cum vine aer cald, eu nu ştiu să am rezistenţe la aerotermă, dar nici nu mă pl

Modificat de cgadalean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare lume...

eu am desfacut aeroterma pt ca incepuse sa faca ceva zgomot, si in locul unde intra aeroterma, in partea de jos, are o rezistenta care era fierbinte...stie careva la ce foloseste, sau ce e aia? O fi pt a incalzi putin aerul pe timp de iarna?

Dar acum alta intrebare, cand e cald afara, "nesimtita" aia de rezistenta se mai incalzeste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezistenta , adica grupul ala de rezistente e cel prin care obtii treptele 1, 2 si 3 de ventilatie. Bucura-te ca sunt calde, deci functioneaza. Si da, se vor incalzi atata timp cat ventilatorul e pe 1, 2 sau 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wormostar atunci cand esti pe HI ar trebui sa te arda la mana aerul, asa se intampla le mine si masina e din 2000, problema ta s-ar purtea sa fie de la motorasul care deschide si inchide robinetul de caldura, sa nu mai mearga la cap de cursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezistenta , adica grupul ala de rezistente e cel prin care obtii treptele 1, 2 si 3 de ventilatie. Bucura-te ca sunt calde, deci functioneaza. Si da, se vor incalzi atata timp cat ventilatorul e pe 1, 2 sau 3.

De ce doar pe 1, 2 si 3?...4 ce are? :icon_thumright:

...e prea mare viteza de ventilatie?

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 4 motorul ventilatorului e alimentat direct de la 12V, fara sa treaca prin rezistentele care scad tensiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp mergi cu masina ca sa ajunga apa la 90 grade?

La mine am observat ca apa ajunge la 90 de grade (in bord) iar "caldura adevarata" vine dupa ce mai merg ceva km.

Pe vag in mers apa e mai rece decat in bord, deci ajunge mai tarziu la 90 de grade.

Pana la servici fac cam 7 km la 7:00 abia spre ultimii 3 km vine aer fierbinte.

Cred ca depinde si de distantele parcurse, stilul de condus sau poate fi si o problema tehnica.

Stiu ca ai termostatul "modificat", poate are si asta un efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum merge bine incalzirea, se pare ca problema mea cu termostatul data de prin iarna trecuta. Merg cam 4-5 km de oras ca sa ajung la 90 de gr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca se ard rezistentele de la treptele de ventilatie, se poate rezolva ft simplu :D, fara sa dati bani...

s-ar putea sa nu itzi dea destula caldura, din cauza radiatorului de incalzire.. poate fi infundat, poate ai bagat candva ceva praf, sau ai amestecat antigelurile, si sa se fi creat un dop .., daca nu tu atunci altcineva, daca nu reusesti sa rezolvi caldura, si tot nu esti multumit, curatati instalatia...

scoate tot afara, si gasesti ceva detergent cu care se curata, bagi apa cu solutia respectiva, lasi sa mearga ceva vreme, ar fi ideal sa deschida si termostatu, apoi dai jos, si o sa vezi daca iese ceva jeg, daca iese, atucni mai repeti de vreo 2-3 ori, apoi bagi apa, tot as de vreo 2-3 ori sau, pana vezi ca curge apa curata jos, pe unde i dai drumu. ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum fara bani?

se lipeste o rezistenta normala intre cele 2 fire, nu mai stiu exact de cat era :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu e rezistenta, e o siguranta termica si nu e chiar fara bani. Si trebuie sa ai grija cand o lipesti sa nu o distrugi din cauza temperaturii mari de lipire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut,

vin si eu cu o problema. acum cateva zile am pornit climatronicul pe cald si nu baga decat aer rece chiar daca motorul

este la temperatura optima. am incercat si pe HI si aceiasi situatie. Am verificat nivelul lichdului de racire, am vazut ca era

aproape de minim si cand sa completez am observat in vasul pentru lichidul de racire mai multe bucatele de plastic. De ce aici

oare sa fie? pentru ca nici dupa ce am completat nu s-a schimbat nimic. Daca motorul trece peste 2500 de rotatii atunci baga caldura

normal. Motorul nu se supraincalzeste si nici nu are pierderi de lichid de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai baiete se pare ca ti s-a bulit termostatul, asa am patit si eu, deacolo nu imi incalzea mie interiorul. Daca este motor avu sau bfq treaba se impute pt ca au termostat electric actionat din exterior de ECU.

De obicei se blocheaza cuiul care iese din cartusul cu parafina si rezistenta sau s-au rupt urechile la termostat si trebuie raparat daca te pricepi sau inlocuit.

http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=811648

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil sa fie si ce spui tu. dar pana acolo asa cum am sris in postul anterior, in vasul de expansiune am mai multe bucatele de plastic, adica interiorul acelui vas terminat. stiu ca exista un sistem de circulare a lichidului de racire in vasul de expansiune. maine ma duc sa il schimb si revin cu amanunte. sper sa fie acela. ma gandesc ca daca ar fi de la termostat mi-ar afecta si temperatura motorului, pe cand la mine acul nu se misca de la 90 grade. daca ar fi termostatul, ai idee cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...daca ar fi de la termostat mi-ar afecta si temperatura motorului, pe cand la mine acul nu se misca de la 90 grade...

Dar cat timp dureaza pana aujnge la 90o? Daca dureaza prea mult atunci acolo e buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Încălzire interioară slabă

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!