Jump to content

Ce Motor Pot Pune In Loc De 1200?


vladucu
 Share

Postare recomandată

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AVF

    14

  • vladucu

    13

  • Komissar

    8

  • MikeRG

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

@avf, de ce nu-l reconditionezi pe cel care-l ai ?

pentru ca e ceva rupt in el si e blocat...nici nu vreau sa il desfac....fier vechi scrie pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi mai bine sa il desfaci... sa-r putea sa nu fie asa grav!

Modificat de VW 1200
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca intra volantul ala de tip3 in cutia ta de viteze, cred ca trebuie polizata pe interior. in spatele turbinei vei gasi gaura de joja pe care va trebui s-o blindezi. la carburatoare va trebui sa adaptezi o timonerie. cu seriile cum faci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu seriile e cel mai simplu sa o faci legal :) ... Motorul de typ3 are seria intr-o zona ce va fi obturata total de turbina, in schimb zona unde se afla seria de broasca e virgina. Metoda legala (nu discut de altele :) ) e sa te duci la RAR. Sfatul meu e sa cureti cat mai bine blocul de typ3 (eventual il si vopsesti sa para nou) si le spui ca ai luat un bloc NOU de pe internet de broasca. Te duci la tine si cu blocul (sau jumatatea cu seria ) vechi pt comparatie. In felul asta nu o sa aiba ce sa zica, vazand zona cu serie virgina si 99,99% din cazuri o sa-ti treaca pe cartea de identitate mentiunea "motor fara serie" (ceea ce e o mare pleashca :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e cea mai mica grija acum

momentan este sa fie repusa in miscare masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat de priceput esti la astfel de operatii, deoarece implica ceva munca pt. a converti un motor de typ3 la typ1 . Nu e greu, pt ca in esenta sunt aceleasi blocuri motor doar anexele difera. De asemenea, trebuie cumparate accesoriile (galerii, evacuare, carburatie, racire) specifice broastei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am motorul de broasca complet...pot sa folosesc mare parte din anexe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine ar fi sa ii refaci motorul original, te costa poate mai putin decat sa faci adaptari la un alt tip de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e dus...e blocat ..nu se mai misca deloc...nici nu o sa incerc sa il desfac...pe de alta parte nu cred ca este chiar atat de munca pentru a adapta motorul de tip 3...poate ma insel...dar o sa vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o problema daca sti sa invarti o surubelnita si o cheie de 10 si de 13 :) 

Presupunand ca motorul de typ3 e bun, nu iesi mai scump cu conversia decat de a reface motorul orig.

 

Vezi ca s-ar putea sa trebuiasca niste galerii, daca un motor e dubla admisie si altul e simpla admisie (nu o sa se potriveasca galeriile de adimisie de la unul la celalalt)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai motorul tip 3 e complet...cu tot pe el...inclusiv racire.. eu unul as vrea sa il pun asa..dar nu cred ca intra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu intra pt ca nu e pentru broasca, masina va merge cel mai bine cu motorul ei, modificarile atrag tot timpul alte modificari, vrei cumva maimulta putere, mai multi cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca pot sa pun toate accesoriile de pe motorul de broasca... momentan e ca si cumparat motorul de tip 3 de 1600...am cautat un motor bun la un pret realist si nu prea am gasit...asa ca alta varianta nu exista acum....sper sa gasesc totusi un motor de broasca...dar in lipsa e bun si asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar probabil stii ca trebuie sa mergi cu masina la RAR sa iti schimbe seria motorului in CIV si sa ii faci omologarea, nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia e in ultima faza...pana atunci sa rezolv problema tehnica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a face conversia din typ3 in typ1 iti trebuie:

 

 - toate tablele de la sistemul de racire, de typ1, ideal cu doghouse si clapete pentru termostat(1300AB, AR/1600). Clar cele de pe motorul tau de 1200 nu se potrivesc.

 - toba esapament de typ1, 1300/1600

 - radiatoare de caldura de typ1

 - fulie pentru arbore si surub de prindere, de typ1

 - termostat si tija de actionare de typ1

 - alternator/dinam cu picior aferent, plus ventilatorul pentru turbina

 - picior de radiator de ulei, pentru ca trebuie schimbata pozitia lui.

 - capac obturator pentru gaura ramasa goala in dreapta jos, locul unde venea la typ3 joja de ulei

 - galerie de admisie aferenta si carburator central 34 pict 3, pentru ca cele existente pe typ3, nu vor avea loc din cauza tubinei(sper sa nu gresesc). oricum si daca vei reusi sa le pastrezi, nu vei putea folosi timoneria existenta, si vei fi nevoit sa adaptezi

 - curea de alternator/dinam

 - filtru de aer de typ1, pentru ca filtrul de typ3, nu ai cum sa-l folosesti

 

 

Printre altele:

 - daca pastrezi tablele de racire (recirculare) aflate sub cilindri, cele de typ 3, nu vei putea sa pui tablele de racire de jos de la typ1.

 - sonda de presiune de ulei va fi pozitionata in spate, pe radiator, si va fi nevoie de bricolezi carcasa doghouse, pentru ca gaura sondei nu exista acolo, ca la motoarele de typ1

 - nu o sa ai joja de ulei, sau daca vrei sa ai, trebuie sa cumperi un kit de modificare, care va implica si taierea tablei din fata, de langa fulie

 - s-ar putea sa ai probleme sa pui motorul pe cutie, daca cutia este din 1964, datorita volantei mari, care are 130 de dinti, fata de 109 dinti cat ar trebui sa aiba motorul tau de 1200.

 - daca pastrezi volantul cu 130 de dinti, va fi nevoie sa pui electromotor pentru 130 de dinti, si implicit bucsa noua adecvata in carcasa cutiei de viteze.

 - daca pastrezi volantul cu 130 de dinti si nu ai si placa de presiune si disc de ambreiaj(200mm), atunci ar trebui sa stii ca nu se potrivesc cele de pe motorul de 1200, pentru ca sunt mai mici (180mm), si deci trebuie sa faci rost de altele.

 - daca ai si ambreiaj si implicit placa de presiune, trebuie sa ai placa de presiune cu inel centrator pentru rulmentul de presiune fara ghidaj, care se afla pe cutiile de viteze din 64.

 - daca folosesti volantul de 109 dinti (cu care este echipat in mod normal un motor de 1200 din 1964) s-ar putea sa ai ceva surprize la reglajul jocului axial, plus ca e posibil sa apara si o oarecare bataie in functionare (ceva legat cu echilibrare dinamica), adica volantul de 1200 este mai greu decat volantul de 1600.

 

 

Ei, pana la urma va trebui sa stai sa analizezi... S-ar putea ca rezolvarea problemei motorului de typ3 sa te coste mult mai mult ca si bani, ca si timp, ca si stres, pana la un rezultat bun. Gandeste-te bine!!

 

Pana la urma, de ce nu cauti un motor cu racire typ1?

Modificat de Alex_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea toate si in plus, ar fi bine sa se ,,cupleze'' cu un broscar din zona, sa ii explice ,,live''  cum sta treaba... eventual sa vada cum e la  una  mergatoare,  pusa  alaturi,  pentru   comparatie..

parerea mea. :dry:

ca asaa... de pe forum..virtual... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca masina e momentan la vopsit integral...plus reparatii la tabla..

vedem ...sper sa rezolvam cu motorul..

oricum e un nene aici in craiova care stie bine cu ce se mananca. a avut si a reparat multe broaste...la un moment dat dezmemebra...el a zis ca merge sa pun motorul acesta. si el il face sa mearga...

acum o sa vedem..

in maxim 2 luni o sa fie o broasca complet refacuta

P.S. ma poate ajuta cineva cu un set de ornament cromante in stare buna?...eventual bari de protectie de state?

Modificat de AVF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija cu "nenea" care stie bine cu ce semananca, mai sunt si altii patiti. stai langa el, si vezi sa faca treaba buna! Spor si succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e recomandat de un baiat cat de cat cunoscut aici pe forum...nicu , cu broscuta din craiova. deci sper sa fie ok mesterul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat...pentru cine e curios...motorul e cam plug&play . nu e mai nimic de facut la el. doar un suport de pus in spate. atat...in rest merge tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!