Jump to content

Ce Motor Pot Pune In Loc De 1200?


vladucu
 Share

Postare recomandată

Vladucule, cum a spus si Alex mai inainte, masina s-a dat de anul trecut. Era pacat sa ajunga piese de schimb, cand poate fi refacuta. Sfatul meu: nu te mai lua dupa toti mecanicii, ca fabuleaza si mai bine cauti piese noi pentru a-ti face motorul ca nou. Dupa cum ai vazut si in poze, si pe viu, motorul ala nu a fost reconditionat. Oricum nu ai avea ce sa pui pe motorul tau.

Si din moment ce am aflat ca te-ai inscris de curand pe forum si ca ai si tu broscuta, te anunt ca se fac intalniri ale clubului VwForum in Pitesti, in fiecare luna, intalniri la care speram sa vina mai multi posesori de Kafer. Ca sa aflii mai multe, intra la adresa http://vwforum.ro/index.php?showtopic=19528 . Te asteptam si pe tine sa ne prezinti "comoara" ta. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AVF

    14

  • vladucu

    13

  • Komissar

    8

  • MikeRG

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

deci nu stiu ce sa mai zic...acum 1 saptamana am vorbit cu proprietarul si a zis ca o da cu 15 milioane..a fost ultima oferta care mi-a facut-o........deci nu inteleg cum sa fie data masina.....oricum am renuntat la ideea sa o cumpar pt k nu am ce sa fac cu ea.nu are acte pe motor.....o sa cumpar piese noi si o sa fac motorul care il am pe masina.....e mai simplu si fara batai de cap.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GATA-GATA......m-am lamurit in legatura cu masina.....sa o stapanesti sanatos Minu si abia astept sa vad ce o sa iasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Vladucu, o sa iasa bine zic eu, am planuri mari cu ea. O sa iasa ceva ca din seria "A bug is reborn". Acum ca ai pus si tu broasca ta in avatar, vad ca ai o comoara verde si sper sa-i repari motorul cat mai repede si sa ne intalnim cat mai multi cu broscute in Pitesti. Sunt destule pe aici prin zona, probabil ca inca sunt in lucru si din cauza asta nu le vedem pe strazi. Spor la treaba si numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 2 years later...
an de fabricatie? e important pentru ca un 1200 din 1960 nu e acelasi lucru cu un 1200 din 1964 si nici cu unul din 1970 sau 1979 (difera cutia spre ex. in sensul ca exista mai multe tipuri de volante, de rulmenti de presiune etc etc)

in principiu poti schimba motorul daca stii cum sa combini ambreiajele, volantele pentru a putea pune un alt motor pe cutia existenta (daca e mai veche de ex)

am motor de 1600:

brotac277011.jpg

.

volant are 130 de dinti, iar electromotorul are 9 dinti.

.

trebuie sa-l pun aici:

brotac277012.jpg

.

ce modificari trebuie facute?

motor 1600 de pe o broasca din '68, broasca mea e din '65.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, demaroru intra acolo?

daca da, punel sus si pune si motoru

iti intra linistit totul bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e volantul mai mare decat gaura din cutie... ? DACA DA trebuie pilit putin:D ....

exista posibilitatea ca gaura cutiei sa fie mai mare?

oricum... masuram, masuram....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu este sa desfaci volantul de pe motor si sa incerci sa o pozitionezi cu mana in locasul din cutia de viteze.

In ceea ce priveste pilitul... sfatul meu este sa pilesti ca in pozele alea, aproximativ - oricum nu o sa o nimeresti din prima.

Dup-aia cand o sa bagi motorul o sa constati ca strans la maxim nu o sa se invarta :D .... slabesti buloanele, si ajutat de un prieten care invarte cu o cheie de fulie, strangi incet-incet buloanele motorului in timp ce el roteste de motor. Volantul isi va face in modul asta loc, erodand zonele in care atinge.

Dupa ce ai obtinut rezultatul dorit ... mai desfaci odata motorul si suflii sau aspiri pilitura rezultata.

Nu te teme, ... volantul nu va pati nimic in timpul operatinii : dintii nu se tocesc deloc.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu este sa desfaci volantul de pe motor si sa incerci sa o pozitionezi cu mana in locasul din cutia de viteze.

dar daca schimb volantul de pe motorul de 1200 pe cel de 1600? ce se poate intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pui volantul de pe 1600 pe 1200 ? ... pai se poate intampla sa fie prea mare si sa trebuiasca sa faci ce ziceam mai sus...

Aaaa.. sa faci invers ? - sa pui volant de 1200 pe motor de 1600 ? - nu se poate intampla nimic rau, doar ca volantul o sa fie o idee mai usor si drept urmare o sa urce mai repede in ture - o sa fie mai "sportiv" :blink: - da nu e rau.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... - sa pui volant de 1200 pe motor de 1600 ? - nu se poate intampla nimic rau, doar ca volantul o sa fie o idee mai usor si drept urmare o sa urce mai repede in ture - o sa fie mai "sportiv" :frigbaitata: - da nu e rau.

Ce implica asta dpdv al uzurii motorului si al consumului ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu... uzura si consumul o sa creasca FOARTE putin, mai degraba o sa creasca in conditiile in care "fara sa vrei" o sa conduci un pic mai sportiv...

Repet ... din cate am citit, cresterea uzurii este foarte mica, ... neglijabila s-ar zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am volant de pe motorul de 1,2 cu ambreajul de 180 pe motorul de pe masina care e de 1,6 si merge bine mersi de o gramada de ani (multi, foarte multi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pe broasca mea din 65 , 1300 i-am pus volant si de 200, si merge bine numai eu ca sa nu ma chinui , am luat un bloc, un arbore varza, si am montat dupaia volant si ambreiajul, si puneam sus vedeam unde atinge , mai polizam....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

varianta cu polizatul cutiei de viteze ramane ca o ultima solutie.

daaar, mai am doua variante:

1. las motorul de 1600 cu volant cu 130 de dinti, dar schimb cutia de viteze cu una din 1967 ( motorul care se pupa cu ea este 1200 cu volant cu 130 dinti)

2. pe motorul de 1600 pun volant cu 109 dinti

astept sugestii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai buna varianta ar fi 1. (schimbarea CV ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in momentul asta am pe masina motor de 1600 cu volant de 109 dinti + demaror de 6V, pe cutia originala. Merge brici combinatia.

Modificat de RaduI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in momentul asta am pe masina motor de 1600 cu volant de 109 dinti + demaror de 6V, pe cutia originala. Merge brici combinatia.

exact combinatia asta am facut-o si eu, fiind mai simpla (sper ca si buna, dupa cum confirma si RaduI ).

initial m-am gandit la cealalta varianta, cu schimbatul cutiei de viteze, dar asta implica si refacerea sistemului de franare al rotilor spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare tuturor ! Am si eu o mare problema, cine ma poate ajuta ; ea este de genul : pot sa pun motor de vw 1300 din '73 pe cutie de viteze din '64 de vw 1200 ? Daca se poate ce nu este compatibil si ar trebui schimbat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa-l pui. in cel mai rau caz o sa-ti frece putin volant in carcasa cutiei, dar isi face loc singura asa ca poti sa-i dai bataie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau in cel mai cel mai rau caz, trebuie sa-i faci tu loc... daca nu-si face ea:) eu am 1300 typ F pe o cutie originala de 61( sau mai veche):))))) si merge brici, doar ca e ft scurta cutia, si pe deoparte motorul trage brici, ( dai lectii la logan de 1,4) dar se cam termina la 80km/h... de acolo e turat motorul... poate merge si cu 115:) cateva secunde am mers eu.... dar nu recomand, pe langa ca s-ar putea sa ai probleme cu motorul, sigur o sa ai probleme cu auzul:) asa ca daca ai motorul si nu ai cutia, ia o alta cutie... daca ai cutia, si ai motorul... da-i bataie:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu o intrebare...

la o broasca de 1200 din 64 imi trebuie alt motor...si singurul la un pret acceptabil este un motor de tip 3. merge pus pe kafer?...sau ce modificari trebuie facute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa dai jos de pe el toate tablele, turbina si fulia. iti trebuie alt radiator de ulei, alta fulie pe arbore,dinam de broasca cu turbina,picior de dinam cu gura de umplere a uleiului, carcasa turbinei si tablele de deasupra motorului de broasca. eu unul as lasa cele 2 carburi de typ3, insa nu stiu ce ai tu pe-acolo. ce cod e motorul K sau T?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!