Jump to content

Pierburg 2e


paco6(GOLF2 87')
 Share

Postare recomandată

paco6(GOLF2 87')
La Golf 2 motorul sta pe cart, adica nu are puncte de fixare direct pe sasiu.Nu trebuie mutat nici un suport de pe sasiu, doar schimbati suportii motorului de 1,3 cu cei de 1,6.

cred ca o sa rezolv altfel saajung la gti :) mi-a zis un prieten(bijnitar)ca e mai bine sa trec prima data la 1,8 simplu si dupa aia la gti ca sa nu fie diferenta aceea de putere cu peste 40% ca altfel nmici nu mi-o omologheaza sau vand golfuletzul asta si mai pun ceva bani pe langa si imi iau gti :Driver: :lol:...dar inca vreo luna stau cu asta ca am schimbat destule pe ealuna asta am mai bagat vreo 400 euro in ea dar nu-mi pare rau

Modificat de paco6(GOLF2 87')
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e probabil 87 nu 78 cum scrie in primele topic-uri. Esti derutat pana nu citesti tot topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')
Masina e probabil 87 nu 78 cum scrie in primele topic-uri. Esti derutat pana nu citesti tot topicul.

da,da ai dreptate scuze de greseala:D :D :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salut..am si eu un scirocco mk2 1.8 carburatie. Problema mea tine de consum, consuma peste 15-16/100km. Acum doua zile am schimbat flansa, set de garnituri, furtune vaccum, masina merge bine...sta la relanti 900-1000, urca in turatii bine, porneste usor, socu functioneaza (e termic), (la fel de frumos mergea si inainte). As vrea sa il reglez...numai ca nu stiu exact cum, am citit eu ceva ceva pe net cum ca ar trebui sa ii blochez pedala sa stea turata in 2000 si sa invart de surubul de amestec pana aproape moare si pe urma sa ii dau drumu o tura. Problema e ca nush exact unde gasesc surubu de ameste, nici cel de relanti. Am invartit de surubul din capul carburatorului (cred ca ala e de amestec) dar nu se schimba nimic in turatii. ash vrea niste poze ceva...sau daca se pricepe cineva din iasi...eventual un service care se baga la asa ceva...eu am mai umblat da cica nu prea stie lumea la vw.

Am carburator Pierburg 2E2.

Multumesc...

boghitzoi@yahoo.co.uk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut baieti am si eu o intrebare ... ce carb pot pune pe motorul 1.8  in locul pierburgului 2e2 pt k asta e o pacoste , ma gandeam la un werber dar nu stiu exact care ....poate ma ajutati si pe mine cu ceva pareri ... numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca cu carburatorul de lada 1200s sau 1500 care e mecanic, a doua camera e vacumatica si merge chiar bine. am vazut vreo 2 golfuri mk1 cu carburator de lada.

parerea mea e sa nu te mai complici cu carburi si sa treci ori la injectie monopunct, ori la un multipunct de pe un golf mk2 gti.

la monopunct ai nevoie de: admisia completa cu injector cu tot, rezervorul cu pompa (golf mk3), calculatorul injectiei si instalatia aferenta.

la cea multipunct mai ai nevoie si de chiulasa, aceasta avand 4 injectoare, nu doar unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pentru cei cu probleme la carb pierburg..mi-e mila de voi si cand ma gandesc la mine mi se rupe inima, DAR... user-ul Sickboy mi-a recomandat un meserias...azi I-am dus beleaua intr-o punga

in 2-3 zile primesc rezultatul si postez aici, poate pana la urma exista o salvare...

Modificat de mihuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FYI : kit reparatie pt pierburg 2ee/2e2/2e3 gasiti la al padrino, 65 ron

contine toate garniturile si vreo 2 cuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ai rezolvat ceva Mihuz?Mie imi porneste tzipla la -1000 de grade.Dar nu sta la relantiu nici sa il bati.Tu ai rezolvat cu al tau?Din ce stiu la mine e socul anulat?Sa iau alt carb sau sa il refac pasta?Dupa ce apuca sa stea la relanti(1800 rpm) merge super.Consuma putin (dar nu la relanti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da, am rezolvat, in sensul ca l-am reglat pe banc si am schimbat toate garniturile

Inca nu am pornit motorul..urmeaza sapt viitoare, dar cel care s-a ocupat de carburator a spus ca e in parametri

 

te tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!