Jump to content

Passat 1998 , 1.8 20v 125 Cp.


P_C_D
 Share

Postare recomandată

Buna ziua.Este vorba despre un Vw Passat din 1998 1.8 20v 125cp , masina este cu numere de tzoll ( germania ) doresc sa o cumpar si as avea cateva nelamuriri si intrebari pentru cei cu mai multa experienta.

1. Masina are cum sa fie Euro 3 odata ce pe brief este D3 ? Proprietarul a spus ca ma rezolva sa fie Euro 3 in cazul in care nu este.

2. La ce probleme sa ma astept de la aceasta masina ? Masina are 170.000 km , reali , verificati.Este in stare impecabila exterior , interior si motor.

3. Pretul masinii este de 5000 E + taxa care la Euro 3 ar fi ~1600.Total 6600-6800 E inmatriculata.Este ok pretul ? Masina are urmatoarele dotari : 4 geamuri electrice , computer de bord , trapa electrica , oglinzi electrice , aer conditionat.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija ca D3 nu inseamna EURO 3 !!!!

actualul proprietar nu are cu ce sa te rezolve sa fie euro 3

conteaza ce spun cei de la RAR

ei au niste tabele cu tipurile de motor care sunt euro 3 si daca motorul tau se incadreaza atunci este ok , dar daca nu poti sa duci hartie ca motorul tau are euro 4 si ei tot euro 2 o s-o considere !!!

cere tipul de motor si verifica-l in tabel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai ca nu scrie tipul motorului pe nici unul dintre Briefuri.Stiu ca D3 nu este Euro 3 dar el a zis ca rezolva sa fie Euro 3.Mie imi da masina cu carte de identitate pe care va scrie Euro3 , doar asa o voi cumpara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa-ti dea carte cu euro 3 -- sfant este ce zice RAR - ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija ca D3 nu euro 3, e tot ceva catalizator dar nu e euro3!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , stiu asta , multumesc. Dar ceva pareri despre aceasta motorizare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci .. imposibil sa nu-ti scrie pe brief codul motor !

in rest e o maisna nervoasa .. dar consum mult

daca domnul zice ca rezolva euro 3 ... da-i bni de taxa de euro 3 .. si sa vina cu numere negre !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am vazut si eu ca este foarte nervoasa la turatii mari , cat de spre consum de o saptamana de cand masina este la mine forjata prin oras , consumul pe computer imi arata 9.8 ( media ) ceea ce zic eu este destul de rezonabil.Eu am un Golf 3 GT tot cu motor de 1.8 dar 90 cp si consuma 12-15 in oras tot pe computer dar fara prea multa forja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la 9,8 consumul in oras ..e chiar decent pt masina aia !

incerca sa vii macar cu seria de sasiu ..poate te putem ajuta cu norma de poluare sa-ti spune exact ..

oricum la RAR .. nu se pot face din astea ca-i euro 2 si o trecem 3 . adica se pot dar nu se risca nimeni pt un dosar penal ..

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul e normal, mai ales ca e iarna!

Pe langa problema cu actele, i-ai facut o diagnoza? Ca, daca te opresti numai la a fi sau a nu fi euro 3, eventual mai negociezi cu proprietarul la pret daca nu e euro 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi vine tare greu sa cred ca in oras masina aia ia 9,8. Aproape imposibil. Consumul afisat pe bord poate fi "ajustat" cu vag-com. Masina aia sub 10 nu ia in oras nici daca o impingi... parerea mea. Un clio 1,4 16V mananca intre 10 si 12 in oras, ori masina aia cu asa motor si asa gabarit nu cred sa fie mai economica. A mea e 1,9 TDI 130cp, tiptronic ce-i drept, dar in oras sub 12 nu scot nicicum. Cat despre euro, sunt aproape sigur ca e euro 3. Daca imi dai o serie de motor, iti spun ce euro e considerata de rar la noi. Eu am adus si opel corsa sau ford fiesta din '99 cu euro 4. Cat despre "aranjatul" sa fie euro 3 (in caz ca nu este), ma indoiesc din nou. Eu zic sa mai ai putina rabdare sa se clarifice treburile cu taxa de inmatriculare si sa nu te arunci inca sa cumperi ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu consumul nu am de ce sa mint , atat imi arata si atat este deoarece am facut consumul de la plin la plin si mi-a iesit 10l/100km.In legatura cu norma de poluare , se pare ca este totusi euro3.Despre taxa ... hmmm , sincer eu nu cred ca se va modifica altceva inafara de denumire.

Alti colegi forumisti cu acelasi motor nu mai sunt ?

Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu am un pasat din 98 cu motor de 1.8T 150 CP si este euro 2

din cate imi aduc aminte cel D3 reprezinta Euro 2. pt ca stiu o cunostinta care a luat asa tzaca ca iau zis aia ca D3 este euro 3.

insa este adevarat este euro 3 in germani nu la noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 D3 din 1998 SIGUR e euro2

Doar la passaturi benzina 1.8 fabricat in 2000 sunt sanse sa nimeresti un motor euro 3/4

Chiar si D4 fabricat pana in 2000 la motor 1.8 este euro2!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!