Jump to content

Masina Porneste Si Se Opreste


Al Bundy

Recommended Posts

Dupa cum spune si in titlu, aceasta e problema cu care m-am confruntat azi, Porneste si dupa 1 sec se opreste. Prima data am crezut ca e eroare de IMMO, dar martorul de IMMO nu clipea. Bun, urc in casa (noroc ca eram in fata blocului meu si nu in alta parte), iau laptopul si interfata si cobor la masina. Scanez de erori si NU gasesc eroare pe motor, IC, confort., nicaieri. Aplic procedura de stergere a cheilor, ca am si codul pin pe acel breloc de plastic. Sterg cheile, incerc sa pornesc si apare eroarea de immo. Rescriu cele 2 chei (nu mi-a mers din prima ca operatiunea de la logare pana la memorarea celei de-a 2 chei trebuie facuta in 60 sec si eu am depasit), sterg erorile si dau sa pornesc, facea la fel. Sigurantele toate bune. Cand am pozitiile puse si dau la automat se stingea bordul si pozitiile masinii, lucru care pana atunci parca nu facea. INTREBARE: La voi, cu pozitiile puse, cand dai la automat se stinge iluminarea bordului si pozitiile masinii?, inclin sa cred ca NU. M-am mai jucat eu cu cheia in contact si la a 'nspea actionare a pornit dar NU s-au mai stins luminile din bord. Nu a mai dat rateuri de pornire poana acum seara si am pornit-o de vreo 30 ori. Acum studiez schemele de Golf IV si nu imi dau seama ce treaba au luminile bordului cu contactul. Sa fie dus ceva din partea electrica a contectului (ignition switch)?

Am postat la Golf ca electrica si motoarele sunt la fel,deci si simptomele. A, sunt si mai multe golfuri decat octavii.

Stergerea si codarea cheilor s-a facut ca aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...20&start=20 postul 22.

Edited by al bundy
Link to post
Share on other sites
  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    16

  • Al Bundy

    10

  • ciuca2

    6

  • lupo_bv

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dupa cum spune si in titlu, aceasta e problema cu care m-am confruntat azi, Porneste si dupa 1 sec se opreste. Prima data am crezut ca e eroare de IMMO, dar martorul de IMMO nu clipea. Bun, urc in cas

Posted Images

Se sting sau doar scad in intensitate? Ca acum cand porneste luminile la bord doar scad un pic in intensitate. Cauza nepornirii poate fi RELEUL 109, despre care am citit la tdifaq ?

Link to post
Share on other sites

Problema asta o are un prieten cu un Ford Focus 2 pe benzina. Uneori nu ii mai pleca masina. Exact la fel:pornea o sec-2 si se oprea. Si numai pleca pana a doua zi. Si am patit-o de vreo 2 ori, pana alaltaieri cand s-a oprit in mers (prima oara) si nu a mai vrut sa porneasca deloc. Cu aceleasi reactii la reporniri. A fost dusa pe platforma la ford si acu asteapta ziua de 27 sa se uite la ea. De la ce poate sa fie?

Link to post
Share on other sites

Si la mine se sting luminile din bord la pornire. Mentionez ca nu scade intensitatea ci se sting complet. Bine pt aprox o secunda.

Link to post
Share on other sites

Daca tensiunea pe baterie scade sub 10v, protectia circuitelor electronice va opri consumatorii nenecesari.

Link to post
Share on other sites

comfirm si eu stingerea iluminatului bordului pe parcursul pornirii motorului.

verifica si bateria si vezi in ce stare e. asa cum deja stii, daca e eroare de immo, se aprinde martorul in bord.

Link to post
Share on other sites

si la mine se sting luminile de bord/mp3 playerul pt. 1-2 sec in momentul pornirii

e normal sa fie asa... la fel cum spunea si hbogdan

Link to post
Share on other sites

Deci e generala treaba cu stingerea iluminarii bordului, dar la mine am vazut ca nu totdeauna se stinge cand actionez demarorul, asa ca nu stiu daca e defect sau nu. Astept vesti de la cel cu fordul sa vedem despre ce e vorba. De atunci nu a mai dat "rateuri" la pornire, sper sa nu mai faca.

Link to post
Share on other sites

Scuzati de :lol: Martorul IMMO, este a ceea cheie galbena?? Pentru ca la mine cand pun contactul se aprinde cam o secunda, dupa care se stinge. Este normal?

Link to post
Share on other sites

Toti martorii din bord tb sa se aprinda la punerea contactului, apoi unii se sting altii nu , pana la pornirea motorului.

Deci: DA.

Edited by al bundy
Link to post
Share on other sites

La contact, se aprind toti martorii din bord activi pentru a testa functionarea led-urilor acestora. Da, este cheia galbena si este perfect normal sa se stinga dupa faza de testare si dupa detectarea cip-ului din cheie.

Link to post
Share on other sites

Gata, am descoperit de ce facea asa, adica pornea si se oprea. Clapeta de la EGR era pe pozitia inchis, agata putin la capat de cursa si cateodata ramanea asa. Urmeaza o demontare si o curatire dar cand o fi mai cald, pana atunci.... macar stiu de ce nu pornea!

Edited by al bundy
Link to post
Share on other sites

Acum am revenit din concediu si am aflat problema la Focus. Pompa de benzina. Eu unul nu am mai vazut asa ceva si sa fie pompa, dar daca asa zic aia cine stie.

Si i-au spus ca se intampla cam des la focus 2 si mondeo mai noi (de vreo 2 ani).

Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...
TUTUBARLADEANU

Am un passat de anglia din 1998 si am probleme cu pornirea> ii dau cheie , porneste si se opreste imediat. in mai multe dimineti m-am chinuit asa cate o jumatate de ora si o lua pana la urma,, dar acm nu mai vrea deloc plus ca mi-a murit si bateria de la atatea incercari. ce sa-i fac????

mai nou can am incercat sa o pornesc dupa ce am incarcat in pic bateria mi se aprinde ABS-ul !! de ce?

Link to post
Share on other sites

a luat ceva erori din cauza bateriei slabe...probabil. Pune o baterie buna pe masina si fa o scanare, sa vedem care e problema.

Actualizeaza profilul - Passat din 1998 e B5 nu B6.

Link to post
Share on other sites
TUTUBARLADEANU

pai de cat sa fie bateria?? am una acasa de 65!! e buna??

asta veche era de 60

Link to post
Share on other sites

E buna sa iti faci treaba cu ea, pe moment. Avand in vedere ca varsta masinii, tipul motorului, etc... una peste 74Ah, e recomandata. Altfel, le omori prematur.

Link to post
Share on other sites

Acum vreo 2 saptamani am patit si eu asta in parcare la Carrefour. Pornea si dupa o secunda se oprea, pana nu a mai pornit deloc. Era pompa de benzina. Mecanicul mi-a desfacut capacul de plastic din spatele banchetei si cred ca a scos un furtunas ceva de langa mufa si l-a batut putin cu o surubelnita. A curs ce era pe conducta inapoi in rezervor si gata. A pornit la prima cheie. A zis ca a prins ceva apa si m-a pus sa bag putin spirt in rezervor ca sa nu mai patesc asta. De atunci nu am mai avut probleme. Poate te ajuta.

Link to post
Share on other sites

Nu mai va jucati cu spirt, ca eu am patit-o cand aveam Dacia.....si inca se gasea la pompe, benzina cu apa. Am alimentat asa, si facea figuri. Am bagat 1 litru de spirt...dupa care a trebuit sa dau jos rezervorul....mai rau ca apa a fost.

Exista aditivi speciali, pentru asa ceva.

Link to post
Share on other sites

aditivi care daca nu ai habar ce sa iei mai mult distrug decat fac bine. spirtul.... nici ce ldin farmacie nu mai e spirt...e apa albastra de fapt

Link to post
Share on other sites

Si ce face cu apa, in ce o transforma? Eu sunt satul de acesti aditivi si de reclamele lor cu ce pot face ei. Singurul de care stiu ca da randament, am 2 masini care le tin sub supaveghere cu valori destul de mari pe injectoare si acum au mai scazut, este metabond megasel la curatarea injectoarelor.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept