Jump to content

Masina Porneste Si Se Opreste


Al Bundy
 Share

Postare recomandată

Da am verificat.

Da,ma pot conecta la toate modulele. 

Am verificat cureaua de distributie pare in regula,nu se vede sa fie rupta sau sarita.

Am curatat clapeta acceleratie,EGR,senzor MAP. Clapeta nu era murdara pentru ca am mai curatat-o acum 1 luna si am adaptat-o.

Martor imobilizator,se aprinde la punerea contactului si apoi se stinge,deci eu zic ca recunoaste cheile(3 la numar).

Senzorul temperatura lichid racire este nou,dar nici cu al vechi nu porneste

Pompa se aude la punerea contactului.In plus am desfacut furtunele de la rampa si baga benzina.Iar ca si o a doua verificare a pompei:daca o ajut cu spray la pornire si tin accelerat,porneste si sta pornita doar cu pedala apasata peste 3000-3500 ture, fara sa mai bag spray.

Dupa cum am scris si mai sus,am incercat metode de pornire gen:mufa egr scoasa,mufa valava purjare scoasa,mufa ECT scoasa. 

Cei de la service mi-au spus ca o sa incerce cu alte ceasuri ca se presupune a fi imobilizatorul,pentru ca asta e problema tipica imobilizator. Daca mai are cineva idei,sunt dispus sa incerc poate reusesc ceva.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, ciuca2 said:

pentru ca asta e problema tipica imobilizator

ar fi dacă n-ar fi asta

11 minutes ago, ciuca2 said:

sta pornita doar cu pedala apasata peste 3000-3500 ture, fara sa mai bag spray

Cred că problema este pe partea de alimentare cu combustibil. Ar fi bine să se măsoare presiunea şi menţinerea presiunii în rampa.

presiune combustibil.pdf

Chiar dacă nu stă la ralanti, măcar văzut dacă face ceva presiune accelerată şi dacă se menţine după oprirea motorului

De verificat şi MAP. Cât indică pe vcds MAP pe timpul pornirii şi când este pornită?

MAP.pdf

De verificat debitul pompei

DEBIT POMPA.pdf

Scoate bujiile, fă-le o poză şi pune-o aici (mă refer la aspectul bujiilor ca metodă de diagnostic, nu dacă au fost schimbate sau nu)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sta turata la 3000, dar nu sta la relanti nu ar trebuie sa fie in regula debitul de benzina? La 3000rpm ar trebui mai multa decat la relanti. Pompa din rezervor tot lafel baga presiune, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema. O sa va povestesc pe scurt. Conform simptomelor masinii,se credea ca imobilizarea face probleme. Baietii de la service imi sunt si prieteni si chiar sunt buni pe meserie,si au spus ca asta este ca si un test pentru ei.Am facut rost de Ecu,ceasuri si cheie aceiasi serie. Masina nu a pornit. Pe masina s-au pus 4 testere care mai de care mai performante. Toate valorile bune fara erori majore dar masina tot nimic. Verificat presiuni alimentare,masurat injectori,anulat egr,verificat sigurante si relee,demontat si verificat cam tot ce era de verificat+chemat alti specialisti de la alte service-uri apropiate.. Vinovatul era senzorul MAP. Care nu era defect si dadea valori foarte bune,dar la pornire dadea valori aiurea si nu lasa motorul sa porneasca. Tin sa precizez ca senzorul este nou si schimbat de mine acum 1 luna. 

Mufa bagata=nici gram de pornire

Mufa scoasa=pornire normala.

Pana la urma am pus senzorul vechi si original. Ca au zis baietii ca degeaba comand altul ca poate nici ala nu va tine sa va fi mai prost.Mai bine daca il schimb sa iau de la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca ziceai ca cu spray pornea totusi si statea doar turata la 3000rpm.

Poti sa iei un MAP nou sau chiar SH, dar original si curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, marius1982.11 said:

Daca sta turata la 3000, dar nu sta la relanti nu ar trebuie sa fie in regula debitul de benzina?

Ai dreptate, dar sunt prea multe necunoscute şi am sugerat verificarea asta prin prisma simptomului: porneşte şi se opreşte din tabloul de mai sus unde de altfel este trecut şi MAP. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca imi e frica sa comand alt senzor fie si original, dupa cele intamplate. Mai bine caut SH original. Oricum Check Engine si erorile P0106 si P0170 nu au disparut. Cred ca o sa ma obisnuiesc cu ele ca nu le dau de cap sub nici o forma. Ce este drept ca dupa ce am plecat de la service, vreo 3-4 zile nu au mai aparut erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Astazi, am incercat sa gasesc o defectiune mai veche a BC de pe placa de instrumente IMMO 2 a bordului la Golf 4,(Afisajul nu se mai aprindea) cred ca am alimentat la un moment dat cu 16V sau e posibil sa fi facut si un scurt in cupla albastra intre pinii 23 si 24. Dupa ce l-am pus la loc in bord motorul porneste si se opreste dupa 2 sec. Pe test apare urmatorul cod de eroare si nu poate fi sters. Lampa IMMO clipeste intermitent si dupa un timp incepe sa clipeasca si spira de bujie.

17978/P1570 -35-10- Engine Start Blocked by Immobilizer

Ce am stricat si cum pot sa repar?

Modificat de nedelea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum, ori alte ceasuri, ori mergi pe circuitul placii si vezi ce s-a stricat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind prin alt topic am observat ca poate fi o problema si conexiunea pinilor 2 si 17 din mufa verde. Am cam intins de cablaj ca sa pot pune cuplele la loc. La punerea contactului bordul se aprinde normal deci este alimentat.

 

Modificat de nedelea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Da-l jos atunci si refa lipiturile pe placa de baza , la mufa verde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut. Sunt nou pe acest forum si am intrat cu speranta unei maini de ajutor. Am intampinat o problema la Volkswagen Golf 4, 1.6, 16v, benzina.

Problema este imobilizatotrul. Ii dau cheie, porneste motorul timp de o secunda si apoi se opreste singur. Sunt destul de sigur ca s-a resetat PIN-ul si imobilizatorul nu mai recunoaste cheia. Din cate am vazut, problema este rezolvabila, dar aici intampin doua necunoscute si as vrea sa ma informez inainte de a ma apuca sa cumpar piese aiurea gen ECU, ceasuri, contract cu chei si butuci pentru cheile noi, sau sa tractez masina pana la un service si sa ma trezesc si cu banii luati pentru tractare si dignoza dar si fara problema rezolvata.

Prima problema ar fi ca masina mai are o singura cheie tip briceag, originala ce e drept, dar una singura. Se mai poate rescrie? Sau are nevoie de o pereche cu un PIN valid pentru a fi si aceasta sincronizata?

Iar a doua problema este reprezentata de ceasurile de bord. Stiu ca imobilizatorul este in stransa legatura cu ceasurile, dar cu cateva zile inainte de a nu mai porni, s-a stins de tot display-ul central care imi indica range-ul, consumul, informatiile si erorile. Pe moment m-am gandit ca este o problema de la sigurantele bordului, asa ca le-am schimbat, dar...surpriza, imobilizaotrul a intrat in actiune si intrumentele de bord tot nefunctionale au ramas. De mentionat ca tocmai martorul imobilizatorului nu se aprinde atunci cand acesta intra in actiune, ceea ce ma pune si mai rau pe ganduri. Banuiesc ca s-ar fi dus ceasurile, dar nu sunt 100% sigur.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate-i borna cateva minute, vezi daca isi revine

Daca nu, posteaza erorile de pe modul 17 instrumente. Daca ai eroare de semnal slab cheie, refa lipiturile de la mufa verde de pe placa ceasurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, merci de raspuns! Bateria a fost scoasa de pe borne aproape 24 de ore si nimic, nu si-a revenit. Am mai gasit pe net o solutie aparent salvatoare pentru multi, dar la mine nu a mers si anume sa tin cheia in contact pe pozitia "on" timp de 10 minute pana se resincronizeaza. Nici asa nu a vrut. Lipiturile nu cred ca sunt, masina mergand aproape fara probleme inainte de faza cu sigurantele. Singura problema a fost instrumentarul de bord aproape nefunctional, de unde cred ca a inceput totul si i s-a pus capac cand am schimbat sigurantele. Am avut surpriza sa vad ca unele sigurante nu doar ca erau arse, erau pur si simplu topite, iar altele aparent intregi aveau urme de flama pe contacte. Acum incep sa cred ca este o problema de natura electrica ce a afectat intrumentarul si softul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Posteaza erorile de pe 17 instrumente si vezi sa fie toate sigurantele puse unde trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Eroare la seat toledo 1,6 TDI


1 Fault Found:
7461 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [237] - Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 155171 km (nu sunt reali acesti km probabil vreo 300.000 reali)
                    Date: 2024.12.06
                    Time: 09:10:08

                    Engine speed: 919.50 /min
                    Normed load value: 7.1 %
                    Vehicle speed: 16 km/h
                    Coolant temperature: 89  C
                    Intake air temperature: 17  C
                    Ambient air pressure: 970 mbar
                    Voltage terminal 30: 12.988 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Accelerator position: normalized-Accelerator position: 0.00 %
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation-ANG_SP_EGRV[0]: 34.840 %
                    EGR Solen.val.: actual value-ANG_EGRV[0]: 78.571 %
                    Air mass: actual value (mg/stroke)-MAF_MES: 189.524 mg/stroke
                    Sensor for engine block temperature: raw value-Coolant temperature: 88  C

Readiness: 1 1 0 0 0 

 

Cand a aparut aceasta eroare era semnul cu spirala aprins. Am fost la service si le-am spus ca EGR-UL l-am schimbat cu unul nou acum aproximativ 55 000 km. Au zis ca fac regenerare filtru de particule. A mers 2 zile masina apoi cand sa pornesc nu se mai accelera nu era niciun martor aprins. Am pus tester - fara erori. Am lasat masina pana dimineata cu borna baterie scoasa. Dimineata a mers ok.

A mers timp de o saptamana si dupa o saptamana m-a lasat in drum pornea si se oprea. Am scos borna de la baterie o ora dar facea la fel, pornea si dupa 1-2 secunde se oprea. Am dus-o cu plataforma am lasat masina cu borna de la baterie pusa pana dimmineata. Dimineata cand am pornit merge ok. Stie cineva ce ar putea fi? EGR am pus nou acum aproximativ 55 000 km. Mai mult ca sigur o sa ma lase iar in drum... acum momentan merge din nou perfect.

Modificat de adrian157
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot egr cred ca este, vezi ca zice activat 34% si real 78%, deci posibil agata si nu se mai inchide. Tot de aici se si opreste sau nu se accelereaza. La toate cate am schimbat testul pe egr, maf iesea ok.
Vezi ca ai postat la golf 4, nu are nici o legatura cu ce ai tu.

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok multumesc. Motoarele daca sunt la fel cred ca nu e mare diferenta. Si atunci egr-ul trebuie inlocuit sau se poate si curata ? Tot la 60 000 sa schimbi EGR-ul ... nu mi se pare normal. Il pot pune pe cel vechi inapoi dar e mult manopera. Atunci cand l-am schimbat era defecta alta piesa (pompa de apa aditionala). Aseara am ramas pe drum si acum dimineata cand am pornit merge ok. Am mai patit asa acum o saptamana la fel. Dimineata cand am pornit a mers o saptamana. Sa nu fie vreo mufa ceva sau un cablu ... 

Modificat de adrian157
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42 minutes ago, adrian157 said:

EGR am pus nou acum aproximativ 55 000

Ai pus original ?

Conform erorii trebuie inlocuit,cu unul nou OE (original)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus un EGR  de la Pierburg. Nu stiu daca tot aceasta marca fabrica si pe original. Celalalt il am acasa. O sa ma uit daca este original caci este bun. Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A tinut mult (55.000km ) ,de obicei ,astea AM tin cateva luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!