Jump to content

Încălzire interioară slabă


wormostar
 Share

Postare recomandată

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    10

  • gaby_cernea

    9

  • bn64and

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

De ajuns - atat il am si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ramane sa caut la dezmembrari un PTC sper sa incapa..De la ce masina s ar potrivi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine problema de incalzire a atarnat de un buton. Cand am climatronicul pornit si dau pe butonu de AUTO, nu incalzeste absolut deloc dar cand dau sa dea pe aeratoarele din bord si la picioare, in 5 minute dupa ce am pornit masina e extrem de bine, nici cald nici rece, si setez temperatura la 25grade iar dupa 10-15min dau la 21-22 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut,

Am o Octavia 1 de la munca, an 2010, motor 1.6 benzina, 45.000 km, legat de partea de incalzire habitaclu, masinuta asta baga aer cald doar cand e turata. Adica daca sta la relanti incepe si baga aer caldut spre rece, daca accelerez incepe si vine fierbinte. Acul sta la 90 grade, dar daca de-abia a ajuns acolo cand accelerez, scade un pic si apoi revine, banuiesc ca se intampla asta deoarece se cedeaza brusc caldura in habitaclu. Chestia asta se intampla nu neaparat cu acul la 90 grade si la 70 daca sta in relanti 1 minut si turez scade un pic si baga cald, asta cu aeroterma la viteza 2-3. Marele dezavantaj ca dimineata chiar daca o las sa se incalzesca singura 5 minute sa pot dezgheta parbrizul, lucrul acesta nu se intampla deoarece baga doar caldut chiar cu apa la 90 grade, nu mai zic ca in masina e frig. Si uite asa ma razbun pe ea si dupa ce se incalzeste stau si o turez ca nebunu ca inghet de frig.

Am citit mai sus ca ar putea fi de la ceva infundat, chiar asa o masina de 2-3 ani se poate infunda cu ceva de la sine? Ziceti sa ma uit in borcan sa caut bucati de plastic, sa inversez turul cu returul la calorifer, asta nu e rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema este prezenta si la mine. Doar dupa cam 30-40 de minute de functionare a motorului imi baga aer cald in masina cand motorul este la relanti.

Am fost la un service care, le-am spus problema si s-au cam scarpinat in cap zicandu-mi pana la urma ca nu are cum sa fie nimic infundat daca dupa ce se incalzeste apa bine, baga caldura (corect as spune eu). Mi-au mai facut si o aerisire a instalatie dar nu s-a rezolvat mare lucru. Parca este ceva mai bine dar poate fi in acelasi timp si Placebo :D

Oricum la mine, acul de temperatura din bord este cam optimist cu temperatura. Am verificat asta cu VCDS. Adica el indica 90 de grade dar de fapt sunt situatii cand lichidul de racire are 75 de grade. Dar, chiar si asa la 75 de grade ar trebui sa sufle aer cald cald ....

Termostatul l-am verificat, nu este blocat pe deschis.

Singurul element care ar mai putea fi problema este pompa de apa...dar tot nu inteleg de ce nu ar functiona in parametri normali si la relanti, atunci cand apa are 60-70 de grade..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este cam ciudat, este ca si cand pompa de apa in relanti nu face fata sa plimbe apa prin calorifer, de fapt asta se intampla, o fi greseala de proiectare? Probabil in relanti plimba apa mai greu si nu mai ajunge in calorifer, alta explicatie nu vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cu toate astea, dupa...sa zic cam 25 de minute de cand a ajuns acul la 90 de grade la mine baga cald si la relanti. Aerul nu este fierbinte ca atunci cand este tuarata, dar este "multumitor" de cald.

Daca poti sa verifici te rog si la tine daca nici dupa jumate de ora - 40 de minute de mers cu masina tot nu este cald aerul la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si la mine la fel, dar ea ar trebui sa bage la fel indiferent daca esti la relanti sau nu, si-ti zic ca eu ca daca e deosebit de frig afara si stai un minut la relanti ai sa vezi ca baga doar caldut si cu 90 grade in bord. Nu e normal sa fie multumitor, trebuie sa ajungi sa dai butonul mai spre mijloc de cald ce ar trebui sa bage. Asta se intampla numai daca merg cu ea, in relanti nu. O fi vreo politica skoda sa nu stai cu masina in relanti sa te incalzesti asa in ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi 2 situatii :

- pompa de apa nu face suficienta presiune sa plimbe un debit suficient de mare de apa calda in calorifer - daca motorul nu fierbe, iese din ecuatie.....

- calorifer infundat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc pentru raspuns, eu unul o incadrez la asa face toate, cel putin cele cu motor 1.6, are si un prieten cu climatronic si tot asa ii face. Eu aud si o bolboroseala cand accelerez, exact acolo in bord semn ca incepe apa sa circule, s-ar putea sa am aer in instalatie?? La masina asta se face aerisire manual sau se face automat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar avea voie sa fie aer in instalatie, la majoritatea masinilor de generatie noua aerisirea se face automat. Vasul de expansiune este situat deasupra celorlalte componente ale sistemului de racire, iar lichidul circuland in permanenta prin el, aerul va iesi prin intermediul spatiului gol din vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wormostar atunci cand esti pe HI ar trebui sa te arda la mana aerul, asa se intampla le mine si masina e din 2000, problema ta s-ar purtea sa fie de la motorasul care deschide si inchide robinetul de caldura, sa nu mai mearga la cap de cursa.

Despre ce robinet ar fi vorba aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil face confuzie cu antica Dacie 1300, la care exista un robinet ce deschide/ inchide accesul lichidului de racire in radiatorul de climatizare. Insa de cateva zeci de ani, aceasta solutie a fost abandonata. Prin radiatoarele de climatizare din bord ale masinilor de generatie mai noua, lichidul de racire circula in permanenta. Reglarea caldurii se face prin deschiderea in trepte a unei clapete care permit aerului cald sau rece sa vina in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, am si eu o problema cu acest senzor de temperatura lichid de racire (sau cel putin asa cred).Indicatorul de temperatura sta nemiscat la 50 de grade.Ventilatoarele pornesc doar cand pornesc si aerul conditionat.Am desfacut si mufele de pe G62 si G2 le-am dat cu sprai de contacte , dar nimic.

Azi am facut si o scanare vag com dar nu da nici o eroare cu referire la acest senzor...Mai jos este scanul.

VAG-COM
Version: Release 409.1-SChassis
Type: 1U - Skoda Octavia

Scan:01,02,03,08,15,17,19,35,46,56

3 Faults Found:

17851- Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low

P1443- 35-10 - - - Intermittent

17978- Shareware Version. To Decode all DTCs

P1570- 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17698- Shareware Version. To Decode all DTCs

P1290- 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Readiness: 0000 000Address
03: ABS Brakes

Controller:1C0 907 379 D

Component:ASR FRONT MK60 0103

Coding:0013313

Shop#: WSC 31480

Nofault code found.


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar nu te-ai obosit sa activezi softul interfetei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este activat , dar cand incerc sa dau autoscanare imi da eroarea ca nu ar fi inregistrat chiar daca la butonul abaut ar fi fully registered.

Nu sti de unde sa-mi iau o versiune buna?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste 3.11 si activeaza-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut, am si eu o problema : cand imi ajunge acul la temperatura la 90 de grade imi pornesc ventilatoarele, acul scade la 83 de grade urca la 90 iar imi pornesc ventilatoarele si tot asa...... puteti sa mi spune ti care e problema? oare a cedat termostatul sau sonda de apa? ast raspunsuri multumesc anticipat .  uitasem am o skoda ocatvia 1,6 -75 kw an de fab 2003

Modificat de sh!ft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am schimbat termostatul deoarece mi a fost blocat pe deschis acum un an, apa nu mi urca la 90 de grade..statea la 70-75 grade si furtunul care iesea era cald tot timpul, problema rezolvata. Acum imi urca acul la 90 de grade apoi cade la 0 si acolo sta , uneori daca dau drumul la caldura sau stiu eu ce ..isi revine si urca la 90 de grade , tind sa cred ca senzorul G2/G62 e problema, nu am facut un test pt erori caci  nu mi apare nimic in bord. Am vazut poze pe forum la golf4 cu g2/g62 ..insa la skoda e alta pozitia senzorului  si nu s sigur daca acela e buclucasul care l vad eu la masina mea  . O sa revin cu o poza de la masina mea, sau daca poate cineva sa mi puna o schitza/ poza unde e i multumesc. 

 

Senzorul nou ar trebui sa fie verde , semirotund cu 4 pini daca nu ma insel ..corect?

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor, am si eu o problema cu o skoda octavia 1.9 tdi ALH. Mentionez ca circuitul de racire merge perfect, am termostat nou, sta la 90 de grade, nu pierde antigel, insa nu am caldura in masina. Furtunele ce merg la radiator sunt calde ambele, insa in masina nu-mi vine caldura.....este ceva senzor ce masoara temperatura afara si in functie de el sa-mi porneasca ? Mentionez ca nici bujiile nu pornesc or avea vreo legatura?
 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si tu prin topic, aplica sfaturile ce s-au mai dat, apoi daca nu se rezolva nimic hai sa vedem.

Dar nu mai asteptati sa dam solutia-minune fiecaruia. Puneti mana si cercetati si singuri. Rezolvari sunt garla in topic. Trebuie doar muncit.

 

Cam asa e regula aici pe forum. Incearca sa te integrezi si tu.

Ti-am indicat ieri topicul unde SA CITESTI, nu sa postezi in asteptarea rezolvarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Încălzire interioară slabă

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!